Tänään kiukuttaa...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » To Kesä 09, 2011 10:16

Aww voi Snowia. :( Itsellä kanssa vielä muutama koulu työ jotka pitäisi tehdä ja palauttaa.... Meeh en jaksaisi TT_TT

Miuta pännii jokin niinkin normaali asia kuin helle. Kuinka kukaan voi oikeasti nauttia tästä? Liian kuuma nukkua, liian kuuma olla hereillä saati sitten tehdä jotain.... Eli siis iloisesti makaan puoliksi tajuissani lattialla kun siellä on suunnilleen tarpeeksi vilpoista. Ja sitten koira jo hyppiikin mahan päälle, se on ilmeisesti Hectorista varsin hauskaa kun taivun joka hypystä kaksin kerroin ja vingun. :roll:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Ti Heinä 12, 2011 7:13

Joo.

Olin koko viime viikon pienoisessa köhässä, mutta lauantain/sunnuntain välisenä yönä sitten jysähti. Järjetön korvasärky oikeassa korvassa, joka alkoi minun rauhaisasti elokuvaa katsoessa. Parilla 1g Panadolilla sain jotenkuten unta kahden aikaan yöllä, mutta heräsin puoli viisi siihen, että toista korvaa särki. No, sunnuntaina päivystykseen ja tuomio: lääkäri ei näe korviin, mentävä puhdistukseen tiistaina. Sain jotain korvatippoja ja menin tänään puhdistukseen (mikä oli tuskaisa kokemus: hyperventiloin ja itkin paniikissa, vaikka toimitus ei sattunut juuri yhtään) ja sen jälkeen lääkärille. Tuomio: korvatulehdus molemmissa korvissa. Sain sekä tippoja että pahanmakuisia lääkkeitä, joita on otettava KOLME päivässä.

En sitten mennytkään viikonloppuna mökille. Ja olisin kerrankin voinut, kun minulla sattui olemaan kolme perättäistä vapaata töistä! Että ihan kiva, menivät nyt kärsiessä ja sairastaessa. Olen nukkunut tosi huonosti, koko ajan väsyttää ja ulkona on kuuma eli sisällekin tukehtuu. Ja huomenna sitten töihin. No, meillä ei paljoa asiakkaita käy, mutta joka tapauksessa.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Heinä 12, 2011 11:33

Voi Demmiä koeta parantua siellä. :(

Itsellä kanssa köhää ollut pari viikkoa, en sitten tiedä olisiko jotain pöpöä liikkeellä :/

Mutta niin ärsytyksen aihetta: Koira. Ei MITÄÄN tietoa mitä sille tapahtui mutta yhtäkkiä sen silmä vaan alkoi kutisemaan hirveästi ja tietysti se sitä raapi niin että kaikki karva varisi silmän ympäriltä pois. Tein sille pahvista kaulurin ettei päässyt raapimaan mutta perkele se on niin pahuksen taipuva että se rapsutti itseään sen kaulurin yli ja kun se kyllästyi kauluriin se otti sen etutassujen väliin ja bloppasi pois päästään ja repi kappaleiksi. =_= NOH Sitten tämä mikälie tulehdus levisi korviinkin ja se raapi korvansakkin ihan verille. Naapuri jo huolissaan kysyi että onko Hector ollut tappelussa toisen koiran kanssa, kiva oli selittää että ihan itse se on sen aiheuttanut... Eläinlääkärillä sitten käytiin ja ei se oikein siellä osannut sanoa että mikä tuon olis aiheuttanut, antoi vaan antibiootti kuurin ja silmä- ja korvatippoja. Noh jostain syystä tabletit meni helposti EKAN VIIKON. Se söi niitä kuin herkkuja, sitten se yhtäkkiä tajusi että rkele täähän onki lääke eikä herkku ja alkoi syljeskelemään ne ulos =_= Silmätippoja sille saa laitettua vain iskä, kaikkien muitten sormet on jo purtu rikki jos sitä yritti ja korvalääke on ainoa mistä se oikeasti tykkää, ilmeisesti on kivaa kun sitä pitää hieroa niihin korviin :) Mutta juu, nyt näyttää jo paljon paremmalta tuo hauvan nassu, vielä ei karva ole kasvanut takaisin niihin kohtiin joista se lähti, mutta toisaalta eipä ne enää ole verisi rakkuloistakaan täynnä joten... Kaikki hyvin nyt? *koputtaa puuta varmuuden vuoksi ettei manaa sitä*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ti Elo 23, 2011 7:41

