Tänään kiukuttaa...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Ixu » La Syys 19, 2009 4:00

Koneeni keksi taas temppuilla tänään. Se heittää ihan randomsivulle...
Noh pelasin sitten tätä peliä. Ei tarvinnut viedä omaa tietokonetta korjaukseen :P
Viimeksi muokannut Ixu päivämäärä Ke Syys 23, 2009 8:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Syys 23, 2009 11:11

TIEDON KULKU meillä koulussa. Aamulla istutaan koko ryhmä luokan edessä puoliunisina odottamassa vartin yli 8 alkavaa tuntia. Kello tulee puoli... Ei kuulu opettajaa... Kello tulee varttia vailla... Päätämme ryhmänä että kun ei kerran opettajaa kuulu niin lähdetään kotiin, ko. tunti kun nyt oli muutenkin ainoa tänään (4 tuntia exceliä =_=) Kotona sitten napautin koneen päälle ja huomaan että koululta on tullut viesti tältä tunnin opettajalta joka pahoitteli sitä että ei ollut tullut tunnille ja linkki kasaan tehtäviä jotka voimme tehdä korvaamaan sen tunnin. Nyt sitten säädän funktioitten kanssa täällä...
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Syys 23, 2009 2:18

Kommunikointi olisi hyvä asia. Itsekin kärsinyt sen puutteesta liian usein -_-''

Mitä muuten Josie opiskelet? Mullakin alkaa ensi jaksossa exelin opettelu :P
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » Ke Syys 23, 2009 8:04

Selkä on nyt jo viidettä viikkoa kipeä. Kävin näyttämässä sitä terkkarille, muttei se keksinyt mitään syytä siihen.. Sen sijaan se varasi ajan fysioterapeutille. Tosin siellä on jonoa, joten pääsen sinne varmaan viikon tai kahden päästä, tai kahden kuukauden päästä... Nyt pitää vain odotella.. Ainakaan ei tarvinnut osallistua liikuntatunnille.

Ja sitten serkun piti tulla perjantaina kylään, muttei se sitten päässytkään.. Ei olla nähty vähään aikaan.
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Ixu » Ke Syys 23, 2009 8:30

^Serkuista puheenollen, mun serkun ois pitäny palauttaa kaikki n 10 sims lisäosaa, jotka lainasin sille!!!
Sillä on aina muka niin kiire, tais sit ku se asuu 100 km päässä voi myös liittyä siihen.
Eiku oikeesti tykkään serkustani ihan kauheesti vaikka se välillä onki vähän angsti :? Mua kaks vuotta nuorempi ja tosi mukava.

Oon kyll luvannu ne simssit kahteen paikkaan lainaan, et tarttisin ne kohta... Kai ne joskus saan.
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Syys 24, 2009 10:24

^^ Selistä puheenollen, selkävaivat on tosi inhottavia. Odotan kauhulla, milloin alan itekin oireilla samoja nikamakulumia ja lihasjäykistymiä kuin melkein kaikki aikuiset lähisukulaiseni. Ja miulla on vielä kauhee notkoselkä alaselässä. Jos olen selälläni lattialla rentona, niin selän ja lattian väliin mahtuu ihan hyvin käsivarsi. ;_; Pitäis ehkä yrittää tehä asialle jotain, nyt kun se vielä ois ehkä mahdollista.

Minuu vaivasi tänä aamuna nilkka. Kyllä, se sama vääntynyt nilkka josta tässä ketjussa koko ajan olen valittanut. Varasin sille kylmilktään painoa ja se VIHLAISI aika helkkarin ilkeästi. Vaurioprosentti tietty kasvoi. :roll:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Syys 26, 2009 4:44

Urgh. Rikoin tänään vahingossa uudet sukkahousut, joita olin käyttänyt kaksi päivää ja nyt joudun heittämään ne roskikseen. Niiden polvessa oli joku lanka ja sitten kun räpläsin sitä lukiessani historiaa, repesi sukkiksiin kauhean iso silmäpako. Revin sen sitten tahallani vielä isommaksi, eipähän sukkiksia enää käyttää voi. Ainoat mustat 80 den-sukkahousuni joten eikun uusia ostamaan. Äiti ei tule ilahtumaan tästä.
Lisäksi pitäisi lukea tiistaisiin hissankokeisiin, mikä menee ihan mukavan sutjakkaasti (tykkään historiasta) mutta sen päälle pitäisi torstaiksi tehdä joku kamala äikän kirjoitelma. Tämä äikän kurssi on muutenkin ollut harvinaisen kuusesta, suorastaan ärsyttävän rasittava. Argh. Onneksi seuraava äikänkurssi on vasta... keväällä? Koeviikotkin tässä alkavat ja biologiaa odotetaan kauhulla. Helkkarin risteytyslaskut ja solubiologia!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Syys 27, 2009 2:01

@Etsura, opiskelen tietojen käsittelyä :3 Läpäisimme kuulemma tarkan seulan, 24 ensisijaisesta hakijasta vain 26 pääsi opiskelemaan :lol:

Meikää kiukuttaa varvas. :? Se vain alkoi huvikseen särkemään perjantai aamuna ja nyt se särkee joka päivä aina vain enemmän. Pitäisi vielä huomenna kävellä kouluunkin... >_< (en sitten tiedä että olenko potkaissut sen johonkin vaikka unissani, olen aiemmin unissani raapinut verta vuotavan haavan naamaani joten ei olisi mikään ihme ^^U siitä haavasta on yhä arvet poskessa ja se sentään tapahtui jo keväällä... Aina välillä joku kysyy että onko meillä kissa joka on aiheuttanut sen...)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Tom » Su Syys 27, 2009 3:18

Koneeni ei ikinä näytä onko foorumilla uusia viestejä, aiheet eivät siis vaihdu oranssiksi vaikka siellä olisikin jotain uutta. Se on ärsyttävää koska pitää etsiä itse kaikki uudet viestit. En tiedä mistä mahtaa johtua...

Ja huomenna pitää mennä töihin... Blaah.
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Su Syys 27, 2009 5:09

^Saattaa johtua jostain yksinkertaisesta jota et vain ole huomannut, esim:
1. Olet kirjautnut automaattisesti ulos :roll:
2. Olet vahingossa säätänyt asetuksiasi jotenkin vinoon... :?

Noh, en tiedä, mutta kannattaa varmistaa yksinkertaiset pikkuasiat. Nenän edessä on paras piilopaikka, nääs.
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Tom » Su Syys 27, 2009 5:26

Katon aina oonko kirjautunu ulos mutta en kyllä oo ollu. Huomasin kyllä äsken että jos kirjaudun ulos ja sitten takaisin sisään niin silloin uudet viestit näkyy..
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Ixu » Ma Syys 28, 2009 2:02

Meidän luokka on überhyvä enkussa näköjään. Kokeen keskiarvo oli 6-!!!
Ope melkein itki, ku palautti kokeet... Mull ei menny myöskään kovin hyvin (8+) :cry: Ja nyt meillä on huomenna uusintakoe UUSINTAKOE!!! Eli taas lisää lukemista! Eh.
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Wee » La Loka 10, 2009 7:34

Tänään meil oli konsertti Vehkojan koululla ja meiän piti laulaa pari laulua.
No, unohdin laulu paperin johonki ja mun kaveri tuli vihaseks siitä.
Sit se sano: 'Mun mielestä mikään ei oo nolompaa ku se et pitää laulaa
eikä tiedä sanoja'. Mielestäni on paljon nolompia asioita ku toi...
Nyt se pitää mulle mykkäkoulua tai sit maanantaina se on ku mitään ei
oo tapahtunutkaan... Huoh...
Nekomimi~ <3
Wee
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Ixu » La Loka 17, 2009 6:01

Minua ei kiukuta, vaan PELOTTAA!!!
Minä olin koiran kanssa agilityssä. Tehtiin siellä esteitä iloisesti kunnes... Iso läski mies *humalaiskävelyä* tulee halliin. Me kaikki ollaan ihan silleen että mitä. Meillä oli ohjaajana sijainen. Kukaan ei tuntenut sitä ja sit se käveli siellä ympäriinsä sisään ja ulos ja hoki "Etsin *****" (tohon siis henkilön nimi) Se meni niiden esteiden eteen just ku olin menossa koiran kanssa siitä. Me kaikki vaan juoruillaan jossain nurkassa ja pelätään, että kohta se vetäsee aseen povitaskusta ja PAM! Se niinku jätti ovenki auki, et koirat ois hyvin voinu karata siitä! Me oltiin ihan shokissa, eikä se ohjaaja pyytäny sitä poistuu. Kiva ku kaveri oli tasan vielä ihan umpikännissä. En osannu selittää tota kovin hyvin... :?

Pelkään humppeleita ihan kybällä...
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Loka 21, 2009 10:33

Yääh....
Meillä alko koulussa valokuvaus... Ja se on yllättävän tylsää. Sitten meillä on jotkut ihmeet puoliammattilaiskamerat joissa on liikaa nappuloita enkä tajuu niistä mitään x(

Sitäpaitsi mä en oo ryhtymässä mikskään valokuvaajaks vaan joksuks.. Nöö, emmätiiä :roll: Mutta en ainakaan ammattivalokuvaajaks. Tuntuu aika turhalta käydä näillä tunneilla mut ne kuuluu alan koulutukseen kuiteski.
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä