3DS

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Touko 16, 2012 8:09

^ Ah, totta, en ottanut tuota muuntojuttua huomioon. Täytynee keskittyä sitten kotimaan ja muun Euroopan markkinoihin. Katselin että esim. brittien Amazonista DS Litejä näkyi euroversioina mutta pitänee tähyillä suomimarkkinoita ensin.

Onko kellään muuten kokemuksia Amazonista ostamisesta? Tuli tässä vaan näin randomisti mieleen, en ole itse kyseistä sivustoa koskaan tullut käyttäneeksi.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » To Touko 17, 2012 12:24

Muutaman kerran olen Amazon.co.uk:ista ostanut ja tuotteet ovat tulleet salamannopeasti perille. Suositteluni voin antaa. :)
Viimeksi muokannut Nuutyasha päivämäärä To Touko 17, 2012 11:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Touko 17, 2012 11:35

Rupesin miettimään noita volttieroja ja tuli mieleen, että ehkä se siun vanhan DS:n laturi kävisi jenkkimalliinkin. En usko, että DS:issä on eroja vaan laturijohtojen muuntajissa.

...vai oliko niissä edes muuntajaa? O_o Miun DS ei ole nyt täällä.

En tosin mene takuuseen mistään. Pitäisi jaksaa googlailla. :P

Amazon.uk.co on uusin pankkitilini turmio. :D Olen muutamaan kertaan tilaillut uusia ja käytettyjä pelejä, ja salamannopeasti ne on joka kerta saapuneet postilaatikkoon. Parissa päivässä. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin sehän muistuttaa Suomen Huuto.nettiä, eli yrityksiä ja yksityisiä on myyjinä, mutta maksaminen vissiin tapahtuu jotenkin Amazonin välityksellä. OP:n Visa Electorni käy tavallisesta Visasta tuolla.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

Edellinen

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit