Tänään kiukuttaa...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Syys 05, 2009 12:00

^ Näin on.

Nimimerkillä Kokemusta on myös

Itelläni on soimassa ekana kelloradio (joka siis avaa radion, johon herään mutta joka ei estä minuu nukahtamasta uudelleen), sitten tavallinen herätyskello (jonka olen JOKA KERTA tänä syksynä puoliunessa käynyt vain sammuttamassa, vaikka se sijaitsee mahdollisimman pitkän matkan päässä sängystä) ja viimeisenä toivona kännykän herätys, joka yleensä toimii, koska uniälyni ei riitä sen vaientamiseen kokonaan, vaan laitan lisää torkkuaikaa kolme-neljä kertaa.

Ketuttaa, kun on pakko nukkua 12 h vuorokaudessa. Aivot vaatii. ;_; Olen kateellinen niille, jotka selviää jollain 7 h unilla ja pystyy silti toimimaan päivällä normaalisti. Monta kertaa olen oikeesti meinannut nukahtaa aamuluennolla ja havahtunu siihen, kun nuokahdan alaspäin. Paljonpa hyötyä sellasilla luennoilla istumisesta... :roll:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Syys 05, 2009 4:53

Nyyh, hieno ristikaulakoruni mitä pidän aina katkesi tänään T_T Se kun on semmoinen poikien malli missä on semmoinen jännä kettinkiketju (vähän paha sitä on kuvailla, ehkä joku tajusi mitä meinaan) niin yksi niistä kettinkihommista oli vähän auennut niin ketju meni poikki T_T Pitää viedä maanantaina kultakauppaan korjattavaksi. Lisäksi Karin-manga minkä ostin, oli huono. Tai en vaan itse tykännyt siitä. Myyn jollekin jos joku vaivautuu ostamaan, ekaksi tarjoan kavereille ja jos ne ei kelpuuta niin sitten myyn Anikissa.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ke Syys 09, 2009 3:12

Voih.. Unohdin mennä hammaslääkäriin, joka oli peruutettu jo 5 kertaa. Äiti on ihan raivona ja en saa pelata mitään pariin päivään :cry: , mutta äiti lupas muistuttaa mua... Ei voi mitään :( Pitää vaan yrittää pärjätä ilman pelejä.(Ei se oikeesti oo niin vaikeet :) )
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Syys 09, 2009 5:26

Mullakin siirtyny hammaslääkäri n. puoli vuotta eteenpäin myöhästelyn ja sairastelun takia. Nyt pääsin vihdoin maanantaina oikohoitoon ja ne laitto siellä mulle hampaiden väliin pieniä sinisiä kuminauhoja, joiden täytyy olla siellä neljä päivää. Tähän mennessä kulutettu 3600 mg ibuprofeenia sen jälkeen. Sen verran kipeetä tekee että muuten en sietäis x\

Huomenna taas hammaslääkäri ja sitten se on ohi... kai... Sitten tulee hammasraudat :?
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Syys 10, 2009 7:11

Ei ei ei rautoja! Käy oikeesti teikäläistä NIIN sääliksi D: Itsellä oli "purentaa korjaavat" nupit ensin alkaen viitosluokalta, niitten väliin piti viritellä kuminauha ja se oli sitten super kivaa kun ne kuminauhat napsahtelivat keskenkaiken poikki >_< Lisäksi ne nupit vielä usein repi posken auki ja sitten mentiin kirjaimellisesti verenmaku suussa eteenpäin elämässä...

