Päivän Spämmit [eli sana vapaa topikki jolle en keksi nimeä]

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Demmi » La Heinä 31, 2010 8:55

^ Hmh, itse en hirveästi intoile ukkosmyrskyistä mutta tuli tuosta jutusta mieleen eräs tapahtuma mökillämme jokunen viikko sitten. Muut (iskä, äiti, sisko, serkku, mummo) olivat kuistilla grilliä virittelemässä, minä olin juuri jotakin etsimässä ja myös menossa pihalle. Ilmassa oli ollut jo vähän ukkosta, jyrinää ja sellaista kun yhtäkkiä kuului aivan järkyttävän kova pamaus, valo välähti kirkkaana ja salama iski kallioon muutaman metrin päähän kuistista. Kaikki ryntäsivät äkkiä sisälle ja töpseleitä vedeltiin kiireellä pistokkeista. Korvat soivat jonkun aikaa tuon jälkeen, oli kieltämättä hiukka karmaiseva kokemus. Onneksi kenellekään ei käynyt mitään! Sellaistakin on nimittäin sattunut, mummoni veli nimittäin kuoli 60-luvulla salamaniskuun.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Heinä 31, 2010 9:55

^ Ohhoh, toivottavasti et mitään ukkoskammoa itelles kehittänyt tuosta. :shock: Mie en muistaakseni ole ikinä joutunut todistamaan maahan iskevää salamaa ainakaan ulkona. Toinen mummola on aika vinkeä mesta ukkosella, sellanen avarassa ylärinteessä sijaitseva talo keskellä ei-oikein-mitään. Salamat tulivat kuulema vielä pari kesää sitten sisälle asti pistorasioista ja sähkömittarista, ennen kuin kukaan keksi, että sähköjärjestelyjä vois vähän nykyaikaistaa turvallisimmiksi. :roll: Tuotakaan ilmiötä en päässyt näkemään, joten uusi tavoitteeni on bongata pallosalama.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Elo 01, 2010 8:38

^ Huoli pois, en kehittänyt : D En ole koskaan pelännyt ukkosta ja tuokin iski niin yllättäen ettei siinä ehtinyt edes säikähtää. Pallosalamat ovat muuten vaarallisia, näistäkin olen kuullut monenlaisia kauhutarinoita kun on tullut ikkunalasista läpi tai aiheuttanut tulipaloja. Pallosalamaan en kyllä toivo törmääväni, vaikken ukkosta pelkääkään.

Hmm... EM-kisat loppuvat tänään. Olen katsonut melkein kaikki lähetykset ihan alusta loppuun, 50 km kävelystä kiekonheittoon. Pitkät juoksumatkat ja korkeus- ja seiväshyppy ovat suosikkilajejani, heittolajeista en oikein välitä. Pikamatkatkin ovat mahtavia! Hyvä että Suomi sai yhden mitalin, jonkunlaiset saumat toiseen olisi tänään pituushypyssä. Minä tosin en seuraa Suomen menestystä, vaan ensisijaisesti hyviä suorituksia ja itse lajeja.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Elo 03, 2010 2:47

OLEN NIIN PIRUN KATEELLINEN KAIKISTA UKKOSISTA! Täällä on koko helle jakson aikana ollut KAKSI ukkosta. Toinen oli sellainen ihan oikea, jyrisi ja välähteli mukavasti, ei ikävä kyllä tullut päälle, mutta sain nautiskella edes salamien pongaamisesta (:lol: salamia *henkinen taso tähän aikaan sama kuin n. 3 vuotiaan*) ja se toinen oli kaksi jyrähdystä jossain kaukana ja juuri kun innostuin että tulee myrsky niin se olikin jo ohi :cry: Ei ole reilua ei. Täällä myö vaan kidutaan suomen kovimmista lämpötiloista mutta ukkosta meille ei anneta *menee nurkkaan murjottamaan*

voi haluaisin niin nähdä salaman iskevän jonnekkin....! Vaikka itseeni, ihan sama 8D No okei en ehkä itseeni... mutta vaikka puuhun tai tuon läheisen myllyn kattoon tai jotain :|
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » La Syys 11, 2010 8:33

Jälleen istutaan autossa matkalla pääkaupunkiseudun suuntaan 8D Viime viikonloppuna serkun häät ja ristiäiset Vantaalla ja tänään pikkuserkun rippijuhlat Espoossa. Pakkohan ei ollut lähteä, mutta en ole ikinä käynyt noilla pikkuserkuilla kotona joten miksikäs ei? Eikä minulla ole parempaakaan tekemistä *köh*ylioppilaskirjoitukset*köh* Otin kaikki ruotsinkirjojen kuuntelu-CD:t mukaan niin voin matkalla kuunnella niitä. Nyt tosin alkumatkasta datailen kun tässä on ihan hyvin näitä puhelinjohtoja.
Lisäksi yhdeltä foorumilta myyntipalstalta ostamani Yoko-nenoroid figuuri Tengen Toppa Gurren-Lagann sarjasta saapui eilen! Sain sen suht halvalla (25 postikuluineen, uutena maksaa yli 45 ) ja se on aivan ihana! Eka kunnon figuurini~ Nenoroidit ovat kivoja, ehkä hankin joskus toisenkin.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Tom » Ke Syys 15, 2010 4:50

Se olisi ensi viikolla sitten koeviikko.. O__o Vähän jännittää, koska se on ihan eka koeviikko, mutta kai se ihan hyvin menee, meillä on vain kolme koetta sentään. Ainoa mikä epäilyttää on matikka.. Minulla on pitkä matikka, ja olisinkin saattanut pysyä kärryillä siinä jos opettajamme ei olisi täysi idiootti. Melkein koko ryhmä on ihan pihalla kaikesta, ehkä yksi oppilas tajuaakin jotain siellä tunneilla.. Mentiin tänään tekemään massaprotesti vararehtorille, että tahdotaan vaihtaa ryhmää tai sitten parannusta opetukseen, mutta kuulemma ratkaisua on tarjolla ensi jakson alussa.. :( Huoh. Onneksi matikkaa on tässä jaksossa enää yksi tunti + koe ja sen pohjatunti...

Asiasta toiseen, haluaisin ottaa lävistyksen korvaan. Se varmaan onnistuu, en kyllä ole kysynyt äitiltä mutta luulen että se antaa kyllä minun ottaa sen :D Porukat on melko nykyaikaisia eikä kammoksu mitään lävistyksiä tai tatuointeja. Ongelma on vaan että mistä siihen repii rahat. Ehkä toivon sitä joululahjaksi :D Tai sitten alan venyttämään korvanreikiä! Ja haluaisin myös Dr Martens maiharit.. Materialismionnellisuutta :D
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Syys 15, 2010 11:55

^ Koeviikot oli mun lemppareita lukiossa :3 Ei niitä jännittää kannata, ainoa mikä on niin numerot voi tulla vähän yllätyksenä. Muistan itse kun pari tyttöä ITKI kun saivat kokeesta vain kasin tottumansa kympin sijaan. Ei tullut mieleen että peruskoulussa 50% = 7 kokeesta ja lukiossa 50% = 5. :P (true fact!)

....Ja itse asiassa nyt kun katson niin en ole oikeutettu kirjoittamaan tänne (0.41 ^^U oops) whatever.

Tänään muuten löysin sen tyypin jonka kanssa roolipelasin livejournalin. Mölli on kirjoittanut koko roolipelinsä sinne eeppiseksi tarinaksi :lol: 20 chapteria tarinaa Jumalan lähettämistä pyhistä kimmeltävistä vampyyreistä jotka pelastavat maailman ilkeiltä ja pahoilta korruptoituneilta enkeleiltä. Luin sen kaiken ja sain ehkä elämäni parhaat naurut ROFL! En malta odottaa ch. 21stä! 8D Harkitsin hiukan että pitäisi pyytää että se vaihtaa edes meidän muiden pelaajien hahmojen nimet toisiksi >_> Ahdistaa nähdä mitä joku tekee hahmolla joka ainakin teoriassa on MINUN. *murjottaa*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Ma Marras 22, 2010 3:49

HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Marras 23, 2010 6:51

^ Pikkusiskoni lempivideo youtubessa. NO KIDDING.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Marras 24, 2010 6:14

^ Oliko Roopellakin suomidubissa sama ääninäyttelijä kuin Pekka Töpöhännän Monnilla ja Alfredin Korpilla?!? :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » To Marras 25, 2010 2:44

^ Hei, Suomessahan pyörii samat ääninäyttelijät joka ohjelmassa :'D Pystyisin suoralta kädeltä nimeämään varmaan 20 ohjelmaa ja filmiä joissa Antti Pääkkönen on ääninäyttelemässä.

Aika mahtava toi video >D Ankronikka on niin paras! Minulla oli pienenä, tai no on vieläkin, sellainen kaupasta ostettu videokasetti missä on kaksi jaksoa Ankronikasta. Katsoin sitä pienenä koko ajan ja osaan repliikkejä jaksoista edelleen ulkoa. Sitä on niin nostalagista katsoa aina välillä. Muita jaksoja ko. ohjelmasta en oikeastaan ole edes nähnyt :'D Ja tuo Roopen ääninäyttelijän ääni on ihan paras <3
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » La Marras 27, 2010 9:00

^^ Jep samapa se ääni on. Ja Demmi, ainakin Pääkkönen on HYVÄ ääninäyttelijä :3 Jos omia suosikkeja saa mainita niin juuri Pääkkönen, Veikko Honkanen (DNA mainokset) ja Kiti Kokkonen olisi aika hyvä kärkikolmikko. Sitten tykkäsin niistä hyypistä jotka alkuun oli Pokemonissa rakettiryhmän ääninä, kaikilla kolmella oli kyllä NIIN mahti äänet :D Agapio dubbien Yamaton ääntä myös rakastin ja kakkos kaudella Digimon keisarin ääni oli ihana ♥

Jos muuten höpistään vielä lisää ääninäyttelijöistä niin kaksi hauskaa Disney faktaa: Englannin kielisessä Leijonakuninkaassa Zazun ääninäyttelijänä on Rowan Atkinson, paremmin tunnettu kai Mr. Beaninä ja Kaunottaressa ja Hirviössä Rouva Pannu on Angela Lansbury joka on päähenkilö Murhasta Tuli Totta sarjassa :3
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Marras 28, 2010 9:27

josie kirjoitti:^^ Jep samapa se ääni on. Ja Demmi, ainakin Pääkkönen on HYVÄ ääninäyttelijä :3

Tuo on kyllä totta, en väittänytkään häntä huonoksi :'D Mutta jotenkin se on vaan niin... jotakin kun hän on joka ohjelmassa. Paras hän on ehkä Digimonissa ja tykkään myös Jukka Rasilasta ääninäyttelijänä tosi paljon. Ja sitten siitä ääninäyttelijästä minkä nimeä en ikinä muista, mutta joka on mm. Kim Possiblessa Ron ja Digimonissa Ken. Hänkin on joka ohjelmassa >D
Pokémonin alkujaksoissa Jessien ääninäyttelijänä oli muuten Mari Laari mutta Jamesin ääninäyttelijän nimi ei muistu mieleen.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Marras 30, 2010 3:38

^ AIVAN digimon keisarin nimi oli KEN! *ei muistunut mieleen sitten millään* Sen japaniäänikin on söpö (hiukan rändömiä mutta olenpa vain sattunut kuulemaan digimon joululauluja :lol: Babyh, Kurisumasu dase ;) ) ....Ja vimmainen googletukseni paljasti että Paku Romihan se on Kenin äänenä 8D Wikipedia sanoo että suomidubissa äänenä oli Samuel Harjanne... JA MITÄ HITTOA! Oli näköjään Suomen Avenue Q'ssa Nickyn ja Princetonin ääni *tähän sparklaavat anime silmät* = olenkin nähnyt tyypin livenä! :lol: (joudun kyllä myöntämään etten muista pätkääkään minkä näköinen heebo kyseessä oli ^^U )

Ja juu Jukka Rasila kanssa on kiva :)

Miun pitäisi oikeasti kirjoittaa ainetta koulua varten (palautus kello 10 illalla tänään koulun nettisivun kautta...) pitäisi ehkäpä alkaa puuhaamaan sen kanssa =w=
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Joulu 10, 2010 7:53

Jos muuten höpistään vielä lisää ääninäyttelijöistä niin kaksi hauskaa Disney faktaa: Englannin kielisessä Leijonakuninkaassa Zazun ääninäyttelijänä on Rowan Atkinson, paremmin tunnettu kai Mr. Beaninä ja Kaunottaressa ja Hirviössä Rouva Pannu on Angela Lansbury joka on päähenkilö Murhasta Tuli Totta sarjassa :3

Ja Mufasan enkkuääni Leijonakuninkaassa on kuulema sama kuin Tähtien Sodan pahis Darth Vader. :D

Pokémonin alkujaksoissa Jessien ääninäyttelijänä oli muuten Mari Laari mutta Jamesin ääninäyttelijän nimi ei muistu mieleen.

Veli-Matti Ranta aka Notre Damen kellonsoittajan Quasimodo. Oikein mukava ääni. 8)

Helevata sentään kun olen huomannut, että koulustressi sotkee unirytmin ihan kokonaan. Koko marraskuu oli kammottavaa sekoilua klo 08-18 tai klo 05-15 "yöunien" kanssa. Ja kuinka ollakaan, heti kun selvitin viimeisen tentin, rytmi normalisoitui kuin itestään.O_o Enää en herää silleen täyspirteänä keskellä yötä, vaan voin herätä ja JATKAA NUKKUMISTA. Tuo on kyllä sellainen asia, jota ei osaa arvostaa ennen kuin on kokenut sen puuttumisen.

...herää kysymys, onko samaa odotettavissa taas kevätlukukaudella...

Nyt odottelen, että kauppa aukeaisi prkl. Kahvia ei ollut jäljellä kuin vajaa mitallinen ja siitä tuli niin laihaa, että piti heittää menemään. *coffee junkie*

After Eightejä samalla, en kuitenkaan pysty vastustamaan. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä