josie kirjoitti:Ja Snowdance, itse saan peli intoa pidettyä vähän pidempään aina yllä kun käyn fanfiction.netissä ja luen pari k-18 ficciä. Ja sitten en enää osaa suhtautua hahmoihin sillä viattomuudella millä pitäisi. (Jos muuten saan ficin kirjoittajia suositella niin DarkRyuu *_* Tosin johtunee siitä että meillä on samat lempihahmot XD Eka tarina alkoi farmaritytöstä ja Cliffistä ♥ Hehe~) Erm... Joo ^^' Pay no attention at me.
Ja ainahan voit väliajalla pohdiskella Thomasin pallo obsessiota

No itseasiassa uskon, että käyn kyllä täällä foorumilla senkin jälkeen, kun oon HM:DS:ää peluuttanut kyllästymiseen asti. Yleensähän ongelman ydin on ollut se, ettei miulla ole ollut pelien ulkopuolella mitään, hmm, HM-aiheisia virikkeitä.
Fanfiction.net on kyllä tuttu mesta...ollu jo kohta kymmenen vuoden ajan XD (herrajee, olen tuhlannut kohta 10 v elämästäni internetissä...O_o) Ja miulla on tuo sama ongelma HM-ficcien suhteen, eli tulee aika syyllinen olo, jos luen aiheeseen liittyen (tai mikä pahempaa, tarkotuksella ETSIN) jotain vähemmän viatonta materiaalia...
Yhden GrayxCliff-ficin ainakin muistan vuosien takaa...se oli ihan ikärajatonta hempeilyä, mutta virnuilin itekseni sille kylmälle tosiasialle, että ei oo Harvest Moonikaan, siis maatilasimulaattoripelisarja (<-- pitkä sana) säästynyt tuollaisilta.
Farmarityttö x kuka tahansa-tyyppisiä tarinoita en ole ollenkaan vielä lukenut, mutta kuulostaa siltä, että Mary Sue-ilmiön vaara on suuri. Farmarityttöhän ON pelaaja itse. Hmm.
(Liittyipä paljon tähän Titlet-aiheeseen tämäkin...XD No, liittyy sikäli, että olen taas yhtä postausta lähempänä arvonimeäni. Haluan sit olla Suklaaholisti, btw)