Tänään kiukuttaa...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Touko 24, 2010 2:17

^ Oe voe. I feel your pain, paitsi että ryhmätyöt ovat itelleni niin tuskaa, että oisin varmaan hajonnut täysin, jos sellaista olisin joutunut ihan turhaan vääntämään.

Jos yhtään lohduttaa, niin et ainakaan ole yksin. Mie aloitan syksyllä tokan vuoden kurssit jo viidennen kerran *luuseri* ja opintotuki taitaa sittenkin katketa ainakin vähäksi aikaa. Tosin tänä vuonna opin keväällä vihdoinkin lukemaan ja menemään tentteihin, joten nyt syksyllä aion myös selvittää kaiken.

Piristykäämme kesää varten. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Touko 25, 2010 4:22

^ Mie kanssa vihaan ryhmätöitä, tai siis olen aina vihannut ja tuskin se miksikään on muuttumassa. Itse asiassa ennen kuin meistä tehtiin ryhmiä yritysportfoliota varten niin teimme persoonallisuus testin että minkälainen tiimin jäsen on... Vaihtoehtoina oli tyyliin: Ryhmä jäsen, Ryhmän johtaja, Ryhmän puskuri, Ryhmän perässähiihtäjä, YKSIN PUUHAAJA. Arvaa mikä vaihtoehto repi 98% pisteistä? :lol: Opettajalla oli hiukan hankaluuksia keksiä että minkä ryhmän vaivoiksi viskaisi meikän :P

Ja muuten, en jäänyt rekan alle =w= (ihan jos joku sitä ei tajunnut siitä että istun täällä ja kirjoitan) Tosin polvi kiukuttelee, se ei ole kipeä tai jotain sinne päin, tuntuu vain siltä että jos tekisin voimakkaan heilautus liikkeen se lentäisi irti kuin kenkä ^^U (se voisi olla hauskan näköistä mutta epäilen että se sattuisi ja voisi tulla ikävä jalkaa :? )

Huomenna odottaa matikan koe... joka onkin myös tokavika oppituntini ennen koeatta <3 Feilannen siis sen kokeen, mutta yritänpähän ainakin kerrata aiheet nyt vielä tänään, ehkäpä onnistun jotain tallentamaan tuolle päänsisäiselle itse formatoituvalle kovalevylle. Perjantaina olisi sitten markkinoinnin koe... Luin sen aineiston läpi ja en ihmetellyt sitä että oli verkkokurssina. Siis oikeasti, siellä oli ehkä 2 asiaa joita en tiennyt (kuten se että täysin laulettuja mainoksia kutsutaan jingleiksi :lol: ) Loput oli selvää kauraa tai edes vähintään perus aivojen käytöllä pääteltävää :shock: Sääli etten siitäkään saa numeroa ennen ensi joulukuun yritysportfolio seminaareja :? Kerrankin olisi toivoa tempaista jostain vitonen... Näin kokeen perusteella siis.

Palautin muuten Java ohjelmani, nimesin sen FailAssignmentiksi :D Ei toimi ei, ei edes sinne päin :lol:

Vaikuttaisi siltä että saavutin "masennuksessa" sen vaiheen että vaikka pää putoaisi lattialle niin voisin vain nauraa sille... Paitsi jos se olisi oma pääni, sitten se nauraminen voisi olla sattuneesta syystä vähän vaikeampaa :\ Mutta joo, tämä päivän nyt kulunut asenteella "looool mä feilaaaan kaaaaiiiiikeeeen soooooon kiiiiiivaaaa hihi hihihii~"

Ja taas mää kirjotan kirjaa tänne >_< *postaa*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Ixu » Ti Touko 25, 2010 4:40

josie kirjoitti:Ja muuten, en jäänyt rekan alle =w=

Minä jäin... No jaa en ihan kirjaimellisesti, mutta päästä kyllä otti. Oltiin kuuntelemassa jotain luennointia ja silmät sumeni. Vähän ajan päästä löysin itseni maasta makaamasta ja noin 10 ihmistä tuijottamasta minua. Ne kyseli nimeä, mutta en pystynyt vastaamaan, katselin vain shokissa. Ihanaa nyt, kun kaikki kasiluokat näki, kun muutuin ihan valkoiseksi ja kaaduin. Tämän kaiken sain kuulla kaveriltani. Muistan vain siitä maassa makaamisesta eteenpäin. Olin kuulemma sanonut, etten näe mitään ja kaveri oli laittanut kätensä eteeni ja kysynyt, että näenkö käden. Outoa kun ei muista mitään ja pelottavaa. no jaa joo... :(
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja josie » To Touko 27, 2010 7:46

Oho! :shock: Pelottavaa tuollainen... Kai kävit lääkärillä tai terkalla tarkistuksessa?

Olen YHDEN kerran koko elämässäni nähnyt ihmisen pyörtyvän, tämä oli ala-asteen kevät juhlassa jossa yksi pojista pyörtyi lavalTA (eli siis sattui seisomaan lavan reunassa ja tipahti sieltä ^^U Tosin niitten opettaja ilmeisesti huomasi että se oli vetänyt ihan valkoiseksi koska se sai sen kiinni juuri ennen kuin poika tipahti lattialle) Se oli jo aika hurjaa ihan katsojallekin... :?
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Pe Touko 28, 2010 12:30

Minä olen pyörtynyt vain kerran. Tein puhelimessa rikosilmoitusta ja sitten siinä englanniksi passin tietoja tavatessa alkoi päässä hiukan heittää... Ja sitten yhtäkkiä olinkin maassa makaamassa ja pari poliisia huojui siinä yläpuolella ja kyselivät olenko kunnossa. Espanjan helteet kävivät voimille, oli oltu päivä syömättä ja juomatta ja sitten stressiäkin kieltämättä oli. Porukat jatkoivat sitten puheluni loppuun.

Oli ihan mielenkiintoinen kokemus, juurikin tuo että se kävi niin nopeasti. Olin kuvitellut että pyörtyminen muistuttaisi enemmän nukahtamista, mutta tuosta pyörtymisen ja heräämisen väliltä puuttuukin kaikki. Kuin ei olisi edes silmiään sulkenut, ympäristö vain omillaan vaihtui. Kuulemma olin silti ollut pari minuuttia pyörtyneenä. :shock:
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Touko 28, 2010 10:29

Minä en ole koskaan (muistaakseni) pyörtynyt, vaikka alhaisen verenpaineen takia olen tavallista alttiimpi. Siitä huolimatta monta kertaa on läheltä liipannut ja se on kyllä omalla tavallaan pelottavaa.

Joku lapsuusmuisto (5-7v.) tosin minulla on siitä kun olin kaupassa äitini kanssa ja yhtäkkiä en vain löytänyt äitiä mistään. Juoksin vain ympäriinsä paniikissa, kaikki pyöri ympärillä ja seuraava asia minkä tiesin oli että makasin lattialla kyyneleet silmissä ja ihmiset ympärillä kysyivät nimeäni. Sitten kun sain soperrettua nimeni itkuisella äänellä niin ne tekivät kuulutuksen ja äiti tuli paikalle. Oli ollut jopa yhden hyllyrivin kauempana :lol:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Pe Touko 28, 2010 6:31

josie kirjoitti:Oho! :shock: Pelottavaa tuollainen... Kai kävit lääkärillä tai terkalla tarkistuksessa?

Juu, kävin terkkarilla. Ei ollut ainakaan mitään vikaa missään verenpaineessa tai hemoglobiinissa. Ne kyllä sanoivat ettei varmaan mitään vaarallista, että huono ilma, järkyttävät kuvat (sellasia röntgenkuvia, kammoan kaikkea verta ja ihmisestä otettuja röntgeneitä) ja sitten vielä en ollut syönyt koko päivänä yhtään mitään. Juu, olen aika huono syömään ja kun olen vielä niin heiveröinen,(tyhmä sana :? ) niin sanoivat että silloin pyörtyy helposti.
Toivottavasti ei ole sitä pelaajan painajaista eli epilepsiaa. Se olisi minun loppuni :cry: Onneksi suvussa ei ole sitä.
Oli muuten eka kerta kun pyörryin. En ole ikinä nähnyt kenenkään pyörtyneen, mutta voin kavereideni jutuista päätellä, ettei ole mitään kaunista, kun rojahtaa yhtäkkiä velttona ja valkoisena lattialle.

Andras, mullaki oli niin että yhtäkkiä olin muualla, kuin äsken. Tosi outoa:P
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja josie » La Touko 29, 2010 8:22

^ Aa aivan. Oliko kenties se ihana esitelmä pahoinpitelystä? Meillekin joskus ala-asteella näytettiin kaikki ne diat. Sieltä muutama joutui poistumaan paikalta kun alkoivat voida niin pahoin... [SEURAAVASSA LAUSEESSA ÄLLÖTYSVAARA!!!!!][spoiler]miusta se oli lähinnä aika mielenkiintoinen esitelmä... mutta tosin olen aina ollut sitä tyyppiä joka ruokapöydässä pohtii asioita kuten "Kiinassahan ne syö apinan aivoja vai mitä? Nehän syö ne elävän apinan päästä suoraan vai mitä? Miltähän se maistuu ja saattaakohan se huumattu apina heilutella varpaita tai jotain ku tökkää oikeaa kohtaa aivoissa...[/spoiler][ÄLLÖTYSVAARA PÄÄTTYY]

Miuta taas vähän surettaa tänään.... Näin unta meidän koirasta :cry: Olin mukamas hakemassa postia laatikosta ja kun käännyin takaisin ovea kohti (postilaatikot siis ovat meidän ovea vastapäätä) oli Laikku meidän ovella ja loikoili tavallaan siinä kynnyksen päällä ja heilutti häntäänsä niin kuin se aina teki (ja taas se hohti tätä taivaallista valoaan ^^U ) Muistan vaan että siinä unessa kiljahdin että "Laikku!" ja olin jo aikeissa juosta nappaamaan sen kiinni ettei se juokse auton alle (juokse? makaava koira?) ja sitten päässäni vain kumahti sanat "mutta sehän on jo kuollut" sana kuollut jäi sitten kaikumaan päähäni ja tajusin että kyseessä on uni.... sen jälkeen toivoin etten heräisi koska kerran koira yhä eli siinä "maailmassa"... mutta ah niin ihanat sisarukseni sitten alkoivat jotain kirkua keittiössä ja heräsin siihen meteliin. Hiukan itketti silloin ja yritin vain nukahtaa nopeasti uudestaan että pääsisin takaisin sinne mutta eihän se enää onnistunut. :cry:

Olen niin kovasti yrittänyt olla ajattelematta koko koiraa maaliskuusta lähtien koska pelkäsin etten jaksa koulua ja muuta mutta päätellen siitä että koko ajan valuu kyyneleet poskilla kun kirjoitan niin eipä se mihinkään ole kadonnut se ikävä, päin vastoin, vain patoutunut ja ehkä jopa vahvistunut. Noh onneksi nyt on kesä ja aikaa tehdä se tarvittava surutyö.

Onneksi edes naapurustossa on ihana pikku Lulu (se on alle vuoden ikäinen toy villakoira) että on tavallaan edes joku hännän heiluttaja piristämässä :)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Ma Kesä 07, 2010 2:24

Montako kertaa voi mokata puhelimeen ja töihin liittyen?

Ensin menen vaihtamaan numeroa kesken työnhaun ja teen näin yhteydenotot mahdottomiksi... ja nyt en vastaa puhelimeen. Tänäänkin taas tuntemattomista numeroista soittoja jotka kuitenkin jääneet huomaamatta. Sama viime viikolla, reilusti vieraita numeroita soitellut enkä ole ehättänyt vastata.

Nyt tajusin katsoa puhelimen asetukset. Äänenvoimakkuus nollassa, go me. Ilmankos on jäänyt soittoääni kuulematta... Sukulaiset ja tutut tietävät onneksi jo soittaa skypellä tai puhua mesessä tai jotain. Kännykät eivät sovi minulle. :roll:

Nyt aion kärkkyä tuota puhelinta haukkana. Tietysti on mahdollista että olen lehtimyyjien uusi suosikkikohde ja mitään töitä ei olisi edes tarjottu, mutta kaipa se tästä selviää. :D
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Kesä 18, 2010 3:02

Hyttyset! Niitä pyörii ympärillä satoja tuhansia vaikka hyttysmyrkkyäkin on niin että itsekin tukehtuu. yöllä inisee niin ettei saa nukuttua ja 50+ kutisevaa punaista länttiä joka puolella kaipaa kortisonia x(

..Juu, olen Lapissa...
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » La Kesä 19, 2010 3:17

^ Voi pientä, voin "lohduttaa" että jos satutte alueelle jolla ei ole hyttysiä niin saatte kärsiä mäkäräisistä. nimim. "Muistan sen kesäreissun lapissa vuonna....(kun hyttyset ja mäkäräiset vuorotellen söi)"

Noh niin ja nyt siis yökukkujien ketjuun kiltisti postanneena aikeenani koiran hankinta hiukan kitinää:

1. VOI HELKKARI MITÄ KOIRIEN HINNOILLE ON KYMMENESSÄ VUODESSA TAPAHTUNUT! KUN 10 VUOTTA SITTEN OTETTIIN MEIDÄN CAVALIER MAKSETTIIN SIITÄ 1500 MARKKAA NYT HINTA ON MELKEIN SAMA EUROINA!!! Kellä oikeasti on varaa? D:

2. pentutehtaat. En ollut edes tajunnut kuinka paljon niitä on. Mutta kun samalta ihmiseltä on yhdellä ilmoitus palstalla 3 eri pentuetta myynnissä niin mitä muuta voi siitä vetää johtopäätökseksi :cry: Sääliksi käy emoja...

3. "minä puhuu hoono soomi osta ilmainen super cute chihuahua baby or a baby sonni koira tämä teksti google translatet nicely" <- näitten tälläisten ilmoitusten määrä yllätti myös, yleensä nuo koirat siis tulevat virosta tai venäjältä, paitsi etteivät tulekkaan =_= Eli siis noissa luvataan antaa ilmaiseksi pieni rotukoira,( Chihuahua ja "sonnikoira"(bulldoggi) näyttivät olleen suosituimpia) ja sitten jos niitä kyselee niin "koira pitää lennättää venäjältä suomeen ja matkarahat halutaan etukäteen" -> rahat katoavat ja koiraa tietenkään ei saa. (Ja huom! En nyt tarkoita ettei Venäjällä tai Virossa olisi ihan asiallisia ja hyviäkin kasvattajia, mutta miten se sanonta meneekään "pari mätää omenaa pilaa koko sadon"... tai jotain ^_^U)

4. Kaikki muut huijarit: Olin jo melkein ottamassa yhteyttä erään rotukoiran pentuja tarjoavaan kasvattajaan mutta sitten aloin pohtia että jokinhan mättää kun hinta oli niin halpa (alle 500) pikainen tutkinta paljasti että kennelistä sama rotu maksaa 1500 ja jopa yli ja kun löysin toiselta sivustolta saman ilmoituksen (vieläpä kympin halvemmalla o_ô ) ja osoitteen jota EI OLE OLEMASSA kera niin surkea scämmi oli paljastettu. *syvä huokaus* (osoitteen olemassa olemattomuuden tiedän siksi että se oli etelä esplanadinkatu lahdessa ja lahdessa asuvana voin vannoa ettei täällä todellakaan ole esplanadin katua ja karttakirja vielä todisti että olen oikeassa =_= )

Masentaa koko homma. Nyt vaan tressaan että mitä jos KUMMINKIN onnistun jotenkin tukemaan jotain pentutehdasta tai jotain ja en osaa enää noita edullisempia hauvoja katsoa ilman että ajattelen "onkohan tääkin jonkun pentutehtailijan "tuote" joka "hajoaa" viikossa..." Viitaten nyt tähän juttuun koirat.comissa... Sääliksi käy ostajaa, sekä tietysti pentua, sen emää ja muitakin asiaan liittyviä ihmisiä ja eläimiä (miinus tehtailija luonnollisesti, mokomalle pitäisi rankaistukseksi antaa jonkun taistelukoiran repiä se kappaleiksi :evil: vaikkei sekään nyt tietenkään reilua olisi... Mutta enpä keksi mokomalle ihmisen häpeäkuvalle "parempaakaan" rangaistusta.)

Miksi aina kun alan uskoa etteivät ihmiset olekkaan niin pahoja olentoja kuin millaisina meitä pidän niin sitten törmään johonkin tälläiseen...? Ja anteeksi, nyt menen potemaan morkkista siitä että synnyin ihmiseksi loppuyöksi pimeään huoneeseeni....

edit 23.6 No kiva, löysin sitten sopivan hauvan ja äiti heittäytyi kantaan "jos tahot sen ni sit otat ite yhteyttä ja kysyt sitä" (olen super ujo soittamaan ventovieraille) mutta myyjä otti vastaan sähköposteja joten lähetinkin ovelasti sellaisen :twisted: MUTTA kun sitten kerroin että sieltä tuli vastaus että voidaan tulla katsomaan niitä pentuja kunhan vaan ilmotetaan ajankohta etukäteen niin sitten äiti päättikin pistää jarrut pohjaan ja se 350 mitä pentu olisi maksanut onkin yhtäkkiä iiiiiihan hirveästi rahaa ja ei mitenkään nyt ole varaa siihen! Siis mitä? Ensin se lupaa että jos löydän korkeintaan 500 maksavan koiran voidaan ottaa se ja sitten kun löydän reilusti ALLE sen hintaisen niin se ei käy? :? Hiukan kyrpii suoraan sanoen. Jos se ei halunnut ottaa koiraa mistään hinnasta ni olis helvetti sanonu sen ENNEN ku mä kulutin viikon etsien luotettavan olosta myyjää jolla on halpoja pentuja. Ollaan nyt sitten tänään otettu asian tiimoilta jo KOLMESTI yhteen (tai siis eilen... en vielä ole mennyt nukkumaan) Jotenkin koko homma on kääntynyt muotoon että mä olisin syypää siihen että se pentu on niin kallis o_ô (=että olisin ettinyt vaan liian kalliita pentuja) Mutta se ite anto mulle hinta ja koko rajan ja mä onnistuin löytämään jotain mikä meni siihen kategoriaan joten helvettiäkö mulle skitsoaa. Ei ole mun syyni että joku myy koiraa niin halvalla että se makso alle 500 >P Koska siitähän tässä varmaan oli kyse, se yritti iskeä niin alhaisen hinnan ettei kukaan myy sillä ja nyt sitä pännii kun joku myikin. Meh. Joo vali vali, mutta ihan oikeasti haluan sen koiran, nyt vain pitää pari viikkoa antaa pölyn laskeutua ku se on noin vihanen ja sit yrittää taas. (Mutta itseppä lupasi ja pidän huolen että äityli PITÄÄ lupauksensa)

[/äärettömän pitkä ja tylsä rant ala Josie]
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Kesä 23, 2010 10:19

^ Min olen kanssa ihmetellyt, miten japaninpystykorvan pennuista pyydetään nykysillään yliali TUHAT euroa. Markka-aikaan meijän penikat lähtivät 2700 - 3000 mk:lla (tuntuupa kummalliselta kirjoittaa 'mk') ja jos se kutosen kerroin enää yhtään suuntaa antaa, niin hinta olisi 14 vuodessa tuplaantunut. O_o

Tänään kiukuttaa hukattu lomanalku! Kävin testeissä kurkun takia, tänään oli viimeinen lääkäriaika ja yhtään mitään vikaa ei löytynyt. "Olisiko mahdollista, että tämä aiheutuu sun perusongelmistasi?" Psyykkinen tukehtuminen, håh. No, hyvä tietää, ettei ole mitään ylimääräistä siellä, mutta ketuttaa kesäkuun turhat päivät Jyväskylän kämpillä ja...en edes halua arvioida, kaikki sairaalamaksut ja bussimatkat. Ainakin 100 e. Prkl. :twisted:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Kesä 23, 2010 10:48

^ No kyllä, ymmärrän toki että kasvattajat tahtovat kompensaatiota vaivoistaan, (siis miettikää nyt kaikki ruoka-rokotus-eläinlääkäri jne kuluja, jotka varmasti myös ovat nousseet) mutta kun sekaroituisista rokottamattomista pennuistakin saa maksaa yli 500 euroa niin jossain mättää. Lisäksi kun tuo hinta ei todellakaan takaa että koira olisi sitten täydellisen terve ja voinhan minäkin kirjoittaa netti ilmoitukseen että "rokotettu, paperit hukassa" ja joku varmasti uskoo että sitten se on rokotettu koira vaikkei siitä todisteita olisikaan. En yhtään ihmettele että viron ja venäjän pentutehtailijoitten on helppo löytää täältä idiootteja jotka ostavat halpoja pentuja joita sitten teetetään lisää kun menekki on taattu. [/rant] Ihmettelen että saako nuo kennelit oikeasti koiria myytyä nykyisillä hinnoillaan? Kaipa ne saa, mutta epäreiluahan tuollainen on köyhiä kohtaan joilla ei ole varaa pistää kuukauden tiliä koiran hankintaan

*tuijottaa taas koirailmoituksia* Husky olis aika mageee.... eh ja hittoon rotukoirat, takaisin sekarotuisten pariin... Missä vaiheessa sekarotuisia muuten on alettu kutsua seropeiksi? Kun aloitin koiran etsinnän olin ihan hukassa että mikä ihmeen seropi....? (=SEkaROtuinen PIski) Viimeisin nimi millä itse olin sekarotuisia kutsunut on Coctaili :3
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Kesä 23, 2010 11:12

Snowdance kirjoitti:Tänään kiukuttaa hukattu lomanalku! Kävin testeissä kurkun takia, tänään oli viimeinen lääkäriaika ja yhtään mitään vikaa ei löytynyt. "Olisiko mahdollista, että tämä aiheutuu sun perusongelmistasi?" Psyykkinen tukehtuminen, håh. No, hyvä tietää, ettei ole mitään ylimääräistä siellä, mutta ketuttaa kesäkuun turhat päivät Jyväskylän kämpillä ja...en edes halua arvioida, kaikki sairaalamaksut ja bussimatkat. Ainakin 100 e. Prkl. :twisted:

Myö kävin kerran lääkärillä kun kurkkuun sattui niin hitosti, oli semmoinen pistävä tunne, mutta mitään ne ei löytäny. Sano vaan että mee kotiin lepäämään. Noh, mulla oli kerran joskus vuonna peruna joku tulehdus jonka aikana nielurisat turpos aika isoiks eikä ne ole siitä koskaan kutistunut ennalleen. Siitä lähtien niihin on kertynyt sellaista valkoista bakteerimössöä (joka haisee kakalta) kokkareina joita joutuu ihan sormin kaivamaan sieltä peilin ja hyvän valaistuksen kanssa. Tuolloinen kurkkukipu oli johtunut n. sentin halkaisijaltaan olleesta mokomasta joka oli kohtuullisen syvällä kurkussa hankalassa paikassa niin ettei sitä nähnyt. Lopulta se tuli sieltä ihan omia aikojaan ja kurkkukipu tyssäsi siihen.

En tiedä millaista vaivaa sinulla on kurkussa mutta kannattaa tarkistaa aina nielurisujen puhtaus. Oho, typotin nielurisujen :D Enkä korjaa.

Joku kaunis päivä kyllä hakeudun sinne nielurisaleikkaukseen vaikka isäni sanoo ettei se auta :?
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Kesä 24, 2010 6:17

^ Noup, ongelma on sellainen, ettei kurkku suostu aina 'vetämään'. Tosin nyt se on ollut taas parempi, enkä enää meinaa tukehtua jokaiseen aamuteeheni. Kai sen sit täytyy olla psyykkistä, jos kuvassa ei mitään estettä näy. O_o Toivoin oikeestaan, että se johtuisi nielurisoista, jotka olisi yksinkertasesti voitu poistaa, mutta ne onkin kuulema ihan kunnossa.

josie kirjoitti: Missä vaiheessa sekarotuisia muuten on alettu kutsua seropeiksi? Kun aloitin koiran etsinnän olin ihan hukassa että mikä ihmeen seropi....? (=SEkaROtuinen PIski) Viimeisin nimi millä itse olin sekarotuisia kutsunut on Coctaili :3

Meiltä löytyy vanha koirakirja, jossa sekarotuisia kehotetaan kutsumaan joko bastardeiksi (You bastard!) tai sitten voi keksiä koiralleen jonkin erikoisen "rodun". Mistä puheen ollen, jäljitin kerran turhaan erään wanhan koiraleffan rotua, minkä sanottiin elokuvassa olevan Bratislavan paimenkoira. Ihan perus-vanhaenglanninlammaskoira/partacollie se oikeasti oli. X_x
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä