Rune Factory 5

Kuten otsikko sanoo, Rune Factory keskustelu tänne.

Valvoja: josie

Re: Rune Factory 5

ViestiKirjoittaja josie » Ke Marras 25, 2020 5:34

Nyt voin kai jo antaa Rune Factory 5:lle lisänimen: Omituisten otusten kerho. Siis ihan oikeasti, tässähän on ihan tosi monta ihmis-eläin hahmoa puolisoita ja muita kyläläisiä, ja näyttää siltä että elävät onnellisena keskenään eli siis Rune Factory Kakkosen esiintuoma rasismi on voitettu, huraa! :lol:

Tässä vaiheessa meiltä puuttuu kai enää kaksi puolisovaihtoehtoa, Mr. Butterfly ja kansikuvassa näkyvä hopeatukkainen tyttö. Tytöissä, vaikka kaikki samaa ikäluokkaa ovatkin tykkään että ovat selvästi erilaisia toisistaan mikä on positiivista ja miehissä... noh, ainakin saatiin niitä vanhempia vaihtoehtoja (henkilökohtaiseen makuuni Lucas on jo vähän liian vanha ja Murakumo liian karvainen :lol: ) mutta ainakin saan tuon perhospojan vaikken näistä muista niin välitäkkään, eipä tarvitse pähkäillä puolison valinnan kanssa!
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

Re: Rune Factory 5

ViestiKirjoittaja josie » Su Touko 23, 2021 2:09

Peli julkaistu japanissa, opening tarjolla youtubessa:

https://www.youtube.com/watch?v=P7o-Y7rcVgg

Biisi on outo? Ja nyt virallisesti inhoan Alicea, miksi aina tyttöhahmosta pitää tehdä ärsyttävä hyperaktiivinen bimbo näissä? :roll:
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

Re: Rune Factory 5

ViestiKirjoittaja josie » La Huhti 02, 2022 7:34

Vähän elämää tännekkin, ostiko kukaan tätä nyt kun se vihdoin ilmestyi?

Itse hankin oikein sen special version ja olen pelannut sen 10 päivää (koska työt vie vapaa-ajan ja selkäni on kiukutellut kohta kolme viikkoa niin ei oikein kestä istua paikallaan ja pelata, niin tuuriani :') ) toistaiseksi olen tykännyt, kamera on välillä vähän kökkö ja pitää käännella kulmaa että näet minne olet menossa tai missä helvatissa viholliset on, mutta muuten ei mitään sen kummempaa valittamista. Päätin pelata pojalla koska kaikki puolisovaihtoehdot ovat avatar-seksuaaleja ja arvelin että tyttö hahmolle on kuitenkin löydetty joku maailman rasittavin ääni jota sitten pitäisi kuunnella läpi koko pelin. Toistaiseksi olen pitänyt kaupungin asukeista tosin kaikkia ei ole vielä unlokattu joten en voi puhua heidän puolestaan. Hahmojen taide pelissä myös näyttää useimpien kohdalla paremmalta kuin noissa piirretyissä versioissa, paitsi Priscillan jonka ilme on aina jotenkin vähän kierosilmäinen:

Kuva
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

Edellinen

Paluu Rune Factory

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron