Valvoja: josie
josie kirjoitti:^Itse taputtelen sitä niin kauan että saan sen yhden tavaran irti XD Emulaattorilla se ei muuten toimi ollenkaan. Arvaappa millaista oma eka DS peli kertani oli, pelasin japaniversiota XD

josie kirjoitti:^ Totta totta. Ja suomalainen perusluonne on osoittaa ne viat ja unohtaa kehua hyvät puolet. Ainakin näin olen itse huomannut. Kauhea kulttuurishokki käydä esim. Jenkkifoorumeilla missä kaikki vain kehuu kuinka ihanaa asiat onSitten palaa suomalaisille "Valivali" foorumeille niin tuntuu taas jo vähän kodilta XD

Jään tuijottamaan niitä hahmoja ja tunnen inhoa niitä kohtaan enkä osaa keskittyä sitten peliin

josie kirjoitti:Ja tiedätkös kun joskus pelasin back to naturea, jossa on 3D graffat niin kulutin päivän yrittämällä ruokkia kanojani. Oli niin hemmetin vaikeaa saada se ruoka siihen sivuttain olevaan kananruokakaukaloon (onkohan tuo edes yhdyssana...) Parhaaksi tekniikaksi osoittautui "ota ruoka käteen, kävele kanalan toiseen päähän, juokse kohti kaukaloa ja heitä se ruoka, sulje silmät ja toivo parasta. Kiroile kun huomaat taas epäonnistuneesi ja yritä uudestaan kunnes onnistaa. Toista niin monta kertaa kuin kanojen lukumäärä vaatii" (Tai raahaa joka kana ulos kaatosateeseen syömään...)

Island of Crappiness on seuraava Harvest Moon DS:lle ja se on sitä kirottua 3D:tä...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa