Tänään olen iloinen...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Ma Marras 17, 2008 4:13

Nuutyasha kirjoitti:
josie kirjoitti:*gasp* Täällä sataa vaan vettä! Ja aamulla järkytyin kun ne radiossa sanoivat säätiedotuksessa että lapissa tulee olemaan -20C *hytisee ajatukselle* Täällä jatkuu vesikeli =_=
Ja mikäs ketjun nimi taas olikaan..? :D Ei siinä mitään jos sade tekee iloiseksi...

MUTHEIKOHTPÄÄSENUQJEAH! Sitten sain perjantaina postissa Tenacious D:n uuden DVD:n. Mainio keikka :)

No tykkään kyllä itse asiassa sateesta :3 (Tosin liikaa on aina liikaa) Eilen sitten satoi tännekkin vähän lunta ja aamulla sai liukastella töihin. Ah autuutta. ♥
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Marras 20, 2008 8:51

KuvaKuva

Ja tuo viimeistään on Ihan Oikeaa Lunta! (Hyvä tehdä luontohavaintoja ikkunan läpi, sitten kun menen alas pihalle niin havaitsen, että se onkin vaan sitä kamalaa märkää sohjoa, joka sulaa ennen keskipäivää...XD)

Edit: Toinen havainto, which made me lol: kokeilin tuleeko oma sivuni vielä ensimmäinenä Googlessa, jos googlaan 'koiraelokuvat'. Tuleehan se, mutta arvatkaa mikä toinenkin sivu mahtuu kymmenen ensimmäisen hakutuloksen joukkoon kiitos allekirjoitukseni... :D :D :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Joulu 07, 2008 7:32

Noh! Oikea vastaus olisi ollut (ja on nähtävästi edelleen) tämän foorumin aihe nimeltä "Thomasin ja koiranpallon suhde". :lol: Niin tyypillistä, että just älyttömin aloittamani ketju listautuu Googleen itteeni läheisesti liittyvällä hakusanalla.

However, olen tänään oikein tyytyväinen siihen, miltä uusi keksintöni inkiväärikahvikaakao maistuu. Resepti on yksinkertainen: kuuma vesi + kahvikaakao annospussista + inkiväärijauhe. Valmistetaan mukissa. Niin hyvää, että nostaa kenen tahansa kiintymyspisteitä yhdeksällä!

...miksi niin suurin osa tän ketjun viesteistäni liittyy jotenkin ruokaan? :shock:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Joulu 23, 2008 2:27

C'mon, triplapostaus itelleni iloisuusketjuun? :o

Ensinnäkin...pääsin koneelle! Jee. No, ehkä oon siitä huolimatta vielä onnellisempi siitä, että tulin koti-kotiin jouluksi. Täällä on niin lämmintä ja kaapit täynnä ruokaa - siis tarkalleen päinvastoin kuin omassa opiskelijaluukussani. Nyt osaan jopa arvostaa tällaista ylellisyyttä. :lol:

Jaaaaa huomenna on jouluaatto. Toivottavasti oon ollu kiltti. Aion lahjoittaa itse itselleni DS:n The World Ends With Youn, koska se on miulle vieläkin yhtä kuin uusi ja pelaamaton, vaikka hankin sen jo kesällä... :wink:

Ai niin! Otin DS:n ja HM:n tänne mukaan, joten olen palannut pitkästä aikaa farmielämän pariin! Raportoin siitä myöhemmin. 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » La Joulu 27, 2008 2:31

Itseäni ilahduttaa se että joulu on ohi. Hah. Ja se että ostin uuden tietokoneen *taputtaa kannettavaansa*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Tammi 04, 2009 3:04

^ Kyllä, olen miekin iloinen siitä, että joulu on ohi. Vuosi vuodelta se tuntuu aina vain paremmalta, kun en mie enää mihinkään joulutunnelmaan pääse. Ärsyttää vain kaikki siihen liittyvä. Erityisesti ne tontturallatukset 24/7.

Läppärit on muuten mukavia. Ikävöin omaani, kun joudun koti-kotona kirjottamaan tällä vuoden 2000 pöytäkoneen ratisevalla kohonäppiksellä.

SE SYY MIKSI OLEN ILOINEN, however, on tuo pakkasilma. Jotain kymmenen ja viidentoista miinus-Celssiuksen välillä se on ollut tänään. Tykkään niin vetää keuhkot täyteen sitä kylmää ilmaa ja kävellä pakkaslumen päällä, kun se natisee kenkien alla. Sitten on kiva tulla sisälle lämpimään. 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Tammi 13, 2009 1:41

Postaus nr. 200! 8)

Se, ja sitten tietenkin se, että menin eilen kemian tenttiin. Se oli viimeinen mahis tänä keväänä, joten riippumatta siitä meneekö se läpi vai ei, en joudu murehtimaan asiaa enempää ennen kesälukukautta. Olen cool.

Edit: LOL. Ultima farmari! :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Tammi 23, 2009 7:34

Yay! Iloitsen suuresti siitä, että pääsin tänään Trials and Tribulationssin kolmannen tapauksen läpi! Ja siitä myös, että etenin 4. tapaukseen ja pääsen Edgeytä vastaan! He's so cute~

Iloitsen myös siitä, että täällä on satanut parina viime päivänä ihan sikana lunta! Lumet vähän suli tuossa pari viikkoa sitten kun oli reilut plussakelit, mutta nyt on taas pakkasta ja paljon lunta ^^ Iloitkaamme!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Tammi 24, 2009 9:41

Kyllä, yay for the snow(dance!) Tosin siinä on se haittapuoli, että herään aamuöisin siihen, kun lumiaurat jyystävät katuja auki niin että talo tärisee. XD Ah, T&T! Yksi lempipeleistäni ikinä. Neloskeississä odottaa muitakin yllätyksiä kuin pelkkä Edgeyn näkeminen. Tykkään toki Edgeystä, mutta kahvi/suklaa/kofeiiniaddiktit voittavat automaattisesti ykköspaikan omalla listallani. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » La Tammi 24, 2009 2:51

Vanhempien pitäisi lähteä tänään Selloon katsomaan jotain elokuvaa, eli voin raahata Wiin alakertaan. Aina ilo pelata Wiitä HD-telkulla. :)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Helmi 02, 2009 2:16

Tänään(kin) iloitsen eilen saamastani Justice For Allista! Yaay! Kun vielä saisi ensimmäisen pelin ja vähän Ace Attorney - manaa hyppysiini, olisin äärimmäisen onnellinen. Mutta... I'm broke! No money...

Iloitkaamme myös siitä, että koeviikko on viimein päättynyt! Tänään ollut saksan koe oli todella helppo ja huomenna alkaakin jo uusi jakso. Ei siis kokeita noin puoleentoista kuukauteen, juhlikaamme!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Andras » Ti Helmi 03, 2009 4:53

Juhlitaan vaan. Tuntuu pitkästä aikaa siltä että saan jonkinlaista otetta tulevaisuudesta. Ihan sama vaikka mun keskiarvolla pääsisi melkein minne vain - mä meen amikseen. :wink:
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Helmi 03, 2009 5:25

^ Onnittelut suunnitelmien selkenemisen johdosta. :wink: Tiedän itekin, miten inhottavalta tuntuu, jos ei tiedä niin oleellista asiaa omasta tulevaisuudestaan kuin seuraavaa koulua/opiskelupaikkaa.

Nyt on ollut kaks päivää putkeen aurinkoista. Tai eilen oli ihan kunnon kirkas päivä ja tänään puolipilvistä, mutta on sekin jo huomionarvoista kuukausien harmauden jälkeen.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Helmi 10, 2009 7:23

Kävin viisaudenhampaan poistossa. Huomatkaa, etten edes postannut tätä suuttumusaiheeseen. Olin vaan niin yllättynyt siitä, miten nopea ja kivuton se toimenpide oikeasti olikaan, kun on tullut kuunneltua vaikka minkälaista kauhujuttua. Tai ehkä olin vain onnekas.

Nyt saa hyvällä omallatunnolla "parannella" itteensä jäätelöllä. <3
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Helmi 17, 2009 3:50

Triplapostaan taas onnellisuusketjuun. Ahem. Rakastan näitä aurinkoisia talvipäiviä! Vähät siitä, että ne ovat samalla myös kylmiä päiviä tai että en oikeastaan näe ulkona mitään, kun on niin kirkasta. Valo vaan tekee ihmeitä. Tunnen olevani lähes...energinen. :shock:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä