Sonikkuu~!

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

Sonikkuu~!

ViestiKirjoittaja josie » La Helmi 03, 2007 12:55

Mietin tässä että onko täällä muita Sonic faneja? Itse kuulun tähän joukkoon jos joku ei sitä jo arvannut hehheh, (huono vitsi >_>') Tai oikeastaan en ole Sonic vaan Tails, Shadow, Charmy ja nykyään myös Amy ja Wave fani. Sonic on ok mutta sivu hahmot ja pahikset vaan on parempia. Sonic pelisarjan sanoisin tosin menneen kovaa vauhtia alaspäin sitten Megadriven Sonic the Hedgehog 3:sen. Niissä vain ei ole sitä samaa tuntua enää. (Ihan sama juttu muuten Mario pelien kanssa, 1-3 suht hyviä ja loput silkkaa sontaa) Toki pidän siitä että hahmoille on nyt annettu omat luonteet ja kaikkea mutta kun kaikki on niin clicheistä! Sonic on hyvis jonka pitää pelastaa maailma pahikselta ja Sonic on luonteeltaan vähän rämäpää joka tulee kuitenkin kaikkien kanssa toimeen ja johon kaikki luottavat. Kuulostiko tutulta? Katso vaikkapa mikä tahansa anime niin sama hahmo löytyy sieltä. Ja sitten Tails, Sonicin apuri, palvoo tätä ja on itse vähän ujo nörtti. Hmm toinen clicheinen luonne. Ja niin kaikki muutkin. Knuckles on kovis, Shadow emo, Rouge se isotissinen vanhempi tyttö ja Amy tyttö joka on ihastunut päähahmoon. Kaikki clicheitä. Mutta ei se mitään koska rakastan Sonic universumia kuitenkin.

Sonic muuten on osa syy siihen että olen nyt mitä olen. Sillä Sonicin kautta tutustuin manga piirustustyyliin ja sitä kautta mangaan ja animeen ja animen ja mangan kautta Harvest Mooniin. Nyt osoittakaa jokainen kunnioitusta pienelle siniselle siilelle ja katsokaa tämä peli traileri: *poke* Sonikku to himitsu no Ringu eli Sonic ja Secret of the Rings :3 Makeeta, moninpeli XD
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Roll » La Heinä 21, 2007 11:58

Myuuu. Taas vanhaan topsun vastailua. Mutta oli pakko, en olisi uskonut löytäväni täältä toista Sonic-fania, joten olen... iloinen. Itekin tykkään noista Megadrive-peleistä, mutta myös Sonic Adventure ykkönen on ihana. <3
Suosikkejani nykyisin jo turhan laajastakin hahmokaartista (bleh Silver) ovat Tails, Knuckles ja Rouge.

Minusta on aina kiva lukea, miten joku jonkun pelin kautta tutustui animen ja mangan maailmaan yleensä. ;3 Itselläni tuo alkusysäyksen antanut pelisarja oli Rockman/Megaman joskus kun olin kuusivuotias (tai myöhemmin Pokemon).
Viimeksi muokannut Roll päivämäärä La Kesä 19, 2010 9:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Roll
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Iinu » Su Heinä 22, 2007 10:29

Juuh Sonic fani olen minäkin.
Ehdoton lempparini on Tails kun se on niin söpö<3
Itse omistan sonic adventure z (vai mikä ikinä onkaan) ja sen uuden WII pelin (Mutta T.V. on päättänyt alkaa mennä lakkoon joten jos pelaan Wiitä niin saan tuijottaa melkein koko ajan mustaa ruutua) :evil:

Tervetuloa foorumille Roll-Chan!
Hymyile, niin maailma hymyilee sinulle...
Iinu
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja mike » To Heinä 23, 2009 7:22

minäkin pidän sonic peleistä ja lempi hahmoni on dr.eggman
mike
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Ixu » Ke Elo 19, 2009 3:14

Mä tykkään siitä Arcaade pelihallin Sonic pelistä. Lasketaanko sitä? Siin on kaks kesämaata ja kaks talvimaata ja niiden väliss on vastukset. Creme on kiva, koska se osaa lentää. Sitä ei kyll taideta laskea oikeeksi sonic peliksi... :(
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Elo 19, 2009 10:31

Aww, miksei laskettaisi? Pelihän se on siinä missä muutkin ^_^
josie
[Admin] No-life

Re: Sonikkuu~!

ViestiKirjoittaja DreamOn » Ti Marras 05, 2013 10:27

Mitä ihmettä? :shock: Muitakin Sonic-faneja on siis vielä olemassa! :P Nykyään kun yrittää Sonicista puhua niin kukaan ei edes tunne, taikka ei nykyisistä halua edes puhua...sen verran alas on tiputtu sitten Dreamcast kulta-ajan jälkeen :cry:

Pelailuni alkoi aikoinaan Sonicilla, sillä ensimmäinen pelini megadrivelle oli tosiaan Sonic 1, jota tuli pelailtua todella paljon ja tulee vielä nykyäänkin pelattua, sen verran hyvä peli on! Muita sarjasta en aikoinaan omistanutkaan, kunnes pelikone vaihtui uudempaan Saturniin jolta löytyykin sitten 1,2,3 sekä Knuckles lisäosa Sonic Jamin muodossa, myös Sonic R tuli tutuksi mikä oli ihan hyvä pelinä, mutta todella lyhyt jossa juoksikin jo 3d Sonic!

Tutuksi on tullut myös jälkeenpäin Sonic CD, joka on varmaankin juuri cd-musiikkinsa avulla melkein täydellisin 16-bit siiliseikkailuista, mutta alkuperäinen vie kuitenkin voiton tästä. Sen jälkeen tulikin sitten dreamcast ja sonic adventure, voi sitä ilon määrää kun tuota pääsi pelaamaan! Good times...sitten tulikin Sonic Adventure 2 ja lopun alku :cry: Jotenkin nykyään tuntuu olevan paljon 2d vs 3d porukkaa, jotka väittelevät siitä että kumpi on parempi, itse en kuulu kumpaankaan, silla olen sitä mieltä että Sonicin laatu tippui todella paljon Dreamcastin kuoleman jälkeen, joka on vain pahentunut mitä eteenpäin on menty, Sonic '06 on todella hyvä esimerkki asiasta :twisted:

Vaikka generations olikin valon pilkahdus pimeän tunnelin päässä...toivottavasti lost world olisikin sitten jo kunnolla valoa tunnelin päässä, vaikka sitä vähän epäilenkin suuresti kiitos 3ds arvostelujen jälkeen, mutta tuon näkee vasta sitten kun tuota tulee koitettua. Vaikka itse ei nyt niin legendaarisesti Sonic-siili ole elämääni vaikuttanutkaan, on muistissa vielä kovat Sonic VS Mario väittelyt mistä välitunnilla väiteltiin kumpi on oikeasti parempi, johon väitän vieläkin ettei edes sienillä buustattu Mario pysty Super Sonicin perässä edes unissaan juoksemaan, vaan jää nielemään kunnolla pölyä! 8)
"Sometimes, you need to jump into the battlefield even if it seems like you'll surely die"
-Pico / RF4
DreamOn
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ti Marras 05, 2013 10:40

DreamOn kirjoitti:Vaikka itse ei nyt niin legendaarisesti Sonic-siili ole elämääni vaikuttanutkaan, on muistissa vielä kovat Sonic VS Mario väittelyt mistä välitunnilla väiteltiin kumpi on oikeasti parempi, johon väitän vieläkin ettei edes sienillä buustattu Mario pysty Super Sonicin perässä edes unissaan juoksemaan, vaan jää nielemään kunnolla pölyä! 8)

No niinpä, tajuaahan sen nyt tyhmempikin ettei putkimiehellä ole mitään mahkuja maailman nopeinta siiliä vastaan! :lol: Ja anteeksi mutta nyt pitää aikamatkustaa 2007 vuoteen läimäyttämään nuorempaa itseään, jestas miten olen kirjoittanut silloin. *häpeää* Kyllä huomaa että olin desu-kauteni huipulla tuolloin. Puuttuu vaan pari "Ihq!" ja "kawaii":ta tuosta :roll:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja DreamOn » Ke Marras 06, 2013 11:27

Sanoppa muuta! Tuon takia tuntuu nämä uudet Mario & Sonic urheilucrossoverit jotenkin turhilta? Vanhan Sonic fanin mielestä nuita ei edes pitäisi olla :evil: ei vanhoja verivihollisia saa samaan peliin tunkea, jossei kyse ole sitten tyyliin Super Smash Bros, jolloin saa antaa mariolle ihan sitä itseään! :lol:

En kyllä itse huomannut, mutta juu...tiedän tunteen :lol:
"Sometimes, you need to jump into the battlefield even if it seems like you'll surely die"
-Pico / RF4
DreamOn
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja josie » La Marras 09, 2013 4:19

Hahah myönnän häpeällisesti että jopa pidän noista Mario & Sonic Olympics peleistä, ihan mielettömän loistavaa moninpeli kamaa nimittäin. Aina saa pariksi viikoksi pelihimot takaisin kun uusi osa ilmestyy XD Ja aina naurattaa sisarusten kanssa luodut mahtavat olympia tiimit nimimerkillä "Tails/Shadow, Luigi, Wario ja Amyhän ovat ihan loistava ja tasapainoinen tiimi!" Etenkin tykkään kuviokellunnasta ja taitoluistelusta. :'D Ihan parhaita pelejä ikinä. (Tosin painotan että moninpelinä, yksin en luultavasti tykkäisi läheskään niin paljon) Mutta ehkäpä myönnän että nuo Party pelit nyt ylipäätään ovat rooli- ja simulaatiopelien lisäksi lähes ainoita joista tykkään. Lähinnä siksi että en ole niin voiton himoinen että peli-ilo katoaisi jos en voita vaan osaan nauraa sillekkin jos häviän - mitä tapahtuu PALJON useammin kuin voittamista! :lol: (myönnetään, olen aika surkea pelaaja)
josie
[Admin] No-life

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit