Itselläni on nimi Alex. En enää muista mistä se lähti mutta käytännössä viimeiset 6 muistiota Harvest Mooneissa on tullut tahkottua käyttäen sitä nimeä ainakin jossain. Esim AWL:ssä Namin pojasta tuli Alex ja siten itseasiassa täydellisin Alex ikinä. (Etsikää itse jostain kuva Namin pojasta ja kuvitelkaa nimi Alex hänelle, se sopii täydellisesti!) Tyttöhahmolla olen nyt käyttänyt nimeä Josie. Josie on itse asiassa sarjakuvaan luotu hahmo josta vain tuli hyvin rakas ja sitten aloin nimetä hahmoani sen mukaan. Usein myös viimeisimmän katsotun animen tai luetun mangan hahmojen nimet vaikuttavat päätökseeni nimestä ja Esim. AWL:ssä Alexin isän nimi oli Omi joka oli lainattu Weiss Kreuz animesta
Silloin kun olen laiskalla tuulella nimeän hahmoni vain Defaultnimen mukaan eli yleensä pelkäksi Jackiksi. Joskin nykyään lostin Jackin takia mokoma nimi aiheuttaa inhoreaktiota... >_> Ja tyttöhahmo on silloin tietysti Jill. Joskin kuulemma oikeasti GBC:n poika hahmo on Pete GBA:n Jack kuten myös NGC:n ja sitten Kimishiman default nimi on Mark. Ja tyttöhahmoista blondin nimi on kuulemma Claire ja AnWL:n ruskeatukkainen tyttö on Jill. GBC:ssä tytön nimi on ilmeisesti myös Jill... @_@ Hankalaa... Ja Kimishimassa onkin sitten jo Chelsea... Taas taisin alkaa kirjoittamaan aikamoista offtopiccia jossain puolivälissä mutta pitihän hahmojen "oikeat" nimet nyt mainita kaikille. Noh jaa kertokaapas nyt teidän farmareittenne nimiä niiden historioita jne.
PS. nimesin myös Linkin Alexiksi TP:ssä. Ja sitten se olikin kylän kissan nimi D: