Rune Factory 2!

Kuten otsikko sanoo, Rune Factory keskustelu tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Su Heinä 06, 2008 5:15

Jos ketään kiinnostaa (miksipä ei kiinnostaisi?) Rune Factory 2 ilmestyy amerikassa näillä näkymin syksyllä. On se niin reilua että euroopassa yhä odotetaan ykköstäkin... Juuri tämän takia tilaan nykyään pelini amerikasta :P
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ma Heinä 14, 2008 9:13

Näyttää hyvältä. IGN:än sivuille on ilmestynyt Rune kakkosen intro vidio ja siinä on vielä alkuperäinen musa tallella. Jos Natsume nyt älyäisi jättää kaikki musat ja äänet alkuperäiseen jamaansa. :)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Heinä 14, 2008 2:13

Joo toivotaan... Puoliso nimittäin joka aamu sanoo tyyliin "kulta" Tai no Dorothy sanoi "Anata" mikä olisi niinkuin "honey" ja Julia "Daariiin" Eli niin kuin Darling ja siis kuolen muutenkin jo niitten takia ja sitten jos ne vielä kääntäisivät englanniksi ne :lol: pitää käydä kurkkaamassa se alku vidi ja pistää pikkusisko koodaamaan se hyvänlaatuisena ♥
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja minä » Pe Elo 01, 2008 6:02

1.mitä tässä pelissä on uutta? :?
2.onko enkun kielistä versiota vielä tullut?
3.mistä voi ostaa?
4.kannataako tämä ostaa jos ei ole wi-fiä?
eikö pelissä ole mistyä vaimo ehdokkaana?
olen ihan pihalla pelisatä, kertoisitko siitä?
minä
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » La Elo 02, 2008 8:38

minä kirjoitti:1.mitä tässä pelissä on uutta? :?
2.onko enkun kielistä versiota vielä tullut?
3.mistä voi ostaa?
4.kannataako tämä ostaa jos ei ole wi-fiä?
eikö pelissä ole mistyä vaimo ehdokkaana?
olen ihan pihalla pelisatä, kertoisitko siitä?
Mää yrittelen joihinkin vastata:
1. Ei enää tarvitse painaa starttia päästäkseen Inventoryyn, kosketusruudun vasemmassa reunassa on painike jonka kautta pääsee sinne. Sitten kaikkea pikkusäätöä on tehty (esim. nyt näkee kuinka paljon kastelukannussa on vettä jäljellä), sekä nyt voi tehdä side questeja. Tarina on myös halkaistu kahteen osaan; ensimmäinen osa pelataan Kylellä ja toinen taas Kylen lapsella (poika tai tyttö). Alkunäyttökin vaihtuu.

2. Wikipedian mukaan julkaisu olisi 30.9.08, mutta kannattaa varautua aikataulujen muutoksiin.

3. Pelin voi tilata ulkomailta (esim. Play-Asia.com) tai sitten voi odottaa, että joku suomipelikauppa tilaa sitä itselleen. Huuto.net on myös olemassa.

4. Pelissä voi ilmeisesti tehdä vain samoja juttuja Wi-Fin kautta kuin Rune ykkösessä, elikkä tavaroiden, kuvien yms. vaihtelua. Ei siis muuta kuin pikku lisä pelaamista maustamaan.

5. Eipä taida olla.

6. Peli on niinkuin perus Harvest Moon, elikkä kasvatetaan lanttua ja lypsätään lehmiä,mutta mukaan on lisätty sitä perus RPG:mäistä vihollisten hakkuuta.

Toivottavasti vähän auttoi, suosittelen ostamaan sitten kun ilmestynee... :)

EDIT:
^Aika lailla mitä Nuuttis sanoi (saanko sanoa Nuuttikseksi? :lol: )
Joo, toki. xD
Viimeksi muokannut Nuutyasha päivämäärä Su Elo 03, 2008 4:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Elo 03, 2008 3:50

^Aika lailla mitä Nuuttis sanoi (saanko sanoa Nuuttikseksi? :D )

Ja Mist on korvattu uudella hahmolla nimeltään Mana (tai ainakin japanipelissä sen nimi on Mana, Natsumella on nyt ollut joku uudelleen nimeämismania joten sen nimi voi olla melkein mitä vain Maijan ja Mollyn väliltä lopullisessa versiossa.[/sarkasmia]) Sitä paitsi Mist oli ihan tyhmä ja Manalla on aivot ;) Ainakin jonkin kokoiset. Ja jos pitäisi valita mustien/vaaleiden hiusten välillä niin mustat forthewin XD Öh joo se oli puolustus puheeni Manalle. Jos joku ei arvannut niin en pidä Mististä :P
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » La Marras 01, 2008 1:50

Nyt pitäisi jaksaa tilailla tuo Rune ja Chrono DS, sekä Arian kolmas artbookki Cielo. Aika varmasti jää tulliin jumiin... ><"
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » La Marras 01, 2008 8:15

Lol. Ei tullit ole pelottavia. Pelottavaa on se paljonko lisämaksua joudut antamaan ^^' Olin kauhuissani kun tilasin taannoin pallonivelnuken ja se maksoi useamman satasen. Olin varma että se jää tulliin ja joudun maksamaan hirveät ylimääräiset maksut. Sitten sainkin paketin suoraan kotiin ja huomasin että sen päälle oli merkattu hinnaksi "50 dollaria" :lol: Ehkäpä ne huijaa sielläkin mistä nyt aiot tilata? :3

Enää kuukausi niin saan rahaa *_* Vihaan työharjoittelua tämän takia, ensin kirjoitetaan kuukausi lappuja, sitten odotetaan vielä kaksi viikkoa lappujen lähetyksestä että saa tiedon "tilillesi on maksettu X€" :P
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Su Tammi 04, 2009 10:30

Jees, Rune kakkonen tuli postiin tuossa muutama päivä ennenkuin lähdin Vietnamiin, ja sitä tuli pelattua aika lailla. Kahdeksas vuosi menossa Kylen ja Julian lapsella, Kenillä. Mielestäni paljon parempi kuin ensimmäinen osa. :)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Tammi 06, 2009 3:55

Kahdeksas vuosi :shock: Itse en ole ehtinyt paljoa pelailla jumitan yhä Kylella :3 Tosin suunnittelin että yritän nähdä kaikkien häät ennen kuin itse menen naimisiin... Alician kanssa :lol:

Huomasitko muuten että jos annat Rosalindille jotain mistä tämä ei niin pidä hän sanoo jotain tyyliin "Erm thank you Aaron" Aaron on poikalapsen "default" nimi vai mitä? Tuijotin pitkän aikaa tyhmänä kun pohdin että kenestä Rosalind puhuu :roll:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ti Tammi 06, 2009 5:04

josie kirjoitti:Kahdeksas vuosi :shock: Itse en ole ehtinyt paljoa pelailla jumitan yhä Kylella :3 Tosin suunnittelin että yritän nähdä kaikkien häät ennen kuin itse menen naimisiin... Alician kanssa :lol:

Huomasitko muuten että jos annat Rosalindille jotain mistä tämä ei niin pidä hän sanoo jotain tyyliin "Erm thank you Aaron" Aaron on poikalapsen "default" nimi vai mitä? Tuijotin pitkän aikaa tyhmänä kun pohdin että kenestä Rosalind puhuu :roll:
Itsekkin suoritin kaikkien häät ja päädyin sitten Juliaan. Miten tässäkin pelissä menin kylpylän omistajan perään (Rune ykkösessä Melody)? : D [spoiler]Ja siis pelihän skippaa heti seitsämän vuotta kun olet koulun rakentanut. EN ikipäivänä jaksaisi kahdeksaa vuotta pelata jotakin HM:ää. :p [/spoiler]
Viimeksi muokannut Nuutyasha päivämäärä Su Elo 16, 2009 1:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Tammi 08, 2009 7:04

Pelasin hammasta purren AWL:län joskus läpi joten kyllä se ihan mahdollista on (kunhan vain nukkuu paljon :roll: )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » La Helmi 14, 2009 1:27

Tuli ongelmia vastaan... olen jumissa kahdeksannen vuoden kesässä kun on Big Cook Off! Pitäisi jostain repäistä Sea Food Pizza, muuten en pääse sitä läpi :7. Ja minähän en vedä peliä eteenpäin ellen voita jokaista Eventtiä :D. Eli jos jollakulla on ylimääräisiä Sea Food Pizzoja, olisi kiva jos voitaisiin vaihtaa Wi-Fin kautta. Oma Friend Codeni on... 1075-6004-7338.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » La Helmi 14, 2009 4:23

^^' Valittevasti meikästä ei ainakaan ole apua, jumitan yhä ensimmäisessä vuodessa kun en ole pelannut. Ei vain ole huvittanut :/
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » La Helmi 14, 2009 4:31

Harmin paikka... Pitää kai sitten mennä GameFAQsin foorumeille kinumaan pizzaa. ;<

Jos tarvitset joitakin esim. mineraaleja, ruoka-aineksia niin voin lähetellä. :D
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Rune Factory