UUTINEN: Harvest Moon: Twin Villages

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Ma Tammi 25, 2010 3:47

:lol: oikeasti uskon että Howardista tulee tässä pelissä lempi townieni :P Tyksin aina kaiken maailman kaistapäistä *köh*Daryll*köh*+*köh*Carter Mineral Townissa*köh*

Olenko ainoa joka näkee Howardin kimittämässä Cherylin kanssa ja leikkimässä teekutsuja...?
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Touko 04, 2011 3:14

Nosto!

Enkkunimeksi on vissiin vahvistunut Harvest Moon - The Tale of Two Towns? Mikä vika Twin VIllagessa muka oli? Tuo uusi t-t-t-nimi on aivan mahdoton lausua. :D

En löytänyt vielä missään varmaan enkkujulkaisupäivää, mutta jos kesää 2011 on uumoiltu jo monta vuotta ja japanijulkaisukin tapahtui yli vuosi sitten, niin eiköhän se sieltä kohta tule.

Vasta sain Grand Bazaarin päätökseen ja nyt jo haluaisin uutta alkua... ajatelkaa sitä ... vain sinä, kuokka ja turnipsinsiemenet... eihän nyt niin radikaalia muutoksta voi HM:iin laittaa, etteikö peli alkaisi säälittävien turnipsien viljelyllä.

Heiiii, katoin nyt ekaa kertaa kuvatkin tarkemmin. Tykkäilen kovasti farmeritytsyn olemuksesta hahmokonseptissa. Edes vähän vähemmän vauva kuin näissä viimesissä on tupannut olemaan. ,_, Ja kyllä, palan halusta tutustua herra Panda(pedo)beariin ja etenkin Howardiin (olettaen, ettei Howard menetä mitään hyvin oleellista enkkujulkaisussa...)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Touko 04, 2011 7:29

Snowdance kirjoitti:Enkkunimeksi on vissiin vahvistunut Harvest Moon - The Tale of Two Towns? Mikä vika Twin VIllagessa muka oli? Tuo uusi t-t-t-nimi on aivan mahdoton lausua. :D

Miulle se tulee olemaan aina vaan futamura (futago no mura). On kyl niin kivan näköstä arttia niihin chibipelleilyihin verrattuna että pakko hommata heti kun jenkkijulkaisu tulee (ja on rahaa).
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Okarumi » La Heinä 30, 2011 11:55

En oo käynyt piiitkään aikaan Elonkorjuukuussa, mutta iloitsin että tää on vielä pystyssä! :) ToTT:ista puheen ollen, tilasin pelin japaniksi ja sen pitäisi tulla ens viikon puolella, sitä odotellessa.
Okarumi
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Heinä 31, 2011 3:25

Enkkujulkaisukin näyttäs olevan syyskuussa. 8) Hmm, ennakkotilaajille on ilmeisesti luvattu pikkuinen alpakka, mutta Play-Asian sivulla tuosta ei ollut vielä mitään tietoa.

http://www.siliconera.com/2011/04/18/pre-order-harvest-moon-the-tale-of-two-towns-for-an-alpaca-plushie/

Do want!
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Elo 01, 2011 4:16

Okarumi, millä nimellä sie täällä aiemmin hypit, (jos hypit)? Kuitenkin, tervetuloa takaisin :D Ja mihinkäs tämä nyt kuolisi vaikka ajoittain vähän hiljainen onkin! :lol:

Enkkujulkaisusta puheen ollen, tilatako PlayAsiasta vaiko Puolenkuun Peleistä? valintoja valintoja... ( Rakastan puokkaria nyt kun ne on ottaneet importit mukaan valikoimiinsa, pitäisi kyllä varmaan vielä kiusata niitä ja varmistaa että tuotakin ovat aikeissa tilata sitten kun se on ajankohtaista... )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Okarumi » Ma Elo 01, 2011 8:06

Löysin vanhoja postauksiani nimellä Ookami-chann, olin tuolloin tosin vain pieni tyttönen XD

Huu jos mun laskut pitää paikkaansa niin sen pelin pitäis saapua tänään. Mulla on jotenkin mennyt ohi se "alkuajan ihkutus" ja tuntuu ettei olisi enää niin innostunut koko pelistä, vaikka se kyllä varmaan muuttuu kun saan sen käteeni :D pelkkää HMDS:ää pelanneena jo pelkkä mahdollisuus pelata tyttönä on iso juttu XD

Mitä mieltä te ootte muuten noista naimaehdokkaista? : 3 En osaa päättää kenet naisin koska räyh D: <
Okarumi

ViestiKirjoittaja josie » Ke Elo 03, 2011 5:39

Ah aivan ookami -> okarumi, käy järkeen, noh uudestaan: tervetuloa takaisin :D

Nuo puoliskot on aina vähän mielipide asia, itse päätin jo sata vuotta sitten että Raspberrystä/mitä lie siitä US versiossa vääntävätkään tulee vaimoni, piste. Punainen tukka ja ruskeat, (no okei keltaiset <.<) silmät vaan on niin WIN! Toinen varteen otettava vaihtoehto miulle on Liqorice koska se on niin... Nami XD (siis aivan kuin Nami aiemmissa peleissä, ei "nami" niinkuin jotain hyvän makuista) Pojista täytyy vielä tehdä pientä luonnevertailua jahka peli edes julkaistaan, mutta ulkonäöllisesti se on Michael, Kamil tai Kiriku! (oikeasti olisi kiva kerrankin napata pelin muskeliäijä puolisoksi vain siksi että yleensä valitsen joko sen femiinisimmän, söpöimmän, ängsteimmän tai nössöimmän. Kyllä omituiset preferenssit miulla.) :3
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Okarumi » Ke Elo 03, 2011 6:36

Hoo :D Joo tosiaan ToTT saapui eilen ja huh mie tykkään! Pelailin eilen illalla tosin vaan vähän aikaan, mutta silti. Pitkät kanjirykelmät tuottaa vähän tuskaa ja asioiden oppiminen hoituukin sen takia lähinnä omalla hosumisella kuin info-puheita kuuntelemalla. Oonkin tässä alussa vielä tosi solmussa, en omista yhtään työkaluja paitsi lehmien hoitoon kuuluvat. Haluisin päästä viljelemään mutta se onnistuu varmaan (kuulemma) vasta kevään 10. päivä, oon nyt 6. päivässä. Tarkoitttaa sitä että juoksen kahden kaupungin väliä randomisti tekemättä mitään järkevää XD Tykkään tosi paljon että tässä pelissä luonnosta kerättävät asiat ei ole pellolla rivissä niin kuin hmds:issä vaan ne pitää oikeasti kaivaa jostain (varmaan ollut aikasemmissa peleissä? ;__;). Njuu, kai se varmaan tästä lähtee.

Niin ja tohon puolisoaiheeseen. Itse olin tosi kriittinen pojista (ja ehkä vähän tytöistäkin) mutta ihjannaa ;___; <3 En osaa ollenkaan päättää, vaikka luulin että inhosin ainakin puolia ehdokkaista. Tosin jos oikeasti saisin päättää kenet naisin pelistä, valitsisin okama-howardin. ...mutta, pitäisikö silloin pelata poika- vai tyttöhahmolla? ;_;''
Okarumi

ViestiKirjoittaja josie » To Elo 04, 2011 4:20

Howard vaikuttaa kyllä juu mahdilta :D Luin jostain muuten että tässä voi naida Alicen(KYLLÄ se nunna IoH:sta jonka perään ainakin itse kuolasin) ja Dirkin (Wind Bazaarista)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Okarumi » To Elo 04, 2011 4:21

Juu kyllä. Dirk saapui konohanaan mun pelissä just tänään :)

JOSTA TOISEEN AIHEESEEN --->

Olin avaamassa DS:ää, pitelin sitä kädessä ja hyppäsin mahalteni sängylle, jolloin näyttö revähti niin pahasti että antoipi periksi ja nyt mun DS on kahtena erillisenä kappaleena jotka vaan retkottaa irtonaisina toisistaan sen johdon varassa joka LUOJAN KIITOS säilyi ehjänä. Hetken kyhäiltyäni sain sen näyttämään taas ehjältä vaikkakin pienikin liikautus väärään suuntaan irrottaa ne kaks näyttöä -.-'' Ärsyttää ihan sairaana. Nyt pitää vaan varjella sitä näyttöjä yhdistävää johtoa tai mun pelit on pelattu. Ja keksii kans joku hirvee jooga-asento et pystyn pelaa koska mun pitää tukee sitä ylempää näyttöö koko ajan ettei se tipahda ._.''

Angsti loppuu tähän.
Tai jatkuu vielä pienen hetken. Mä oon jotenki ihan solmussa ton pelin ruuanlaiton kanssa. Se tuoreus-mittari on mulle ihan uus enkä tajuu ollenkaan ;_; Tulin vaan siihen tulokseen et myyn vihannekset sitä mukaan kun niitä tulee kun en saa niitä kuitenkaan säilymään seuraavaan vuodenaikaan. Tai olen vain avuton? o_o

Näin tänään kans Ashin ekan love eventin. Haluisin lahjoo poikia konohanankin puolella mutta kun niiden lempiasioita on ilmotettu aika rajallisesti ja en voi tehä niitä ruokia tai räyh!

No niin nyt lopetan puhumisen XD anteeksi.
Okarumi

ViestiKirjoittaja Yumi » Pe Elo 05, 2011 1:14

Helou vaan kaikille uus öööh.... chattaaja? xD

Ite pelaan aina pojalla (yleensä) koska kun menee naimisiin se mies vaan seisoskelee tekemättä mitään. Tulispa siihen muutos! Mutta nyt voin ehkä jopa pelata tytöllä kun nyt on tämä Kamil? En oo varma nimestä. Jostain luin (vai oliks se täältä) että täs pelis vois konekkin kosia. ( SE ois aika mahtavaa)

Ja onnea okarumille, toivattavasti löydät jooga asentosi :)
Yumi

ViestiKirjoittaja josie » Pe Elo 05, 2011 2:46

Tervetualoa Yumillekkin ^_^ ...pitäisi muuten noitten nimet päivittää ekaan viestiin noh tehdään se nyt ensin tähän:

Ash -> Ash
Kamil -> Cam
Lia -> Laney
Raspberry -> Georgia
Kiriku -> Kana
Chihiro -> Hiro
Nana -> Nori
Licorice -> (Dr.) Reina
Sage -> Oracle
Michael -> Mikhail
Zauri -> Mako
Shen Lo -> Sheng
Ilsa -> Ina
Lui -> Rahi
Gonbe -> Gombe
Ayame -> Ayame
Mao -> Ying
Sona -> Yun
Rudger -> Rutger
Rose -> Rose
Cheryl -> Cheryl
Airin -> Eilene
Howard -> Howard
Granii -> Grady
Jessica -> Jessica

...Georgia. Bleh. Eivät sitten mitään hirveämpää nimeä keksineet?
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Okarumi » Pe Elo 05, 2011 5:16

Joo jos oikein niin muistan niin niin sanottu "reverse proposal" löytyy ainakin Chihirolta, Kirikulta ja Ashilta.

Mua harmittaa ettei oo ollenkaan rivaleita :/ Ja ettei ToTT:iin otettu hääpukuja mukaan, vaikka niihin on viralliset piirrustukset tehty ja jotka on ihania mutta ei niin ei.

Ja kiitos Yumi, kai tän kaa voi elää XD
Okarumi

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Elo 05, 2011 8:10

Terppatuloa (takaisin) miunkin puolesta, Okarumi ja Yumi ~ 8)

Harkitsen notta pitäiskö pitkästä aikaa pelata tässä pojalla. Lakritsi on aika nätti. Taikka siis, mitä, "Dr. Reina"? :shock: Miehistä ehkä tuo erikoispuoliso. 8D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu DS Pelit