Mitä peliä odotat / minkä pelin haluaisit NYT?

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

Mitä peliä odotat / minkä pelin haluaisit NYT?

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Huhti 02, 2009 2:41

Luin uutisen Silent Hillin remakesta Wiille, ja iski hirmuinen Silent Hill-nostalgia-aalto. Haluan tuon pelin! Haluaisin myös pelata pitkästä aikaa Silent Hill kolmosta, jota en itse edes omista. Heather. <3

Perfect Prosecutor on tietysti myös hankintalistallani, mutta yritän olla hypettämättä sitä liikaa etukäteen. *muistelee pitkääpitkääpitkää JFA:n ja T&T:n odotusta*

Sitten olen iskenyt silmäni vähän vanhempaan tietokonepeliin nimeltä Jurassic Park - Operation Genesis. Siinä rakennetaan dinosauruspuistoa ja kasvatetaan sauruksia. Tykkään kovasti tuollaisista rakenne kaupunki/imperiumi/huvipuisto-karttapeleistä, ja tuossa aiheena ovat vielä dinosaurukset.

Lisäksi vanha lupaukseni palvoa sitä henkilöä tai pelitaloa, joka toteuttaa miulle Skies of Arcadian laivojenlennätys-Wii-version, on edelleen voimassa. Dream on, girl... 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » To Huhti 02, 2009 4:45

Monster Hunter 3
Arc Rise Fantasia
Fragile: Farewell Ruins of the Moon
Tales of Graces
Fatal Frame 4: Mask of the Lunar Eclipse
Dead Space
The Conduit
Wii Sports Resort
New Play Control! Metroid Prime
Phantom Brave
Cave Story
Perfect Prosescutor
Doom 4

Mmm... olisiko siinä kaikki?
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » To Huhti 02, 2009 7:43

Juuri nyt tahdon kynsiini HMDS Cuten, joka tulee nyt kai kahden viikon sisään :)

On niin KAMALAN ikävä niitä musiikkeja ja Forget-Me-Not-Valleyn ihmisiä... Onkohan siitä jo yli vuosi kun myin HMDS:ni pois...? :?

Lisäksi tahdon palavasti Rune Factoryn ja Pokémon Platinumin~~ <3 Ääää, miksei mulla vois vaan olla loputtomasti rahaa? x3
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Huhti 04, 2009 9:49

Tahtoisin Final Fantasy XII:n, koska en ole koskaan pelannut FF:ää mutta nyt olen kiinnostunut, kun kaveri pelaa tuota ja sitten sitä seiskaa, mikä on legendaarisin FF tai jotain. Toivon synttärilahjaksi~ Pokémon Platinum, mikä tulee pihalle toukokuussa, olisi kanssa ihan kiva. Ja sitten tahtoisin jonkun roolipelityyppisen pelin, koska pidän sellaisista, mutta en omista oikeastaan yhtäkään. Se uusi Castlevania kuulosti kivalta, ja The World Ends With You ja ne DS:n FF:t, mitä olen nähnyt kaupoissa. Harvest Fishing voisi olla kanssa aika mielenkiintoinen. Ja jos ne joskus saisi sen Rune Factoryn täällä julkaistua...
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » La Huhti 04, 2009 10:07

Demmi kirjoitti:Tahtoisin Final Fantasy XII:n, koska en ole koskaan pelannut FF:ää mutta nyt olen kiinnostunut, kun kaveri pelaa tuota ja sitten sitä seiskaa, mikä on legendaarisin FF tai jotain. Toivon synttärilahjaksi~ Pokémon Platinum, mikä tulee pihalle toukokuussa, olisi kanssa ihan kiva. Ja sitten tahtoisin jonkun roolipelityyppisen pelin, koska pidän sellaisista, mutta en omista oikeastaan yhtäkään. Se uusi Castlevania kuulosti kivalta, ja The World Ends With You ja ne DS:n FF:t, mitä olen nähnyt kaupoissa. Harvest Fishing voisi olla kanssa aika mielenkiintoinen. Ja jos ne joskus saisi sen Rune Factoryn täällä julkaistua...
OBJECTION!!!!!! Rune Factory on jo julkaistu täällä Jumalan selän takana. Näin sen viimeksi 3 viikkoa sitten Helsingissä, Kampin Game Stopissa. Tosi ruma kansi verrattuna Jenkki version kanteen. http://www.gamefaqs.com/portable/ds/image/930701.html

Miten muuten voitte olla noin innostuneita Platinumista? Mielestäni Diamond ja Pearl olivat todella huonoja verrattuna ikuiseen suosikkiini, Pokemon Crystalliin. Haluun Crystal Remaken!! 'x3
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » La Huhti 04, 2009 2:22

Juu, Rune Factory julkaistiin jo joku aika sitten :D

Ja minusta Diamond ja Pearl oli todella hyviä, vaikka on miunkin ikuinen suosikki Crystal :3 Jos tehtäisiin DS:lle vaikka joku Pokémon: Crystal Shine niin tässä olisi yksi varma ostaja~~ Mutta mitä olen nyt katsonut trailereita sun muita Platinumista niin vaikuttaa oikein hyvältä~~~ <3

Minä en kyllä tajua miksi kaikki sanoon FF seiskaa legendaariseksi... Se nyt vain sattuu olemaan ensimmäinen 3D Final Fantasy ja sen juoni on matkinta kutosen juonesta eikä edes niin laaja. Ei nyt sillä että varsinaisesti vihaisin seiskaa, mutta miusta kutinen on kaikin puolin parempi; musiikit, juoni ja grafiikka on kaikki loistavia :3

En kuitenkaa niin paljon välitä Final Fantasyistä, ehkä juuri niiden satunnaistaisteluiden ja muutenkin ainaisen tappelemisen vuoksi. Minua kiinnostaa enemmän monisyinen ja mukaansatempaiseva juoni. Hahmokehitys ei oikein kiinnosta...

Mutta jokaisella on makunsa :wink:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Huhti 05, 2009 7:32

Rune Factory julkaistu? OMG if that's true! Voinkin pyytää sen synttärilahjaksi~ Täällä Imatralla on kaupoissa muutenkin niin surkeat pelivalikoimat, ettei ole ihme, mikäli se ei koskaan tänne saavu. Lappeenrannasta voisi yrittää katsastaa, mutta en todellakaan aseta kovin suurta toivetta sen perään. Katsokaas kun huonojen pelivalikoimien vuoksi luulin, ettei sitä ole julkaistu täällä ollenkaan ^^' Pahoittelen...

FF:stä en tiedä mitään, siksi sen XII:n haluankin : D En tuosta seiskan legendaarisuudesta itekkään niin tiedä, mutta kun kaikki sitä aina mainostavat niin... kaverini kanssa sanoo sitä seiskaa legendaariseksi. Enpä sitten tiedä.

En oikeastaan muuten järin intoile tuosta Platinumista, haluan vain saada jotain uutta Pokémon-pelattavaa :3 Innostus poksupeleihin on kyllä hiipumaan päin, en edes raaskinut hankkia sitä uutta Rangeria. Sapphire olisi tuolla kesken, samoin Blue Rescue Team sekä Exploers of Darkness, mutta ei vaan jaksa pelata :P Etenkään Darknessia, missä kyllä haluaisin edetä, mutta Groudonin voittaminen Pikachulla ja Charmanderilla on kyllä aikamoinen mahdottomuus.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Huhti 08, 2009 3:54

FF7 on legendaarinen, koska se oli PlayStation-pelaajille ensimmäinen FF ja samalla monille ensimmäinen kunnon hahmot ja tarinan sisältävä peli kaikkien ajo-, mätkintä- ja tasoloikkapelien jälkeen. Lisäksi sitä hypetettiin PALJON ja mainostettiin jopa Suomen televisiossa. Tykkään itekin seiskan hahmoista, synkästä tunnelmasta ja paikoista kaikista eniten. Taistelusysteemikin siinä on materiakombojen ansiosta mukavan joustava. Jokainen uusi FF7-pelini on käytännössä low level-haaste, koska en jaksa/tarvitse enää ravata satunnaistaisteluissa. Toisaalta tykkään kaikista FF:istä 6-9 aika tasapuolisesti. (Kannattaa muuten pitää mielessä, että "legendaarinen" FF7 on peräisin vuodelta 1997.)

FFXII on miusta sikäli epähyvä valinta ensimmäiseksi FF-peliksi, koska se on täysin erilainen kuin sarjan muut osat. Muissa FF:issä parasta on tarina ja hahmot, XII:ssä taistelut ja sivutehtävät, ihan kuin jossakin nettiroolipelissä. En edes muista, minkälainen juoni XII:ssä oli. Se ei liittynyt hahmoihin vaan vierekkäisten valtakuntien sotimiseen ja politiikkaan tjsp., enkä kiinnostunut siitä missään vaiheessa. Mutta oli sitä silti kiva pelata ja leikkiä palkkionmetsästäjää. Se ei vain tuntunut FF-peliltä. :cry:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Kesä 23, 2009 12:51

Haluan...

...tahdon...

...tarvitsen aivan välttämättä...

...uuden HM-pelin DS:lle!

Jostain syystä ajattelen sitä, miten mukavaa HM-peleissä on sateisina päivinä vain maleksia kaupungilla ja jutella ihmisille siinä vaiheessa, kun repliikit ovat vielä itselle uusia. Ja sitten palata illalla kotiin ruokkimaan ja harjaamaan kotieläimet. Eikä peltoa tarvitse sadepäivänä kastella, ah mikä onnentunne kastelukannuvaiheessa.

Pakko kai ostaa se Rune ykkönen, kun olen sitä vatvonu kohta puoli vuotta. Vai onko USA:ssa jo julkaistu joku uusi perinteinen 2D-HM DS:lle? Niitä julkaisuja ja nimiä on niin paljon, etten yritäkään pysyä niissä kärryillä. :lol:
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ti Kesä 23, 2009 3:12

Siitä on jo jonkin verran aikaa kun kuulin, että Pokémon Goldista ja Silveristä tehdään uudet versio DS:lle. Itseasiassa kuulin sen Josielta Desuconissa~~

Enkä ole vieläkään sulattanut ajatusta kunnolla. Ne nimenomaiset Poké-pelit, Gold ja Silver, joita olen lähes palvonut puoli elinikää, tulevat uudistettuna rakastamalleni konsolille... olo on suorastaan psykedeelinen~~~~

Pokémon Heart Gold jos mikä minun on yksinkertaisesti pakko saada käsiini...
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Kesä 24, 2009 9:13

Olin tulossa kirjoittamaan samasta aiheesta kuin Etsura :D Juu elikkä minuakin houkuttaa suunnattomasti nuo uudet Pokémon-pelit ja houkutusta lisää se, etten ole koskaan pelannut vanhoja GameBoyn ja GB Colorin Pokémon-pelejä, joten pääsisin tätä myötä tutustumaan Goldin ja Silverin mualimoon. Tahtoo! Lisäksi Johto-pokémonit ovat suosikkejani, etenkin aloituspokémonit, joten odotan suuuurella innolla!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Kesä 24, 2009 10:00

Ja minä tahdon että Rising Star games VIHDOINKIN saisi sen saakelin Rune Factory Frontierin ulostettua. Tahdon päässä pelaamaan sitä ;_; (Lisäksi tahdon että kesä menisi jo ohi ja kesätyöni loppuisivat JA saisin taas oikeasti aikaa tahkota pelejä. Mikä on ihanampaa kuin opiskella koulussa päivät pitkät ja sitten illat tahkota pelejä? Töistä tullessa olen niin väsynyt että suunnilleen jaksan vääntää tietokoneeni auki ja möllöttää pari tuntia netissä ja sitten menen nukkumaan. Netistä puheen ollen, pian siirrän elonkorjuukuun pääsivun! Onnistuin jo Pilviinkurkottajien muutossa X3)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Heinä 14, 2009 8:08

Pakko saada Valkyria Chronicles! Pakko saada PS3 sitä varten! Pelasin meinaan Playfiren tietovisaa (oi liittykää ja tulkaa ystävikseni) ja yhessä kyssässä kysyttiin, minkä pelin hahmoja näkyy cameoroolissa tuossa Valkyriassa. Vastasin väärin, mut oikee vaihtoehto ois ollu Skies of Arcadia! Googletin sen jutun, ja nähtävästi se ON totta. Pakko nähdä omin silmin kaikki uudeksi luokiteltava materiaali rakkaimmasta pelistäni. <3<3<3

Hirvittää ajatella, minkälaiseen j-rpg-putkeen oon joutunu. Ensin FF3, sitten Valkyrie Profile, joka odottaa käsittelyynottoa edelleen, sitten FF Dissidia elokuussa, DS:n Chrono Triggeristä haaveilen samoin kuin FF6:sen uusintapeluusta ja sitten vielä sellaisesta kuin Rogue Galaxy, joka kuulema hyvin paljon SoA:aa muistuttaisi.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Wee » Ke Syys 02, 2009 6:49

DS LITE!!!!!!! Lisäksi haluaisin Pokemon Platinumin ja jotain kivoja anime pelejä!!! xD
Nekomimi~ <3
Wee
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Soccan » Ke Syys 02, 2009 9:23

En malta odottaa ToS 2:sta! Olen halunnut sen niin kauan kuin olen tiennyt sen olemassaolon. Haluan myös kaikki FF-pelit ja Harvest Moonit. Näitä tulisi loputon lista, joten...

FF Dissidia on psp:lle jos olen oikein ymmärtänyt. Voi itku... FF XIV tulee ps3:lle ja pc:lle. Ei varmana toimi meidän tietokoneessa :x Tahtoisin molemmat, mut eihän kaikkea voi saada....
Soccan
Turnipsien kerääjä

Seuraava

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit