Käykö muillekin näin?

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

Käykö muillekin näin?

ViestiKirjoittaja josie » To Maalis 22, 2007 11:23

Kirjaudutte sisään tänne foorumille ja toteatte iloisena että "kappas joku on kirjoittanut jotain!" Ja kun etsitte sen ketjun jota on jatkettu pääsettekin toteamaan että "hei hetkinen! Mä kirjotin tän? Miks se on muka uus viesti???"

Allekirjoittaneella niin käy lähes joka kerta kun sisään kirjaudun. Mites teillä muilla? Jos tämä nimittäin jatkuu ja kiusaa muitakin kuin minua otan palvelun tarjoajaan yhteyden ja pyydän tutkimaan asiaa :3 Tomppa on niin kiva että sen varmasti tekisi (herra korjasi myös meitä kiusanneen "kieliongelman" Josta tuskin kukaan muu kuin minä ja Hokuto edes tiesimme... tämän foorumin kielen nimittäin voi muuttaa englanniksi ja ruotsiksi ja Hokuto Saksalaisena ymmärtää paremmin englantia kuin suomea joten kehotin häntä muuttamaan tekstin englanniksi, hän teki niin mutta mitään ei tapahtunut ja kun kokeilin sitä itse mitään ei silloinkaan tapahtunut. Tunsin itseni epäonnistuneeksi Adminiksi :cry: Mutta Tomppa korjasi sen joten ei hätää enää :3 )

Öö joo. Olen niin fiksu Admin etten ollut ihan varma minne tämän tuuppaisin joten laitoin tänne. Ei tämä oikein sivupäivityskään ollut...
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Dee » Su Maalis 25, 2007 8:59

Totajoo. Mullekki niin käy. *korjaa tätä viestiä kun väitti äsken virheellisesti ettei käy niin kun joskus.*

Aika.. piip. x_x
Kuva <- Klikkaa sitä :D
Dee
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Samantha » To Touko 24, 2007 7:23

Kyllä mullekin käy niin. Se on ärsyttävää, kun sitten ei tiedä, missä oikeesti on joku uus viesti ja missä ei...
Kuva Kuva
Samantha
Jumalatteren apu enkeli/demoni

ViestiKirjoittaja Andras » Ti Heinä 24, 2007 4:38

Kyllä, minullekkin käy näin.. Oikein kivaa juu.. :|
Andras
Farmin pelastaja

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä