Tänään kiukuttaa...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Syys 12, 2008 10:51

Wiisi käyttää teijän talon langatonta asemaa hyväkseen...ja lataa kaiketi päivityksensä itse. Miulla ei ole langatonta nettiä täällä, niin kaikki päivitykset tulee pelien mukana. Voit siis periaatteessa lohduttautua sillä, että ilman tuotakin Tree of Tranquility itse olisi ehkä päivittänyt Wiin sellaiseksi, että Freeloader* ei toimi.

* NYKYINEN versiosi Freeloaderista, eiköhän tuohonkin ongelmaan pian keksitä kiertotie. Siinä miun Gamecuben Freeloaderissakin on versionumero jo 3.jotain.

Minen ihan periaatteessa halua mitään konsoleita nettiin. Ärsyttävää, että siinä uudessa DS:n urheilupelissäni läheskään kaikkia juttuja ei saa unlockattua, jos ei ota osaa online-turnauksiin. Prkl. :evil:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Syys 12, 2008 1:00

Joo mutta kun en tahtoisi joutua ostamaan uutta freeloaderia joka päivityksen jälkeen =_= Tulee liian kalliiksi. Tuonkin ostin säästääkseni pelien hinnassa aina sen n. 20€... *sigh* Noh ei voi mitään.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » La Syys 13, 2008 10:39

Tämän takia kannattaisi ladata Gecko OS Channel Wiillesi. Sillä pystyy pelaamaan minkä tahansa aluekoodin pelejä ja se pyörittää kanssa seuraavassa versiossa GameCube pelejä. Suosittelen! :)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Syys 14, 2008 1:12

^ Hyvä vihje. Pitää koittaa jossain vaiheessa saada Wiini nettiyhteyteen (KOKEILUMIELESSÄ ONLY) ja mennä testailemaan kaikkia niitä kanavia.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Syys 14, 2008 5:45

Nuutyasha kirjoitti:Tämän takia kannattaisi ladata Gecko OS Channel Wiillesi. Sillä pystyy pelaamaan minkä tahansa aluekoodin pelejä ja se pyörittää kanssa seuraavassa versiossa GameCube pelejä. Suosittelen! :)

...Mistä sen saa? :O Kuulostaa hyvältä :twisted:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Su Syys 14, 2008 6:35

WiiFilliltä löytyy Video, jossa opetetaan kuinka se asennetaan. Linkki: http://wiifill.blogspot.com/2008/08/howto-gecko-os-kanava.html
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Syys 15, 2008 12:21

Interesting interesting~ *pitää pienen opiskelu tauon ja haistattaa nintendolle pitkät*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ti Syys 30, 2008 7:11

Ärsyttää niin mahdottoman paljon kun kaikki viestit tulee tuonne "Forget me valley"- osioon, enkä voi sinne mitään postata (koska mikään ei liity a Wonderful Lifeen :p). *haluaa postata*
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Loka 01, 2008 12:06

Voi pientä. Tule hypettämään mun kaa Kazebazaa "Muut Harvest Moon Pelit" osioon :D Tai aloita Rune Factory uudestaan ja ala pitämään päiväkirjaa :3 (mistä tuli mieleeni että olen jo kevään lopussa mutten ole muistanut kirjoitella siitä ^^' )

EDIT Mikä ihmeen Muut Harvest Moon pelit osio? Tyhmä minä. Tarkoitin "Harvest Moon yleensä osiota" :lol: Näin hyvä admin olen etten muista osioille antamiani nimiä :roll:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Loka 01, 2008 6:32

...tai aloita Maan ja Taivaan välille uusia aiheita. Mie ainakin ihan mielelläni vastailen kaikkeen pyrkiessäni kohti Suklaaholistin arvonimeä. Enää, hmm, suunnilleen saman verran postauksia jäljellä kuin olen jo kirjoittanut, olettaen ettei josie ole muuttanut mieltään 250 viestimäärästä. ;D

EDIT: Olenkin näköjään muuttunut jossain välissä 'kanatarhan pitäjäksi'? XD

EDIT2: Allekirjoitustekstissäni on ollut vammainen typo. "Kerro, jos kohtaa tuntemattoman koiraelokuvan..." :roll:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Dee » Ti Loka 07, 2008 7:21

Huulessa on joku ihmura vamma ja päässä pahkura. Ihanaa. :<
Kuva <- Klikkaa sitä :D
Dee
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Andras » Ma Marras 10, 2008 4:54

Ärsyttää tää talouskriisi. Omasta rahastosta n. 2000 hävinnyt. :roll:
Kaipa sen ajan kanssa takaisin saa, mutta ei paljoa huvittaisi odotella.
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Dee » Ma Marras 10, 2008 7:32

Kiukutusta! Ei oo koskaan rahaa tarpeeksi edes laskuihin saati sitten kun pitäisi saada sapuskaa ettei nälkäkuolema yllätä ja vaatekaappi alkaa olla hieman tyhjänlainen ehjien vaatteitten puuttuessa ja paikkaustaidot on olemattomat, ei edes ompelukonetta ole. :C

Ja toiseks, hukkasin pleikkarini toisen muistikortin että hei hei Harvest Moonin tallennus ja muut kivat joita huvittaisi pelata välillä. Ykköskortille ei mahdu ellen sitten mene poistamaan viimeisintä eli Gran Turismon tallennusta ja sitähän en nyt samperi tee! D:

Yyh, syntymävamma nilkassa vaivaa ja varpaat kasvaa kieroon koska ei ole varaa uusiin kenkiin jotka sopisi paremmin. Nyyh. Kyynel. Yhyy.

No joo, on niitä isompiakin ongelmia, turhaa minä tässä valitan.. paitti on se oikea ongelma olla päästään vialla ja rahatta kun laskuja pukkaa ovista ja ikkunoista eikä edes ihan pieniä laskuja. ;__;
Lahjokaa mulle 470 euroa vuokraan.. x_x
Nyt kaikki sanoo että muuta halvempaan kämppään, no en muuta. Vasta muutin tänne ja oikeastaan en maksa kun puolet vuokrasta eli 235 joka on ite asiassa aika paljon vähemmän kun ennen (280) ja ööö.. täällä on lämpimämäpää, kaukolämpökeskus tossa tien toisella puolella vastapäätä.

Ilman lämmintä sapuskaa voi elää, mutta inhaa käydä kaupassa sitä näkkäriä ostamassa risoissa kamppeissa ja paskasena. :]

Mite mulla on varaa nettiin? No ei mitenkään. Sossu maksaa. Buahah, paitsi ettei maksa ellen tappele niistä rahoista kynsin hampain ja terä-aseiden kanssa. Kyl juopot saa viinarahaa heti kun näyttäytyvät sossun petolinnunperseille, mutta tavallinen tallaaja ei saa mitään ellei taistele. :<

Möää. Joopati. Moimoi ja hauskaa alkuviikkoa. o/
Kuva <- Klikkaa sitä :D
Dee
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » To Marras 13, 2008 8:42

Voi pientä. Tosi raivostuttavaa muuten tuo että juopot saa rahaa tosta noin vaan. (Olen itse seurannut samaa sivusta >_> Juoppo tosin on oma "ihana" isukkini...)

Meikää raivostuttaa tänään lähinnä työkkäri ja sen lahden toimiston aukioloajat. Se sulkeutuu 15.45. Noh öh, pääsen töistä 15.00 ja kävelen kotiin puolituntia. Sitten pitäisi vartissa maagisesti ehtiä keskustaan jonne menee linkulla 10 minuuttia ja sitten vielä torilta kyetä juoksemaan työkkäriin, ennätykseni tuolla matkalla on 8 minuuttia. Eli kello olisi "optimaalisissa" oloissa tuossa vaiheessa jo n. 15.50 eli olisin jo myöhässä. Miten helvetissä saan tuon paperin toimitettua sinne ajoissa? Hirtän sen ääliön joka keksi että ne on auki vaivaiset 7.45 H/päivä eikä tietenkään viikonloppuisin >_<
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Marras 23, 2008 1:25

Miun PITI lähteä tänään koiranäyttelyyn (ihan katsojana siis) mutta nukuin kaikkien tapahtumien ohi prkl. Nyt siellei ole enää mitään. :itkus:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä