Rune Factory... Oceans?

Kuten otsikko sanoo, Rune Factory keskustelu tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » To Joulu 30, 2010 6:46

Lisätty Nitto & Kiruto hahmoihin, lisäksi itse sain vihdoinkin äänileikkeet toimimaan.(tuplaklikkaus oli se salaisuus *köh*) Ainoat kommenttini: Jessus Jamesille on annettu miehekäs ääni ja AAAAAAAAAAARGH! MIKSI AZELILLÄ ON NAISEN ÄÄNI JOKA EI EDES YRITÄ KUULOSTAA MIEHELTÄ!? Ei muuta.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Ma Tammi 10, 2011 5:09

Lisätty puoliskoihin Merupurin ja Bisumaruku. Olen... aika pettynyt Merupuriniin, toivoin nätimpää elffiä :cry: Tai lähinnä... vähemmän tuimaa, eihän tuokaan nyt ruma ole, lila iho vain jotenkin ei iske... :/ *ikävöi Tabbya ja Ceciä*

Joku kertokaa että tuo Bismark nimi on vain vitsi.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Pe Tammi 14, 2011 8:41

Uusin trailu. Ei mitenkään kauhean kiinnostavalta näytä. :(
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » To Tammi 20, 2011 1:21

Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Tammi 21, 2011 8:23

Whee Anette, Tabatha ja Candy lisätty hahmoihin :3

Ja tuo traileri oli kyllä aika blää. Onkohan Tabbis naitavissa? En nyt oikeen osaa lämmetä noille puolisoille. :/ Seera on ainoa oikeastaan jota ehkä voisin harkita... Ja kyllä, puolison pohtiminen kaksi vuotta ennen mahdollista euroopan julkaisua on hyvin oleellista! :lol:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nunja55 » Ma Tammi 24, 2011 9:43

^ XD
Joo näyttää iha OK:lta, mutta emt...
Ainakaa ite en luultavasti tule tota hankkii...
Moro
Nunja55
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » Ti Tammi 25, 2011 11:42

Noh kuten näkyy niin tällä ehkäpä vain mie ja Nuuttis fanitetaan Rune Factorya :lol: se on vähän.... noh sellainen peli että siitä joko tykkää tai sitä vihaa. Epäilen että on ketään siltä väliltä.

Oikeasti vielä enemmän kuin tämän julkaisua euroopassa tuhannen vuoden kuluttua odotan kyllä sitä että ne julkistavat jotain tietoa seuraavasta perus Harvest Moonista, pelkään että se on 3DS:lle :cry: (Ja kyllä olen ehdottomasti 3DS:sää vastaan *murinaa*)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Tammi 28, 2011 7:57

josie kirjoitti:Noh kuten näkyy niin tällä ehkäpä vain mie ja Nuuttis fanitetaan Rune Factorya :lol: se on vähän.... noh sellainen peli että siitä joko tykkää tai sitä vihaa. Epäilen että on ketään siltä väliltä.

\o

Olen välimuoto. Se puuttuva lenkki. (--> Eli missing link, toivottavasti kenellekään muulle ei tule tuosta mieleen se hirvittävä Zelda-piirretty 80-luvulta...) Rune ykkönen oli ihan ok, erilainen Harvest Moon-peli ja oon monta kerta aikonut hankkia sen kakkosenkin MUTTA hankin silti mielummin perinteisemmän HM:n, koska Runessa farmeeraus, rikastuminen ja ystävien hankkiminen oli liian helppoa. :wink:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Pe Tammi 28, 2011 8:02

Snowdance kirjoitti:MUTTA hankin silti mielummin perinteisemmän HM:n, koska Runessa farmeeraus, rikastuminen ja ystävien hankkiminen oli liian helppoa. :wink:
Pelko pois, muissa osissa (etenkin toisessa) ei sitten olekkaan lähes mitään merkkejä ykkösen helppouksista. ;)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Tammi 28, 2011 8:07

Ai, no hyvä. Luin tässä joku päivä Rune Factory-pelipäiväkirjan merkinnät läpi ja muistin, että kaivostoiminnalla rikastui siinä ylihelposti ja tyyppien ystävyyspisteet kohosivat, vaikka en ikinä edes käynyt tapaamassa niitä.

Oikeestaan voisinkin hankkia Rune kakkosen nyt oikeiden HM-pelien eli Sunshine Islandsin ja Grand Bazaarin väliin. Peluutan sitä sit 3DS:llä. \o/
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Touko 18, 2011 8:14

Oceans onkin länkkäreissä... Kuva

Natsume lupailee julkaisevansa sen viimeistään loppuvuodesta. :)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Kesä 08, 2012 1:16

Tämäkin vihdoin sai yuuropan julkaisun 25 Toukokuuta, varmaan alkaa pikku hiljaa marketeista löytymään.

MUTTA

MIKSI

SAMPERISSA

NE JÄTTI WII VERSION JULKAISEMATTA!? (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Ei oikeasti, tosi kivaa odottaa jotain peliä vuosia ja sitten todeta että KAS ne toikin sen vain konsolille jota inhoan. =_=
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Pe Kesä 08, 2012 10:25

No et menetä mitään hirveän hyvää. Konsoli-Runet ovat olleet varsin kehnoja verrattuina niihin mukana kulkeviin. :)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » La Kesä 09, 2012 2:06

No mie kieltämättä olen enemmän käsikonsolipelaaja kuin konsolipelaaja (johtuu kyllä lähinnä siitä että sisarukset prkle aina pöhnii mun telkun D:< Oikeesti miten niistä aina joku saa omansa rikki heti kun edellinen on hankkinut uuden tilalle ja palauttanut mun telkkarini takaisin? Viimeksi ehdin nauttia telkkarini läsnäolosta kaks viikkoa ennen kuin se taas lähti kävelemään =_= ) Joo offtopic valivali :lol: syytän sitä että nukuin vaan pari tuntia viime yönä.
josie
[Admin] No-life

Edellinen

Paluu Rune Factory