Tänään olen iloinen...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Pe Loka 08, 2010 2:51

Miuta ilahdutti itse asiassa jo.... 2 viikkoa sitten(on ollut hiukan kiire koulussa niin en ole tänne ehtinyt) se että kävelin paikalliseen antikvaariin (joka surullista kyllä on lopettamassa kun tämä vuokrasopimus umpeutuu keväällä) jossa oli alennuksessa vähän vanhempaa mangaa. Vahempi manga sisälsi kasan yaoita ja niinpä onnellisena ostin Love Pistolssin osat 2-4 (4.90 kpl!!!) [ja jotenkin onnistuin olemaan niin hyvä onninen että bookplussalta sain sitten tilattua ykkös (ja vitos) osankin kotona. X3] Sitten raahauduin puolenkuun peleihin naapurikadulle ja kas! Joku oli sinne ilmeisesti myynyt koko manga hyllynsä ja siellä oli sitten vähän lisää yaoita ja ostin sitten 5 kirjaa lisää sieltä, nekin hintaan 4.90/kpl! KAIKISTA PARASTA oli että yksi näistä viidestä oli manga nimeltään Challengers (vol. 1) jota olen metsästänyt melkein KAKSI VUOTTA. VIHDOINKIN löysin sen! *tanssii* Omistin siitäkin osat 2-4 jo etukäteen kun olin ne hölmönä ostanut uskoen ettei tule olemaan ongelma löytää se ykkös osakin, voin kertoa että väärässä olin, mutta toisaalta ilmeisesti kärsivällisyys kannatti koska nyt ne kaikki sitten on kasassa :lol:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Loka 09, 2010 8:26

^ Yaoi mangaa...:P Josieee, siunhan piti postata kuva asumuksestasi, sen jälkeen kun olisit piilotellut yaoimateriaalin pois näkyvistä... 8)

Mutta joo, pimenevät illat ilahduttavat! Emt, jotenkin olen enemmän elossa, kun ulkona on muuten pimeää tai pimeähköä, mutta katuvalot ym. valaistus loistaa ja erottuu hyvin. Kontrastierot tai jotain, joten näen ja tajuan näkemäni paremmin kuin tasaisen kirkkaina tai harmaina päivinä. Jaaaaa löysin kirjastosta älyttömän hyvän uuden Stephen Kingin (Tapahtumapaikka Duma Bay) - suoraan sanottuna en olis enää uskonu lukevani Kingiltä uusia hyviä kirjoja, jotka se on kirjottanut vuoden 1990 jälkeen...mutta olin väärässä, mikä loistava havainto. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » La Loka 09, 2010 10:36

Ihme on tapahtunut! Kansanedustaja puhuu asiaa.

Osa 1
Osa 2
Osa 3

Politiikka on heti kiinnostavaa kun siitä tajuaa jotain.
Tämä yleensä johtuu siitä että puhutaan oikeista asioista eikä vain lässytetä jotain hienolta kuulostavia sanoja ja jauheta sontaa mikä ei tarkoita oikeasti mitään, mitä politiikkamme valitettavasti nykyisellään on.

Oikeastaan tämä saa minut aika vihaiseksi, haluaisin tehdä asialle jotain, mutta on niin positiivista että joku ajatteleva ihminen saa ääntään edes vähän kuuluviin. Kumma juttu kun asia otetaan puheeksi vasta kun kansanedustaja ottaa kantaa, vaikka tästä on puhuttu ja tiedetty iät ja ajat...
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Tom » La Loka 16, 2010 11:58

Dudduduuu, Fable III:n ilmestymiseen ei ole enää kauaa! Se tulee justiinsa sopivasti silloin kun minulla on syysloma.. Jihuu! <3 :mrgreen:
Jajajaja saan alkaa venyttämään korvalävistyksiäni! Piti taivutella äitiä jonkun aikaa ennen kuin se antoi periksi :D
Olen myös semi-iloinen lumesta! Täällä on jo sellainen pari senttiä lunta maassa, ei se kyllä varmaan maassa pysy kauaa..
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja josie » Su Loka 17, 2010 6:18

Snowdance kirjoitti:^ Yaoi mangaa...:P Josieee, siunhan piti postata kuva asumuksestasi, sen jälkeen kun olisit piilotellut yaoimateriaalin pois näkyvistä... 8)

Mutta joo, pimenevät illat ilahduttavat! Emt, jotenkin olen enemmän elossa, kun ulkona on muuten pimeää tai pimeähköä, mutta katuvalot ym. valaistus loistaa ja erottuu hyvin. Kontrastierot tai jotain, joten näen ja tajuan näkemäni paremmin kuin tasaisen kirkkaina tai harmaina päivinä. Jaaaaa löysin kirjastosta älyttömän hyvän uuden Stephen Kingin (Tapahtumapaikka Duma Bay) - suoraan sanottuna en olis enää uskonu lukevani Kingiltä uusia hyviä kirjoja, jotka se on kirjottanut vuoden 1990 jälkeen...mutta olin väärässä, mikä loistava havainto. :D

Se voi olla mahdotonta. 2 kirjahyllyä+tietokone pöydän päällishylly+ kasa mangaa molempien hyllyjen päällä ja puolimetrinen pino mangaa lattialla toisen hyllyn vieressä, yaoita tuosta jotain 80%... Ja kyllä, pimeys ja kylmyys on mahtia :D ei ole yhtään ikävä kesää~

Lisäksi ilahduttaa:
- Rune Factory Oceans
- Kohta on projektiviikko (=viikon loma)
- Hector on alkanut oppimaan temppuja. Viikossa opeteltiin istuminen, makaaminen ja tassun anto X3 Nyt pitäisi keksiä seuraava komento jota lähteä opettamaan....
- Olen ilmeisesti juridiikka nero. Revin tehtävistä kurssilla täysiä pisteitä! :shock: (pitäisi kai vaihtaa alaa...)
- Projektiviikolla ilmestyy Sims 3 Iltahuvit (*lapsellista hihitystä typerälle nimelle* Jenkki nimi btw oli Late Night) jota voi sitten surutta pelailla pari päivää... Olettaen ettei se ole niin buginen kuin edeltävät osat joitten kanssa meni se seuraava VIIKKO pelin pelikelpoiseksi korjaamiseen...
- Etenen Grand Bazaarissa *tähän jokin epämääräinen tanssi* Pelaan sitä aina noin viikon kerrallaan pari kertaa viikossa ja nyt jo poikahahmolla syksy menossa *hidas* Paljon enempää en koulu kiireitten keskellä ehdi pelailla T_T
- Japanilaisen Perfume bändin Electro World kappale. Ei kovin hyvä kappale kuunnella matikan tehtäviä tehdessä mutta hyvin jumputtaa kumminkin :lol: E-leek-roo wooorld~
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Ti Loka 19, 2010 6:41

Tänään nostin maasta palsternakkoja, siis oikeasti eikä Harvest Moonissa :P

Oli kivaa, nyt tahdon tosissaan sen oman kasvimaan <3
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Loka 19, 2010 7:34

^ Real-life sadonkorjuu ON mukavaa, etenkin jos on ite myös istuttanut niitä. :D Tai no, mukavaa ja mukavaa...silloin, kun se tapahtuu vaan joskus huvikseen eikä välttämättömyydestä älyttömän stressin alla staminamittari melkein nollassa.

Pähkinäsuklaalevy ilahduttaa...
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » To Loka 21, 2010 2:24

Ja nyt se on virallisesti takanapäin, autokoulu nimittäin! Pääsin eilen inssin hyväksytysti läpi ja nyt pääsen itse kurvailemaan autolla! Autokoulu söi jonkin verran aikaa, joka säästyy nyt kaikelle paremmalle tekemiselle. Asian varjopuoli on se, etten ennen Saksan-matkaani ehdi pahemmin ajelemaan ja autoni on korjaamolla, mutta kyllä äiti omaansa lainaa.
Niin tosiaan, en ole tänne tuosta Saksa-jutusta vielä kirjoittanutkaan! Onnistuin nimittäin pääsemään puolisattumalta mukaan koulun viikon mittaiselle oppilasvaihtomatkalle Saksan Salzgitteriin ja odotan matkaa innolla! Se alkaa ensi viikon tiistaina ja kestää siis viikon. Olen jo pitkään halunnut käydä Saksassa, tai Itävallassa, ja nyt siihen tarjoutui mahdollisuus! Olen niin iloinen, mutta toisaalta kyllä jännittää ja sitten se työn määrä mikä on tehtävä sitten kun palaan.... kaksi äikänkurssia samassa jaksossa EI ole hyvä idea. Mutta tämä matka on kuitenkin tilaisuus, jota ei sovi jättää välistä!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ma Marras 15, 2010 9:45

Olin Tsukissa!! <3 Kivaa oli konserteissa ja muuta :P mangaa ei tosin tullu ostettuu ku piti päättä kotimatkan junalla ja kolmen naruton välillä:( Pakkohan se junalippu oli valita, kun ei oo kaheksankympin sakkoja varaa maksaa. Olen iloinen koska: :P
- löysin sielt uuden hana kimin halvemmal kui fantasiapeleistä
- älysin etten tartte narutoo omaksi (siis en ala ostaa vanhoi, vaan uudet)
- Sain paaaaljo kamui sielt:P
- Ymmärsin ihmeellisen japanilaisen lasilimupullon käytön. (Se lasikuula siel sisäl on viel arvoitus:P)

Mutjoo yks kaveri oli siel ekaa kertaa ja voi lol sen jutut -_-' Se sai kuulla siit HITTistä ekaa kertaa siel ja konsertin jälkee sen kommentti "Mä oon ollu jo kauan ihastunu siihen" Oli iha pakko juosta nauraa vessaan, joo jotkut siiin ulkopuolel kummasteli XDXD En ite kauheesti suosinu sitä Hittii, mut ainaha o kiva hyppii siin lavan edes iha onnessaa vaik ei siit esiintyjäst nii välittäis;D (Päästii iha eteenXD)
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Marras 17, 2010 2:58

Saimme vihdoinkin uuden PlayStation 2:n <3

Se tosin vaatikin sitten sitä, että kiersimme kaikki Imatran supermarketit ja elektroniikkakaupat läpi ja konsoli löytyi vasta Teknisiltä joka oli viimeinen kohteemme kierroksella : D Muuten konsoli olisi pitänyt hakea Lappeenrannasta, mistä sen tosin olisi saanut reilusti halvemmalla. Mutta nyt on uusi pleikka ja voin taas laulaa SingStaria ja pelailla kaikkia kivoja pelejä~ Voisin vaikka aloittaa Disgaea 1:nkin alusta, ehkä pelin ääniraita uudessa konsolissa jopa toimisi.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Marras 17, 2010 3:21

Rune 3 saapui tänään postilootaan. :) Ja huomenna ykkösten risteily. Uuh. :)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Marras 17, 2010 4:03

It's curl time! Sain hetken mielijohteesta idean hankkia kiharat, jollaset miulla on ollut viimeksi...en edes muista milloin? Eipähän tarvi niiden kanssa laitella aamuisin hiuksia. Tosin...operaatio on vasta edessä, joten on pieni mahdollisuus, että tulenkin illalla itkemään hampuiksi palaneita hiuksiani. :lol:

Biokemian erittäin kettumainen tentti meni läpi, jei! Huomenna olisi toinen, ja siihenkin olen ehtinyt lukea koko tenttialueen.

Ja sitten...Epic Mickey julkaistaan kohta! En tiiä itekään, miksi yht'äkkiä hypetän näin paljon jotain Disney-tasoloikkaa, mutta niin se vaan on. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Marras 18, 2010 10:47

^ Pikku siskoni julisti juuri siut uudeksi parhaaksi ystäväkseen. Odottaa kanssa Epic Mickeytä innoisaan. Mie tahdon kokeilla vain sitä seikkaa että voiko siitä maailmasta oikeasti poistaa/lisätä kaikkea. Aloitan poistamalla maan Mikin jalkojen alta! :lol:

Miuta ilahduttaa hyvin sujuva koulu~ (ainakin siis osittain hyvin sujuva :roll: valivali ketjussa lisää siitä mikä ei suju... ) Meillä on integroitu englannin ja järjestelmä suunnittelun kurssi, ensinnäkin se sisältää hirveästi ryhmätöitä joista en juuri perusta, MUTTA meidän ryhmä koostuu neljästä jurottajasta eli vain jaamme tehtävät, kukin tekee osansa ja sitten kasaamme yhteen = TÄYDELLINEN TIIMI MIULLE! Sen lisäksi siihen liittyy ikävien tiivistelmien tekoa kirjasta, jonka jälkeen keskustellaan aiheesta, mutta sain ekasta tiivistelmästä täydet pisteet JA keskustelustakin (vaikken oikeasti paljon osannut lätistä aiheesta) 3/4 pistettä! Ei paha alku kurssille! :D Lisäksi sain täydet pisteet projektihallinnan tehtävästä :3 *ylpeä itsestään*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Marras 19, 2010 7:33

josie kirjoitti:Mie tahdon kokeilla vain sitä seikkaa että voiko siitä maailmasta oikeasti poistaa/lisätä kaikkea. Aloitan poistamalla maan Mikin jalkojen alta! :lol:

Julmuus, nimesi on josie! :D Kerro toki uudelle bestikselleni, että Epic Mickeyn saa tod.näk. halvimmalla tilattua Verkkokauppa.comista: http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=29350 , jonne laitoin omankin tilaukseni.

Hmm, kiharoista tuli aika hulvattomat, just sopivan loivat ja muutenkin aivan buenot. :D Tosin siinä pesualtaassa piti olla niin ihme asennossa, että alaselkä on huutanut rääkättynä koko eilisen ja tän päivän. Nyt alkaa mennä ohi. 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Joulu 12, 2010 7:24

Aaaaaaa, nukuin iltakuudesta aamuviiteen! Sehän on...sehän on NORMAALIA! Ihanaa herätä aamulla hyvin nukkuneena ja tietää, ettei kesken päivän tod. näk. ole pakko jatkaa unia ja kieroutunutta vuorokausirytmiä. Olin nimittäin illalla ihan varma, että heräisin joskus kaheltatoista yöllä, enkä sais enää loppuyönä ollenkaan unta. Mikään ei ollut pitkään aikaan näyttänyt niin kauniilta kuin 05-alkuinen kellonaika kelloradion näytössä.

Hee, saan kiittää tästä Silent Hilliä. Toissayönä en pahemmin nukkunut, mutta pelasin SH:ta johonkin puoleenpäivään pahimman unetusajan ohi ja senkin jälkeen olin epätavallisen virittyneessä tilassa, kiitos kauhupelin. :P Joten jaksoin valvoa iltaan asti.

Matkustan tänään kotia joululomalle ja näen rakkaan koirapapparaiseni, joka ei toistaiseksi osoita kuolemisen merkkejä. Kaksi muuta koiraani on molemmat kuolleet joulukuussa, joten olisin iloinen, jos Toivo sinnittelisi reilusti ens vuoden puolelle.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä