Valvoja: josie
Demmi kirjoitti:Robert Sean Leonard (siis Housessa Wilson jos joku sitä seuraa) oli aivan ihana Neil ja todella hyvännäköinen kaiken lisäksi~

josie kirjoitti:1. Käytiin shoppailemassa äitin kanssa
Ixu kirjoitti:Olen muuten huomannut sellaisen jutun, että jos joku kehuu minua, menen vähän ymmälleni, enkä sitten enää osaa yrittää parastani. Esim. satuin saamaan kympin mantsasta seiskan kevät tokariin ja nyt kasin vuonna en ole kehdannut yritää parastani ja kokeestakin tuli kasi. Eli toisin sanoen, en siis pidä siitä, kun minua kehutaan? Ehkä nolostun siitä niin paljon

Snowdance kirjoitti:edit: Ai niin, ostin suomeksi dubattuja Super Mario Bros-piirrettyjä kaseteilla! Olin pentuna hirmuisen kateellinen kaverilleni, joka kertoi katsoneensa noita (sen jälkeen, kun lopulta edes suostuin uskomaan tuollaisen piirretyn olemassaolon) - joten nyt on aika korjata yksi lapsuusajan vääryyksistä.

josie kirjoitti:^ Hei osuiko siihen videoosi se jakso jossa on Birdy ja sen lapsi? Siinä on maailman huonoiten käännetty vitsi
Mario: On niin nälkä että maksaisin vaikka satasen pizzasta!
Tuntematon äänen lähde: Chiip!
Mario: Kuka sanoi sitä halvaksi?! Maksaisin vaikka kaksisataa!
*headdesk* Voitte arvata riemuni kun vähän vanhempana tajusin että tuo "chiip"= cheap = halpa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa