apua!! :P

Keskustelu Gameboy peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Bunis » Pe Syys 07, 2007 7:58

Vitjatti sais alkaa postimies muistaa mua paketilla...!! odotan tuota peliä mun microlle :P nyt olen vain kokeillut tuota peliä koneella...Kun sovittiin miehen kans et kokeilen eka koneella ja sit ostetaan ettei tule niin paljon turhia ostoksia.... :oops: Kun en löytänyt mistään liikkeestä tuota peliä niin piti tilata...tai no niistä liikkeistä missä jaksoi käydä...

Nyt ehkä taas hetken osaa pelata :D ja sit kun pääsis kunnolla alottaan tuolla laitoksella niin menee taas yöt pelatessa :D ainut aika jolloin kumpikaan ukoista kitise heheh :twisted:

Toivottavasti paranet pian flunssaa on täälläkin liikenteessä...
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Syys 07, 2007 8:13

Heh. Laittomasti minäkin sitä pitkään pelitin... :oops: Ja sitten kaveri myi omansa 20€ hintaan joten ostin 8) Ja oikeastaan en sitä GBA versiona paljon pelannut kun ikäänkuin tiekkarilla saavutin kaiken haluamani enkä tahdo pelata sitä ihan uudestaan vielä "läpi" (eli siis naimisiin)

Voin itse asiassa jo vähän paremmin kun istuin hiljaa koneella ja seurustelin mesessä ihmisten kanssa ja sitten melkein tukehduin yhden keskustelun aikana kun nauroin liikaa ja ei räkäiset hengitystiet oikein kestäneet ja... no joo kivaa on :wink:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Pe Syys 07, 2007 8:36

Heheh saa nähdä käykö itselle niin kun nyt pelaa täs sitä....Kun ei se posti oikein tahdo minua muistaa... :) Silti meinaan jaksaa pelata sitä tuolla laitoksella :P Alkoi pokemonit hetkeksi tympässä niin päätin sit tuota tosiaan kokeilla :D hehe pikku veljet opettaneet pelaan pokemonia niin :lol:

Heheh ompas tutun kuuloista sosiaali elämää tuo mese :P

Vitja itsellä tuntuu kokoajan vain pahenevan ja tuo uhmäikäinen tuholainen ei paranna asiaa kun pitää jaksaa sen perästä juosta niin tietoakaan lepäämisestä
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Syys 07, 2007 9:14

Oi voi, ammu lasta sellaisella nukutusnuolella, eiköhän se siitä. Jos ei muuten niin hanki sitä ainetta millä norsuja tainnutetaan :D

Öh miten niin on parasta etten ikinä hanki lapsia...? ö_ö

http://www.complaintschoir.org/choirs.html täältä vähän piristettä päivään... *vilkaisee kelloa* siis yöhön... Helsingin Complaint Choir on tosi hyvä :wink:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Pe Syys 07, 2007 9:19

Joo voin sanoa ihan kokemuksesta ettei kannata hankkia lapsia!! ei saa tehdä mitään rauhassa :D hehhehe...Voi kun tuollaisiin ois nukutusnuolii!! onneksi on tuo ukko joka joutaa hoitaa tuota.. hehehe :D

Pitää katsoa tuo linkki täs koht kun malttaa pelaamiselta...joten jatkan--> :D pitää kaikki vapaa aika käyttää tehokkaasti hyväksi :D
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Bunis » Pe Syys 07, 2007 11:41

Kävin ostamassa sen cheesemakerin...jaa kävin muka hakemassa sen ja se ukko sanoi et se poika toimittaa sen ja nyt en löydä sitä mistään mun asunnosta missä se on???

Ja miten sitä käytetään???
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Bunis » Pe Syys 07, 2007 11:48

perun edellisen :oops: vitja pitäs varmaan eka katsella kun kysellä jooo :P pistän tän väsymyksen piikkiin!! :D
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Bunis » La Syys 08, 2007 10:50

Tuota mun tulevalla vaimolla :) on sellainen vihree sydän :P ja olen seurannu teidän sivun vaimoke neuvoi niin siel on sinisen jälkeen keltainen niin mikä tuo vihree on???
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Andras » Su Syys 09, 2007 10:55

Bunis kirjoitti:Tuota mun tulevalla vaimolla :) on sellainen vihree sydän :P ja olen seurannu teidän sivun vaimoke neuvoi niin siel on sinisen jälkeen keltainen niin mikä tuo vihree on???

Minä veikkaisin nyt näin että sinne sivuille on merkattu vain heart eventit- vihreällä sydämmellä ei eventtiä ole ja niin..

(joku muu tietää varmasti paremmin..)
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Bunis » Su Syys 09, 2007 11:19

Okeii :) Joo pitää siis jatkaa vaan lahjomista... Paljon tuoki nainen vaatii lahjoi!!! :P
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Bunis » Su Syys 09, 2007 12:29

Tuota sit viel semmoista että kun tuolla mun ukolla on tuo kilpakosija....Niin kauan minulla on aikaa saada tuo akkeli vaimokseni :D et voiko se vaan mennä sen kaa naimisiin ja "varastaa" sen multa :D Olipas pöljästi kysytty mutta tajuatte mitä meinaan :D Mie koitan tuota kauppiaan tyttöä saada vaimokseni :P
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Andras » Su Syys 09, 2007 2:06

Se kai menee jotenkin niin, että jos näet kaikki "rival heart-eventit" niin ne menevät naimisiinetkä mahda sille mitään ^^ *menee lunttaamaan fogusta*

"You aren't the only one trying for a girl's affection. You have rival bachelors in the village who are looking to get married too! Your rival for Ann is Cliff, Elli's is the Doctor, Karen's is that dorky Rick, Mary's is Gray, and Popuri's affection is battled for against Kai. The Goddess doesn't have any rivals for her affection, probably because she's such a high-maintenance girl!
Each fellow has Rival Events that can trigger when a girl is at a Black, Blue, Green, or Orange heart color. If you see all 4 events, then the two of them will get married 7 days later.
You'll only be invited to their wedding if you're in good relations with the bachelor.

Even if you're not invited to the wedding, you might accidentally stumble across it. If you know the date that the last Rival event occurred, go to the Church a week later and you'll be invited to attend the ceremony by Carter. If you tell him you have more farm work to do, you can escape from the cut-scene and talk to the wedding guests. When you're ready you can talk to Carter to reactivate the wedding, or just leave the Church. "
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Bunis » Su Syys 09, 2007 4:45

Koitin katsoa tuolta taas mutta kun tunnu mitään löytävän (tuo englannin kielinen sivusto jonka linkki annettiin aiemmin) ...Että mitä iloa on tuosta korista???
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ma Syys 10, 2007 4:42

Koriin laitetaan tavarat, eli jos sen ottaa esim. kaivokselle mukaan niin voit ensin kaivautua syvälle ja sitten kaivella sieltä vain arvokkaampia tavaroita ja viskoa koppaan jolloin saat yhdellä kaivuu kierroksella enemmän tavaraa :D (eli siis siellä tavallisessa luolassa kannattaa täyttää kori Mystrilillä)

Ja öh, kaikilla "tavallisilla" tytöillä on joku muukin sulhasehdokas;
Mary + Gray
Popuri + Kai
Karen + Rick
Elli + Doctor (Tim)
Ann + Cliff
(Näiden lisäksi voit naida Harvest Goddessin mutta se on niin suuri työ ettei kukaan täysijärkinen siihen ala, joskaan Goddessia vastaan ei ole vastuksia...)

Kaikilla pareilla on neljä eri rival eventtiä jotka nähtyäsi pari menee naimisiin etkä voi sille enää siinä vaiheessa mitään. Mutta se tapahtuu vasta neljäntenä vuotena. Joten aikaa on reilusti. Plus olen itse yleensä naimisissa Mineral Town pelissä jo ensimmäisen talven aikana tai viimeistään toisen vuoden keväällä. Joten liian vaikeaa se ei ole. Ja jos kohteesi on Ann voit vielä hoitaa homman niin ettei Cliff saa töitä Dukelta ja Ann on kokonaan sinun... (Oma ainoa vaimoni oli muuten Popuri ♥ )

Toivottavasti vastaus oli tarpeeksi hyvä :3
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Ma Syys 10, 2007 5:08

Joo :) Mie sain jo vaimon oli söpöt häät ja kaikkee ja nyt säästän siihen "loma asuntoon" :D mie menin naimisiin sen kauppiaan tytön kanssa <3

Joo huomasin itsekkin sen korin käytön ja nyt talvella olen tuolla kaivoksella viihtynyt :P
Bunis
Turnipsien kerääjä

EdellinenSeuraava

Paluu GBA/GBC/GB Pelit