Snowdance kirjoitti:^ Yaoi mangaa...

Josieee, siunhan piti postata kuva asumuksestasi, sen jälkeen kun olisit piilotellut yaoimateriaalin pois näkyvistä...

Mutta joo, pimenevät illat ilahduttavat! Emt, jotenkin olen enemmän elossa, kun ulkona on muuten pimeää tai pimeähköä, mutta katuvalot ym. valaistus loistaa ja erottuu hyvin. Kontrastierot tai jotain, joten näen ja tajuan näkemäni paremmin kuin tasaisen kirkkaina tai harmaina päivinä. Jaaaaa löysin kirjastosta älyttömän hyvän uuden Stephen Kingin (Tapahtumapaikka Duma Bay) - suoraan sanottuna en olis enää uskonu lukevani Kingiltä uusia hyviä kirjoja, jotka se on kirjottanut vuoden 1990 jälkeen...mutta olin väärässä, mikä loistava havainto.

Se voi olla mahdotonta. 2 kirjahyllyä+tietokone pöydän päällishylly+ kasa mangaa molempien hyllyjen päällä ja puolimetrinen pino mangaa lattialla toisen hyllyn vieressä, yaoita tuosta jotain 80%... Ja kyllä, pimeys ja kylmyys on mahtia

ei ole yhtään ikävä kesää~
Lisäksi ilahduttaa:
- Rune Factory Oceans
- Kohta on projektiviikko (=viikon loma)
- Hector on alkanut oppimaan temppuja. Viikossa opeteltiin istuminen, makaaminen ja tassun anto X3 Nyt pitäisi keksiä seuraava komento jota lähteä opettamaan....
- Olen ilmeisesti juridiikka nero. Revin tehtävistä kurssilla täysiä pisteitä!

(pitäisi kai vaihtaa alaa...)
- Projektiviikolla ilmestyy Sims 3 Iltahuvit (*lapsellista hihitystä typerälle nimelle* Jenkki nimi btw oli Late Night) jota voi sitten surutta pelailla pari päivää... Olettaen ettei se ole niin buginen kuin edeltävät osat joitten kanssa meni se seuraava VIIKKO pelin pelikelpoiseksi korjaamiseen...
- Etenen Grand Bazaarissa *tähän jokin epämääräinen tanssi* Pelaan sitä aina noin viikon kerrallaan pari kertaa viikossa ja nyt jo poikahahmolla syksy menossa *hidas* Paljon enempää en koulu kiireitten keskellä ehdi pelailla T_T
- Japanilaisen Perfume bändin Electro World kappale. Ei kovin hyvä kappale kuunnella matikan tehtäviä tehdessä mutta hyvin jumputtaa kumminkin

E-leek-roo wooorld~