Titlet

Luultavasti saavuit tänne nettisivumme: www.geocities.com/elonkorjuukuun kautta. Mitä mieltä olet sivustamme? Tämä on oikea paikka kommentoida! Lisäksi tänne tulee epämääräistä tietoa päivityksistä ja niiden sisällöstä. Niidenkin suhteen saa tehdä toivomuksia!

Valvoja: josie

Vihaatteko minua tästä hyvästä?

Joo! *kaivaa talikon esiin ja tappaa Josien*
2
20%
En... Mutta tavallinen turnipsin kastelija taso... *purskahtaa itkuun* BYÄÄÄÄH!
4
40%
"..." (eli olet sanaton)
4
40%

Ääniä yhteensä : 10

Titlet

ViestiKirjoittaja josie » Ti Tammi 23, 2007 3:39

Jos jotain kiinnostaa niin lisäsin title nimikkeitä. Ne ovat nyt: tavallinen turnipsin kastelija(0-49 viestiä), sadonkorjaaja(50-99 viestiä), kanatarhan pitäjä(100-149), lehmänlypsäjä(150-199 viestiä) ja ultimafarmari(200-X viestiä) Jos joku keksii jonkun hauskan title nimikkeen niin otan toki niitä vastaan senkus kirjottelette ehdotuksianne tänne :D Jos jotakuta nyt kiinnostaa miksi loin nämä nimikkeet niin ne on tehty siksi että kukaan ei oikeasti halua olla tavallinen turnipsin kastelija lopun ikäänsä joten on kirjoitettava ahkerasti! :twisted:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Pe Tammi 26, 2007 8:40

Kivojahan nämä ovat, mutta olisi yksi pieni kysymys: Saako jonkin kirjoitus määrän (about 300) jälkeen päättää oman tittelinsä? Itse olen tottunut tuohon menetelmään.
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Tammi 26, 2007 11:43

Hmm no en tiedä miten sen saa säädettyä tuolta valikoista mutta voin luoda sinulle custom titlen jahka saat vaikka sen 300 viestiä kasaan :3 Sama pätee tietysti kaikkiin jotka tuohon lukuun pääsevät ^_^ Onnea vaan yritykseen~ *evil spychopathic laugh* MUAHAHGAHAHAHAHGAghaa LOL (nukun ensi yönä enemmän... ehkä)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Ma Kesä 25, 2007 11:09

Oikein kiva, oikein kiva.. :roll:
(onko kellään talikkoa..?)
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » Ti Kesä 26, 2007 4:49

Katsotaan jos löydän talikon... *etsii* Ei löydy :? Mitäs nyt?
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » To Heinä 26, 2007 8:54

No voihan. :?

Jospa minä löytäisin matkaltani yhden.. *lähtee Välimerelle talikkoa metsästämään, palaa kahdessa viikossa*
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Ayyub » Su Helmi 17, 2008 10:48

I'm gonna go for the bottom one. It looks the safest. =D
Ayyub

ViestiKirjoittaja josie » Ma Helmi 18, 2008 4:45

XD isn´t it nice to answers polls when you don't even get the question? Question was basically "Do you hate me now that I started title system?" and answer in same order:
"Yes *takes out fork and kills Josie*"
"No... But lame o' turnip waterer? *starts crying* sniffle"
"..." (I have nothing to say"

^_^ Just bit of my sense of humour ^__^
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Pe Elo 22, 2008 3:24

Okei, nyt ihan tosissaan jos joku saa 300 viestiä kasaan (tuplapostaamatta ja rikkomatta foorumi sääntöjä muuten) saa haluamansa tittelin :D Opin säätämään niitten kanssa (kuten testi accountista näkee, sen titteli on "Josien testiorja" ) Jos jollain jo on 300 viestiä voi kirjoittaa tänne minkä tittelin haluaa :D
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Elo 22, 2008 8:49

K-kolmesataa? O_o Hehee, joudun ehkä turvautumaan likaisiin keinoihin. Voisin esim. luoda itselleni tupla-accountin (jonkun välityspalvelimen kautta tietty, ettei minua tunnisteta) ja käydä pitkiä keskusteluja itseni kanssa erilaisista aiheista. XD

Hmmm...mikähän olis sopiva arvonimi miulle? Nolife? ^^
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » La Elo 23, 2008 8:57

Jees, tätä postausvauhtia kuluu joku vuosi vielä että saan sen 300 kokoon... pitäis kai alkaa spämmää tuonne Ruun Faktori ketjuihin kunnolla. : D
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » La Elo 23, 2008 4:42

