Mitä peliä pelasit viimeksi?

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Ma Kesä 22, 2009 11:52

^ Awww XD Mjoo, tuttu tunne, kiva kattoa kun pikkuveljet tahkoaa pelejä läpi parissa päivässä (oikeasti nuoremman veljen ennätys oli joku Megadriven Ariel peli läpi ekan kerran puolessatoista tunnissa (se eksyi parissa kentässä piiiitkiksi toveiksi) ja toisella kerralla meni enää puolituntia. Sitten sen oli pakko kokeilla speedrunina sitä ja aikaa meni vartti. VARTTI pelin läpäisyyn??? Itse taidan päästä siinä ehkä ekan kentän läpi... Joskin se on tyhmä peli joten en edes kovin kauaa yrittänyt XD ) Meillä toimii perheen(=minun ja kahden pikkuveljeni ja joskus satunnaisesti ehkä kahden pikkusiskoni) kesken pelaaminen vähän niin että yksi aloittaa pelin ja muut istuvat vieressä ja neuvovat. XD Joskus jos se pelaaja olen minä ja peli ei etene niin lykkään sitten jommalle kummalle pikkuveljelle kontrollin *muistaa yhä katkerana TWilight Princessin typerän sillan ja sen kun yritti itse sitä 30 kertaa ja pikkuveli tuurilla huitaisi sen kerralla läpi* Toisaalta joskus saan minäkin loistaa, etenkin roolipeleissä keksin kaikki ne tyhmät ideat kuten "hei hei lol lol, lyö sitä seinää ehkä se romahtaa *pikkuveli lyö seinää ja se romahtaa* minä: "ööh vau, kato mä olin selvästi mukana kirjottamassa tänKIN pelin juonta XD"

Jaah... Viimeisin peli jota pelasin oli muuten Sims 3. Ja sitä ennen pelasin Sims kolmosta. Ja sitä ennen taas pelasin Sims kolmosta ja sitä ennen... Pienen hetken Sims kakkosta jotta sain otettua pari kuvaa Radolan Drag Queen sims kisaan :lol: (jonka muuten jotenkin oudosti voitin :roll: kaikki muut jättivät leikin kesken on se oikea syy...)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Kesä 23, 2009 6:37

^ Niinpä. Sattumalta serkkunikin on poika. Jopa hän piti mahdollisena sitä, että huonommat pelitaitoni johtuvat "vain" sukupuolestani (joka siis EI ole poika). Ehkä siinä on jotain perää. Sanotaan, että miesten aivot hahmottavat paremmin tilaa ja suuntia, mikä nyt on aika tärkeä osa videopeleissä. Miulla menee oikeat ja vasemmat iloisesti sekaisin ilman miettimistaukoja. :lol:

Silti, oli jotenkin masentavaa katsoa, kun serkkuni veti ekalla yrityksellä Battlerockin liikkuvan alustan violettien kolikkojen keräystehtävän läpi, kun ite olin turhaan tuskaillut edellisenä iltana sen parissa. Ja myönnän, etten olisi ikinä hankkinut niitä kaikkia tähtiä tai jaksanut edes yrittää yksin. Ainoa hyveeni pelatessa on tylsän puuduttavien "istu 200 kertaa kuumassa lähteessä vähintään tunnin ajan"-tehtävien suorastaan yliluonnollinen jaksaminen. :D
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ti Kesä 23, 2009 9:43

Resident Evil 4 Wii Edition meni tossa viime perjantaina normaalilla läpi ja jumankauta oli mahtava pelikokemus. Aikaa kului about 15h eli aika nautiskellen pelailin. Seuraavaksi lähden pelailemaan niitä lukuisia extroja joita on tarjolla Ressassa.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ti Kesä 23, 2009 12:20

Mitäs minä viimeeksi... Harves Moon DS:ää varmaan. Siihen jää aina tehokkaasti mökillä koukkuun, se on siellä kiva peli pelattavaksi kun se on niin rento ja sillain. Sitten pelasin mökillä myös AA Trials & Tribulationsin kahvilatapauksen elikkäs Recipe for the Turnaboutin läpi kun olin sitä joskus aloittanut, mutta mökillä naputtelin sen loppuun. Eilen illalla kun kotiuduin, tartuin AA Apollo Justiceen ja läpäisin helposti ensimmäisen tapauksen ja hiukan aloittelin kakkostapausta. Potuttavaa Turnabout Serenadea en kyllä aio jaksaa pelata >< Ja ihmettelen, miten tuo Apollon ykköstapaus meni niin helposti, kun ekalla kerralla jumahdin pariksi kuukaudeksi yhteen Phoenixin cross-examinationiin. Se on se pelisilmä varmaankin kehittynyt, kun on nyt kaikki AA:t läpi läiskinyt ja tuo Apollo sattui olemaan ensimmäinen AA-pelini. Osaa poimia sieltä ne vihjeet paremmin, kun on kokemusta takana.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Kesä 29, 2009 8:01

FF kolmosta olen nyt takonut viimeseen (...?) linnakkeeseen asti. Partyni lopulliset uravalinnat ovat Ranger (käyttelee tehokkaasti jouskaria), Dark Knight (osaa itsetuhoisen iskun, joka vie HP:tä iteltä mutta vihuilta vielä enemmän), White mage (se pakollinen parantaja, edelleen Ingus aka The Ritarityyppi) ja Black Mage (taikoo ikävyyksiä vihujen niskaan.)

Ja uijuijui, kuulin pelissä alkuperäiset versiot kahdesta kappaleesta, jotka löytyvät Final Fantasy Vocal Collections Pray-levyltä laulettuna! Nimittäin Once You Meet Her ja Voyage. Erityisesti tuota Once You Meet Heriä olen miettinyt varmaan kymmenen vuoden ajan, kun siinä on kovin arvoitukselliset sanat...ja nyt sitten tosiaan tapasin sen tytsyn, jonka teemakappale ko. musiikki on. 8)
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ma Kesä 29, 2009 8:51

Huuu~~ Rupesin uusintapelaamaan Pokémon Crystalia ja voitin Elite Fourin kahden päivän kuluessa... O_O Pokémonit osaa sitten olla koukuttavia. Ja pelaaminen on nopeaa kun tuntee pelin ku oman pärstänsä ja nopeutusnäppäin on olemassa... juuh, pelaan emulla :oops:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Heinä 14, 2009 12:21

Snowdance kirjoitti:FF kolmosta olen nyt takonut viimeseen (...?) linnakkeeseen asti. Partyni lopulliset uravalinnat ovat Ranger (käyttelee tehokkaasti jouskaria), Dark Knight (osaa itsetuhoisen iskun, joka vie HP:tä iteltä mutta vihuilta vielä enemmän), White mage (se pakollinen parantaja, edelleen Ingus aka The Ritarityyppi) ja Black Mage (taikoo ikävyyksiä vihujen niskaan.)

Joopa, ois joku voinu aikasemmin jo vihjasta, että niitä jobeja tulee käyttöön koko ajan LISÄÄ ja että ne uudemmat on tietenkin parempia versioita noista alkeellisista ammateista. XD Lopulliset uravalinnat olivat siis ninja, ninja, knight ja devout. Osaspa olla aika inha viimenen luolasto ja loppuvihu. Viimeinen tallennusmahis kun on jossain tunnin peluutuksen päässä ja 99% todennäköisyydellä kukaan suoraan Cloud of Darknessin syliin juokseva ei selviä siitä ekalla kerralla hengissä. Jouduin grindaamaan leveleitä varmuuden vuoksi kuuteenkymppiin (mitä en takuulla olisi vaivautunut tekemään, jos en olis ollu mummolassa, missä ei parempaakaan tekemistä oikein löydy.... >.<)

EDIT: Pelasin myös ensimmäistä kertaa elämässäni pleikkari kolmosta! Serkkuni raahasi sen mummolaan. Peli oli Saints Row 2, jossa pystyy tekemään kenen tahansa näköisen pelihahmon. Siinäpä oli peluutettava ilmielävä Frederik. :D Alan kai hiljalleen toipua kaikista niistä näyistä, joissa Reetu istuu ilkosillaan (strategiset kohdat blurrattu) välivideoissa sohvalla tai viuhahtelee kaupungilla järkyttämässä ohikulkijoita. Hauska peli, vaikka en hiekkalaatikkopeleistä yleensä tykkääkään.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Heinä 24, 2009 11:24

Pelasin tuossa juuri äskön FFXII:tä ja sitä ennen FFX:ää, mikä saapui eilen luokseni postista. FFXII:ssä on nyt hankala loppuvastus, Mateus, menossa. Olen jo kaksi kertaa yrittänyt, mutta turhautunut ja sammuttanut molemmilla kerroilla pleikkarin. Kävinkin juuri äsken katsomassa netin läpipeluuoppaasta ohjeita tyypin voittamiseen, joten eiköhän ensi kerralla voitto jo heltiä (epäilen suuresti).

FFX:ssä olen ihan alussa, muutaman tunnin pelannut. Siinä olen nyt lähdössä johonkin Yunan, Wakkan, Lulun ja sen sinisen örvelön kanssa. Tykkään enemmän FFX:n vuoropohjaisesta taistelutyylistä kuin FFXII:n reaaliaikaisesta, mutta se on aika makuasia. Juoni vaikuttaa aika oudolta mutta ihan mielenkiintoiselta. Alkuvaikutelma on nyt hyvä, joten taas saa nähdä miten lähtee kehittymään. Pallolauta-systeemi oli mielestäni sekava ja koko hahmonkehitys-homma, kun ei ole leveleitäkään näkyvissä -__- Mutta ehkä sitä vielä oppii.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Elo 07, 2009 9:05

Hankin Wiin Okamissa kaikki Stray Beadsit ja vedin sen jälkeen viimeisen loparin läpi. Olipahan melkonen urakka noiden helmien kanssa. Kahteen viimeiseen jouduin jo kattomaan netistä apuja (koska lähen nyt viikonloppuna kämpille ja Wiitä en voi raahata heti mukana) mutta muuten ETSIN NE IHAN ITSE! Go me! Sain palkkioksi seuraavalle pelikerralle helminauhan, joka takaa kuolemattomuuden, loputtaman musteen ja 10 kertaa lisää hyökkäysvoimaa iskuihin. Ihan kuin Amaterasu ei olisi käytännössä kuolematon jo tavallisessakin pelissä, mutta whatever...:)

Lomalla peluutin PSP:n Silent Hill Originsia kolme läpivetoa putkeen. Miusta se on nyt PSP:n paras peli MPO:n kanssa ja ihan kelpo perinteinen Silent Hillikin.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Elo 12, 2009 9:05

Tuli tänään pelattua Gyakuten Saiban 3 (tai siis Phoenix Wright: Trials and Tribulations) toisen kerran läpi. Kyllä muuten huomasi todenteolla, että on selvästi koko Phiinix- trilogian paras osa, kiitos ensimmäisen, toiseksi viimeisen ja viimeisen tapauksen. :)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Elo 14, 2009 9:44

Pelasin aamulla Pokémon Platinumia, jota aloin taas tahkota kahden kuukauden tauon jälkeen. Syynä oli se, etten tiennyt miten Gible-pokémonin saa ja halusin sen ennen kuin lähden menemään eteenpäin. Kuitenkin pari päivää sitten löysin ja katsoin YouTubesta videon, missä näytettiin miten Wayward Caven piilo-osion voi löytää, joten nappasin omassa pelissäni sieltä Giblen ja nyt eteenpäin~ Pitäisi tosin uhrata nyt paljon aikaa kouluttamiselle, koska ei poksuistani vielä ole vastustamaan Crasher Wakea.
FF-pelejä (XII ja X) olen myös pelannut viime aikoina ja XII:ssä edessä olisi koulutusta ja rahan keräämistä, FFX:ssä eteenpäin menemistä. Taidanpa silti pysytellä pelaamassa XII:tä, sillä pidän sen pelimekaniikasta enemmän kuin X:n vuoropohjaisesta systeemistä. Molemmat pelit ovat silti hyviä.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » Pe Elo 14, 2009 6:15

Rune Factory 2 tuli tänään ja pelasin sitä yli 6 tuntia ja... sitten tuli veljen vuoro kokeilla.. :(
Jäin heti koukkuun! Onneksi on koko yö aikaa..
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Pe Elo 14, 2009 7:24

Soccan kirjoitti:Rune Factory 2 tuli tänään ja pelasin sitä yli 6 tuntia ja... sitten tuli veljen vuoro kokeilla.. :(
Jäin heti koukkuun! Onneksi on koko yö aikaa..
Jos tarvitset apua, materiaaleja tai jotain muuta niin kysy pois! =)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ti Elo 18, 2009 6:47

Pelasin viimeksi FF xää. Loppuvastus menossa ja se on kohtalaisen vaikeaa ellei käytä Yojimbon mahtihyökkäystä (Mikä sen nimi olikaan? :? ), joka tappaa sen muodon yhellä iskulla. Netistä ei löydy tarpeeksi hyviä ohjeita, kun olen liian tumpelo :cry: ... Pitää ehkä vielä kouluttaa hahmoja. Ja sit pelasin hetken sims 2. En jaksa pelata yliopistoo..., se on liian uuvuttavaa
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Soccan » Ti Elo 18, 2009 7:17

Veljeni on pelannut FFX:n kohta kaksi kertaa läpi ja hänellä on kaikki aeonit. Itse en ole päässyt edes siniin...

Pelasin viimeksi FF Flash RPG:tä. Jos joku haluaa kokeilla niin painaa tätä. Erittäin yksinkertainen peli! :D
Soccan
Turnipsien kerääjä

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit