Tänään kiukuttaa...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Su Tammi 24, 2010 3:44

...KYLMÄ! Ei se mitään jos ulkona on kylmä, mutta kun sisälläkin? Huoneessani on ruhtinaalliset... *vilkaisu mittariin* 13.5 astetta :shock: Ei ehkä ihme että palelee... >_<
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Su Tammi 24, 2010 6:01

Tänään onkin oletettavasti tämän talven kylmin päivä. Laita nyt lämmitykset/vaatetta päälle Josie :wink:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Tammi 25, 2010 3:48

Vähän myöhäistä, olen jo kipeä XD Hienosti poistuin paikalta kesken tunnin kun kaikki vaan pyöri päässä... Nytkin PITÄISI olla nukkumassa kuumetta pois, mutta jotenkin vaan ei nukuta :? (mikä on ihme kun nukuin taas yön aikana tyyliin kolme tuntia... DON'T COME BACK INSOMNIAAAAAH!!!!)

Ja ei meillä täällä ole kuin viitisentoista astetta ulkona :/ Enemmän palelen täällä huoneessani kuin ulkona XD
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Ixu » Ma Tammi 25, 2010 7:02

Mä olen onnistunut pysymään terveenä;D (Ihme, kun hattu unohtuu joka päivä kotiin)
Tih, kun oltiin tänään luistelemassa koulun kaa ja sen jälkeen oli ihana 45 min ruokavälkkä. Päätettiin sitten kavereiden kaa, että hei! Mitä jos vietäis luistimet kaverin luo, joka asuu ihan lähellä ja haetaan ne sitten ku päästään? ja syyään vaikka välipalakin siellä, ettei tartte kouluruokaa syödä. Arvatkaapa kuka me sitten nähtiin matkalla kaverille? (Joka siis asui koulua vastakkaisessa suunnassa, eli käveltiin pois päin koulua)

Vastaus: Seuraavan tunnin opeXDXDXD
Onneks ei mitään vakavaa tullut. Ope vaan kysy, et olihan meillä lupa ja vastattiin että "Joo me oltiin tulossa liikasta koululle" :D Hihhihihiih Tänään oli kyllä muutenkin mukavan vaiheikas päivä. Ärsyttää vaan se, kun ääni on kokoajan poissa, kun hyräilen kokoajan.
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Tammi 27, 2010 12:45

www-tunnit! TYLSÄÄ! Olisi pitänyt häipyä Java tuntien jälkeen mutta sisäinen "kiltti pikku opiskelijatyttö":ni heräsi ja vaati että istun kiltisti vielä nämä oppitunnit paikalla. Nyt sitten istun täällä tylsistyneenä vaikka voisin vaikkapa olla kotona puuhaamassa jotain mielenkiintoisempaa =_= (+ opin itse kotona enemmän kuin täällä istuessa...)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Tom » Ke Tammi 27, 2010 3:48

Korvani ilmeisesti paleltui tänään ( 25 astetta pakkasta täällä :( ). Koko korvalehti on ihan kova ja epäilyttävän värinen, sellainen lilan sävyinen, ja koko korva on ihan sika kuuma... No, ainakin siellä kiertää veri :D Saa nähdä miten käy sille..
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Ixu » La Helmi 27, 2010 11:19

Pah, Suomi on surkea... :(
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Helmi 28, 2010 9:22

Ixu kirjoitti:Pah, Suomi on surkea... :(

Varsin hyvinhän tuo Suomi on pärjännyt, 5 mitalia olympialaisista on mainio saavutus! Onneksi olen niitä ihmisiä jotka seuraavat urheilua hyvän kilpailun, en oman maan menestyksen vuoksi. Mitä hauskaa siinä muuten olisi? Tämänkin illan lätkäfinaalia odotan kovalla innolla - pohjoisamerikkalainen finaali on varmasti kuuma kuin kiuaskivet!

Loma alkoi. Hienoa, ja siskokin on koko loman hiihtolomariparilla...

...mutta kuinka ollakaan, äitini sairastui mahatautiin ja nyt saan sitten olla aika varovainen, etten itse saa tartuntaa. Olisin saanut olla huomispäivän lähes kokonaan yksin kotona, mutta äitini ei kipeänä voi töihin mennä joten en saakkaan olla yksin. Tylsää!

Olympialaisista vielä: ei se Suomi viime kisoistakaan yhtään kultaa saanut. Sinänsä huvittavana juttuna voi pitää Australian kahta kultaa, mutta maa on ollut pitkään hyvä extremelajeissa ja short trackin kulkee. Ja sitten ihmetellään, kun Suomen pikaluistelijat eivät pärjää ja koko maassa ei ole ensimmäistäkään pikaluisteluhallia...
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Su Helmi 28, 2010 8:48

^Noh joo.... Kyllähän Suomi on jotain voittanut:)

Olen kyllä ylpeä siitä, että saatiin edes pronssia, iskä nimittäin meinasi alkaa kannattaa ruotsia, ellei saada jääkiekosta mitallia.
Se laittoi jo jopa sinikeltaisen villapaidan päälleen, mitä äiti vihaa. (Jup, isi on vähän hulluna jääkiekkoon).

Nyt ärsyttää se, että koulu alkaa. Sen ajatteleminen alkaa ahdistaa ilkeästiX)
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Maalis 01, 2010 10:08

Ixu kirjoitti:Olen kyllä ylpeä siitä, että saatiin edes pronssia, iskä nimittäin meinasi alkaa kannattaa ruotsia, ellei saada jääkiekosta mitallia.
Se laittoi jo jopa sinikeltaisen villapaidan päälleen, mitä äiti vihaa. (Jup, isi on vähän hulluna jääkiekkoon).

Isäsi vaikuttaa mahtavalta tapaukselta : D Itse seuraan urheilua kilpailun vuoksi mutta hyvä että intohimoisia Suomi-fanejakin löytyy x'D

Hilpeää lisäystä lomatunnelmiini: siskoni lähti siis hiihtolomariparille JA VEI KONEEN MENNESSÄÄN! @#%&!!! Hetaliasta pitäisi tulla uusi jakso, mitä en nyt näe ja minun piti katsoa nyt lomalla Duraraa ja kaikkea hienoa mutta ei sitten DX Joudun nyt dataamaan tällä huonommalla läppärillämme, missä netti on aivan onnettoman ylihidas. Mese tästä sentään löytyy kun toisessa koneessa sitä ei ole niin tulee siellä sentään nyt vähän oltua.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Maalis 08, 2010 8:53

Nukuttaa X_xU Ei olisi pitänyt tuhota unirytmiään lomalla... (valvoin keskimäärin aina kuuteen aamulla ja nukuin noin kahteen-kolmeen) Paluu kouluun on aina rankka.... Nyt istun java tunnilla enkä tiedä mistä me ollaan tunti puhuttu XD Noh ehkäpä se taas valkenee kun pääsee itse kokeilemaan... Toivottavasti.

(Nukuin btw hurjat 2 ja puoli tuntia ja koulua neljään asti tänään *kuolee* )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Ma Maalis 08, 2010 4:39

Ääääärgh... koulussa ei mitään järkevää... Jouduin taas istumaan koko päivän kuuntelemassa sitä samaa opea joka selostaa asiat aina joko liian nopeasti tai hitaasti enkä mä tajuu siitä #§¤&%:n 3D-mallinnusohjelmasta mitään >x( Ja sitä pitäisi opetella muka käyttämään.. ei, ei , eieieieieii....

Ehkei mikään ylläolevasta oikasti niin potuttaisi mutta hammasta on särkenyt koko iltapäivän..

Sitten kun en jaksanut mitään tehdä niin googletin fanarttia Chrono Triggerin Magusista ja Schalasta ja tämän kohdalla alkoi jo tosissaan tulla surku...
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ti Maalis 09, 2010 9:15

O_O[spoiler]Axel......kuoli......[/spoiler]
Anteeksi kun spämmin tänne, mutta olen shokissa... *odotaa hetken*

Noin. [spoiler]En voi uskoa, että ilkeät ihmiset tappoivat Axelin!!![/spoiler] En tiennyt sitä^^
Olen kyllä ihan ulalla näiden pelien järjestyksessä. Ekaksi sijoittuisi siis kai se uusi Birth by sleep ja sen jälkeen ykkönen, mutta mikä tämä KH3 on sitten olevinaan. Youtubin trailerit ainakin ovat ihan outoja...

ED// eih...
Viimeksi muokannut Ixu päivämäärä Ke Maalis 17, 2010 5:40, muokattu yhteensä 1 kerran
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Maalis 10, 2010 9:17

KH Birth By Sleep, KH1, KH 36jotain days, KH Chain of Memories(itse asiassa nuo kaksi sijoittuvat vähän päällekkäin koska KH36jotain alkaa ennen Chain of Memoriesiä mutta loppuu sen jälkeen), KH2. Tai ainakin olen ymmärtänyt että noin ne suunnilleen järjestyisivät. Kolmonen sijoittuu kai kakkosen jälkeen. Nyt samaan henkeen mainitsen että olen pelannut vain ykköstä ja 36jotain Daysiä XD Enkä kumpaakaan loppuun asti. Pitäisi kyllä jälempi saada pelattua loppuun olen muistaakseni jossain tyyliin 170 päivässä, melkein 200 takana :D

Miulla nenä tukossa ja kurkku kipeä =_= Ärsyttävää. Myös se että uusi jakso JA UUDET RYHMÄTYÖT alkoivat suoraan sanottuna k***ii pahasti. Ei mitään jakson vaihtumista vastaan, mutta eikö me voitaisi välillä tehdä yksilötöitä? Mitään en ryhmätöistä opi, ärsyynnyn vain ihmisiin kun koskaan ei voi tietää voiko niihin luottaa jne. Jos saisin valita niin jättäisin KAIKKI ryhmätyöt väliin ja tekisin mieluummin koko homman vaikkapa itse vaikka siinä olisikin noin neljä kertaa enemmän työtä- tietäisimpä että se tulisi varmasti tehtyä. >_>
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Maalis 10, 2010 11:40

Ryhmätyöt ovat inhottavia :\

Ainoa tapa miten ryhmätyö voi toimia on se, että joku ottaa törkeästi itselleen "pomon" roolin ja kertoo muille mitä tehdään ja kuka tekee mitäkin. Tasa-arvoisina itseään pitävät ihmiset eivät kuitenkaan tätä osaa niin olen aika usein ärsyyntyneenä puolivahingossa ottanut tämän roolin :) Enkä todellakaan ole mikään pomottaja-luonne..

Ainakin tuli homma valmiiks.

Mut joo, ryhmätyöt ei toimi, ellei ryhmä todella tunne toisiaan tai koostu "johtajasta" ja "työläisistä".
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä