Tänään olen iloinen...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Joulu 15, 2010 7:59

Anteeksi tupla...mutta olen tuosta asti saanut pidettyä kiinni tästä hyvästä unirytmistä. Herään aamuseiskalta ja iltayheksältä olen jo niin väsynyt, että nukun koko yön ja herään taas aamuseiskalta jne. Eikös jossain ole sanottu, että jokin tapa kehittyy kolmessa viikossa? Just sopiva projekti joululomalle.

Mutta siis - tuollainen yöunirytmi on kullanarvoinen asia! Sen tajuaa tosin vasta sitten, kun sen menettää.

Muuten olen iloinen koiruudesta, joka on jopa paremmassa kunnossa kuin syksyllä (=yskii vähemmän), Epic Mickeystä ja siitä, että varastosta löytyi laatikollinen laivalta tuotua suklaata. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Joulu 15, 2010 10:55

^ Oi olen kade unirytmistäsi T_T Omani on... täysin ympäri. Menin tänään aamukahdeksalta nukkumaan ja heräsin neljältä iltapäivällä, tänään tähtään kahdeksi sänkyyn ja lähden siitä sitten korjaamaan... Miulla jotenkin hämärästi alkoi jo eilen joululoma o_ô En ees tajunnut sitä ennen ku tänään että meillähän ei muuten olekkaan torstain tunteja...

Nyt olen sitten hakannut Rune Factory kakkosta vähän hardcorempana tämän päivän. Enää vähän työtä niin pääsen viimeiseen luolaan *___* Huonona puolena on että pelissä on syksy->sataa->ei tekemistä. Olen jo opiskellut koulussa kaiken mitä voi, läpäissyt Dojon ja tehnyt kutakuinkin kaikki tehtävätkin muilta paitsi Tanyalta (tai no itse asiassa olen tehnyt Tanyankin tehtävät mutta ne kun voi aina tehdä uudestaankin...) joten ainoa asia mitä vielä voisin tehdä olisi joko levuttaa viimeistä vastusta varten, tai kokeille nostaa forging ja accessory tasoa :/ Joskin, missään ei ole tilaa säilyttää materiaaleja joten siitä tulisi kyllä sellaista kahden kaapin ja repun välillä pläräämistä että hermot menee. Huvikseni kesytin juuri 20 uutta monsteriakin vain jotta saisin enemmän tekemistä :lol: Rune Kolmosen saantini ilmeisesti hiukan viivästyy, sitä ei juuri nyt saa *head desk* mutta ehdinpähän taistella kakkosen läpi! Ja jos saan sisarukseni vakuutettua että ne eivät tahdo Wiillä pelata joululomalla voisin ehkäpä pelata Joko HM:ToT:ia tai Rune Factory Frontieriä. :D
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Joulu 15, 2010 11:19

Frontieria. ;)
Rune Kolmosen jälkeen ei enää tee mieli palata aiempiin osiin, heh.

Olin hetken iloinen kunnes huomasin RF3-ketjuun vastanneen jäbän olevan botti. :<
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Joulu 20, 2010 11:43

Woo hoo~ VIHDOINKIN pääsin Rune kakkosessa vikaan luolaan! *tanssii onnessaan* Kuka ikinä keksinytkään metodin sinne pääsyyn voi mennä potkaisemaan itseään *hmph* MUTTA PÄÄSIN SINNE! Eikä tavis vihollisetkaan ole mitenkään ylivoimaisen vaikeita siellä edes *thumbs up* Nyt odotan kauhulla että siellä jossain syvemmällä odottaa kuussataakolkytkakstuhatta peltoa jotka täytyy viljellä täyteen rehuja ennen kuin pääsen kohtaamaan viimeisen vastuksen <.< MUTTA EI SE MITÄÄN KOSKA VIHDOINKIN ETENIN WOOT! :lol:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » To Joulu 23, 2010 10:32

Joululoma! <3
Tai oikeastaan lomani alkoi jo eilen, tiistainen yökirkko kun venyy aina seuraavan päivän puolelle. Ihanaa kyllä olla vapaa kaikista kouluhommista! Nyt on aikaa lueskella, katsella rästiin jääneitä Hetalia-jaksoja, pelailla pelejä ja kaikenlaista muuta mukavaa. Ja onhan tuolla kyllä kouluhommaakin: kolme saksan YO-vihkoa muun muassa. Mutta kyllä ne ehtii tekemään! Joulun kruunaa lukuisat tosi hyvät elokuvat, joita loman aikana tulee. Tein eilen listan kaikista filmeistä, joita aion katsoa. Elokuvaähky uhkaa, mutta kyllä se on sen arvoista!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Joulu 24, 2010 4:39

Joulua kaikille jos tänne joku tänään eksyy :3

Kaipa se on ihan ilon syy? :D
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Joulu 24, 2010 5:19

Jep, jouluja. :D

Kyllä olen iloinen, että huomenna loppuu joululaulurääkki radiosta ja että se on taas yhden vuoden osalta ohi. Rivien välistä voi lukea, etten ole mikkään ylin joulufani...salainen haaveeni on sellainen jouluelokuva, jossa joulua inhoava "pahis" ei muuttuisikaan lopussa tajuamaan joulun lässyn lässyn autuutta. (Ehkä se joskus oli niin, mutta ei enää nyky-Suomessa ja minun elämässäni.)

Tykkään kyllä ruuasta ja suklaasta. Kukapa ei? SIIHEN pitäisi olla jo todella paatunut henkilö. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Joulu 24, 2010 10:40

Voin tarjota syytä siihen miksi joululeffat aina on lapsille suunnattuja ja hyvyys aina voittaa lopuksi *click* (Tuo muuten muutenkin on ihan loistava saitti :lol: )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Joulu 31, 2010 12:39

Sain myöhäisenä joululahjana Simon's Cat kirjan - ja se on mahtava <3

Simon's Cat on niiiiiin suloinen! Siitä ei vain voi olla pitämättä jos vähänkään pitää kissoista ja/tai on omistanut/omistaa kissan.
Jos et tunne, tutustu -> http://www.youtube.com/user/simonscat
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Tammi 23, 2011 10:54

Kaksi viikkoa yliopistoa ja olen jo ehtinyt suorittaa kaksi kurssia! Jee. (1 x tentti ja 1 + lyhyt labrakurssi.) Olen nyt kahen viikon ajan käynyt yo:lla joka päivä ma-pe ja näistä useimmat päivät kaheksaan. Unirytmi normalisoitui kuin itestään. Ihan totta, kaikkien kurssien luentojen pitäisi olla pakollisia. Hajoan akateemiseen vapauteen ihan kirjaimellisesti. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Helmi 12, 2011 10:24

Kaverini tulee tänään meille ja pidämme hardcore-leffailtaa sekä kuvaamme penkkaripukujamme, tai siis itseämme niissä puvuissa. Voi sitten kuvia laitella deviantArtiin tai johonkin ihmisten tuijoteltavaksi. Itse olen Englannin naisversio Hetaliasta ja kaverini Watchmenin Rorschach. Tänään tulee vieläpä American Beauty, yksi kaikkien aikojen lempparifilmeistäni ja lisäksi katsomme pari muutakin filmiä, jos kaikki nyt menee suunnitelmien mukaan. Kiva ilta tiedossa! Hyvää rentoutumista näin kun äidinkielen tekstitaidon YO-koe jäi taakse!

Lisäksi äitini osti minulle yllätyksenä 1001 elokuvaa, jotka jokaisen on nähtävä edes kerran eläessään - kirjan. Mahtava elokuvaopus, jota olenkin selaillut jo innolla. Osa kirjassa esitellyistä elokuvista on kyllä aika karmivia jä järkyttäviä - muuten kyllä varmaan yrittäisin katsoa ne kaikki :'D
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Helmi 15, 2011 4:13

Tänään ilahduttaa se ettei uusi My Little Pony sarja ole huono ♥ Kyllä ihan oikeasti. Piirtotyyli vaatii totuttelua mutta kun siitä pääsee yli niin alta paljastuu ihan kelpo sarja. Tämä tuntuu taas "aidolta" pikku ponilta jonka muistan lapsuudestani. Ainoa asia jonka oikeasti muuttaisin on Pinky Pien ääni (repii aivoni hajalle, joskin taustalla voi olla se että olen muutenkin vähän kipeä.)

Tässä teillekkin sen alkutunnari.

Olin oikeasti positiivisesti yllättynyt edellisten pissisponien jälkeen tälläisestä sarjasta ♥ Lisäksi tykkään että näitten luonteita on vähän kehitetty eteenpäin.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Ti Helmi 15, 2011 9:48

HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Helmi 16, 2011 1:21

Kirjoitukset ennen lukulomaa OHI! Saksan kuuntelu oli tänään ja se meni hyvin (opettaja merkkasi kuunnellessaan vastaukset vihkoon ja saimme katsoa niitä sen jälkeen), mutta englannin kuuntelu oli hirveän vaikea eikä mennyt mielestäni yhtään hyvin. Inhottaa - mielessä kangerteli hyvä arvosana englannista. Taitaa jäädä haaveen tasolle ja kun se englanti olisi voinut olla yksi jatko-opintovaihtoehto. Taitaa kyllä näiden kirjoitusten myötä kaatua :/ Mutta kirjoitukset ovat nyt taas toistaiseksi ohi ja lukuloma alkaa.
Tänään abikaronkka ja huomenna PENKKARIT! JEE! Kävin tänään ostamassa vielä lätkäliigoja koulun pahojen penkkarikarkkien lisäksi ja tölkillisen Sangriaa juotavaksi. Ko. juoma löytyy Grand Bazaarista niin ajattelin kokeilla :'D Ja sen saa vielä uudelleen suljettua ja koska se näyttää mehutölkiltä, sitä voi kantaa mukana leimautumatta juopoksi 8D Överikännejä ei ole tarkoitus vetää, vähän tölkistä hörppiä lämmikettä vain. Huomenna pitää kyllä rekkaan noustessa varustautua kaikilla mahdollisilla ulkovaatteilla ja ottaa termariin teetä lämmikkeeksi - luvattu on aivan hirveitä paukkupakkasia.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Helmi 16, 2011 7:58

Uuu penkkarit! Muistan omani... -25 astetta pakkasta, peruslahtelainen jäätävä tuuli joka puhkui tuhatta ja sataa JA koska tämä ei tietenkään riittänyt niin helvetilliset kuukautiskivut. Eipähän unohdu ikinä se päivä <.< Luojan kiitos meille ei tehty kuten edellisen vuoden opiskelijoille joitten päälle "vihollis" koulun idiootit heittelivät raakoja kananmunia.

Etsura, just parhaita sarjiksia :lol: (kiitos vaan yksi sarjakuva sivu lisää seurattavaksi. *mulkoilee 47 sarjan listaansa* >.> )

Anyways, tänään oli sitten VIHDOINKIN esitelmä meidän kaksi jaksoa jatkuneesta järkyttävän isosta ryhmätyöstä. Siis oikeasti, HALLELUJAH SE ON OHI! Olisin varmaan mennyt järjiltäni jos se vielä jatkuisi. Siis inhoan ryhmätöitä ihan defaulttina, sen lisäksi tämä työ oli meidän ulkomaan opiskelijoiden kanssa ja noh, kiinalaisen englanti ja suomalaisen englanti on kaksi AIVAN eri kieltä. Kielimuurin lisäksi meidän ryhmässä oli vähän sellainen henki että mä teen homman kiinalaisen pojan kanssa, kiinalainen tyttö selaa facebookia sillä välin ja kun ollaan "valmiita"se tulee katsomaan mitä tehtiin ja kutakuinkin vaatii tekemään koko roskan uudestaan koska se ei hänestä ole hyvä. ARGH. Tekisi itse jos ei kelpaa! Mutta niin siis, ilon aihe: EI ENÄÄ TÄTÄ RYHMÄTYÖTÄ WOO!

JA ei enää pitkä aika kun on seuraava loma ♥ Olispa jo 9 viikko :'<
josie
[Admin] No-life

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä