apua!! :P

Keskustelu Gameboy peli versioista tänne.

Valvoja: josie

apua!! :P

ViestiKirjoittaja Bunis » Ma Syys 03, 2007 8:38

Pitänee tännekki kirjoittaa... Että voisiko joku auttaa minua jotenkin peli jumii vaan nyt paikoillaan...

Eli aloin ekaa kertaa pelaan harvest moonia ja pelaan tuota friends of mineral town...Ja nyt pitäisi saada tietää pari juttua...eliii...

1.Miten saan tuon puusepän parantaan mun taloa??

jaaa 2.kun luin nuita miten saan vaimon niin miksi se ei oikein onnistu et ei ne tee sitä mitä tuolla lukee silloin kun itse käy siel...

Olen todella jumissa ton pelin kanssa ja pieni apu ei olisi pahitteeksi... :oops:
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ma Syys 03, 2007 8:49

Oh mitä joku ihan oikeastikko käy meidän varsinaisella sivulla? :shock:

Mutta siis asiaan:

1. Tiedät varmaan missä Gotz asuu? Mene tämän luo 11AM-4PM silloin tämä myy. 1. Talon laajennukseen tarvitset 200 puuta ja 3000 rahaa. (toinen on näin ohimennen 10,000 rahaa + 700 puuta) Joo. Ei siihen kai muuta tarvita...

Ja tytön sydämen värin täytyy matsata halutun välikohtauksen kuvattuun väriin. http://geocities.com/elonkorjuukuu/fomt.html mikä niissä ei toimi :? ja joskus on vain huonoa tuuria eventteihin törmäämisen kanssa... Ne eivät tapahdu vaikka pitäisi. Silloin kannattaa vain poistua ja palata myöhemmin uudestaan :3
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Ma Syys 03, 2007 10:06

Voi kiitoksia kovasti avusta :) enköhän mie jotenkin tästä saa jatkettua...

Ne teidän sivut on hyvät :) helpottaa pelaamista :)

Joo sitä meinasin ettei ne tapahtumat oikein ole kohdanneet mutta pitää jatkaa ravaamista siellä josko sitä vaimokkeen sais jossain vaihees :D
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ti Syys 04, 2007 3:11

No hyvä jos olin avuksi :D Viime aikoina olen ollut niin huono tässä hommassa... Yay kehuja~ ♥
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Ti Syys 04, 2007 3:40

Jee alkaa peli luistaa!!

Vaimokkeen saantiki edistyy :P

Hehhe tää on vähän turhan koukuttava peli...No mutta ainakin poikani tykkää kun pelaan ( saa tehdä tuhoja rauhassa )....
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ti Syys 04, 2007 8:27

\o/ Yay! Kyllä se siitä. Eka pelikerta menee kontrolleja ja kaupunkia opiskellessa ja tokalla kaikki sujuu jo melkein luonnostaan. Tai siis ainakin minulla se toimii niin... :3

Damn... Oikeasti pitäisi kerrata japanintunnin asiat mutta hitto vie taidan mennä pelaamaan Harvest Moon DS:ssää... Pian minä Namin saan itselleni >D (Ja maailman söpöimmän pojan siinä oheistuotteena. Aaah ♥ )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Ti Syys 04, 2007 9:59

Hehhe :) Niin ne pelit vie matkassaan :)

Onhan tuo vähän opettelua kyllä mutta onneksi nyt osaa joten kuten tuota pelata :)

Vitsit pitäisiköhän itsekkin joskus tässä sortua ostamaan ds:sä ja siihen tuo peli :)

Oletko kokeillut sitä pleikkari versiota onko se mistään kotoisin?? Itse mietin sen ostoa mutta haluisin vain kuulla eka et onko se millainen että ei viitsi ostaa jos se onkin huono niin....Sarjassamme tyhmiä ja kalliita ostoksia on tullut tehtyä :oops:
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Bunis » Ke Syys 05, 2007 12:10

Jaa lisää kysymyksiä... :D

Miten saan noita koruja kun pitäisi lahjoa tuota tulevaa vaimoketta?? siis tiedän et se seppä tekee ne korut mutta mitä se on mitä se vaatii..??? ja mistä sitä saa???

Jaa...Sitten et miten saan keittiön tuohon kotiini???
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Syys 05, 2007 10:11

Minulla ei tuota Pleikkari versiota ole mutta saman pelin Cube versio löytyy (ja niissä ei ole muuta eroa kuin se että Pleikkarilla voi naida Luminan ja saada tyttölapsen jos tahtoo) Itse tykkäsin siitä, vaikkakin läpipeluuseen kului yli vuosi, lähinnä kun toka Chapteri on niin pitkä eikä sen aikana oikein tapahdu mitään kovin jännittävää. (vai olikohan se kolmas tai neljäs chapteri...? Ei muista enää) Loppupelistä nukuin aina 12 tuntia putkeen ja sitten kulutin pari tuntia kylällä ja farmia hoidellen ja lapsi parkaani aivopesten ja painuin takaisin nukkumaan (Wonderful Lifessa hahmo nukkuu aina kerralla 6 tuntia näet.) Kyllä sen saa läpi pelattua ja jos en ihan väärin muista niin Pleikka versiossa jokainen chapteri on vain vuoden mittainen mikä lyhentää sitä ihan sopivasti...

Keittiön saa kotiin kun vain on laajentanut talon kahdesti ja katsoo ostosTV:tä lauantaisin telkasta. Se muistaakseni yleensä tulee myyntiin syksyllä... En tosin ole 100% varma...

Ja korut... Nyt menee lunttaamisen puolelle...

fogun mukaan sitä koruihin tarvittavaa juttua (joka on muistaakseni oricalc tai adamandite...) saa sieltä keskellä Kappa Lampea olevasta luolasta jonne pääsee vain talvella. Yllä olevassa linkissä on lista muistakin tavaroista joita sieltä saa ja mistä...
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » To Syys 06, 2007 6:10

Ettei tule tylsää sinulle niin lsiää kysymyksiä :)) Mitä nuo harvest spiritsit on???
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Samantha » Pe Syys 07, 2007 10:31

Yay! Minäkin pääsen toimimaan täällä meitin foorumilla oikein alallani! Sivun toiseksi pystyssä pitäjäksi olen ollut tosi huonosti mukana.... Häpeän.
Mutta asiaan! Harvest Spritet on kivoja pieniä tonttuja, jotka voi pestata kastelemaan viljelyksiä, korjaamaan sadon (joka menee sitten suoraan myyntiin) ja hoitamaan eläimiä. Jos ymmärsin oikein niin pelaat Friends of Mineral Townia, jossa työvoiman saannin edellytyksenä on ystävystyminen tonttusten kanssa. Esimerkiksi DS:llä siis ei tarvitse olla hyvää pataa niiden kanssa, vaan ne tekee kiltisti töitä joka tapauksessa.
Mineral Townissa tontut asuu kirkon takana olevassa metsässä, pienessä mökissä ja niitä on 7. Voit lahjoa jokaista tonttua eri värisillä heinillä (ne tykkää oman värisistä ruohoista) tai ostaa niille leipää tai jauhoja. Muistakseni työ vaatimus on 3 sydäntä.
Tontulle puhuessasi saat ensin kulla hieman juttuja ja sitten tonttu kysyy, mitä haluat tehdä. "Play" vaihtoehto johtaa minipeliin, joka parantaa tonttujen kykyä hoitaa eläimiä tai mitä nyt ikinä pelaatkin. "Help" taas pestaa tontut töihin, valitset vain, mitä haluat tontun tekevän ja miten pitkään. Voit pyytää kaikki 7 tonttua töihin yhtä aikaa tai jos tahdot pitää jonkun tilallasi töissä joka päivä, niin palkkaa osa tontuista ensin ja loput vasta parin päivän päästä. Maksimi työskentelyaika kun on viikko, niin yksi päivä jää aina itselle työn tekoon, koska tontut aloittavat aina "huomenna" siitä kun olet niiltä apua pyytänyt.

Huoh, tulihan pitkä stoori, mutta toivottavasti selkeytti ja oli avuksi. Kysele toki lisää, minäkin osaan Mineral Townistä neuvoa kunnolla, kun sitä olen eniten pelannut :D
Kuva Kuva
Samantha
Jumalatteren apu enkeli/demoni

ViestiKirjoittaja Bunis » Pe Syys 07, 2007 12:07

Tuota sain tuon ongen... :D hehe en osaa yhtään pelata no kummis :D siis miten tuolla kalastetaan?? Siis osaan minä sen veteen heittää mutta mitään kalaa en kyllä saa aina välissä sen ukon pääl näkyy huutomerkki??
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Syys 07, 2007 1:39

Huutomerkin kohdalla kala nykii ja pitää vetää ylös. Muistaakseni... (missähän GBAni on...??? DS Liteen en niitä pelejäni työnnä :? Tyhmä huonosti suunniteltu kone...) Eli siis kun tulee huutomerkki paina A/B (en muista kumpi... Muistaako joku muu?) ja sitten joko saat kalan tai et. Riippuu tuurista. Itse kalastan lähinnä niitä pilkottavia oksia ja roskia ylös :lol:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Pe Syys 07, 2007 2:06

Hehhe :D Ookkeii...tuota mie täs koitan samalla muka katsoa yhdeltä englanniksi olevalta sivulta ohjeita ja en kyllä saa siitä mitään tolkkua :P vissiin tää enkku ei luonnistu minulta :D
Tuolla lukee että jos haluaa naimisiin tarvii -You must buy the Blue feather. Joten mistä ton saa...tosin viel oo semmoista naista joka mun miestä rakastaisi niin paljon et haluu naimisiin :roll: hehe mut sit joskus vahingossa jos joku mun ukkoon lankeis niin ois kiva tietää tuo..
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Syys 07, 2007 5:57

Blue Featherin saa sitten kun jonkun sydäntaso on vähintään oranssi. Se ilmestyy kauppaan myyntiin ja siitä tulee viesti postilaatikkoon :3

www.fogu.com/hm taitaa olla paras sivu ohjeitten etsimiseen englanniksi...

*painuu nukkumaan kuumettaan pois ja toivoo tervehtyvänsä päälle iskeneestä flunssasta*
josie
[Admin] No-life

Seuraava

Paluu GBA/GBC/GB Pelit