Tänään olen iloinen...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Touko 03, 2010 10:50

Luultavasti oli. Kuulostaa niin tutuntyhmältä. :P Vaikka toisaalta tuo jopa kääntyy jotenkin suomilintuvitsiksi. Chirp vs. siipi.

OMG nyt omistan jo kolme neljästä SMB-kasetista. Enää nelonen puuttuu. Pitää myös haalia Kapteeni Ännät takaisin. Ehkä ostan sen DVD-boksin jenkeistä, ku niitä on vaan yks. (Mario-DVD:itä näyttää olevan miljoona...pientä oheistuoterahastusta, anyone?)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Touko 05, 2010 3:42

Sunshine Islands on shipattu! :D :D :D :D :D

Tulisipa se äkkiä ~ yhtenä kesänä eräs peli joutui viettämään koko kesän postilaatikossa, koska se oli tullut silloin, kun mie olin juuri lähtenyt lomille koti-kotiin mutta osoitteensiirtosysteemi ei ollut vielä aktivoitunut.

Pidän sen Play-Asian tilauksen silti voimassa, jos se joskus sieltäkin lähetetään niin voin diilata sen jollekulle halukkaalle täällä tai huuto.netissä.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ti Touko 11, 2010 6:07

^Voikun saisin ostaa sen:)

Tänään on konsertti, joka tuota noin alkoi kaksi minuuttia sitten. No jaa, soitan vasta vikana, joten mikäs kiire tässä. En ole näköjään vähään aikaan käynyt täällä? Oikeestaan taidan lähteä sinne nyt, heido! Ai niin nyt muistin sen jutun. Taidan päästä musatiedon kokeesta läpi!! Tuntu et se meni hyvin. Siinä piti kuunnella uppo-outoa biisiä levyltä ja siitä päätellä säveltäjä, aikakausi ja kappaleen nimi yms. kokoonpanot ja muuta. Taitaa tull vähän kiire....
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Ti Touko 11, 2010 9:03

Löysin tuolta tavaroitteni pohjalta pörröistä lankaa ja virkkuukoukun... Ja nyt olen koukussa virkkaamiseen :lol: Koukussa, virkkuukoukussa... hihihi~~ (älkää kysykö)

Join justiinsa pullollisen limsaa ja olen vähän sokerihumalassa, mutta whatevah. Nyt on kyllä ihana virkkausinnostus päällä. Jos kellään on ideoita mitä voisin virkata seuraavaksi niin saa heittää. Niitä ideoita siis :)
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Touko 12, 2010 7:48

Etsura kirjoitti:Jos kellään on ideoita mitä voisin virkata seuraavaksi niin saa heittää. Niitä ideoita siis :)

Näitkö Tomin (olikohan se nyt varmasti Tom...) galleriassa tuolla galleriapuolella sen virkatun alpakan? Otus oli aivan ihana, tee vaikka jotain sellaista ^^ Se on jostain sellaisesta pehmolelujen virkkauskirjasta, ainakin täällä olen bongannut sitä kirjastossa. Mutta minä en virkkaamisesta tiedä mitään, kysele joltain fiksummalta : D
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Touko 12, 2010 9:19

Joku eläinpehmo olisi kyllä kiva tehdä :D Alpakkaa en ala heti väsäämään, mutta jotain yksinkertaisempaa ensin... kuten vaikka Rabite!

Pitäisi käydä lankoja ostamassa mutta rahat on aika kirjaimillisesti loppu :(
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Touko 12, 2010 11:34

^ Voithan virkata Harvest Moon-tyyliin yksittäisen sukan! Sit lahjoitat sen joulusukaksi kelle tahansa random-tyypille, joka ilmestyy kotiisi lauantaina klo 10 ja klo 12 välisenä aikana. :D

Uugh, ikäviä muistoja ala-asteelta. Virkkaaminen oli jostain syystä paljon vaikeempaa kuin neulominen.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Touko 13, 2010 2:41

^ Mie taas tykkään yhä virkata mutta neulominen on ihan tyhmää enkä osaa (mistä todistaa ehkä se että yläasteen pakollisella neulonta kurssilla, piti tehdä sukka pari ja sain YHDEN PIENEN VAUVAN SUKAN tehtyä ja pääsin kurssista läpi, opettaja ilmeisesti luovutti kanssani eikä halunnut nähdä mua enää :lol: )

Itseä piristää tänään (ja eilen ja toissapäivänä...) tämä. En tiedä vihaanko sitä vai rakastanko, tiedän vain että kaksi päivää se on nyt melko taukoamatta soinut tuossa taustalla kun säädän tietokoneella :lol:

...WHY WHY WHY?
Boku wa doushite tokubetsu na no? (ah ah tokubetsu na)
Dekireba motto kikasete modokashisugiru yo (ah ah ah)
Kimi o takusan shiritai kara oshiete (ah ah) (oshiete only for me)
YOUR HIGHNESS boku no negai o
(Boku no negai kimi dake no mono dakara kimi no negai azukete)...

rakastan ehkä hiukan liikaa Lenin ja Kamui Gakupoidin ääntä. Ja näin btw, EN TODELLAKAAN KUUNTELE TÄLLÄISTÄ MUSIIKKIA NORMAALISTI :lol: tässä vain on sitä jotain... Tulee kesä mieleen tai jotain.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Touko 14, 2010 2:17

Että voikin olla lämmintä! Lähdin tosi viisaasti kaupalle mustassa t-paidassa ja hupparissa, joten meinasin ylikuumentua mennen tullen. Onneksi pöytätuuletin täysillä + kolme litraa Cokista = viilentää mukavasti.

Ja Sunshine Islands. <3
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Touko 21, 2010 12:46

Täytän tänään 18 vuotta ja olen siis virallisesti aikuinen! Jee! Baarit, autokoulut, deviantArtin k-18-artit ja muut, HERE I COME! Tosin en tykkään alkoholista yhtään joten se puoli jää varmasti vähän vähemmälle ^^' Mutta kiva se on juhlia kuitenkin, kohta tulee sukulaisia käymään ja meillä on hyvät tarjoomukset syötäväksi ♥

Niin ja synttärilahjani, eli SoulSilver ja AA Investigations haettiin myös postista tänään joten ilalla sitten pelataan~ Ja miksi minulla on juuri nyt alkamassa koeviikko?! No, kesällä kyllä ehtii pelata - minkä nyt YO-lukemisilta ennättää 8D
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Touko 21, 2010 3:40

Pääsin läpi kemian ekasta osatentistä melkein täysillä pisteillä. O_o Olikohan se varmasti miun vastauspaperi vai jonkun hikun? :D Mainittakoon, että piirsin siinä kokeessa ensimmäistä kertaa molekyylien peilikuvaisomeerejä. En tienny, miten ne oikeasti menisivät, mutta aloin kuvitella, että JOS JOSSAKIN VIDEOPELISSÄ olisi samanlainen puzzletehtävä...ja ne menivät ihan oikein. Kuka sanoi, että pelaaminen on turhaa ajanhukkaa? :wink:

Olen alkanut odottaa Super Mario Galaxy kakkosta, kun luin spoilerijuttua, että siinä olisi [spoiler]yllärinä vanhojen Mario-pelien kenttiä.[/spoiler]

edit: Onnea, Demmi! Ikävää tuossa 18-v merkkipaalussa on vaan se, että sen jälkeen ikäsi numerot alkavat kasvaa kiihtyvällä tahdilla. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Touko 21, 2010 9:16

Rullaluistimet~~~<3 :3

Raahasin itseni tänään Nuoren Suomen Your Move -kiertueelle kun kuulin tanssipelipisteestä, mutta lähinnä siellä tuli rullaluisteltua. En kaatunut kertaakaan vaikka luulin että hädin tuskin pysyisin pystyssä :D Nyt tahtoo omat rullikset, sen verran kivaa oli~

Muistoksi sain vielä mukavasti punoittavat palaneet käsivarret ja opin ettei kannata ikinä pelata tanssipelejä ulkona helteessä ilman kenkiä. Tuntui kuin olisi hyppinyt paistinpannuilla ja kantapäät on vieläkin kipeät :? Mutta kivaa oli~~

Demmi kirjoitti:Jee! Baarit, autokoulut, deviantArtin k-18-artit ja muut

Heh :D Tuon takia itsekin odotan kahdeksattatoista ikävuotta. Itselleni se kolahtaa ensi vuonna :)

Snowdance kirjoitti:Kuka sanoi, että pelaaminen on turhaa ajanhukkaa?

Olen itse huomannut että jos joku muistuttaa jotain kivaa peliä niin olen heti paljon motivoituneempi. Olen nyt ajatellut ryhtyä maanviljelijäksi ja varmaan vähintään 50% siitä on Harvest Moonin syytä :D Tiedä kuinka paljon se auttaa kuitenkaan käytännössä, mutta motivaattorina pelit toimii hienosti.
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Touko 28, 2010 4:12

Tosi myöhässä: Onnea Demmi! En tajua miten olen missannut tuon synttäriviestisi D:

*leijuu* arvatkaas kuka läpäisi matikan? OH YESSSSSS~! Joskin läpäisin sen vain siksi että olin tehnyt YHDEN pisteen edestä extra tehtäviä, kokeesta läpi pääsyyn tarvitsi 12 ja sain 11 pistettä, mutta siihen lisättiin nuo extrat *__* Arvosanaksi saan ykkösen mutta hitot siitä! PÄÄSIN SEN LÄPI! WOO HOO! hiukanko taputan itseäni selkään siitä että tein noita tehtäviä aina kun vaan tajusin hiukankaan mitä olen tekemässä =w= Lisäksi tänään markkinoinnin koe meni hyvin, se oli tietokone tentti 80jotain pistettä oli maksimi ja sain 53.jotain eli siitä tulee sitten ainakin kolmonen jahka saamme yritysportfolion valmiiksi. LISÄKSI se ope oli niin mukavalla päällä että se lupasi lisätä meille numerot kunhan vain saadaan yritysportfoliosta sen osio valmiiksi ja lähetettyä sille :D Nyt pitäisi vielä loppujen YP opettajien kanssa sopia samasta järjestelystä, meidän ryhmällä kun ei ole virallisia esteitä tehdä sitä kesälläkin joten eiköhän se parissa viikossa valmistu ja sitten en joudu maksamaan kuukauden opintotukia takaisin :lol: (surullista kyllä tuo opintotukien takaisin maksu pännii enemmän kuin se etten saa arvosanaa)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Ixu » Pe Touko 28, 2010 6:18

ONNEA DEMMI!!

Saan värjätä hiukseni pinkiksi!!!(no en ihan kokonaan, otsatukan maybe) Ja koulua on enää viikko ja minun ei tarvitse pukeutua kansallispukuun kun menen säestämään kansantanssijoita + minulle ei laiteta ranskalaisia lettejä + saan laittaa lolita mekkoni sinne. Ihanaa!! Uskon kyllä että ne vanhat matamit saavat slaagin kun näkevät sotkuiset lettini ja mustan goottimekon jossa on punaisia raitoja. No itseppähän antoivat laittaa;)

Juu, ei muuta:)
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Tom » La Kesä 05, 2010 5:09

Peruskoulu on ohi! JEE! Aaaah kesäloma ja Green Dayn keikka parin päivän päästä <3

Ei mulla muuta :D
Tom
Kana tarhanpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä