Tänään kiukuttaa...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Loka 28, 2009 6:58

Kylkiä pistää, kamala lihaspisto molemmissa. Olen varmaan istunut huonosti puolitoistatuntisen yleisessä musiikkitiedossa ja siihen päälle se kuusi kilometriä pyöräilyä kotiin. Tulos: kivistävät kyljet ja vaikea hengittää. Ingen kivaa. Lisäksi minulla on huomenna kaksi sanakoetta (saksan sanakoe ja ruotsin verbikoe, jälkimmäisestä kiitän ruotsinryhmässäni meuhkannutta poikaa joka sen onnistui käytöksellään meille junailemaan), Hetalia-esitelmä ja kaiken huipuksi 5.11. suunniteltu esitelmäni peruuntuu, koska meillä on historiassa vastaanottokeskusvierailu ja se kestää sen verran kauan, etten pääsekään esiintymään. Vähäsen kyllä harmittaa, olisin tahtonut päästä esiintymään >< Esitelmä kyllä jännittää - en edes halua tietää, miten koulukiusattu olen huomenna sen jälkeen.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Tom » To Loka 29, 2009 6:20

Jouduin kestämään tänään kolmituntisen sairaalareissun. Kävin spirometriassa, lääkärin tarkastuksessa, keuhkoröntgenissä ja kaiken päälle vielä verikokeessa, jossa hoitaja ei meinannut löytää verisuonta kädestäni. Nyt molemmissa käsissä on kauhean kipeät mustelmat... :( Väsyttää aivan tuhottomasti, oli rankka päivä :D
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Loka 30, 2009 6:03

Tom kirjoitti:Jouduin kestämään tänään kolmituntisen sairaalareissun. Kävin spirometriassa, lääkärin tarkastuksessa, keuhkoröntgenissä ja kaiken päälle vielä verikokeessa, jossa hoitaja ei meinannut löytää verisuonta kädestäni. Nyt molemmissa käsissä on kauhean kipeät mustelmat... :( Väsyttää aivan tuhottomasti, oli rankka päivä :D

Tom, 120 % sympatiat täältä suunnasta sinne sinun puoleesi! Olen itse pienempänä joutunut myös käymään noissa samoissa tutkimuksissa, mutta onneksi en enää ole lääkityksellä ja lääkärilläkään ei enää tarvitse käydä. Verikokeisiin en onneksi joutunut kuin pari kertaa, pelkään nimittäin verta ja neuloja joten se oli aivan järkyttävää - varsinkin kun olin silloin niin pieni, ehkä joku 8-10 vuotias. Saako mahdollisesti tiedustella, minkäsorttisesta vaivasta kärsit? Itselläni astma vaivaa, tosin enää vain harvemmin ja lääkityksestä olen päässyt suurimmaksi osaksi eroon.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja May Max » Su Marras 08, 2009 12:56

VOI VI**U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ds:ni on ollut tuusan nuuskana jo 3 viikkoa!!!!!!
tänään vasta uskalsin avata sen.Ylä näyttö on JÄLLEEN
lähtemässä irti mutta se toimii silti.Tässä sitä nyt vaan odotellaan
joulua uusi ds lahjalistalla.Ei ole enää mitään järkeä lähettää
sitä korjattavaksi.Ne tyypit vaa ihmettelis:"Taasko tämä kone
on täällä?"
Joten joulu,tule mahdollisimman nopeasti
May Max
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Tom » Su Marras 08, 2009 4:10

May Max kirjoitti:VOI VI**U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ds:ni on ollut tuusan nuuskana jo 3 viikkoa!!!!!!
tänään vasta uskalsin avata sen.Ylä näyttö on JÄLLEEN
lähtemässä irti mutta se toimii silti.Tässä sitä nyt vaan odotellaan
joulua uusi ds lahjalistalla.Ei ole enää mitään järkeä lähettää
sitä korjattavaksi.Ne tyypit vaa ihmettelis:"Taasko tämä kone
on täällä?"
Joten joulu,tule mahdollisimman nopeasti

Voi voi :D Mä luulin että lähetit sen jo korjattavaksi... Etkö saanut sitten sitä yhtä DS:ää lainaksi? Koita pärjätä Wiillä jouluun asti..

Sairaalareissun tuloksena on nyt sellainen erittäin mukava lääkekuuri, seitsemän tablettia päivässä. SUCKS. En ole ihan perillä siitä mikä mua vaivaa mutta keuhkoissa on ilmeisesti jotain häikkää...
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja May Max » Su Marras 08, 2009 6:25

No en mä lähetä sitä ku hyvin voi jouluna saada uuden.
Wiitä tässä sitten pelataan jouluun asti.
(en ole vieläkään naimisissa tree of tranquilityssä.On se
vaa niin vaikeeta jostain syystä.)
May Max
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Marras 10, 2009 2:23

KYLYMÄ!

Tietokonenurkkani on taas säälinurkkaus puolen metrin nettijohdolla (siis lattialla ihan kirjaimellisesti nurkassa) ja yläpuolella on ikkuna, josta tietenkin vetää, mikä tietenkin kohmettaa oikean käteni ja selän, mikä puolestaan saa miut epäilemään milloin mitäkin munuaistulehdusta, vaikka oikeasti oon vain lojunut tässä koneella liian kauan ihmeellisissä asennoissa.

Sen lisäksi pahvinkeräyslaatikkoa ei ole tyhjennetty aikoihin, joten joudun kattelemaan pursuilevaa pahviboksikassiani keittiössä. Pöh.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Marras 16, 2009 10:30

Köhä! Ja hengen ahdistus. Silti istun koulussa... Kattoo nyt jos alkaa kuume nousemaan niin karkaan kyllä kotiin... @_@ Lisäksi ärsyttää tältä koulun koneelta PUUTTUVA adblock. En edes tiennyt että täällä on mainoksia... Valaisevaa ja ÄRSYTTÄVÄÄ! Arght...
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Marras 16, 2009 2:55

EVIL ADS! Min näen tuossa yläpuolella vain tuollaisen Erätukun Camopukujen mainoksen. Mikään ei hypi silmille. :)

Ugh, pitäisi lähteä ostamaan jottain evästä. Elän niin kädestä suuhun, että jääkaapissa on tällä hetkellä kolme margariinirasiaa (kaksi melkein tyhjää ja yksi aivan uusi <3)

Sitten raahasin päivällä kaupungin läpi postipakettini, joka sisälsi hienon modernin hiustenkuivaajan, joka oli pakattu aivan liian turvallisesti valtavaan laatikkoon, joka hakkasi kyynärtaivetta vasten koko matkan. Kannoin sen sellaisella hienolla kaulahuiviviritelmällä. Mustelmia tulee, mutta jei, omistanpahan vihdoinkin uuden hiustenkuivaajan. (Edellinen oli luultavasti vanhempi kuin minä ja minuu pelotti käyttää sitä...)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Marras 16, 2009 5:48

Alan kohta oikeasti itkeä... Nyt sitten vuotaa silmät niin maan pirusti ja ne kutisee ja kirvelee kanssa... *yrittää epätoivoisesti olla hinkkaamatta* Ei nyt ihan ole mun päiväni tänään =_= Ihanaa tosin olla täysin addblockatulla OMALLA koneella. Vielä kun netti ei katkeilisi koko ajan. Tyhmä city wlan... Oli kiva yrittää iskeä Twin Villagesin puolisoitten kuvia photopukettiin ku suunnilleen aina puol välissä kuvan siirtoa yhteys katkesi ja piti aloittaa alusta... =.=
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Soccan » Ma Marras 16, 2009 10:52

Ensimmäinen tettipäivä on ohi. Ensin oli aamulla hyllyjen täyttöä ja sen jälkeen siivottiin(vihaaan siivoamista). No ei siinä muuten mitään, mutta selkä ja nilkka on tosi kipeitä ja väsyttää paljon.

Ja sitten pikkuveljeni on ilmeisesti saanut sikainfluenssan ja se tullee siis minullekkin todennäköisesti. Toivottavasti ei ainakaan tällä viikolla, muuten menee tet ohi..
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Ixu » Pe Marras 20, 2009 6:10

Piti lähtee agilityyn ja olin vähän liian pitkään koneella, ni tuli kiire pilkkoo makkaraa (Joka on ällöttävää, koska olen semi-vegetaristi) Olin siinä aivan onnessani kuorinut makkaran, kun äiti tulee mun viereen huutaa: "Hyvänen aika sehän on ihan harmaa!!" Tarkoittaen makkaraa mun kädessä. En kai mä nyt sellasta huomaa, ku en oo makkaraan koskenu moneen vuoteen. Se oli siis umpihomeessa (hyvä minä :lol: ) Me myöhästyttiin sit sieltä ku piti juosta Siwaan ja hakea camppingia :P
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Soccan » La Joulu 26, 2009 4:10

*Haukotus* En ole ikinä nukkunu näin pitkään... Heräsin joskus puoli neljän aikaan ja vieläkin väsyttää.. Nyt ulos tulee taas pimeetä ja koko päivä on valunut hukkaan..
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » To Tammi 07, 2010 6:33

INTERNET! Se toimii kyllä, MUTTA jos itse kävelisin ja veisin kaikki foorumi postini sinne missä ikinä onkaan tämän foorumin serveri niin olisin nopeammin perillä KUIN mitä koneeni lataa sivuja auki. Olen nyt kohta tunnin odottanut että yksi toinen foorumi viitsisi avautua, tämä sentäs aukesi kiltisti JO vartissa. Että vihaan mastonettiä.

Lisäksi koulu raivostuttaa: Meillä piti tiistaina alkaa koulu joten suurin osa ryhmästä oli tullut sinne. Odotimme puolisen tuntia päivän ainoan tunnin opettajan saapumista paikalla, mutta kun ketään ei kuulunut lähdimme kotiin. Tänään olisi ollut saman opettajan toinen tunti (mutta *köh* valvoin neljään enkä oikein päässyt sängystä ylös puoli seitsemäksi joten "lintsasin") ja sitten mesessä kuulin luokkatoverilta että hän oli laittanut tälle opettajalle sähköpostia kun ei päässyt tälle "ekalle" tunnillemme ja saanut vastauksena "ai oliko meillä jo tällä viikolla tarkoitus olla koulua?" >_< Haloo? OPETTAJAN yleensä pitäisi olla tietoinen omista tunneistaan... Joten hyvä että päätin nukkua tänään, enpä turhan takia rämpinyt tuon tuulen ja tuiskun keskellä kouluun XD
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Tammi 08, 2010 2:11

Öääääärgh.... -_- En ollut tänään koulussa.
Yöllä tuli niin järkyttävän paha olo ja päänsärky että en meinannut saada unta niin sitten millään. lpulta kun sain unta (klo ehkä n. 4) nukuin sen neljä tuntia kun isä tuli herättämään. Olin myöhässä koulusta, mutta eipä se haitannut en olisi mennyt muutenkaan. Vatsa huutaa nälkäänsä muttei tee mieli syödä koska oksettaa ja vasen aivolohko jyskyttää ja kivistää niin että itkettää. Migreeni oli pitkästä aikaa puhjennut kauniiseen(?) kukkaansa.

Siinä sitten taistellen kaikkea tuskaa vastaan ryömin valoja sammutellen (migreenikohtauksessa olen TODELLA valonarka :? ) keittiöön hakemaan migreenilääkkeen. Ne on muuten ihan hemmetin kalliita. Kuuden pillerin pakkaus n. 20 euroa eikä niitä saa kuin reseptillä. Mutta toimii kuitenkin. Sain unta taas jonkun tunnin sisään ja heräsin äsken. Päätä ei varsinaisesti särje mutta jännä olo vielä jälellä ja nälkä on kahta kaameampi. Syömään siis-->
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä