Minkä pelin tilasit, sait tai ostit viimeksi?

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Huhti 22, 2009 11:29

Jahhuuuuu~~~~~! :D

Harvest Moon DS Cute kalahti tänään luukusta ja olenkin pelaillut sitä jo hyvän tovin~~ <3 Hihiiiii~~ Ihanaa! x3 Olen odottanut tätä jo vuosia~~~~~<3 <3 <3 *sekos lopullisesti* Ahem... :oops:

Ja eilen kun kävelin ympäriinsä löysin itseni Anttilan DS-hyllyltä josta lähti mukaan Advance Wars: Dark Conflict kun se kerta maksoikin vain 19,95. Perusidea on kyllä samanlainen kuin aiemmissakin AW:ssa, mutta jotenkin tämä tapaus on paljon synkempi... Musiikitkin ovat tosi rockahtavia 8)
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Dee » Ke Huhti 22, 2009 3:49

Tilasin joku aika sitten tanssimaton ja jonkun pelin jonka nimeä en muista.. Pleikkarille ne.

Myöhässä ovat. :|
Kuva <- Klikkaa sitä :D
Dee
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Huhti 22, 2009 8:11

^ Tanssimaton ja tanssimattopelin ykkös-Pleikkarilleko? Toivoa sopii, ettei se peli ole kurjista kurjin tanssipelitekele nimeltä DanceDanceDance. Nimimerkillä "Omistan vain DanceDanceDancen ja lähes käyttämättömän tanssimaton."

Välttäkää tuota peliä kuin ruttoa.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Dee » To Huhti 23, 2009 12:07

Snowdance kirjoitti:^ Tanssimaton ja tanssimattopelin ykkös-Pleikkarilleko? Toivoa sopii, ettei se peli ole kurjista kurjin tanssipelitekele nimeltä DanceDanceDance. Nimimerkillä "Omistan vain DanceDanceDancen ja lähes käyttämättömän tanssimaton."

Välttäkää tuota peliä kuin ruttoa.

Dancing Stage Fusion peli + tanssimatto pleikka kakkoselle. Piti tarkistaa. Toivottavasti ei ole ihan surkea höskä. xD

Ainiin, ei ole peli, mutta ostin jokin aika sitten myös pleikka ykkösen kirpparilta (TOIMIII!) ja nyt pitäisi saada hommattua Final Fantasy VII takas kun menin myymään sen.. x/
Kuva <- Klikkaa sitä :D
Dee
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Huhti 23, 2009 5:33

OMFG, kävelin suoraan Prisman pelipoistokoreihin! Löytöjä hintaan 2 e:

- Polarium Advance (GBA)
- Valkyrie Profile Lenneth (PSP)
- Sid Meier's Railroads (tietokoneelle, ei taida ihan toimia omallani, mutta...)

Ja kirppikseltä...

- Settlers (tietokoneelle, joku Gold-versio, on toivon mukaan koko peli eikä pelkkä laajennusosa)
- Transport...jokin, missä järkkäillään tavaroiden kuljetuksia eri kulkuvälineitä käyttäen, pelaan tätä, jos ja kun tuo Railroads ei toimi. Tietokoneelle siis.

Lisäksi "löysin" viime yön aikana netistä Broken Sword ykkösen. Demo kehtasi herjata, ettei vm. -05 läppärissäni muka ole riittävästi tallennustilaa vm.-95 pelille, mutta ehkä tuo kokoversio suostuis asentumaan.

FF3 ei tullut vielä(kään).

...onko tässä nyt muutama peli jo liikaakin? :shock:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Huhti 23, 2009 11:25

Mitähää mää oon viimeks ostanu.... Final Fantasy Crystal Chronicles Echoes of Timen. Ensin Wii version (jonka kontrolli on suorastaan kamala, oikeasti, ostakaa DS versio jos sen hommaatte. Silloin kun joutuu pamauttamaan paussin vain siksi ettei äkkiä muistakkaan mistä napista hyppää tietää että pelikontrolli on huono.) sitten vein sen puolenkuunpeleihin takaisin ja vaihdoin sen ja pari muuta peliä siihen DS versioon >_> Ja samalla tarttui hihaan Magical Starsign. Jota olen nyt pelannut enemmän kuin tuota FF:fää :P
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Huhti 24, 2009 3:05

No tänään se FF3 sitten tuli. Ah, unohan aina, miksi tykkään nykyään enemmän konsolipeleistä. Broken Swordini jumii virtuaaliseen levynvaihtoon (tai ehkä vaan evotan :D ) ja Railroads! kyllä periaatteessa toimii, mutta junani nykivät sellaista parin metrin minuuttivauhtia eteenpäin. Ja voi sitä hetkeä, kun erehdyn liikauttamaan karttaa johonkin suuntaan. Kone rutisee aivan laittomasti rääkättynä.

Luovutin ja tilasin teh aidon Broken Sword-trilogian.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Huhti 29, 2009 1:47

Ja Broken Sword-trilogia omistuksessa. Lisäksi eilen mukaan tarttui Prismasta Civ City:Rome. Nyt en kyllä osta ainuttakaan peliä, ennen kuin edes osa noista nykyisistä uutuuksista on läpäisty. :wink:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Touko 18, 2009 8:13

Tänään kirjustin tilauksen Puolenkuun Pelien nettikauppaan, toiveitteni mukaan pelit ehtisivät synttäreikseni tänne (synttärilahjojani, nääs. Vanhemmat saavat kyllä hoitaa maksupuolen...). Vähän kyllä jänskättää, kun en ole aiemmin tilannut. Saa nähdä, miten tämän kanssa käy (toivottavasti hyvin!). Enivei, tilaukseen lähtivät

- Disgaea: A Hour of Darkness eli Disgaean ykkösosa
- Valkyrie Profile 2: Slimeria
- Puyo Pop Fever (käytetty eli tämän saaminen ei varmaa)

Olisin halunnut FFX:n mutta se oli jo loppunut ennen kuin tein tilauksen x_x Joku toinen kerta sitten...
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Touko 20, 2009 2:39

^ Puokkarin heebot on kivoja, jään usein lätisemään jos siellä ei ole ruuhkaa, yksi on Harvest Moon fani! :D (lahdessa siis)

Olen nyt kahden vaiheilla, TAVALLAAN haluaisin tilata Sims 3:n, koska olen pelannut simssiä oikeasti vuosia. TOISAALTA, onko kukaan nähnyt miltä Sims 3 näyttää? Simit on muuttuneet muovailuvaha ukkeleiksi, ja kuten jo olen täällä kertonutkin, vaha-animaatiot kammottavat minua... Tein kompromissin ja päätin kokeilla sitä ennen ostopäätöstä ;P (se on vuotanut nettiin jo)

Muuten minulla ei kai ole mitään pelejä tilauksessa tai mitään :/ Ei yksinkertaisesti ole ollut rahaa... Eka tilipäivänikin kesätöissä on 15. kesäkuuta TT_TT Sitten tilaan ensin 6 mangaa joita olen kuolannut pidemmän aikaa ja sitten katsotaan jäikö tilistä jotain jäljelle ja tilataan pelejä XD
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Ti Kesä 23, 2009 12:28

Yleensä olen kauhea pihtari pelejen kanssa, koska minulla on yleensä aika olemattomasti rahaa ja pelit ovat kauhean kalliita. Nyt vuoden ensimmäisen puoliskon aikana on kuitenkin tullut pelejä haalittua peräti kuusi kappaletta, joista kolme oli niitä synttärilahjapelejä, kaksi Ace Attorney-pelejä ja tämä viimeisin hankinta oli pari viikkoa sitten ostamani Pokémon Platinum Nintendo DS:lle. Olen tuota platinaa jonkun pikkasen päälle 20 tuntia nyt pelannut, mutta nyt ei taas huvita, koska en löydä Gibleä Wayward Cavesta ja haluan sen ennen kuin menen eteenpäin >< Ongelma itseasiassa on ehkä enemmänkin siinä, etten löydä Wayward Cavesta BF1-aluetta, jossa tuon pokémonin pitäisi piileskellä ja olen luolan läpi kirmannut sadasti. Ja siihen kyllästyneenä peli on jäähyllä. Nyt kun sain DS:nikin takaisin, voisin kyllä myös pelata Pokémon Mystery Dungeon Darkness-versiota, jonka ostin syksyllä ja pelasin vaikeaan vastukseen asti ja kun en sitä päässyt eka yrittämällä, on peli vähän niin kuin jäänyt. Ja tuolla on muitakin pelejä, etenkin pleikkaripelejä, mitkä ovat kesken ja joita voisin pelata, muttakun ei huvita >< Ja kun koulut sitten alkaa, peliaikakin vähenee ja siellä ne sitten homehtuvat hamaan ikuisuutteen asti, ellen saa äkillistä innostuksen puuskaa.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Heinä 15, 2009 9:05

Pakko pitää taukoa j-rpg:istä. Ostin Silent Hill Originsin PSP:lle, ja voi olla, että muutaman yöllisen pelisession jälkeen tuleekin ikävä tuttuja ja turvallisia j-rpg-taisteluja. :D

Snowi kiitää taas huomenna epämääräiseksi ajaksi mummolaan keskelle-ei-mitään (tunnetaan myös Rautavaarana). Sieltä löytyy onneks Wii ja PS3, mutta parasta on silti Super-Carcassonne kahden kivikausiversion maalaatoilla. :wink:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Heinä 20, 2009 2:31

Tajusin pari päivää sitten, että seurakunta ei vieläkään ole maksanut palkkojani isoshommista ja minulla on itselläni rahaa vähän yli 55 ja siitä ilahtuneena päätin tilata itselleni jonkun uuden pelin, kun en olekkaan vielä ihan tyhjätasku kun tuota rahaa on vielä tulossa! Jee!

Niinpä sitten päädyin tilaamaan Puolenkuun Peleistä Final Fantasy X:n, minkä olisin tosin jo synttärilahjaksi halunnut mutta silloin ko. peli oli loppu. Laitoin tilauksen juuri pari minuuttia sitten, joten eiköhän se vähintään viikossa ilmesty. Toivotaan ainakin. Helsingissä meinasin sortua ostamaan GameStopista Magical Starsignin, mutta luovuin koska pelin ohjeet olivat ilmeisesti ruotsinkielisiä. Haluaisin kyllä Starsignin, mutta sen tulen ehkä hankkimaan joskus myöhemmin.

EDIT// Sieltä se FFX tulla tupsahti! Ja aika nopeasti: tilasin maanantaina, tuli eilen. Olen jo muutaman tunnin pelaillut ja vaikuttaa aika kivalta. Tietysti grafiikka vaikuttaa aika tönköltä FFXII:n sulavan grafiikan jälkeen, mutta juoni vaikuttaa aika kivalta. Ja hahmot myös! Wakka on kiva :D
Viimeksi muokannut Demmi päivämäärä Pe Heinä 24, 2009 11:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Heinä 21, 2009 8:21

^ Hei meikällä on Magical Starsign pelaamisen alla ja Samanthalla myös :D

Itse tilasin VPD.fin alesta Disgaea DS:n viime viikolla ja eilen se tipahti postiluukusta. JUURI kun olin lähdössä töihin! D: Niin tuuriani. Ehdin avaamaan sen ja vähän haistella uuden pelin tuoksua, mutten sen enempää ehtinyt upottaa sormiani siihen... :roll:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » To Heinä 30, 2009 6:23

Eilisaamu. Heräsin kello jotain 10-11. Nousin, pukeuduin, söin yhden leivän ja läksin ostamaan Pokémon Platinumin~~ <3 Kerrankin kun sitä rahaa on tarpeeksi niin mikäs sen mukavampaa kuin hankkiutua siitä eroon kertarysäyksellä~~ :D
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit