Save Filen kuolema...

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

Pelini...

...on kunnossa, pelaan tavis DS:llä
11
55%
...kuoli, pelaan tavis DS:llä
1
5%
...on kunnossa, pelaan DS Litella
4
20%
...kuoli, pelaan DS Litella
4
20%

Ääniä yhteensä : 20

Save Filen kuolema...

ViestiKirjoittaja josie » Ma Touko 28, 2007 5:53

Joo eli niin kävi sekä Samanthalle että minulle että tiedosto kuoli. Siis lopullisesti, (nyyh olin enää 5 tontun päässä 60stä :cry: )

Koko tarina allekirjoittaneen tapauksessa: Pelasin normaalisti, peli jämähti jumiin ja sammutin ja latasin tiedostoni. Ei ongelmaa. Vielä. Pari peli päivää eteenpäin piti taas ladata peli tällä kertaa jotten ryssisi Thomasin Winter Requestia ja missaisi helppoa tonttua. Tällä kertaa pääsin kyllä tallennus/lataus valikkoon mutta kun poukkasin "Load File" kone päästi vain kamalan Piiiiiiii äänen ja juuttui siihen. Kokeilin uudestaan pari kertaa ja jopa kokeilin pelin poistamista koneesta ilman sen parempaa tuuria. Julistin Fileni kuolleeksi ja aloitin alusta. Pöh... Nyt kysyn kuitenkin teiltä täällä joilla on euroversio pelistä, onko teidän pelinne kuollut samalla tavalla JA käytättekö DS lite vai "Tavis" DS:sää. Itselläni ei ollut ongelmia ennen kuin ostin Liten ja siirryin "kevyempään" :wink:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Thein » Ma Kesä 18, 2007 4:25

Ei ja käytän "tavis" DS:sää
Thein
Tavallinen turnipsin kastelija

...

ViestiKirjoittaja Purin » Su Heinä 22, 2007 6:23

Pelini on kunnossa
ja käytän söpöä, pientä,
valkoista nintendo DS lite:ani. ^o^
Purin
Purin
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Iinu » Su Heinä 22, 2007 10:22

Meikäläisen peli on kunnossa ja omistan tavis DS:sän.
Olen aina vihannut liteä.
Hymyile, niin maailma hymyilee sinulle...
Iinu
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Andras » Ma Heinä 23, 2007 8:29

Iinu kirjoitti:Meikäläisen peli on kunnossa ja omistan tavis DS:sän.
Olen aina vihannut liteä.

Samoilla linjoilla ollaan täälläpäin, peli on kunnossa, en pidä Litestä ja omistan tavis DSn..
..joka kestää ja kestää.. Ja kestää.. Pudonnut mökin yläkerrasta(eli parvelta) alas kun "joku" kompastui latausjohtoon.. >_<
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » Ti Heinä 24, 2007 4:11

Meikälläkin olisi tavis DS jos niitä vielä olisi myyty >_< Oli pakko ostaa uusi kun alanäyttö oli niin naarmuilla etten voinut elikoita silittää... Arvatkaa kattoko ne kaupassa ku hullua ku kysyin surkeana etteikö ole enää paksuja DS:ssiä... :cry:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Ti Heinä 24, 2007 4:18

Alanäyttö on minullakin ihan naarmuilla.
Olisi vain pitänyt ostaa niitä näytönsuojia..
Nyt siinä on läpinäkyvää lahjapaperia kiinni teipattuna, jotta toimisi.. :lol:
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Noooraa » Su Marras 04, 2007 7:24

Mul on sillee menny et jos oon pelannu aika kauvan nii se tilttaa :S mut tallentelen ain välil, itse asiassa joka aamu, nii sillon se ei tee sitä. Pelaan tavis ds:llä.
Noooraa

ViestiKirjoittaja popuri-love » Ma Tammi 07, 2008 4:21

Minun save fileni ei ole kuollut mutta kun pelasin yhtä toista DS peliä niin se tyssähti. Se oli pinkki lite.
popuri-love
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Soccan » Ti Helmi 17, 2009 2:57

Oma saveni on 'jökkäillyt', mutta asian sai korjattua käynnistämällä uudelleen (ketutti kun ei ollut tallentanut yli puoleen kuukauteen). Se tapahtui aika usein, kun vedin kalaa vedestä. Veljeni save taas jökkäsi kokonaan, kun MINÄ tallensin sen kaivokselle. Veli oli pääsemässä pian naimisiin (1 sprite 60:stä puuttui), ja sitten peli tilttasi.. :shock: :shock: Oltiin kumpikin pelattu aika ahkerasti, ja ajateltiin ensin, että se johtui siitä.

Se oli muuten musta lite
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Helmi 17, 2009 3:36

Härregod, olipa hyvä, etten ollut huomioinut tätä ketjua silloin 101 tontun metsästyksen aikana! :shock: En varmaan olisi uskaltanut jatkaa ollenkaan, kun pelini jumi ja bugitti niin paljon muutenkin.

Wanha kunnon paksukais-DS oli laitteena ja uskomatonta kyllä, tallennusten kanssa ei ollut mitään ongelmia. Vähänkös olis veeeeetuttanut, jos vaikka 99 tai sadan tontun kohalla filu olisikin kuollut. X_X
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » Ke Helmi 25, 2009 8:25

Hienoa... Nyt oma file kuoli... Tonttuja oli 55 ja kun menin nukkumaan niin peli jämähti siihen paikkaan.. Nyt kun pitkästä aikaa pelasin taas HMDSää, niin file päätti heti sanoa itsensä irti..
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Ookami-Chann » La Maalis 14, 2009 5:30

Ei ole tiedostolle ikinä käynyt mitään, tavis-ds:ällä pelaan, kaksi vuotta vanha. Alanäytössä on paljon kuoppia, niin käy kun hukkaa tikun ja kokeilee kaikkea tilalle kurkusta sukkapuikkoon :D
Koogaa seuraamassa ~
Ookami-Chann

ViestiKirjoittaja Celiaparas » La Loka 31, 2009 5:40

Minulla on Lite, eikä ole mitään ongelmia. Oli myös niitä alanäytön suojalappuja, mutta en älynnyt miten ne laitetaan..
Celiaparas

Paluu DS Pelit