Yleinen "esittele itsesi" ketju

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

Re: Yleinen "esittele itsesi" ketju

ViestiKirjoittaja DreamOn » Ti Marras 05, 2013 8:46

Mitä ihmettä? Pääsin vielä kirjautumaan sisällekkin :shock:

Auts, näemmä melkein 3-0 tuli iällisesti selkään joten myönnän tappioni, ei tässä sitten niin pahasti käynytkään :lol: Kesän verran on tullut kuultua että olen ihan ikäloppu, vitsinä tietenkin, mutta tulee tuosta nyt sitten itsekkin vitsailtua. Sen verran mitä aikoinaan tuli lukaistua tätä ketjua niin tuntui olevan sen verran nuorta porukkaa että varmaan tuon takia jäi rekisteröitymättä, nöyrimmät pahoittelut asiasta!

Olen vähän kehno selittämään, mutta airsoft on periaatteessa selviytymis/sotapeli jossa yritetään eliminoida vastustajan puoli pelistä pois muovi/biokuulia käyttävällä airsoft-aseella. Tätä metsikön puskissa hiippailua on ihan mukava porukalla harrastaa, joskin omat pelit ovat jääneet todella vähäiseen kiireiden sekä kiinostuksen lievän haihtumisen takia, enemmän nykyään tulee maalitaulua ammuttua kun pelattua. Jos sattuu aihepiiri vähän kiinnostamaan, niin animen puolelta voin suositella stella jogakuin koutou-ka C³-bu sarjaa, itse pidin sarjasta todella paljon, vaikka viimeinen jakso olikin vähän...fanserviceä? :|

Mutta nyt eksyn jo raiteilta, kiitoksia tervetulosta!
"Sometimes, you need to jump into the battlefield even if it seems like you'll surely die"
-Pico / RF4
DreamOn
Kana tarhanpitäjä

Re: Yleinen "esittele itsesi" ketju

ViestiKirjoittaja josie » Ti Marras 05, 2013 10:28

Noh tarpeeksi ymmärrettävä kuvaus airsoftista ainakin tälle, kiitoksia. :3 Kuulostaa hauskalta peliltä. Ja itse asiassa oli täällä joskus nuorempaa porukkaa mutta luulen että tälläinen vanha ärtyisä admin pelotti ne pois. :lol: Kannattaakin pelätä, onhan jo pelkästään avatarini kuokalla varustettu ja selvästi väkivaltainen. ;)
josie
[Admin] No-life

Edellinen

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä