Tänään olen iloinen...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Syys 07, 2009 7:42

Innostuin Hetalia-AMV:n teosta niin kovasti, että pykäsin kasaan videon Suomi x Ruotsi - parituksella. Samaa tyyliä kuin edellinen US x UK - videoni, yksinkertainen mutta mielestäni hyvin söpö ja kaikkea. Ja kuvat nyysitty Photobucketin kautta tottakai ^^' Kappaleena käytin Avril Lavignen Things I'll Never Say-kappaletta, koska mielestäni sen sanat sopivat niin hyvin SWE x FIN - paritukseen. Valinta oli kyllä paha, muita vaihtoehtoja olivat Evanescenen My Immortal (harkinta-asteelle jäi, liian pitkä kappale) sekä The Policen legendaarinen Every Breath You Take, joka kävi kovan kisan Avrilin kanssa. Avril kyllä sitten voitti sen ja nyt olen tehnyt hänen kappaleisiinsa jo kaksi videota... mutta ei kai se ole paha juttu. Kun ne sopii niin hyvin! Kun kuulin kaverilta että Ruotsi ja Suomi ei kumpikaan saa sanotuksi toisilleen sitä mitä ne haluaisi, niin päädyin tuohon Things I'll Never Sayhin. Ja löysin täydellisesti matchaavia kuvia kappaleen kanssa. Ja niin söpöjä! Erityisesti koko videon viimeinen kuva on mielestäni parasta pitkään aikaan nähtyä, vaikka se onkin vähäsen yaoita. US x UK - videoni oli kyllä söpömpi, mutta suomiruotsi-videonikin onnistui mielestäni ihan OK. Vaikka kuvat olivatkin melkein loppua kesken kaiken, mutta eivät onneksi loppuneetkaan.

Niin ja olen tunnustanut nyt fanityttöyteni Hetalia-parituksia kohtaan. Kaverini piirsi minulle äikäntunnilla huippusöpön chibi-Englannin ja chibi-Amerikan käsi kädessä ja sen kuvan aion liimata kaappiini. Lisäksi saan FFX-2:sen, mikäs sen mukavampaa kun vanhemmat vielä maksaa x3 Ilonaiheita on siis riittämiin, varsinkin kun uusi Hetalia-jaksokin nyt tuli. Vaikka ilman subbeja, subit kyllä tulevat huomenna jo katsottaviksi ^^
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Syys 09, 2009 1:49

^ Arvatkaa, mitä noista teidän Hetalia-jutuistanne tulee väkisin mieleen, koska en tiedä siitä animesta mitään ennestään? Sellainen karttapallo, jonka pinnalla eri maiden muotoiset hahmot seurustelevat ja ovat muutenkin, hmm, interaktiossa keskenään. MENTAL IMAGES FTW! 8)

Hmm. Havaitsin tänään Prisman urheiluvaateosastolla lupaavan näköisen syksytakin. 60 e, mutta edellinenkin syksytakkini on peräisin urheiluvaateliikkeestä ja se on palvellut minuu äärettömän uskollisesti jo neljä vuotta. Ja nyt olen sen hylkäämässä. ;_; Ehkä kiikutan sen SPR:n kirpputorille, josta joku voi sitten lunastaa halvalla itelleen urheasti kaikenlaisen sateen, tuulen ja lumirännän pysäyttävän takin.

Ostin tummaa suklaata. Håh, en olekaan aikoihin kommentoinut tähän iloisuusketjuun suklaasta. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Syys 10, 2009 6:56

Snowdance kirjoitti:^ Arvatkaa, mitä noista teidän Hetalia-jutuistanne tulee väkisin mieleen, koska en tiedä siitä animesta mitään ennestään? Sellainen karttapallo, jonka pinnalla eri maiden muotoiset hahmot seurustelevat ja ovat muutenkin, hmm, interaktiossa keskenään. MENTAL IMAGES FTW! 8)

:'D *toivoo salaa että osaisi tehdä flash videoita ja voisi tehdä sellaisen*

Itseä ilahduttaa se että tree of transsexuality ilmeisesti todellakin ON ilmestymässä 9.10 *_* Plus se että turkkilais syntyinen, englannissa asuva nettikaverini sai tietokoneensa takaisin sen oltua korjauksessa koko kesän -> voimme puhua taas! I luuuuv yoooooouuuu daaahliiiiin *köh* anteeksi, ko. henkilö vain on tärkeä meikälle koska voimme puhua melkein mistä vaan ja meillä synkkaa tosi hyvin. :D Se on sellaista sielujen sympatiaa <3
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Syys 11, 2009 10:48

+ Ostin THE uuden syksytakin. Se näyttää ihan nestemäiseltä tummalta hopealta, kun siinä on sellanen pinta.

+ Uusitin nenätuet, ei maksanut kuin 8 euroa.

+ Olen saanut HOPS-opintosuunnitelman melkein valmiksi.

+ Ostin VIELÄ VÄHÄN LISÄÄ tummaa suklaata. Apua.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Pe Syys 11, 2009 5:02

OIH!! Sain tänään kirjeen jenkkikaveriltani :D
Olin odottanut vaikka kuinka kauan... En itse oikein uskaltanut laittaa kirjeeseeni mitään, kun pelkään kirjottavani jotain siansaksaa.
Hän kuitenkin sanoi, että todella kaipaa minua (ja muita meidän kamuja) :P
Pitää laittaa ensi kirje google translatorilla ja hän saa sitten makeat naurut! GT on aina niin luotettava.

Ohjelmoinnissa (milloin minä sellasen kurssin olen valinnut?) Oli kans kivaa..
Opeteltiin tekee salasana ja PIN-koodi ohjelmia ja niitä list juttuja.. Kysyn kokoajan vieruskaverilta apua. Ainoa tyttö olen siellä niin on todella kivaa ja takana istuu karmea pervo (ja pedofiili) ihminen..
Oh, no kyllä minä pärjään :wink:
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Syys 15, 2009 7:33

Olen Quizzin ykkönen! Jee! Rekatkaa tekin tuonne, niin voitte listata ja arvostella kaikki omistamanne pelit tosi kätevästi. Ja tulla tietty kavereikseni.

Tänään oli hyvä päivä muutenkin. Kävin kaupungilla ja hain vihdoinkin koti-kotoa lähetetyn patterinlaturin postista, jonne se oli maksikirjeenä jumittunut. Ja kerrankin pystyin olemaan ostamatta suklaata. XD Lol, paino-ongelmia miulla ei toistaiseksi ole, mutta suklaa heikentää raudan imeytymistä ja tekee aneemiseksi, which is not very nice. :roll:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Syys 16, 2009 11:15

^Tein neuvosi mukaan ja tuhlasin yli puolet perustietotekniikan tunneista täällä :D

Nyt pitäisi vielä muistaa kaikki ne pelit jotka listata...
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ke Syys 16, 2009 3:51

Mäkin rekkasin. Noit pelejä on ihana laittaa tonne.
En osaa laittaa kavereita, niin voisitteko te...? Öh nimimerkki on sama
Mun pelilista
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Wee » Ke Syys 16, 2009 8:35

Yay! Nyt olen oikein iloinen! Huomenna (torstaina) pääsee 12!!!
No okei se on aika normaali asia mutta kuitenkin. Ja söin tänään
suklaata vaikka piti mennä lenkkeilemään... Sori Ixu... :(
Nekomimi~ <3
Wee
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Soccan » Ti Syys 29, 2009 3:26

Jes! Sain tänään TET-paikan eräästä kookaupasta. Me mennään sinne yhden kaverin kanssa.

Ja sit oli se matikankoe.... Olin ihan varma että osaisin kaiken, kunhan sitä yhtä asiaa ei kysytä. No eikös se meidän ope (ja samalla luokanvalvoja) kysynyt sitä kahdessa viimeisessä tehtävässä.. Ei tullut kymppiä, mutta luulen että saan ainakin ysin, mikä on tietenkin myös hyvä. Yhteiskuntaopinkokeesta sain 8+ ja kehityspsykologiasta seiskan tai seiskapuolen, eli molemmat meni ihan suht' hyvin. En edes lukenut mihinkään.
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Syys 30, 2009 7:45

Mäkään en lue kokeisiin ikinä :D Silti tulee ihan hyviä numeroita. Taide- ja kulttuurihistorian kokeesta tuli 2 vaikka luulin saavani ykkösen ja matikankokeesta taisi tulla 3 (asteikko 0-3; 0 hylätty, 1 välttävä, 2 hyvä ja 3 kiitettävä) Ehkäpä pääsen tästä koulusta joskus läpi 8)
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » Pe Loka 09, 2009 7:17

Kaverini on (taas) suutunut minulle. Ei siinä muuten mitään hyvää, mutta kun en läheskään aina jaksa kuunnella hänen valitustaan. Nyt hän pitää minulle (taas) mykkäkoulua erittäin mitättömästä asiasta. Hyvä asia tässä on se, että voin olla kahden muun kaverini kanssa joita tämä minulle suuttunut kaveri vihaa. Pieni loma virkistää.

Anteeksi, kuulostan taas ilkeältä, mutta varmaan ymmärtäisitte jos tuntisitte hänet.

Ja tänään on HM ToTin julkaisupäivä! En malta odottaa!
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Loka 09, 2009 11:38

Viime vuonna koulussa oli kaks jotain hiukan omituista tyttöä, joita en tuntenu suunnilleen olleskaan. Sitten ne oli jostain saanu päähänsä että me ollaan kavereita kun mun kaverin joku vanha kaveri oli joskus ollu niitten kaveri tai whatever... Ne oli aika saakelin ärsyttäviä. Kyseli aina tyhmiä ja tungetteli kun oli niin "kavereita". Sitten ystävänpäivänä ne veti herneen nenään kun en toivottanu hyvää ystävänpäivää. Olivat sen jälkeen hiljaa ja minä olin ainakin ihan tyytyväinen. Itteppähän ne mulle suuttu omia aikojaan, samoten kun keksi olevansa mun kavereita.

Niin joo. Ymmärrän hyvin että voi olla kiva päästä kavarista eroon, vaikka tää olikin nyt vähän eri tapaus 8)
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » Ma Loka 12, 2009 9:23

Kaverini pyysi minulta tänään anteeksi. Kerrankin näin päin. Yleensä minä joudun pyytämään anteeksi aina, oli syy sitten kumman tahansa. Nyt voin olla kahden muun kaverini A:n ja B:n kanssa vain ruokalassa, koska kaveri C ei käy syömässä juuri koskaan, ja silloin kun meillä on englantia, koska C on mukautetussa. Oikeastaan haluaisin että voisimme olla kaikki yhdessä niin kuin seiskalla, mutta kasin alussa C suuttui A:lle ja B:lle jostain erittäin mitättömästa asiasta ja on vihannut heitä siitä asti. C on yleensä aina tosi ilkeä ja minulla menee hermo siihen. Kyllä minä ja C saadaan taas varmaan riita aikaan ensiviikolla..

Anteeksi, piti ensin kirjoittaa vain siitä että Kaveri pyysi anteeksi ja olemme taas väleissä, mutta se muuttuikin joksikin elämänkerraksi.. Käytin kavereiden niminä kirjaimia A, B ja C havainnolistaakseni asiaa hieman, toivottavasti ymmärsitte tai edes jaksoitte lukea turhanpäiväistä tilitystäni..
Viimeksi muokannut Soccan päivämäärä Ti Loka 13, 2009 3:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Loka 13, 2009 12:16

^ Luin, luin. Hyvä, että ootte jälleen väleissä. Jos mie olisin riitautunut yläasteella niiden harvojen kavereideni kanssa, niin huh...Mieleeni tuli muuten jokin matemaattinen tehtävä, jossa on muuttujat A, B ja C. :D

Tänään olen iloinen...
1) viileästä ilmasta
2) joka on kuitenkin aurinkoinen
3) siitä, että olen saanut biokemian lukuinspiksen ja eilenkin luin sitä neljästä puoli yhteentoista ja aika kului kuin siivillä, ihan kuin hyvän videopelin parissa
4) siitä, että tuolla on tummaa suklaata keittiön pöydällä

Ja nyt kirjastolle, off we go! Viimeinen palautuspäivä ja formatoin kesällä tietokoneen, joten selain ei tietenkään enää muista (minusta puhumattakaan) nettikirjastosysteemin salasanaa, jonka avulla voisin uusia lainat netissä.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä