Long time no art! En ole muistanut käydä tänne postaamassa vaikka dA:han kuvia onkin laiteltu. Joten tässä tulee!
Disgaea 2: Hanako- Pelasin pari kuukautta sitten hullun lailla Disgaeaa ja halusin sitten piirtää siitä jonkun hahmon ja tein Hanakon. Kuva on mielestäni muuten ihan OK mutta tausta on turhan epätasaisesti väritetty >_> Vaatteita oli kiva piirtää ja kasvotkin onnistuivat, mutta tuosta ruukusta tuli vähän liian iso.
APH: It's not like a first time or anything like that but...- Pervoille tiedoksi, kyseessä on siis nukkuminen vierekkäin 8D Tuolla dA:ssa lukeekin että kysymys on siitä mitä tapahtuu tämän kuvan jälkeen, ei ennen tätä : D Siinä on siis Sveitsi ja Liechtenstein. Aloin vain luonnostella jotain ja piirtää tuota Liechia kun siitä sitten syntyi tämä kuva. Liechistä pidän erityisesti, Sveitsi ei ole niin hieno. Tein kerrankin jotain taustaa ja se yrittää olla sellainen japanilainen huone missä on tatamilattia. Kovin hienolta se ei silti näytä.
Lucky Star: Angel Kagamin- Halusin piirtää jonkun Lucky Starin hahmon ja tein suosikkini Kagaminin enkelinä. Siivet olivat tosi hankalat, mietin pitkään teenkö sellaiset realistisemmat vai tuollaiset pufahtaneet. Päädyin puf-siipiin joskin lopputulos ei ole mikään erityisen nätti. Kuvasta tuli ihan söpö joskaan Kagaminin kasvot eivät ole ihan niin onnistuneet kuin voisivat olla.
Pop Art: Mission Accomplished- En ole tehnyt tätä itse, vaan kuva on kopioitu kopiokoneella kalvolle ja heijastettu taululla olleeseen paperiin, jolle tämän sitten kopioin aluksi lyijykynällä ja sitten tein tussilla päälle. Väritys vesivärillä. Kuvan koko on siis jotain 150 x 80 cm ja tuo kuva on Ouran High School Host Club-mangan 6.osasta. Tein tämän koulun kuviksessa 5. kurssilla ja olen kyllä sitä mieltä että tämä on parhaita töitäni. Inspiroiduin Roy Lichtensteinin vastaavanlaisista töistä ja tein niinkuin mangaversion sellaisesta. Ette arvaakaan millaista tuskaa noiden pisteiden piirtäminen oli, niitä on kuvassa varmasti satoja!
The Swan who cannot have wings- Luin yleisen musiikkitiedon kokeisiin ja yhdessä paperissa oli sellainen ballerinan kuva, joku maalaus. Inspiroiduin siitä ja piirsin tällaisen ballerinatytön. Mekko on melkeinpä suoraan kopioitu kuvasta ja jalkojen asento myös. Hiustyyli on otettu Kamikaze Kaitou Jeanne-sarjan Maronilta, hänellä oli tuommoinen 2. osan voimistelukisassa. Toinen käsi on ruma ja tausta epämääräinen, mutta sulka on aika söpö.
Sotarakastavaiset- Toinen kuvistyö kuviksen 5. kurssilta. Ruma kuin mikä! Piti tehdä 2 työtä mutta halusin tehdä 3 ja tein tämän. Mies on SS-mies ja naisella USA:n laivastopuku. En oikeasti pidä tästä työstä yhtään, rumasti väritetty ja piirretty mutta onpahan tehty. Sanomakin on ihan epäselvä ja huoh >_> En vaan tykkää. Koko on muuten A3.
Happy Birthday from Prussia- Kaveri täytti 18 ja halusi korttiin jotain Hetalia ja Fruits Basket-fanarttia joten yhdistin ne ja tein Preussin ja käärme-Ayamen : D Kaveri tykkää Preussista joten tein hänet ja Aayan lisäsin sitten mukaan. Kuva on sopivan härski kuten 18-vuotiaalla pitää ollakin ja valitsin nuo värit koska ne näyttää syntisiltä minun silmään >D Ihan hauska kuva kyllä, vaikka pelkkä kortti onkin.
Pichi Pichi Pitch: Pretty Sugar Pitch- Aloin ostaa sitä Pichi Pichi Pitch-mangaa suomeksi ja mielestäni tyttöjen taisteluvaatteet olivat niin hienoja, että halusin piirtää jonkun heistä. Niinpä tein Hanonin. Hänet on piirretty mangan mukaan mutta väritetty netistä tulostetun animen kuvan mukaan, koska mangassahan ei ole värejä ja halusin kuvan värittää. Väritys vähän ontuu tietyissä kohtaa ja tukka on liian pitkä, mutta muuten kyllä pidän tästä kuvasta. Pidän asennosta ja hän näyttää siltä miltä pitääkin.
Pokémon: HG/SS Girl Trainer- Aloin pelata SoulSilveriä ja sain idean piirtää pelin tyttöpäähahmo, koska pidin hänen vaatteistaan ja varsinkin isosta hatusta. Tytöstä tulikin ihan söpö ja varsinkin vaatteet onnistuivat hyvin. Halusin lisätä kuvaan pari Pokémonia ja piirsin Espeonin, koska se on suosikkini Eevee-muodoista ja minulla on se pelissä sekä Oddishin koska minulla oli myös se. Oddishia varten minulla oli hyvä malli, mutta Espeoniin pelikortti, jossa poksu näkyy kulmasta, jossa sitä näkyy oikeastaan aika vähän. Se näyttää silti ihan siedettävältä huono malli huomioon ottaen, mutta muuten aika rumalta. Taustaväriksi halusin jotakin pirteää, joten käytin keltaista koska sitä ei kuvassa muuten ollut.
Kneel Before Me, too- Tavallaan jatkoa edelliselle Kneel Before Me-kuvalle. Tässä on edellisen kuvan tytön sisko, Ostia aikuisena myöskin. Olin vähän huolissani että vaatteet näyttävät liikaa alusvaatteilta, mutta niistä tuli ihan kivat, Tuon kamalan jadenvihreän olisin kyllä saanut jättää pois ja käyttää valkoista, ensi kuvassa sitten. Halusin tehdä hänestä vähän prinsessamaisen näköisen. Kädet onnistuivat hyvin, mutta kasvot ovat vähän oudot ja hänen tukkansa on melko vaikea piirtää. Ihan OK kuva, mutta ei mitään parhaimmistoani.
APH-papercraftejaPreussiRanskaVenäjäKanadaKiinaBad Friends Trio- Urakoin näitä ison kasan pari viikkoa sitten ja nyt lomalla aion huhkia Pohjoismaat, joiden pohjat olen jo tulostanut. Preussille etsin jostain pääsiäiskoristeiden laatikosta nuo kanat Gilbirdeiksi ja kuva onnistui hyvin. Viiniä meillä ei ollut, joten Ranska sai tyytyä johonkin ranskalaiseen konjakkiin. Venäjälle tietysti vodkaa, meillä kun sattui tuo pullo olemaan >D Kiinan kanssa iso lohikäärme-pehmoni ja Kanadalla Kumajirou. MUISTAKAA: jos teette Kanadaa, se kiekura on ihan hirveä tehdä! Oikeasti. Huhkin sen kanssa vaikka kuinka ja se välillä katkesikin mutta sain sen jotenkin kiinnitettyä lopulta. Se tosin roikkuu Kanadan toisen silmän päällä mutta olkoon. Preussin ja Ranskan tehtyäni Bad Friends Trio oli valmis joten etsin tuon koristelaatikoston ja räppäsin jengistä kuvan sen kanssa.
Sellaista tällä kertaa~