Päivän Spämmit [eli sana vapaa topikki jolle en keksi nimeä]

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

Päivän Spämmit [eli sana vapaa topikki jolle en keksi nimeä]

ViestiKirjoittaja josie » Ke Kesä 23, 2010 1:21

Eli antiyökukkujien ketju :lol: sana on vapaa, ei kun kirjoittelemaan~

En nyt oikein osaa sanoa mitään itse, amerikanpastilleja mussutan ja tuijottelen kelloa ja pohdin että nukkuakin taas pitäisi... Mutta minkäs teet kun vireystaso nousee aina sitä mukaan kun ulkolämpötila laskee ja päin vastoin (=nukkuisin mieluiten pois päivän kuumimmat tunnit, vaikkakaan niitä nyt tänä kesänä ei juuri olekkaan ollut ja hyvä niin.) Itse asiassa tämä kesä on nyt ollut paras vuosiin, tietokone ei ole sammunut yhtään kertaa kuumuuden takia ja itsekkin olen voinut melkein pitää verhot auki päiväsaikaan läkähtymättä iltapäivä auringon pahteessa :lol: Mitäpä muuta sitä tyttö voi toivoa? (pieni sivuääni aivoissani huomautti tässä vaiheessa että voisin toivoa vaikka että joku kaveri asuisi lähellä ja voisi mennä ulos hengailemaan sen kanssa... mutta ignoorataan se 8D kaipa tämä kesä sujuu yksikseenkin möllöttäessä... )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Roll » Ke Kesä 23, 2010 10:49

Minäkin tykkään viileistä kesäpäivistä. Pilvinen, tuulinen, ei-sateinen 15-asteinen päivä on juuri mainio. Juuri tuollaista säätä toivoisin juhannusviikonlopuksi, kun menen tivoliin. Harmi vain, että tuollaiset ehdot voi olla vaikeaa täyttää. x)

Peeveli kun luin tuota kiukutusketjua ja siellä oli koirajuttua. Nyt tahtoo hauvelin! Mulla on aina parin kuukauden välein kamalia koirakuumepätkiä, mutta onneksi ne menee ohi, kun tajuan miten vähän mulla on rahaa käytössä. :V Työttömän opiskelijan ihana kesäarki.

Ja wooooo, nimimerkkini on nyt niin hiano. \o/
Roll
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Kesä 23, 2010 11:47

LSD-pingviinejä ♥ Tuosta purkillisesta riittää iloa vielä moneksi päiväksi~ Niin siis LSD-pingiivinit ovat salmiakkipastilleja joissa on pingviinin kuva, nimesin ne joskus LSD-pingviineiksi koska LSD-liuskoissa on yleensä pingviinien kuvia myös. En siis ole mikään kaappinarkkari...

Sain VIHDOIN Viva la Vida - AMV:ni valmiiksi! Tapanani on välillä väsätä huonohkoja slideshow-tyyppisiä AMV-videoita, viime aikoina yleensä Hetaliasta. Edellisestä videosta olikin jo joku aika ja nyt tein videon Coldplayn Viva la Vida-kappaleeseen. Olin suunnitellut tuota videota iät kaiket mutta vasta eilen sain aikaiseksi alkaa väsätä sitä - nyt kun kerrankin on aikaa. Aikaa meni monta tuntia ja olisin selvinnyt puolet nopeammin mikäli MovieMaker ei olisi tiltannut joka viides minuutti >_> Noh, sainpahan ainakin valmiiksi tuonkin pläjäyksen, videon teko on loppujen lopuksi suht palkitsevaa puuhaa.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Pe Kesä 25, 2010 11:21

:) Olen taas kotona! Koko viikon olin ratsastusleirillä serkkuni kanssa. Oli kiva viikko ja sain seitsemän uutta kaveria:P Yksi heistä on meidän koulussa ja juoruttiin aina koko yö luokkakavereista ja muista idiooteista meidän koulussa (anteeksi teille) Heh :P Toissapäivänä telkusta tuli natsiohjelmamaraton ja me "katottiin" sitä puol yhteen. Valvottiin vaan. Se onnistu siks niin hyvin, ku toinen niistä leiriavustajista oli mun tuttu, ni ei se meitä pois häätäny. Voitin muuten kisat:D

Josie, se sinun koira on tosi söpö<3 En vaan viitsi laittaa pelkästään tuota siihen ketjuun:)
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Andras » Pe Kesä 25, 2010 4:52

Se on sitten juhannus. Nyt jo... :shock:

Ja juhannusveikkaus etenee, tiellä-maalla-vesillä tilastot ovat jo 1-0-2. Oma veikkaukseni 4-3-7 on kyllä vielä kaukana, mutta onhan juhannusta vielä jäljellä. :D

Veikkauksen lisäksi ei ole kyllä yhtään juhannus- tai lomafiilis, johtunee siitä että kesälukio on vienyt minulta kaiken ajan tähän asti. Hullu lienen kun opiskelen kesällä, mutta syksyllä onkin sitten mukavan rentoa. Ei tarvitse iltalukiossa käydä... Ainakaan paljoa.

Ja hei, LSD-pingviinit - ne laivoilla myytävät suurehkoissa muovipurkeissa olevat, eikös? Meilläkin on niitä. :)
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Kesä 25, 2010 8:07

Juhannusta vietetään täälläkin. Grillattiin kaatosateessa ulkona ilman mitään katosta (tai siis muut grillasivat, itse siskoni kanssa pakenimme sisälle).

On taas niin paljon ruokaa juhlimisen jäljiltä ja sitä pitäisi jaksaa syödä.. öögh, maha täysi >_<
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Kesä 26, 2010 9:19

Andras kirjoitti:.
Ja hei, LSD-pingviinit - ne laivoilla myytävät suurehkoissa muovipurkeissa olevat, eikös? Meilläkin on niitä. :)

Juuri niitä! Ne on ihania~
Juhannusta on juhlittu täällä mökilläkin aika perinteisesti: muikkuja, saunomista, uimista, syömistä ja sellaista. Porukkaa täällä ei ole yhtä paljon kuin tavallisesti, mutta kivaa on silti ollut. Tänään lähden mökkinaapurien kanssa ensimmäistä kertaa elämässäni juhannustansseihin. En osaa tanssia, mutta saa nähdä miten käy >3 Toivottavasti itikat eivät vain järsi minua ihan seulaksi.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Andras » La Kesä 26, 2010 3:45

^ Totta, ihania ovat. Ja se purkillinen pingviinejä kestää vieläpä pitkään. :)

-

Aloin tässä tiiraamaan kalenteria ja hui - mulla on tasan viikon päästä syntymäpäivät (17 v)! Nyt sitten funtsin että miksi yhtään kukaan ei ole kysynyt mitä haluan lahjaksi. Viime vuonna aloittivat kaikenmaailman kummit sun muut jo kuukausia ennen kyselyn, mutta nyt eivät edes vanhemmat ole sanoneet mitään... Mitä ne kaikki oikein suunnittelevat? :shock:

Todennäköisesti kaikki ovat vain unohtaneet. Toisaalta edes vanhemmat saisivat kysyä, muuten ostavat kuitenkin jälleen kerran jotain täysin turhaa. Pitää varmaan itse huomauttaa, vaikkakin tuntuu tökeröltä mennä lahjatoiveita julistamaan ilman että kysytään.

Ja leipomaan täytyy ruveta, haluan tehdä vaahtokarkkitaikinasta kakunkoristeita... :D
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Ixu » To Heinä 15, 2010 8:26

;D Oon nyt riparilla. (Tääl on nettiyhteys ja koneita saa käyttää niin paljon kuin haluaa, aika luksusta~) Enää 4 päivää jäljellä, mut sit pääsen kotiin. ´Voisin kyll ehkä olla pidempäänki, tääl on kivoja ihmisiä.
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Etsura » To Heinä 15, 2010 8:46

Kahden viikon metsäeräily on ohi ja kohta synttärit (sunnuntaina). Hirveä hiki joka päivä :?

Hommasinpas uuden kampauksen :) Keskellä lyhyt raita ja sivuilta siiliä. Keesiksi sitä kai kutsutaan :P

Öögh... olen hiestä märkä ja nestehukasta shekaishin...
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Heinä 16, 2010 9:26

Hee Irokeesi :D Ehdotan sitä pikkuveljelleni joka kerta kun sen hiukset ajellaan lyhyiksi mutta eeeeeeiiii ei käy. Pöh.

Ja kyllä, kuuma on täälläkin päin. Vitsailin jo mesessä malasialaiselle kaverille että sitten jos ja kun sataa menen ulos tanssimaa sateeseen. Eilen sitten illalla tuli puolisen tuntia vettä... ja siellä mie hyppelehdin onnellisena sandaalit jalassa XD Tanssia en kehannu ku oli naapurit kotonaan, ilon pilaajat ;_; Hector hyppelehti ihan yhtä onnellisena jaloissani :D Joskaan se ei ollut kovin onnellinen kun se oli sitten niin likainen että piti käydä suihkun kautta ennen sisälle menoa :roll: Puoli tuntia se jaksoi vihata mua ja sitten se taas jo tulikin kerjäämään huomiota, hassu koira :P
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Heinä 19, 2010 4:11

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 4444 viestiä.

Nelosneloset! Ehkä foorumi tilttaa, kun yritän lähettää uuden viestin. O_o

Että on ollu kuumaa. Ihan luonnotonta, että varjossakin lämpömittarin elohopea nousee yli kolmeenkymmeneen. Olenko ainoa, joka on alkanut kaivata syksyä ja viileyttä ja pimeneviä iltoja?
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Heinä 20, 2010 5:32

Syksy ei riitä, tahdon talven ja pakkasen! Enpä arvannut kaipaavani miinus kahtakymmentä astetta kesällä =_= Miun huoneeni vielä on sellaisessa kulmassa että tähän paistaa puolesta päivästä aina auringonlaskuun asti se pahuksen aurinko *hakkaa päätään pöytään* En kestä. Inhoan saunaakin kun se on liian kuuma ja nyt sitten käytännössä vuorokauden ympäri saa elää "saunassa". Ei ei ei.... Odotan vaan joka päivä että jos vaikka tänään olisi vähän viileämpi... Noh ei ole ei. Korkeintaan lämpötila NOUSEE pari astetta aina....

Pikkusiskoni itkee että kesäloma on lopussa "enää 20 päivää ni koulu alkaa" (niillä tosin alkaa muistaakseni viikon ennen muita, mutta silti) Mie itken kun loma on vasta puolessa välissä. Tutkailin juuri että koska koulu jatkuu ja totesin että 8.9 meille on eka tunti merkattu... (Joskin se vielä muuttunee, eihän meillä nyt voi olla vain yksi kurssi syksyllä? o_ô) On niin käsittämättömän TYLSÄÄ vain istua kotona tyhjän panttina. Inhoan sitä että ainoa täällä asuva kaveri sai kesätöitä kaupan kassalta eli sillä menee viikonloputkin siellä, uimaan en viitti yksinäni mennä (enkä kyllä omista sellaista uimapukuakaan jossa kehtaisi julkisesti näyttäytyä, puhumattakaan siitä että olen hyvin tietoinen ettei kroppani ole missin... :lol: ) Lisäksi ei ole rahaa centtiäkään niin en voi lähteä shoppailemaan tai vaikka käydä Helsingissä tappamassa aikaa tai noh, tehdä mitään. Eilen olin niin tylsistynyt että illalla keräsin 5 litraa marjoja pihalta :lol: (ei siinä mennyt kuin tunti koska meidän marjapuskat notkuu marjoista ja terttuja on nopea napsia) Äiti kyllä oli ihan tyytyväinen mutta oikeasti tein sen vain turruttaakseni itseäni ajan kulumattomuudelta.

Ja taas kirjoitan jotain samperin romaania tänne =_= Noh vutever.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Heinä 21, 2010 12:54

Paljon aikaa+ei tekemistä on mielenkiintoinen yhtälö. Kerran minut jätettiin kokonaan yksin kotiin viikonlopuksi ja tulos oli että siivosin huoneeni ja lisäksi keittiön ja olohuoneen. Ei sitä tule ajatelleeksi että jonkun läsnäolo toimisi "tekemisenä".
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Heinä 30, 2010 1:07

Raju ukkosmyrsky riehui Savonlinnassa - "kuin elokuvista"

Olin tuon keskellä ja komealta näytti! :D Ihan oman huoneeni kohdalla tien toisella puolella salama iski puuhun ja se katkesi siististi puolestavälistä tielle. Talo vaan tärähti. Se oli kyl aika aavemaista, muuten pimeetä mutta vähän väliä salamat valaisivat koko alueen todellisella kalmanvalolla. Ihan kuin jokin hyvin iso olis ottanut valokuvia. O_o
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

Seuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä