Minkä pelin tilasit, sait tai ostit viimeksi?

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Joulu 03, 2009 2:46

Vihdoinkin....sain sssssen!

*käkättää Jafarin äänellä Aladdinista*

Tämä on historiallinen hetki: Rune Factory ykkönen, jota olenkin sellaiset puolitoista vuotta ollut hankkimassa, saapui tänään postilaatikkoon. Mitä kummaa, ikäraja 12+ väkivallan takia? O_o

Ja AAAAARGHHHH pelin takakansitekstistä: The Nintendo DS Stylus allows players to shear their sheep and pet animals directly. - ja minä kun 101 tontun jälkeen vannoin, etten enää ikinä ikinä ikinäikinäikinä rapsuta, pese, lypsä tai keri ainuttakaan Harvest Moon-elukkaa kosketusnäytöllä!

*huokaus*

No. :D

Nyt pitäisi vielä saada DS serkuilta takaisin, joten älkäätten ihmetelkö, jos en heti siirry Runen pelipäiväkirjaketjuun.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » To Joulu 03, 2009 3:01

Snowdance kirjoitti:Vihdoinkin....sain sssssen!

*käkättää Jafarin äänellä Aladdinista*

Tämä on historiallinen hetki: Rune Factory ykkönen, jota olenkin sellaiset puolitoista vuotta ollut hankkimassa, saapui tänään postilaatikkoon. Mitä kummaa, ikäraja 12+ väkivallan takia? O_o

Ja AAAAARGHHHH pelin takakansitekstistä: The Nintendo DS Stylus allows players to shear their sheep and pet animals directly. - ja minä kun 101 tontun jälkeen vannoin, etten enää ikinä ikinä ikinäikinäikinä rapsuta, pese, lypsä tai keri ainuttakaan Harvest Moon-elukkaa kosketusnäytöllä!

*huokaus*

No. :D

Nyt pitäisi vielä saada DS serkuilta takaisin, joten älkäätten ihmetelkö, jos en heti siirry Runen pelipäiväkirjaketjuun.
O________o Euro-kansi valehtelee! Runessa ei käytetä melkein yhtään kosketusnäyttöä eikä varsinkaan harjaamisessa tai lypsäämisessä!
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Joulu 04, 2009 9:39

Itse käytän sitä kosketusnäyttöä pelissä vain tavaroitten tökkimiseen... VOIKO sitä edes käyttää muuhun? o_Ô Ah ai joo kaipa tökkimällä niitä työkalu kuvakkeita sai käytettyä niitä tai jotain muuta hämärää...? En ole ihan varma kun kanssa vältän kosketusnäyttöä kuin ruttoa.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Joulu 16, 2009 2:21

^Jep, en ainakaan vielä ole rasittunut kosketusnäyttökäytön takia.

Tänään tarttui mukaan Wiin Excite Truck 20 eurolla. Harkitsin sen, Disaster Day of Crisisin, DS:n Zelda Phantom Hourglassin, Pokemon Pearlin ja Nintendogsin välillä (kaikki 20 e/kpl), mutta olen ihan Wiin julkistamisesta asti halunnut pelata nimenomaan tuota ensimmäistä Wiimoten ajopeliä.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ke Joulu 16, 2009 3:41

Mun oli pakko ostaa Trauma Center New Blood, ku halvalla sai ~20
Vaikka tiedänkin, että vimeisimmät tasot ovat jotain kamalaa...:)
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Joulu 16, 2009 3:59

Ixu. Teit juuri aivan järjettömän hyvän kaupan. Onnitteluni.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » La Joulu 19, 2009 8:00

Otin mallia Ixusta ja ostin myös tuon Trauma Centerin. Itse asiassa olin suunnitellut sen hankkimista jo jonkun aikaa, mutta nyt ostin kun oli halpa.
Vaikuttaa hyvältä peliltä. Tosin... tapoin jopa ensimmäisen potilaan......
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Ixu » Pe Joulu 25, 2009 9:19

Sain vasta eilen alkaa pelaa tuota peliä:( (joululahja) Se on vaikea kohta, kun se joku saa yllättäen jonkun mahakivun? En pääse siitä läpi...
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Joulu 27, 2009 10:21

Sisko sai joululahjaksi Guitar Hero Metallican, mutta olen itsekin peliä jo hiukkasen kokeillut (laulu- ja vastaavat pleikkaripelimme ovat yhteisiä riippumatta siitä, kuka ne on saanut) ja onhan tuo kitarasankarointi aika hauskaa hommaa ^^ Ainut ongelma on se, etten hirveästi piittaa Metallicasta tai pelin muista biiseistä (pelissä on muidenkin kuin Metallican biisejä, vissiin bändin siihen valitsemia tai jotain) - kaikki kuulostavat mielestäni ihan samalta - mutta kyllä sieltä pari ihan kelpo kipaletta. Tällä hetkellä olen vasta testaillut easya, mutta kyllä sinne medium-tasollekin vielä joskus päästään ~ Itse en toivonut yhtään peliä joululahjaksi, sillä minulla on niin paljon pelejä kesken, etten viitsinyt uutta alkaa aloittamaan. Nyt jälkeenpäin tosin tuli mieleen, että FF XII Revenant Wingsin olisi voinut pyytää, mutta kun se alkuperäinen FFXII on vielä kesken, niin mitä turhia.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Helmi 05, 2010 7:27

Kauan kyttäämäni Rogue Galaxy ja ennen muuta Zack and Wiki - Quest For Barbados's Treasure olivat viimeinkin joutuneet Prisman alelaareihin. Rogue Galaxya aloitin, mutta havaitsinpa, että ainokainen PS2-ohjaimeni oli seonnut eikä tunnistanut analogitatin perusasentoa. Nyt olisin aloittanut Zack & Wikin, mutta havaitsinpa, että Wiimoten paristot olivat lopussa. >-< Ei siis enempää kommentteja kummastakaan.

Perfect Prosecutor pitää laittaa hetimiten tilaukseen.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Maalis 24, 2010 4:50

Tulossa postissa Silent Hill - The Shattered Memories (Wii-versio) ja se Harvest Moon - Sunshine Island. Silent Hillin pitäisi ehtiä ensin, joten luultavasti saan sen pelattua äkkiä "valmiiksi", ja sitten HM:n kimppuun. Toisaalta olen hyvin ihastunut keväisiin ilmoihin (vaikka valonarat silmäni eivät ole x_x), joten tekee peräti mieli liikkua vaihteeksi ulkona eikä vaan nörätä. :!:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Maalis 26, 2010 8:19

Pokémon Heart Gold ja Soul Silver, joista olenkin meuhkannut jo ihan liikaa julkaistaan Euroopassa TÄNÄÄN! :D :) :lol: :P :twisted: :wink:

*sekoaa totaalisesti*

Odottelen tässä nyt koulun loppumista että pääsis pelikauppaan. Ja koulu loppuu vasta klo 16 :cry: Mutta pitää yrittää jaksaa :mrgreen:

//edit klo 13:20:

Spämmään lisää :3 Just äsken ne soitti Puolenkuunpeleistä ja kolmen tunnin päästä saan sen~~~~ <3

Nyt muuten yhtään liiottelematta tärisen jännityksestä ja sydän hakkaa kovaa eikä voi olla hymyilemättä :) Hiiiii~~~ Tämä on se hetki jota olen odottanut vähintään huimat 5 vuotta! x)
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Maalis 27, 2010 2:34

Etsura kirjoitti:Nyt muuten yhtään liiottelematta tärisen jännityksestä ja sydän hakkaa kovaa eikä voi olla hymyilemättä :) Hiiiii~~~ Tämä on se hetki jota olen odottanut vähintään huimat 5 vuotta! x)

Wau, odottanut Pokèmon-peliä viisi vuotta? :D Toivottavasti Heart/Soul ei tuota pettymystä. Kattelin noita pakkauksia just ohikulkiessani Prismassa. Niissähän tulee mukana jonkinlainen... askelmittari-treenari. Ainakin ne boksit ovat hyvin houkuttelevan näköisiä. Ja kalliita. Ja juuri silloin huomaan, ettei kokoelmassani ole ainoatakaan Pokèmon-peliä, vaikka Blue oli aikoinaan huippukokemus. Tyhmää, että LeafGreen on GBA-peli. Haluaisin DS-Pokèmonin, jossa olisi vain ne alkuperäiset 151 monsteria. Muttttta ehkä hankin itellenikin vielä Heartin tai Soulin, riippuen siitä, kummassa on varmuudella Vulpix/Ninetales.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » La Maalis 27, 2010 3:57

Noh, vähintään viisi vuotta toivonut että Goldista ja Silveristä tehtäisiin uusintaversiot ja odottanut enemmän tai vähemmän kärsivällisesti :D

Vulpixin voi pyydystää LeafGreenistä ja Soul Silveristä muttei FireRedistä eikä Heart Goldista :? *Lunttasi Bulbapediasta*

Nyt oon pelannu Heart Goldia koko ajan ja se on kyllä just niin täydellinen kuin halusinkin~ <3 *Leijuu nostalgiataivaassa*
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ma Maalis 29, 2010 2:17

Joko se tuli?! Eikö tässä vasta pari viikkoa sitten ollut aiheesta keskustelua? Ja taas juuri silloin kun ei ole rahaa... Synttärirahojen ja rippirahojen käyttöpolitiikka on jo tarkkaan suunniteltu, joten mistä repäistä enää mitään. Olisikohan toisen nimen nimipäivä tarpeeksi suuri tapahtuma?

Nyyh, haluan sen!! Taidan ehkä sitä odotellessa kaivaa alkuperäisen silverin jostain ja yrittää pelata sitä, tosin näytön harmahtava sävy vähän etoo...
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit