Mietin tässä että onko täällä muita Sonic faneja? Itse kuulun tähän joukkoon jos joku ei sitä jo arvannut hehheh, (huono vitsi >_>') Tai oikeastaan en ole Sonic vaan Tails, Shadow, Charmy ja nykyään myös Amy ja Wave fani. Sonic on ok mutta sivu hahmot ja pahikset vaan on parempia. Sonic pelisarjan sanoisin tosin menneen kovaa vauhtia alaspäin sitten Megadriven Sonic the Hedgehog 3:sen. Niissä vain ei ole sitä samaa tuntua enää. (Ihan sama juttu muuten Mario pelien kanssa, 1-3 suht hyviä ja loput silkkaa sontaa) Toki pidän siitä että hahmoille on nyt annettu omat luonteet ja kaikkea mutta kun kaikki on niin clicheistä! Sonic on hyvis jonka pitää pelastaa maailma pahikselta ja Sonic on luonteeltaan vähän rämäpää joka tulee kuitenkin kaikkien kanssa toimeen ja johon kaikki luottavat. Kuulostiko tutulta? Katso vaikkapa mikä tahansa anime niin sama hahmo löytyy sieltä. Ja sitten Tails, Sonicin apuri, palvoo tätä ja on itse vähän ujo nörtti. Hmm toinen clicheinen luonne. Ja niin kaikki muutkin. Knuckles on kovis, Shadow emo, Rouge se isotissinen vanhempi tyttö ja Amy tyttö joka on ihastunut päähahmoon. Kaikki clicheitä. Mutta ei se mitään koska rakastan Sonic universumia kuitenkin.
Sonic muuten on osa syy siihen että olen nyt mitä olen. Sillä Sonicin kautta tutustuin manga piirustustyyliin ja sitä kautta mangaan ja animeen ja animen ja mangan kautta Harvest Mooniin. Nyt osoittakaa jokainen kunnioitusta pienelle siniselle siilelle ja katsokaa tämä peli traileri: *poke* Sonikku to himitsu no Ringu eli Sonic ja Secret of the Rings :3 Makeeta, moninpeli XD