Tänään olen iloinen...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Demmi » To Huhti 15, 2010 4:09

Avasin pyöräilykauden ja polkeminen on oikeasti ihan kivaa pitkän tauon jälkeen. Olen nyt myös pelaillut paljon Disgaea 2:ta ja Animal Krossinkia oikein hyvällä mielellä pitkien paussejen jälkeen ja niitäkin jaksaa taas iloisena naputella. Lisäksi eilen alkoi uusi jakso enkä saanut potkuja miltään kurssilta, vaikka vähän pelkäsinkin tilannetta ylitäyden matikan kanssa. Hyvin sinne vielä mukaan mahtui.
Niin ja mikä parasta, katsoin tiistaina yhden parhaista elokuvista, mikä olen nähnyt. Kyseinen filmi oli siis TV5:ltä tullut Kuolleiden ruonoilijoiden seura, jota en ollut nähnyt aikaisemmin. Rasittavat ylipitkät mainostauot (miltään muulta kanavalta ei oikeasti tule noin paljon mainoksia, 5min mainokset 20min välein!!) pilasivat nautintoa kyllä vähäsen, mutta muuten elokuva oli todella hyvä. Se sekä itketti että nauratti ja kyllä minä kyyneliä pyyhinkin viimeisessä kohtauksessa. Ja normaalisti en itke milloinkaan! Robert Sean Leonard (siis Housessa Wilson jos joku sitä seuraa) oli aivan ihana Neil ja todella hyvännäköinen kaiken lisäksi~ Suosittelen leffaa lämpimästi, se on todella ihastuttava vaikka ei lopukaan oikein onnellisesti, mikä kyllä jäi hieman harmittamaan. Voi Neil, minkä menit tekemään!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Huhti 16, 2010 11:07

Pyörätiet on sulia, pyörä toimii, osasin asentaa uudet venttiilit (ihan kuin niissä entisissäkään olisi ollut muuta vikaa kuin kiristämisen tarve, mutta tulipahan nyt uusittua) - ja koululle on tästä matkaa noin kilometri, josta puolet alamäkeä ja puolet tasaista. Aikaa kuluu minuuteissa laskettava määrä. Kävisin talvisin niin paljon useammin luennoilla, jos opettelisin ajamaan lumella.

Demmi kirjoitti:Robert Sean Leonard (siis Housessa Wilson jos joku sitä seuraa) oli aivan ihana Neil ja todella hyvännäköinen kaiken lisäksi~

Ha. Arvelinkin, että olin nähnyt Wilsonin jossain aikaisemmin. :twisted:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Tom » Pe Huhti 16, 2010 5:10

Minäkin pääsin jo aloittamaan pyöräilykauden ♥ Nyt kun vielä mentäisiin mökille ni pääsisin crossailemaan..

Mitäs muuta... Nooo ensi kuussa ilmestyy paljon pelejä mitä haluisin (mikä on hyvä juttu jos saan ne). Skate 3:n haluisin ainakin, ja Alan Waken. Toivon oikeesti tosi paljon ettei Alan Wake floppaa, kun sitä on tehtykkin niin kauan.. Sääli jos se ei sitten myisikään hyvin.

Ja olen iloinen siitäkin että saan uudet kengät ♥ Olen ihan hulluna sneakereihin, minulla on niitä jo vaikka kuinka monta paria ja silti pitää saada uusia koko ajan :D
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja josie » La Huhti 17, 2010 4:32

Ufuu~ Tänään ilahduttaa monikin asia:
1. Käytiin shoppailemassa äitin kanssa ja
1.a) Löysin vihdoin uudet kengät, mikä on hyvä juttu koska omistani melkein pohja irtoaa jo ^^U (Meillä käytetään vaatteet loppuun asti kuten näkyy)
1.b) Ostin pari uutta CD:tä kun halvalla sai (kuuntelen paljon musiikkia joten kun löydän jotain kivaa halvalla niin toki ostan sen)
2) Suurin kouluun liittyvä tressi on nyt helpottanut kun osa kokeista on jo ollut ja ryhmätyöt(eli yritysportfolio jota olemme tehneet koko vuoden) ovat siinä vaiheessa että emme voi jatkaa ennen kuin kuulemme jotain yritykseltä itseltään joten sitä ei periaatteessa tarvitse tressata. Sitten pitäisi vielä oppia Java koodi ja lukea pariin muuhun kokeeseen, ei paha. Paitsi se java.
3) Pikkusisko sanoi että ulkona jyrisee, itsellä oli musiikki päällä joten en kuullut, mutta nyt sammutin sen ja odotan innolla että saan itsekkin kuulla jyrinää. Rakastan ukkosta jos sitä joku ei tajunnut :lol: Kuulemattomuudestani huolimatta uskon kyllä että siellä ukkostaa, koska päätäni särkee mikä jostain syystä alkoi viime vuonna ukkossäällä. Koskaan ennen siis en ole kärsinyt ukkosen aiheuttamasta päänsärystä.
4) Ööö... Ai niin Rune Factory Frontier! I HAS IT! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA----! (=innostunut huuto) Must... get... more time to... play!
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » La Huhti 17, 2010 7:57

josie kirjoitti:1. Käytiin shoppailemassa äitin kanssa

Täälläkin käytiin äitin kanssa ostoksilla oikein Lappeenrannassa asti, tosin mukana oli pikkusisko kahden kaverinsa kanssa, mutta he kiertelivät omilla teillään ja me omillamme. Oli kiva käydä ostoksilla pitkästä aikaa ja onnistuin löytämään pitkään haikailemani uuden kevättakin! Edellinen takki oli kyllä ihan hyvä (ja oli muuten kallis ostettaessa), mutta aivan järjettömän yli-iso, suorastaan roikkui päälläni, joten kaipasin jo uutta. Sain sitten sellaisen kivan vihreän missä on kivat kaulukset, alaspäin levenevä helma ja kaksirivinapit. Lisäksi sain mustan hupparin, pyjamahousut ja 70-luvun tyylisen kesämekon ja tietty kävin ostamassa mangaa 8D Fantasiapelit oli nyt muuttanut ja se uusi tila oli tosi hyvä, iso ja siellä oli enemmän mangaa kuin aikaisemmin. Yaoin määrä oli ainakin lisääntynyt >D Menin sitten ja ostin ensimmäisen oikean yaoi-mangani ^^' Siinä ei kyllä ole mitään kamalan rajua, yksi seksikohtaus muistaakseni. Mutta se on silti ihan yaoita, aikaisemmat poikarakkaus-juttuni ovat shonen-aita. En ole vielä lukenut kokonaan mutta komeita hahmoja siinä ainakin on ♥ Varsinkin päähahmo on suloinen~
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Su Huhti 18, 2010 3:38

Kolme asiaa joista olen nyt iloinen:)
Saan ihan kohta aivan ihanan rippimekon, jonka pitäisi tulla postissa huomenna:D Tosin vähän nolottaa, kun niin meuhkaan tuosta mekosta, kun satuin unohtamaan mennä sinne riparitapaamiseen. Ihan oikeasti luulin, että se olisi seittemästoista päivä, mut se olikin kellonaika :oops:
Ja sitten ostin koiralle heräteostoksena kissan punaisen pannan jossa on kulkunen. Se on tosi söpö ja Lollekin näyttää ihanalta (ja kuulostaa), kun se kävelee ympäri taloa. Ai niin ja sitten pääsin vielä tästä kemiankurssista kiitettävästi läpi;) (sain siis ysin) Kemia on ollut aina tosi vaikeaa mulle, toisin kuin fysiikka, mikä on helppoa. :)

Olen muuten huomannut sellaisen jutun, että jos joku kehuu minua, menen vähän ymmälleni, enkä sitten enää osaa yrittää parastani. Esim. satuin saamaan kympin mantsasta seiskan kevät tokariin ja nyt kasin vuonna en ole kehdannut yritää parastani ja kokeestakin tuli kasi. Eli toisin sanoen, en siis pidä siitä, kun minua kehutaan? Ehkä nolostun siitä niin paljon 8)
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Huhti 18, 2010 4:12

Ixu kirjoitti:Olen muuten huomannut sellaisen jutun, että jos joku kehuu minua, menen vähän ymmälleni, enkä sitten enää osaa yrittää parastani. Esim. satuin saamaan kympin mantsasta seiskan kevät tokariin ja nyt kasin vuonna en ole kehdannut yritää parastani ja kokeestakin tuli kasi. Eli toisin sanoen, en siis pidä siitä, kun minua kehutaan? Ehkä nolostun siitä niin paljon 8)

Tiedän sen hirveän kehumistunteen! :D Tein seiskalla jopa yhteen ruotsinkokeeseen tahallani virheitä (eli laitoin joihinkin kohtiin "vahingossa" saksankielisiä sanoja), ettei kokeesta olisi tullut ihan täydellisesti täytettyä ja --> ettei ope sanoisi siitä mitään nolostuttavaa.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Huhti 24, 2010 8:36

Sain yhteiskuntaopin EU-kurssin kokeesta täydet pisteet! Koe kyllä meni mielestäni ihan hyvin mutten odottanut täysiä pisteitä. Opettajamme oli tarkistanut kokeemme jossain päin Eurooppaa rautatieasemalla sillä hän oli jäänyt jumiin tuhkakaaoksen takia 8D Meillä oli kyllä sijainen historiassa joten mitään kauheaa vahinkoa ei ehtinyt tapahtua.

Ja vielä iloisempi uutinen: sain Unkari-cossini viimeinkin valmiiksi! Hame ja essu tulivat eilen ompelimolta, jossa hame oli ihan teetettävänä ja essu lyhennettävänä. Olin pyytänyt kaverini meille, jotta voimme kuvata cossiani. Otimme sitten kuvia ja pidimme muutenkin hauskaa, oli oikein kivaa. Cossi on mielestäni ihan onnistunut, tämä on ehkä paras kuva minkä otimme. Ensimmäinen cossini, se on kyllä jotenkin jännää pukeutua toiseksi ja sellaista ^^ Ihan kiva Unkari minusta kai sitten saatiin.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Huhti 24, 2010 12:17

^ Ennustan, että kesän coneissa nuo Hetalia-cossit tulevat olemaan suosittuja. En tunne sarjaa, mutta johonkin noin "normaaliin" voisin jopa itekin pukeutua ( jos pakotettaisiin...) :D

Hmm, kävin kampaajalla hankkimassa uuden lyhyen haircutin ja raidat. Toissapäivänä siivosin perusteellisesti, joten täällä on vieläkin ihan...no, siistiä. Sen lisäksi olen ihQuttanut koko viikon ensimmäistä Hopeanuoli-mangaani. Pelkäsin, etten osaisi lukea sitä (en ole ikinä lukenut muuta mangaa kuin kaksi japaninkielistä Orionia, joista kattelen vain kuvat epämääräisessä järjestyksessä) mutta olin väärässä! Mastered Skill: Non-Mirrored Manga Reading. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Huhti 27, 2010 5:17

Pimenee, pimenee, pimenee...alkaa sataa!

Rakastan sadekuuroja. En sellaisia kokoharmaita päiviä vaan nimenomaan sitä, kun kirkas ja aurinkoinen sää muuttuu äkkiä puuskittaisen tuuliseksi ja oudon hämäräksi. Sitten sadepisarat alkavat rapista ikkunalautaan.

Sitä paitsi nukun sateella ja erityisesti ukkosella oikein hyvää unta. 8)

edit: Ai niin, ostin suomeksi dubattuja Super Mario Bros-piirrettyjä kaseteilla! Olin pentuna hirmuisen kateellinen kaverilleni, joka kertoi katsoneensa noita (sen jälkeen, kun lopulta edes suostuin uskomaan tuollaisen piirretyn olemassaolon) - joten nyt on aika korjata yksi lapsuusajan vääryyksistä.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ti Huhti 27, 2010 6:32

AAAH kun olen niin onnellinen. Tulin kotiin orkesterista ja näen siskoni telkun edessä. Telkkarista tulee VANHOJA POKEMON UUSINTOJA juniorilta. Olen niin onnellinen ja laitoin oikein herätyksen joka päivä seitsemäksi.

Jos vain vielä saisin ne laittamaan sinne ekoja yugioheja. (Olen kiusannut niitä ja laittanut nettisivulle monta viestiä, että alkakaa näyttää niitä) Sanoivat että listalle meni ja nyt kyselen olisiko niitä millon tulossa. Heh;) Ehkä joskus onnistuu :P
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Huhti 28, 2010 1:31

Snowdance kirjoitti:edit: Ai niin, ostin suomeksi dubattuja Super Mario Bros-piirrettyjä kaseteilla! Olin pentuna hirmuisen kateellinen kaverilleni, joka kertoi katsoneensa noita (sen jälkeen, kun lopulta edes suostuin uskomaan tuollaisen piirretyn olemassaolon) - joten nyt on aika korjata yksi lapsuusajan vääryyksistä.

*reps* Ehkä olikin parempi, etten järkyttänyt pentuaikojen itseäni näillä. :D Ne animaatiokohdat ovat ihan hauskoja, niissä on tuttuja vihollisia peleistä ja musiikitkin aina jotain remixauksia MUTTA VOI JEESUS KIRSTUS kun joka jakson alku ja loppu on kuvattu ihmisnäyttelijöillä! En...en varmaan enää osaa ajatella Mariota ja Luigia kuten ennen. O_o Sitä paitsi Luigista on tehty kamala nynnerö ja Mario hinkuaa koko ajan italialaisen ruuan perään.

Pokèmonin eka kausi oli kyllä aivan kultainen. Olen monta kertaa suunnittellut, että hankkisin sen videoina tai DVD:llä.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » La Touko 01, 2010 12:02

^ Hei osuiko siihen videoosi se jakso jossa on Birdy ja sen lapsi? Siinä on maailman huonoiten käännetty vitsi :lol:

Mario: On niin nälkä että maksaisin vaikka satasen pizzasta!
Tuntematon äänen lähde: Chiip!
Mario: Kuka sanoi sitä halvaksi?! Maksaisin vaikka kaksisataa!

*headdesk* Voitte arvata riemuni kun vähän vanhempana tajusin että tuo "chiip"= cheap = halpa.

Pokemon ♥ Digimon kyllä parempi... Ehkä... Noh neloskausi on. Koji haah... ♥

lisätty 2.5 löysin vapputorilta Popuri peruukin! OMFG! Jos vain ehdin ommella pukeudun NIIN Popuriksi Desuconiin. Onneksi puolet kursseista on nyt etänä/ jätetty aikaa lopputyön tekemiseen niin ehtinen kyllä... JOS ompelukone vain on yhtään yhteistyöhalusempi kuin kuin kaksi vuotta sitten kun tein Nukkumatin asun kahdessa illassa ennen conia. Olisin tehnyt sen hyvissä ajoin, mutta saumurin neula oli iloisesti poikki ja ompelukone teki vain solmua vaikka kokeilin mitä säätöjä =_=
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Touko 02, 2010 8:12

josie kirjoitti:^ Hei osuiko siihen videoosi se jakso jossa on Birdy ja sen lapsi? Siinä on maailman huonoiten käännetty vitsi :lol:

Mario: On niin nälkä että maksaisin vaikka satasen pizzasta!
Tuntematon äänen lähde: Chiip!
Mario: Kuka sanoi sitä halvaksi?! Maksaisin vaikka kaksisataa!

*headdesk* Voitte arvata riemuni kun vähän vanhempana tajusin että tuo "chiip"= cheap = halpa.

Kyllä. :D Ykköskasetin eka jakso. Likinäköinen Birdy luulee Toadia lapsekseen ja sieppaa tämän. Kiinnitin itekin huomiota tuohon kohtaan ja ajattelin, ettei kovinkaan moni suomalainen pentu sitä varmaan ole tajunnut. (Tai mistä minä tiedän, enkku alkaa yleensä kolmosluokalla ja adjektiiveja opetetaan...öö, joskus.) Paremminkin tuosta saa sen käsityksen, että vainoharhainen Mario kuulee 'ääniä', jotka kommentoivat hänen sanomisiaan. :shock:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ma Touko 03, 2010 4:03

^Olikos siinä se "minun pikku siipiseni"? :lol:
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä