Musiikkikeskustelu

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Wee » Ke Syys 16, 2009 8:41

Mä kuuntelen yleensä semmosii lauluja jois on hyvä rytmi +
jotain randomii... Animen loppu ja alkulaulut on mun mielest
sairaan hyvii! Tai siis... ainaki jotku... 8)
Nekomimi~ <3
Wee
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Syys 23, 2009 7:30

Tuota tuota... minä ja kaverimme olemme edelleen kamalan Hetalia-hypetyksen vallassa ja tämän myötä kaverini latasivat netistä Hetalia-animen ääninäyttelijöiden esittämiä lauluja. Joka hahmolle on levytetty omien Marukaite Chikiyuiden lisäksi kaksi muutakin kappaletta, jotka on tehty aika streotyyppisesti kulloisenkin maan musiikin mukaan ja jotka sanoituksissa kertovat laulajamaasta. Esimerkiksi Italian kappale on rakkauslaulu pastalle ja Romanon vastaava tomaateille : D Niitä olen luukuttanut sekopäänä viime aikoina ja nyt kamujen kanssa odotamme Ranskan tulevaa character singleä kuin kuuta nousevaa (tulee 30.9. ja ainakin teaserit kuulostaa hyvältä). Tähän mennessä on tullut Saksan, Japanin Italian (jossa toinen kappale oli Italian ja toinen Romanon) sekä Englannin character singlet ja tuo Ranska siis seuraavana~ Pienenä ongelmana kappaleissa on se, että kaikki ääninäyttelijät eivät ole kovin kummoisia laulajia ja musiikkia harrastavana epävireydet sun muut kalskahtavat ikävästi korviin. Etenkin Marukaiteissa, joita vedellään melko railakkaasti nuotin vierestä. Kauhulla "odotamme" Amerikan ehkä joskus tulevia kappaleita - varmalla jotain räppiä ja ääninäyttelijä mongertamassa englantia. Englannin "Absolutely Invicible British Gentlemen" - kappaleessa oli englanninkielisiä fraaseja, joista yhtä emme edes tunnistaneet englanniksi. Pelottavaa. Mutta kuitenkin, kappaleiden viihdearvo on niin korkea, että kyllä niitä ihan mielellään luukuttaa.

Tulisikohan joskus Itävallan character single? Ei varmaan ikinä XD
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Syys 27, 2009 11:26

Uu, uusin Sonata Arctica enedesmuistanimeä. Vihdoinkin sain jotain uutta syksymusiikkia! Tykkään satunnaisista vanhemmista Sonata-kappaleista enkä erityisesti seuraa tämän(kään) bändin julkaisuja, mutta Hesarin arvostelussa havaitsin uuden albumin, joka "uhkaa tunkeutua Nightwishin reviirille". Totta, totta, tuossa on miusta mukana paljon enemmän melodiaa ja orkesteria ja avustavaa naissolistia ja vastaavasti vähemmän sitä tavallista peruspoweria pikarummuilla ja tilukitaralla. Jee. :D

Kyllä, aion ostaa tämän aitona levynä piakkoin myös.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ke Syys 30, 2009 6:39

Nyt aloin taas kuunelemaan FF8 ST:tä. Ne laulut ovat vaan niin hyper ihania. Esim. Liberi Fatali Niin traaginen!!
Jos jaksaa kuunnella vähän alkua pidemmälle, niin sit ne hyvät kohdat alkaa. Tulee sellanen olo, ett ne kaikki sen pelin tarinat on totta ymsi. kun kuuntelee tota. Nobue on niin hyvä säveltäjä ja peli on niin paras!
Ihmiset ovat varmasti jo ihan kyllästyneitä mun ffviii fanitukseen?
Meen sitten jankuttaa mun blogiin=)

^
|
Kirjotin ton puoliunessa ja vasta nyt (seuraava päivä) älyyn miten idiootisti oon kirjottanu=_=
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Loka 07, 2009 10:50

^Mikä siinä on traagista? :) Ennemminkin huvittavaa xD
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » To Loka 08, 2009 3:40

^Oli se minusta ainakin enemmän traaginen ja ehkä hieman surullinenkin, eikä oikeastaan kovin huvittava. Tosin minulta ei yleensä kysytä...
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Etsura » To Loka 08, 2009 7:14

Katsoitko Soccan tuota laittamaani linkkiä ollenkaan? :?
On se miustakin oikeasti surullinen ja traaginen. Tää oli niinku vitsi :)
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » Pe Loka 09, 2009 7:07

Mi-? Oliko tuo linkki tuossa jo eilen? Miksiköhän en huomannut? Sori....
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Ixu » Ma Loka 12, 2009 8:30

"Syö se"!!! *kuolee nauruun* en keksi mitän sanottavaa :lol:
Tämä minun tosi hieno viesti joo. Se muuten btw kuulosta ihan siltä ku sanois, et "kiitos". Eiks siin kyl oikeesti sanota "Vitos ja Winosec" yms.
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Loka 14, 2009 7:02

Vithos, Lusec, Vicos, Vinosec...

Oon osannu ton ulkoa jo... aika monta vuotta :3

Kuorolaulua on niin helppo kuulla väärin ku siitä ei saa muutenkaan mitään selvää xD
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

Edellinen

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä