Eli siis oletko oikeasti tyttö vai poika ja kummalla pelaat mieluummin, tyttö- vai poikahahmolla? Itse vastasin että olen tyttö ja pelaan ihan kummalla vaan. Yleensä valitsen hahmoni sen mukaan kumman puolisovaihtoehdoista pidän enemmän. Niin juu ja tietysti tämä sukupuolen valinta ei useimmissa Harvest Mooneissa ole ennen ollut edes mahdollista joten niissä pelaan luonnollisesti sillä mitä tarjotaan

Magical Melodyssa aion esim. pääasiallisesti pelata vain tytöllä koska kaikki vaimot ovat ihan karseita lukuunottamatta Jamietä joka taas lopettaa pelin siihen joten siksi en tahdo häntä naida vaikka hän tosi söpö onkin... (ja mikä ihme minulla on cowboy hattuihin ja täysin ****pää hahmoihin?) Kimishimassa taitaa olla edessä kaikista tuskallisin hahmon valinta, tahtoisin pelata Markilla kun hän on niin söpö mutta kaikki vaimovaihtoehdot ovat taas ihan karseita! Yksikään ei vielä ole herättänyt sellaista "oih tuosta tulee minun vaimoni" reaktiota. Tyttöhahmolla taas tiedän että nain Valtsin (cowboyhatut rulettaa

)mutta Chelsea on tosi ruma

Melkeinpä vihaan häntä. Se että hän muistuttaa pokemonin Mayta ei yhtään auta kun May on niin avuton ja kömynen ja ärsyttävä hahmo... No joo fiksua tekstiä taas muttei voi mitään >_>