Lol. No hyvä on 250 viestiä piisaa ;) Kivointa on että sitä titteliä voi muuttaa myöhemmin :D Joten 250 viestiä oikeuttaa mihin vain titteliin JA sen saa vielä halutessaan vaihtaakkin XD Oikea supertarjous eh? :D

Tällä hetkellä top 10 lista eniten postanneista on muuten tälläinen (jos jätän itseni siis pois kokonaan)

1. Andras 150
2. Nuutyasha 138
3. Iinu 83
4. Purin 77
5. popuri-love 71
6. Snowdance 71
7. Samantha 64
8. Bunis 60
9. Dee 38
10. Jenna 36

Minnehän Andras ja Purin katosivat muuten... (Tosin ketään kai voi syyttää Harvest mooniin kyllästymisestä XD Syyllistyn siihen itsekin aina aika ajoin) Sääli vaan kun aktiivisia postaajia katoaa :'(
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Elo 23, 2008 8:24

Olenpa varsinainen nousukas...jaetulle viidennelle sijalle yhden ainoan kuukauden aikana. :lol: Voisin muuten melkein vannoa, että olin Andraksen kanssa joskus yhtä aikaa foorumin online-listalla. Sitäpaitsi käyn itekin usein vain lukemassa uudet viestit, enkä viitsi edes kirjautua. :shame:

Toisaalta, Harvest Moon ON semmoinen pelisarja, jota fanitan vain silloin, kun pelaan jotain uutta osaa. Siin kun ei ole oikein tarinaa tai kieroja hahmoja tai vastaavia, joista saisi pohdittavaa väliajoille... :(
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Elo 24, 2008 12:20

Itse kirjaudun aina sisään kun täällä olen koska niin on helpointa katsoa minne on tullut uusia viestejä XD

Ja Snowdance, itse saan peli intoa pidettyä vähän pidempään aina yllä kun käyn fanfiction.netissä ja luen pari k-18 ficciä. Ja sitten en enää osaa suhtautua hahmoihin sillä viattomuudella millä pitäisi. (Jos muuten saan ficin kirjoittajia suositella niin DarkRyuu *_* Tosin johtunee siitä että meillä on samat lempihahmot XD Eka tarina alkoi farmaritytöstä ja Cliffistä ♥ Hehe~) Erm... Joo ^^' Pay no attention at me.

Ja ainahan voit väliajalla pohdiskella Thomasin pallo obsessiota ;)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Elo 24, 2008 9:07

josie kirjoitti:
Ja Snowdance, itse saan peli intoa pidettyä vähän pidempään aina yllä kun käyn fanfiction.netissä ja luen pari k-18 ficciä. Ja sitten en enää osaa suhtautua hahmoihin sillä viattomuudella millä pitäisi. (Jos muuten saan ficin kirjoittajia suositella niin DarkRyuu *_* Tosin johtunee siitä että meillä on samat lempihahmot XD Eka tarina alkoi farmaritytöstä ja Cliffistä ♥ Hehe~) Erm... Joo ^^' Pay no attention at me.

Ja ainahan voit väliajalla pohdiskella Thomasin pallo obsessiota ;)

No itseasiassa uskon, että käyn kyllä täällä foorumilla senkin jälkeen, kun oon HM:DS:ää peluuttanut kyllästymiseen asti. Yleensähän ongelman ydin on ollut se, ettei miulla ole ollut pelien ulkopuolella mitään, hmm, HM-aiheisia virikkeitä. :wink:

Fanfiction.net on kyllä tuttu mesta...ollu jo kohta kymmenen vuoden ajan XD (herrajee, olen tuhlannut kohta 10 v elämästäni internetissä...O_o) Ja miulla on tuo sama ongelma HM-ficcien suhteen, eli tulee aika syyllinen olo, jos luen aiheeseen liittyen (tai mikä pahempaa, tarkotuksella ETSIN) jotain vähemmän viatonta materiaalia... :oops:

Yhden GrayxCliff-ficin ainakin muistan vuosien takaa...se oli ihan ikärajatonta hempeilyä, mutta virnuilin itekseni sille kylmälle tosiasialle, että ei oo Harvest Moonikaan, siis maatilasimulaattoripelisarja (<-- pitkä sana) säästynyt tuollaisilta. :lol:

Farmarityttö x kuka tahansa-tyyppisiä tarinoita en ole ollenkaan vielä lukenut, mutta kuulostaa siltä, että Mary Sue-ilmiön vaara on suuri. Farmarityttöhän ON pelaaja itse. Hmm.

(Liittyipä paljon tähän Titlet-aiheeseen tämäkin...XD No, liittyy sikäli, että olen taas yhtä postausta lähempänä arvonimeäni. Haluan sit olla Suklaaholisti, btw)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

Seuraava

Paluu Palautetta sivusta ja tietoa päivityksistä