Tale of Two Towns-pelipäiväkirjat

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Syys 16, 2012 4:22

Bluebellissä vietetyn kesän jälkeen koitti aika siirtyä Konohanaan syystuulia haistelemaan. Konohanaan muuton pääsyynä oli siellä tehtävät farmin laajennukset - sain nyt puolet enemmän peltotilaa kuin aikaisemmin ja voin keskittyä viljelemään soijapapuja Bluebellin tiluksilla kun taas Konohanan pelloilla kasvaa jo neljä hedelmäpuuta sekä monta riviä kukkia ja vihanneksia. Kesän eläinhankinnat eivät menneet ihan nappiin: sain kyllä ostettua Silkie-kanan ja Suffolk-lampaan mutten Jersey-lehmää - en nähnyt yhtäkään myynnissä koko kesänä! Ison koiran sentään sain ostettua vihdoin. Aion palata taas talveksi Bluebelliin joten ehkä silloin onnistaa.

Kesän festivaalien kohokohta oli kissafestari, jonka kattini Salem komeasti voitti. Kokkauskisoissa voitimme pari kertaa ja hävisimme myös pari kertaa, palkinnoksi heltisi timantteja ja kasvinsiemeniä. Vaikka jouduin toimittamaan kesällä ja syksyn alussa joitakin kalliita requesteja, on minulla nyt rahaa ensimmäisen kerran yli 200000 G joten ei se miljoonan G:n vaatimus lapsentuloon enää niin kauhean pahalta vaikuta - varsinkin kun eläinten määrä tulevaisuudessa lisääntyy. Olen jo nähnyt myynnissä alpakoita mutten voi niitä vielä ostaa - talvella sitten toivottavasti.

Olen aiemmin unohtanut kertoa tätä mutta olen ystävystynyt jo monien villieläinten kanssa ja ainoa, joka näyttää hätäännystä lähestyttäessä on enää panda, jonka olen nähnyt koko pelin aikana tasan kaksi kertaa. Mokomakin Sheng, joka väittää että pandoja näkyy joka päivä kunhan vain muutan Konohanaan! Eläimistä sorsat, villisiat, puput, ketut ja apinat (joista viimeiksi mainittuja en ole edes ruokkinut kertaakaan koko pelin aikana) näyttävät sydäntä ja nuottia mutta yhtään lahjaa en eläimiltä ole vielä saanut. Muut näyttävät kolmea pistettä. Löysin myös kaikki Wonderfulit ja vein ne Goddessille, joka tarjosi kolmea melko kämäistä toivetta: +FP kaikille Bluebelliläisille, +LP jollekin pojalle tai Goddessin laulu (olisin halunnut +FP kaikille Konohanalaisille) joista valitsin +FP:t Bluebelliin. Nyt olen löytänyt uudelleen kätketyistä Wonderfuleista jo kolme, eipä noita kovin hankala ole löytää vaikkapa Alisan naimista ajatellen.

Alisasta puheenollen, sain papittaren vihdoin kylääni ja nyt kaikki ovat viimein kasassa. Myös Mikhail palasi kylään ja olen aloittanut massiivisen Mikhailin lahjontaoperaation kasvattaakseni hänen kukkaansa, jotta näen miekkosen kaikki sydänkohtaukset. En vieläkään osaa päättää, kenet poikajoukosta naisin! Kana ja Cam ovat tosin nousseet jo punaiselle ja yritän vältellä treffejä Kanan kanssa ettei hän mene ja kosi minua, en nimittäin ole ihan varma haluanko häntä puolisokseni. Katsotaan sitten kun Mikhailin kaikki eventit on nähty. Olen törmännyt myös muutamiin Random eventeihin. Ina esitteli Rahille kaupungintaloa ja kertoi pormestarin työstä. Howard ja Grady tuskailivat Howardin kahvilassa tytärtensä muuttunutta käytöstä, nämä kun eivät enää kerro isilleen kaikkea toisin kuin ennen. Paikalle tullut Rutger kuitenkin lohdutti sen olevan normaalia Gerogian ja Laneyn ikäisille tytöille. Nori saapui klinikalle näyttämään satuttamaansa kättään, jonka Hiro auliisti paransi ja neuvoi tyttöä olemaan jatkossa varovaisempi. Olen hirveän harmissani siitä, etteivät rivalit enää mene naimisiin! Tykkäsin rival eventeistä ja ei ole kivaa kun kaikki naimattomat jäävät ihan yksin ;_:

Kyläläiset
7 kukkaa: Cam, Kana, Eileen
6k: Ash, Cheryl, Rose, Laney, Howard, Gombe
5k: Enrique, Rutger, Georgia, Nathan, Hiro, Ina, Reina, Sheng
4k: Jessica, Grady, Dirk, Ayame, Raul, Ying, Mako, Nori, Rahi
3k: Diego, Yun, H. Goddess
2k: Oracle, Mikhail
1k: Alisa

Elukat
Kanat: Pearl 10♥, Chika 10♥, Honey 10♥, Rose 10♥, Millie 0♥
Lehmät: Berry 10♥, Molly 10♥
Lampaat: Fluffy 10♥, Flora 10♥, Fiona 3♥
Lemmikit: Akira 6♥, Beata 1♥, Salem 7♥, Adam5♥

Muut
Request Level: Lv. 6 (Request Pro)
Kokkaus: Executive Chef
Muissa tasoissa ei muutoksia.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Helmi 01, 2013 11:18

Enpä ole tänne jaksanut kirjoitella, mutta näin pikasummaryna:
5. vuoden syksy, molemmat farmit 50+% valmiina, Cam ollut reilun vuoden aviomiehenä :)

Tajusin juuri että tässähän on Friend Codet :D kirjailenpa huvikseen omani allekirjoitukseen~
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Maalis 08, 2013 7:47

Ihme on tapahtunut! Näin Camin maanantaina! :O
Cam kun katoaa pelistä kokonaan aina maanantaisin (tässä on taas hyvä sauma kehitellä hienoja salaliittoteorioita) ja luulin, että sitä alkaisi näkemään maanantaisinkin kun sen kanssa menee naimisiin. Mutta ei. Joka Maanantai aviomies on vain kadonnut ja palaa maailmaan vasta tiistaina. Mutta nyt se seisoi siinä ikkunan edessä viikonpäivästä huolimatta ja jutteli niitä samoja "voi kuinka rakastan sinua"-lässytyksiä. Sillä saattoi olla jotain tekemistä asiaan, että oli kokkauskisapäivä. En tiä.
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

Edellinen

Paluu DS Pelit