Celiaparas kirjoitti:Olen kyllästynyt Harvest Mooniin ja minulla on vain yksi peli sen lisäksi. (Mariokart, jota en ikinä pääse läpi) Olen ostamassa uutta peliä DSlleni, mutta en keksi mitään hyvää. Olisikohan Rune Factory hyvä tai sopiva peli mulle (helposti tylsiin peleihin kyllästyvälle tyypille)?
1. Mikä on pelin idea?
2. Mistä sen voi ostaa?
3. Myydäänkö niitä suomessa?
4. Mikä Niistä on paras/pelattavin?
5. Kannattaako ostaa?
6. Mitä eroa Rune Factorylla ja Harvest moonilla?
thank you
1. Runejen varsinainen idea on kaikkien luolastojen läpäiseminen.
2. & 3.Euroopassa on vasta julkaistu Rune Factory 1 DS:lle joku puoli vuotta sitten, jota mitä luultavammin löytää varsinaisista peliliikkeistä (GameStop jne.). Voit myös tilata Runeja ulkomailta. Ensi vuoden keväällä julkaistaan myös Wiin ensimmäinen Rune täällä Jumalan selän takana.
4. Mielestäni ensimmäinen Rune Factory on kaikista paras ensikertalaiselle, koska muut osat ovat sen verran vaikeampia ja pitkäkestoisempia. Tämä siis vain minun mielipiteeni.
5. Ehdottomasti. Itsekkin kyllästyin a Wonderful Lifen jälkeen perus maanviljelyyn, mutta sitten ihku Natsume teki Runen, joka sisälsi enemmän actionia. <3
6. Rune Factoryt ovat melkein Harvest Mooneja, mutta niissä esiintyy enemmän roolipeli-elementtejä, kuten hirviöitä ja erilaisia aseita sekä loitsuja.
Uskoisin tosin, että jos Harvest Moon kyllästyttää sinua, saattaa Rune Factorykin, koska osa ajasta kuluu juuri nauriiden kasvatuksen parissa.