Onko sinulla hahmollesi vakinimeä?

Jooh eli tänne vastedes kaikki keskustelut tyyliin "pelaatko mieluummin" "lempihahmosi" jne. Myös jos et ole varma oikeasta kategorista laita keskustelu tänne niin siirretään se sinne minne se kuuluu.

Valvoja: josie

Eipä oikeastaan.. :D

ViestiKirjoittaja Jenna » To Heinä 24, 2008 3:05

Minun hahmoni HM Ds:ssä on leevi ja en ole käyttänyt sitä muualla :) Kuulosti vaan niin hyvältä nimeltä :D Minun pojan nimi on Johnny jota olen käyttänyt muutamissa peleissä, mutta en sitäkään kovin useissa :D Etsin nimet yleensä jostain esim. elokuvan tekijä/näyttelijä luettelosta :D Niistä löytyy niin kivoja nimiä :lol:
Jenna
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Heinä 25, 2008 4:42

Yleensä "Satu", koska olen itsekeskeinen ja mielikuvitukseton. :D Koskee muuten muitakin pelejä. Neljän kirjaimen ääkkösetön nimi kelpaa kätevästi kaikkialle.

Koira tai muu elikko on yleensä Alex oikean koirani mukaan.

Ainniin josie, mie löysin ihan tämän foorumin googlettamalla. Muistaakseni laitoin hakuun ("harvest moon ds" nina) ja sinne oli listautunut tämä ketju: http://www.foorumi.info/elonkorjuukuu/viewtopic.php?t=6
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja May Max » La Joulu 13, 2008 1:03

minulla on aina työ ja tuska päättää nimiä tyypeille ku ei osaa päättää minkä niistä nimistä ottaa.Nytkin mietin HMDS tyypille nimeä.HANKALAA :x
May Max
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Joulu 28, 2008 11:47

Laitan hahmoille aina japanilaisia nimiä, jotenkin sopivat niille kivasti ^^ Pojille minulla on tapana laittaa "Dai"-alkuisia nimiä, joskin yksi DS:n ukoistani oli Taichi. Tällä periaatteella hahmoni FoMT:ssa on Daiki, DS:ssä Daichi ja DS:n kakkospaikassa Daito. Tytöillä en juuri ole pelannut kuin tässä uusimmassa IOH:ssa ja nimesin hahmoni Misamiksi, koska "Misa"-alkuiset nimet ovat mielestäni söpöjä~
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » Ke Helmi 18, 2009 7:15

Yleensä hahmojeni nimissä on 4-6 kirjainta. En nyt muista mitä nimiä käytin AWLssä tai FoMTissa, mutta IoHissa nimeni on ollut aina Tessa.
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Helmi 20, 2009 11:19

Voisin päivittää omia nimiäni eli siis;
HMFoMT: Jay
HMMFoMT: Arina/Joy
HMDS: Jay
HMDSFG: Josie (brunetti) Arina (blondi)
HMIoH: Eimi (=Chelsea) Jimmy (=Mark) joskaan, Jimmya ei vielä ole olemassa koska jumitan tyttömuistiollani XD
Rune Factory: Kamui (Raguna)
Rune Factory 2: Ran (Kyle)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » La Helmi 21, 2009 4:25

Elukoiden nimistä sen verran, että tapanani on antaa kaikille elukoilleni japanilaisia nimiä. Jokseenkin pidän japanilaisista nimistä, joten elukkani ja farmarini joutuvat kärsimään erilaisten japsinimien alla. Kanoille olen antanut mm. nimiä Motoko, Kotori, Kanako, Rikako ja Natsume. Lehmille ja lampaille tulee usein annettua nimiä myös niiden ulkoasun mukaan. Lehmille tulee annettua myös amerikkalaisia/eurooppailaisia m:lla alkavia nimiä, ne on jotenkin lehmämäisiä. Lehmiä on nimetty mm. nimillä Milky, Dotty, Meena ja Manami ja lampaita nimillä Fluffy, Misami, Fumiko ja Cloud. Kissan nimeän yleensä Ichigoksi (näyttää ihan TMM:n kissa-Ichigolta) ja koiran Yoshiksi. Jossain pelissä koira tosin on Inuli ja kissa Mew.

Farmarin nimistä vielä sen verran, että kun aluksi nimesin ensimmäisen farmarini Daichiksi, aloin siitä sitten keksiä muita Dai-alkuisia nimiä päätettä tai etukirjainta vaihtamalla. Tällä taktiikalla ovat syntyneet Taichi sekä Daiki. Daito puolestaan on ryövätty nimi - otin sen yhdistetyn urheilijalta Daito Takahashilta - mutta se sopii hyvin Dai-alkuisten nimieni litaniaan.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » La Helmi 21, 2009 4:51

Vakionimiä Harvst Moonissa minulla on vain kaksi, nimittäin aivan ensimmäinen kanani, joka on aina poikkeuksetta Lullaby, ja tämän kuoltua sen seuraaja, Cradlesong. En tiedä mikä nimi sen jälkeen tulee, kun en ole koskaan viidettä vuotta pitemmälle pelannut, mutta se aika lähestyy uhkaavasti, joten pitäisi keksiä piakkoin jatkoa tälle ensimmäisen kanan nimisarjalle. Ehdotuksia?
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Helmi 21, 2009 7:42

Netin sanakirjan mukaan oikea vastaus on Berceuse. :D

Synonyms for lullaby
Noun
1. lullaby, cradlesong, berceuse, song
usage: a quiet song intended to lull a child to sleep
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja mike » La Helmi 21, 2009 9:11

Mä yritän aina keksiä jotain uusia ihan ihmeellisiä nimiä.
Mulla ei oo yhtään vakionimeä paitsi joskus on lipsahtanu pari (tulus) nimeä
mike
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Etsura » Su Helmi 22, 2009 4:47

Snowdance kirjoitti:Netin sanakirjan mukaan oikea vastaus on Berceuse. :D

Synonyms for lullaby
Noun
1. lullaby, cradlesong, berceuse, song
usage: a quiet song intended to lull a child to sleep

Itse katsoin sanakirjasta eikä se osannut tuota ehdottaa :? Pitäisi varmaan selata useampia läpi :)
Mutta kiitos avusta, nyt on taas seuraava nimi tiedossa~~
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Joan » Su Syys 27, 2009 3:19

Miekäytän harvets mooni :ssa nimeä Joan . Se tulivaan päähän animal grosin wild word :ista josa joskus tulee Joan myymään turnipseja. :lol:
Joan
Tavallinen turnipsin kastelija

Edellinen

Paluu Harvest Moon Yleensä