Ushista joo kopsasin tuon listan :/ Ja kun nain Rockin niin syntynyt lapsi oli Muffyn. Että silleen... (nimesin sen lapsen muuten Markiksi :'D ja sitten se olikin tyttö. Onneksi olin tallentanut edellisenä iltana. Olin vähän nolo... Mutta se tosin oli japani peli enkä erottanut tytön ja pojan kanjia toisistaan...) En sitten tiedä olisiko pelin koodia jotenkin muutettu jos sinun pelissäsi jotain muuta syntyy... En nimittäin ole HMDS Cuten jenkkiversiota keväästä pidemmälle pelannut.
josie kirjoitti:nimesin sen lapsen muuten Markiksi :'D ja sitten se olikin tyttö. Onneksi olin tallentanut edellisenä iltana. Olin vähän nolo...
Minulle kävi samoin kun menin Skyen kanssa naimisiin Laitoin lapsen nimeksi Bonnie ja se oli poika Sanotaanko siinä kun lapsi syntyy onko se tyttö vai poika? Ehkä olin niin hurmoksessa etten huomannut...
Siinä kyllä sanotaan.eikö nina sano:"it's little cute girl" tai jotain jos saa pojan ni onkose sitten:"it's little handsome boy" en oli siitä varma. muuten saattaa olla kirjoitus virheitä oon huono kirjottaa enkkua