Tänään lintubongaus-kurssi ja flunssa vaan pahenee. :(
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Elo 25, 2011 8:43

Flunssa vaivaa täälläkin :( On vielä niin ihanaa sorttia että viime viikonlopun olin ihan kipeä, maanantaina tarpeeksi terve mennäkseni töihin, tiistai sujui jo vähän räkäisenä mutta muuten terveenä, keskiviikkona olin hetken terve... Ja TÄNÄÄN TAAS kurkku kipeänä ja limaa erittyy enemmän kuin laki sallii, ELI ennustan että tämäkin viikonloppu menee puoli tajuttomana makaillessa kipeänä =_= EI NÄIN.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » To Syys 08, 2011 8:13

Meninpä sitten hävittämään puhelimeni kaupunkisuunnistuksella =___= (huom. olin jaffalinjalla) Lisäksi teloin kyynärpääni ja muutenkin oli ikävää.

Puhelin saattaa tosin olla yliopistolla, huomenna selviää senkin lelun kohtalo.

EDIT// Jee, löysin puhelimeni! Koulullehan se oli jäänyt. Riemuitsin asiaankuuluvalla tavalla ja irrotin naurut opiskelijakaveriltani :'D
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Marras 27, 2011 11:25

Moccamasteri kuoli :cry: (Onneksi meillä on toinenkin kahvinkeitin hätätapauksia varten, mutta eihän sellainen muovinpalanen nyt Moccamasteria voita!)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Marras 29, 2011 9:57

^ Oivoi. Koin pari viikkoa sitten kahvikriisin, kun suodatinpussit olivat ihan huomaamatta loppuneet. Suodatin kahvin sitten nenäliinalla, mutta siitä liukeni sekaan jotain pahuksen aloe veraa. Join sen silti, epätoivoista? ^^

Nyt alkoi hiukka huolestuttaa, että seuraava tentti on viikon päästä, samoin työselostusten palautus parin päivän päästä ja olenko tehnyt mitään minkään eteen, no en.

Joulun lähestyminen pännii. Kaupat näyttää jo siltä ja kohta, kohta ne alkavat - JOULULAULUT, joita et pääse pakoon. X_X
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Marras 29, 2011 10:22

Miuta pännii tänään harjottelupaikan ihana selkäänpuukotus ilmapiiri. Oikeasti, yksi hyyppä ei saanut ensi viikon maanantaita vapaaksi kun kaikki muut oli pyytäneet sen ensin ja JONKUN nyt kuitenkin pitää olla siellä paikalla joten viimeinen pyytäjä tietysti on se epäonninen. Noh tämä sitten keksi että perskules, saan sen päivän vapaaksi vaikka väkisten ja hakeutui lääkäriin millä lie perusteella ja bäng, wiikko saikkua. Että näin täällä. :roll: Luonnollisesti se nyt tarkoittaa että joku jolle jo on luvattu vapaata ei sitä saakkaan. (Ei siis suoraan koske itseäni koska en edes ollut pyytänyt vapaata, mutta sääliksi käy niitä jotka ovat lomansa anoneet ajallaan ja saaneet ja sitten yksi tulee ja tekee noin...)

Ja Snowi, älä edes muistuta joulusta, vieläkin näen painajaisia joulun alle sijoittuneesta harjoitusjaksosta S-marketissa. Osaan jokaisen niistä lauluista yhä edelleen ulkoa. Enkä siedä yhtäkään. >_<
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » To Joulu 01, 2011 9:03

Ei oikeastaan pänni mutta NUKUTTAA senkin edestä. Hei ihan oikeasti, olenko se vain minä vai eikö aurinko enää ikinä nouse ollenkaan? Aina vaan on pimeetä. Ihan sama mihin aikaan töissäkin mulkaisen pihalle niin aina vaan on yhtä pimeetä. Vaivun kohta talvihorrokseen :/
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Joulu 02, 2011 1:03

^ SAMA. Väsyttää niiiin vietävästi! Tosin vähän eri syistä. Edellisyönä en saanut nukuttua tarpeeksi kämppikseni takia (meni suihkuun myöhään illalla juuri kun olisin mennyt pesemään hampaat ja jouduin odottamaan hänen poistuloaan) ja viime yönä uni jäi myös vähän vähemmälle kun olin poikaystävän luona yötä (eikä nyt ymmärretä mitenkään väärin!). Lisäksi ulkona on kammottava vesikeli - minä NIIN vihaan tätä lumi-sohjo-vesi-jää - väliaikaa! Ei tämä ole mikään vuodenaika!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Joulu 08, 2011 9:02

Valivali jatkukoon...

1. myöhästyin 5 minuuttia töistä kun en saanut itseäni ylös sängystä, siellä heti nipotettiin (vaikkakin aiheesta <.<). = hyvä alku aamulle
2. Töissä ei vain tule nettisivutilauksia. Siis kun yhden sivun tekeminen valmis pohjilla vie ehkä kaksi tuntia jos ei ihan hirveästi säädä ja sivuja tehtäväksi on noin 1/hlö/päivä niin sitten sen yhden sivun parissa pitäisi kuluttaa se 8 tuntia... Ei pysty. Tuijotan keskimäärin viisi tuntia päivässä kelloa toivoen että se jo tulisi neljä jotta pääsis kotiin. Olen kyllä siinä sivussa opetellut piirtämään hiirellä ja kaikkea muuta kivaa ajantappoa.
3. Yhä vaan väsyttää ja tajusin että kun typerän joulun pitää osua viikonlopulle niin en sitten saa YHTÄÄN extra vapaapäiviä :cry: Kaiken muun ihanuuden lisäksi tuo harjoitteluni loppuu 3.1 ja koulu alkaa jo 9.1 niin sekin vapaa jää ihan kämäsen lyhyeksi :cry: Olen ihan valmis lähtemään uudelle kesälomalle nyt heti.
4. Koulun kurssi. "kirjoita hakemus projektiin" öö joo, millainen projekti? Ai sitä ei kerrota. Jaa jaa... No tästähän tulee mielenkiintoista. Tai sitten ei. *head desk*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ti Joulu 27, 2011 1:45

Koko eilinen sähkökatkoa. Meni yksi lomapäivä täysin nukkuessa. :D
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Tammi 01, 2012 3:29

Kuten niin moni Suomalainen minäkin aloitan uuden vuoden kauheassa päänsäryssä, huonovointisena ja sänky näyttää niin houkuttelevalta taas....

Krapula? Ehei älä ole höpsö, minähän olen absolutisti! :lol: Oikea vastaus on flunssa. Mahtavuutta. Ja huomenna olisi vähän pakko vielä mennä töihin tai muuten pois pääsyni sieltä lykkäytyy taas ja sehän ei käy kun ensi viikolla jatkuu taas koulu. (niin sain kuulla että harjoittelun todellakin pitää olla 100 päivää JA sairasloma päivät vain siirretään suoritettavaksi harjoittelun loppuun. Tyhmää. >.<
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » La Tammi 28, 2012 2:33

SOPA, PIPA, ACTA.... tarvitseeko sanoa enempää? En tykkää siitä että periaatteessa se että olen esim. joskus käyttänyt megauploadia tekee minusta hirveän karskin piraatin joka vain ryöstää ja rellestää "rehellisiä" suuria amerikkalaisyrityksiä jotka lobbasivat mokomat lakialoitteet edes harkintaan. :roll: odotan koko ajan kuinka kauan menee että esim. mediafire tyhjentää tililtäni kaikki tiedostot (siis huom! Siellä on pari koulujuttua ja simssin latauksia ja simejä joita olen tehnyt joten niiden ei pitäisi ihan hirveästi rikkoa mitään copyrighteja)

Mutta joo... Samasta syystä poistan yhden alueen foorumilta. Ei niin että sielläkään kauheasti mitään äksöniä olisi ollut mutta parempi olla paranoidi kuin joutua vaikeuksiin myöhemmin.
josie
[Admin] No-life

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä