Spämmitään nyt vielä lisää. *kröhöm*
Pelissä alkoi juuri talvi, olen tosi surkea kaikissa "heittele/väistele/huido" festivaaleissa joten pelkkä kolmossija tuli... turnipsi sodassa. Noh ensi vuonna rökitän ne! Yllättäen: En ole vielä läpäissyt peliä! D: Kolme luolaa läpi, mutta seuraava on taas sellainen että pääsen kolmanteen huoneeseen asti ja sitten viimeistään kuolen, eli treenata pitäisi... Toinen yllätys on etten ole vielä naimisissa!? Mitä mitä? Rune ykkösessä olin naimisissa jo syksyllä, kakkosessa olin tuplanaimisissa myöskin syksyyn mennessä (siis tarkoitan että molemmilla generaatioilla joskin lapsen elämähän alkaa taas alusta keväällä eli periaatteessa vuosi ja puoli meni tuossa) Mutta siis kolmosessa... en vain tajua mitä pitäisi tehdä :'< Ainoa guide jossa mainitaan naimisiin menosta mitään vain sanoo että Wells ja Marjorie tulevat talolle ja lykkäävät kihlasormuksen ohjeen käteen ja sitten pitää tehdä se sormus ja kosia tyttöä tämän suosikki paikalla = paikassa jonne tyttö ehdottaa että menette. Noh ongelma on että Wells ja Mara eivät TULE. GRrrr.... Pitääköhän viimeinenkin dungeon mennä läpi ennen tätä? Ei voi tietää =_= Noh ehkäpä se valkenee sitten kun pääsen niin pitkälle.
Ystävä tilanne on tämä:10 ♥: Shara, Collette, Marian, Karina, Pia, Sofia, Sakuya,Carmen, Raven, Gaius, Daria,
9 ♥: Carlos, Marjorie, Rusk, Monica, Blaise, Shino
8 ♥: Sherman, Wells, Evelyn, Hazel, Kuruna, Ondorus
7 ♥: Zaid
Monsterit:10 ♥: Moko, Ryo (woolyja), Coral (cockadoodle) Pumpkn (Tomato head whatever)
8 ♥: Bessy (...lehmä monsteri)
Kokkaus oli jossain tasolla 42-46 ja muut skillit kaikkea 5- 60 välillä

Kyllä olen hyvin perillä taidoistani.
Ensin pelasin pelkällä tutulla ja turvallisella shortswordilla jonka jälkeen siirryin leikkimään great swordeilla ja taikasauvalla. Sitten löysin Dual Bladet ja uuden rakkauden ♥ Ah sitä vauhtia millä niillä saa iskettyä ♥
Mitä tulee kyläläisiin, olen lämmennyt todella paljon Sofialla, Marianille, Collettelle ja Pialla.... Voi olla että puolison päättäminen ei tapahdukkaan sekunnissa. Kurunassakin on hauskat puolensa (Kuten se että neito rakastaa makeisia ja sai raivarin nähdessään Rinin suupielessä murusia joita kuvitteli kakuksi ja komensi Rinin sitten vastedes AINA syömään kakkua vain hänen kanssaan.

) Kyläläisistä Raven, Collette, Pia, Daria ja ainakin osittain Marian tietävät Rinin olevan puoliksi hirviö/Wooly. Pientä repeilyä aiheutti kun Rin vannotti Piaa että kellekkään ei sitten saa kertoa asiasta ja tämä ensimmäiseksi selittää Shinolle "Rin was so CUTE!" Ja Rin sitten kuiskaa "Didn't I just tell you to NOT talk about it?!" ja sitten Pia korjaa "Rin's THING was so CUTE!" Ja Shino mulkaisee Riniä kuolettavasti "Rin's
thing, huh?" "Yup Rin's
thing" Rin: ^_^U "ehehe" Pian poistuttua paikalta Shino sitten iloisesti ilmoitti kutakuinkin TAPPAVANSA Rinin jos tämä teki jotain outoa Pialla

Tyttöjen reaktiot Rinin puolihirviöisyyteen ovat kyllä ihan parhaat.
Raven: [spoiler]paljastaa olevansa puolihirviölintu (feeniksi woo!) ja Rin paljastaa olevansa puolihirviö myös joten ihQ ne on samiksii![/spoiler]
Pia: [spoiler]Pia selittää sekavia siitä millaista on olla merenneito ja sitten tästä lätinästä inspiroituneena Rin päätti myös kertoa ettei ole täysin ihminen ja Pia sitten ihastuneena tähän uuteen muotoon lähestulkoon rutistaa Rin paran hengiltä =_=[/spoiler]
Colette: [spoiler]Tahtoo jutella siitä että tajusi viimeinkin kokkauksen jujun ja sen että ruoka täytyy tehdä ajatellen sen syöjää ja blaa blaa. Rin inspiroituu tästä ja paljastaa olevansa puolihirviö ja Coletten reaktio? *hymyilee* Rin kysyy huolissaan: eikö sua niiQ pelota tää mun ulkomuotoni? Colette: Ei oikeastaan, miksi pelottaisi? Olet paljon PIENEMPI kuin minä! Rin: ...Noh voihan sen noinkin ajatella.[/spoiler]
Darian: [spoiler]...En muista syytä mutta kun Rin paljasti tämän Darian ilme ei edes värähtänyt ja Rin sitten kysyy että onko tämä peloissaan hänen hurjasta muodostaan ja Daria on ihan että "eh miksi olisin? En minäkään ole ihminen." Ja Rin on ihan että "WTFBBQ ETKÖ!?" ja Daria vastaa olevansa Elffi. Ihan kuin ne suippokorvat eivät olisi sitä paljastaneet jo pelin alussa. =_=[/spoiler]
Marian: [spoiler]Marian juottaa Rinille mitä lie lääkettään ja tämä ikäänkuin pyörtyy ja Marian lähtee paniikissa hakemaan Marjorieta jolla välin Rin muuttuu Woolyksi ja Marian paraa takaisin yksin tajuten ettei hänen tulisi jättää Riniä yksin löytäen tämän tajuttomana Woolyna. Marian poistuu paikalta hiljaa ja seuraavana päivänä Rin heräsi taas normaalina itsenään. Seuraavassa eventissä Marian tahtoo yhdessä raahautua bamboo cliffille ja sitten mennään sinne ja Marian yrittää saada Rinin myöntämään ettei tämä ole normaali ihminen ja Rin sitten poistuu paikalta haluttomana jatkamaan keskustelua mutta hetken päästä kuuluu hirviön karjaisu ja Marianin kirkaisu ja Rinin täytyy muuttua Wooly muotoon ehtiäkseen pelastamaan neidon hädästä (tottakaihan jokainen juoksee nopeammin pienillä töppöjaloilla kuin ihmisjaloilla o_ô) ja pelastettuaan Marianin wooly-Rin pakenee pikaisesti ja tulee takaisin normaalimuodossaan kysymään Marianilta mitä tapahtui ja tämä on ihan että "öh ei mitään, mennään kotiin." Kotonaan Marian sitten selittää onnessaan Marjorielle "omigosh Rin on paras shapeshifter maagi IKINÄ! Oisitpa nähnyt sen....!" Mutta Rin siis ei tiedä että Marian tietää. Oletan että vielä odottaa ainakin yksi MiniMarin tehtävä siis

[/spoiler]