Noh sitten kun vihdoin parin vuoden kärsimyksen jälkeen sain ne pois niin hammasröntgen paljasti että dun dun duun, korjaavat nupit olivat PAHENTANEET RISTIPURENTAANI! Huraa! Sitten sain oikeat raudat, ne sellaiset kiinteät rautahäkkyrät *kylmiä väreitä muistosta* Ensin vain ala hampaisiin, muistan että ne laitettiin JUURI SOPIVASTI 2 päivää ennen rippikoululeiriin lähtöä >_< Oli kivaa olla muutenkin kurjalla sateisella leirillä viikon suu tajuttoman kipeänä. Onneksi olin edes sen verran onnekas etten sössöttänyt raudat suussa. Oikeasti, leipä (=ainoa syötäväksi kelpaava asia) meidän leirillä oli niin kovaa ettei niin kipeillä hampailla saanut edes syötyä sitä ilman että nyppi sen leivän käsin pieniksi paloiksi ja sitten nieleskeli ne. Sitten kun suunnilleen sai suunsa tottumaan alarautoihin lisättiin vielä yläraudat-> uudet 2 viikkoa purenta kyvyttömyyttä. Onneksi oli kesäloma edes, sai kitua rauhassa >_> Kiinteät raudat luonnollisesti repivät posket vielä enemmän verille kuin mitkään pikkunupit... jatkuvasti poskien sisäpinta verisellä ruvella. Se se oli ihanaa. Plus sitten se karu totuus. Alkuun hammaslääkäri sanoi "Ei tässä pitäisi mennä kuin 2-3 vuotta" -> 17-18 vuotiaana siis olisin sen mukaan saanut raudat pois. Loppu tulos oli että olin 20 kun niistä pääsin. 2 vuotta olikin yhtäkkiä 6...

Ei niin että haluaisin pelotella tai mitään..... <_<

Itseä ärsyttää yllättäen koulu. Lähdin opiskelemaan liiketaloutta koska tahdon perustaa YKSITYISYRITYKSEN ja siis työskennellä yksin. Tällä hetkellä käyn nyt sitten 5:ttä eri kurssia, joista YHTEEN ei liity ryhmätöitä. INHOAN ryhmätöitä! >_< Yksi kursseista vieläpä sisältää ryhmätöitä vaihto-oppilaitten kanssa, noh ei mitään vaihtareita vastaan, ne on niin tosi herttaisia ja ihania kaikki, mutta kun se niitten englanti on välillä niin käsittämätöntä! Miten me voidaan tehdä ryhmätöitä jos ei ymmärretä edes toisiamme? Plus oikeasti, 4 ryhmätyötä yhdessä kurssissa? Vähän liikaa näin epäsosiaaliselle ihmiselle. D': Parasta on että teimme vielä testin jolla määritellään millaisia ryhmän jäseniä olemme ja oma tulokseni oli 90%sti, "minä itse" tyyppi joka ei osaa tehdä ryhmätöitä....>_> (mikä ei yllättävä tulos) Ja sitten vielä huominen: "yhteisreissu jollekkin leirialueelle ja yhteishengen parantamista!" ... ei kiitos. Mutta jos ei mene saa merkinnän ja huonomman numeron... NIIN epäreilua T_T
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Soccan » To Syys 10, 2009 9:02

Itsellenikin piti tulla raudat, muttei ole kuulunut vieläkään hammaslääkäristä mitään. Hammaslääkärit on kidutuskammioita!

Pitäisi alkaa etsiä TET-paikkaa, mutta... Olen liian ujo ja arka uskaltaakseni hakea sitä! Haluaisin kukkakauppaan ja sitten kun pääsen peruskoulusta niin lähtisin opiskelemaan floristiksi.
Itse asiassa en vielä haluaisi lähteä ylä-asteelta.. Täällä ei ole floristin koulutukseen mahdollisuutta, joten pitäisi muuttaa jo pois kotoakin... En taida olla vielä valmis, mutta kai se on pakko...
En nyt sanoisi että se kiukuttaa.. surettaa pikemminkin....
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Syys 11, 2009 6:47

Kauhutarinoita, josie. :shock: Min säästyin raudoilta, koska alarivin vinoutumista oli vain "kosmeettista haittaa". Sain siis ite päättää, otanko raudat vai en. Arvaatka otinko. :roll: NYKYÄÄN tietty ajattelen sitä, että olisi ne kannattanut silloin ottaa, koska eivät ne enää minuu vaivaisi ja olisin saanut oikein tasaisen hammasrivistön.

Soccan, jos et uskalla hakea mihinkään kukkakauppaan, niin Prismaan pääsee aina ilmaiseksi orjatyövoimaksi. edit: Asdsfhgdfhd mikäli lähistöltäsi siis löytyy Prisma. ^^;

KETUTUKSEN AIHE: hajotin laseista tuon toisen nenä...jutun. Nenätuen. Se on murtunut, joten pitää hankkia jostain uusi. Toivottavasti niitä saa irtomyynnistä, ettei tarvi lähettää silmälaseja mihinkään huoltoon mokoman pikkuasian takia.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Syys 11, 2009 7:48

Sainpas ne kuminauhat pois... ainakin kymmeneksi minuutiksi. :\ Ne sovitti jotain metallirenkaita poskihampaisiin ja otti niiden kanssa muotin. Sitten vaan uudet kuminauhat ja viikon päästä uudestaan... >x\ Haluisin saada ne raudat pian että pääsisin niistä nopeammin eroonkin...
Ja pureminen on mahdotonta... :cry: Tässä sitä eletään sitten jogurtilla...

Voih, muistan kun miulla oli TET-jakso. Yritin useita paikkoja mutta kukaan ei halunnut ottaa minua ja sitten loppuihin en uskaltanut edes yrittää. Lopulta isä soitti kuorokaverille ja kysyi josko pääsisin niitten firmaan. Ja sinnehän sitten menin.
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Pe Syys 11, 2009 4:56

He, mulla on TET vuoden päästä. Isi sanoi, että pääsisin sille töihin, mutta kun ei mua mitkään paperihommat kiinnosta :? Ois kiva mennä mun vanhaan kouluun siskon luokalle. Sais nähä vanhoja opeja. Oikeastaan mua kuvottaa ajatuskin siitä, että joutuisin olee siinä vanhassa kämäsessä haisevassa koulussa niiden kauheiden vanhojen ämmien kommenneltavana.

No siis :D Nyt ärsyttää se, että ysit (jotka oli tetissä kaks viime viikkoa) tulee nyt maanantina takas, ja jostain KUMMAN syystä en oikein haluis nähä yhtä ihmistä-hyh mikä painajainen.. :x
Viimeksi muokannut Ixu päivämäärä Su Syys 13, 2009 8:18, muokattu yhteensä 1 kerran
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » La Syys 12, 2009 3:03

Hmm. Olin juuri tekemässä AMV:tä ja sain jopa valmiiksi, kun pirun Movie Maker päätti sitten ottaa ja tiltata. Huisin mukavaa. Olin katselemassa työni tulosta kun se pysähtyi. Ja tietysti olin unohtanut tallentaa, joten jos tuo ei ala toimia, menetän ainakin minuutin valmiista videosta. Miksen minä tyhmä ihminen muistanut tallentaa sitä?? *kiroaa itsensä* No, jos tuo ei ala toimia, saatan kyllä muistaa mitä olin laittanut siihen... not. Saa nähdä lähteekö käyntiin vai mitä se tuossa tuumii.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Syys 13, 2009 6:28

Aa, täällä pitäisi olla ihan erillinen topic, jossa voisin 1) ylistää suklaan ihanuutta ja 2) valittaa suklaan puuttumista. Kumpaankohan tämä postaukseni mahtaa painottua? X_x

Sen lisäksi sain aamulla turpiini ruokapöydältä. Sänkyni on sen vieressä ja nousin siitä jotenkin ihmeellisesti ja täräytin tuon silmän alapuolella olevan poskiluun siihen pöydän reunaan. Silmä täytty vedestä ja ku saan mustelmia niin herkästi, niin nyt näyttää epäilyttävästi siltä, kuin joku oikeesti ois motannu minuu. Aika siirtyä käyttämään mustia laseja! *equips* 8)

EDIT:

Kuva

Nyt selkis, miksi päiväni alkoi niin huonosti. Sun syy, 13!
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Syys 13, 2009 7:18

*reps* Sun syy XD

Anteeksi repeilen täällä... Mutta joo, itseä ihan ärsyttää taas oma sukupuoli, tietty pari päivää kuukaudesta ja vatsakipu...

Ja se että huomenna olisi koulussa taas tietokoneen kokoonpanoa. Joo iiiiihan kivaa. Vielä kivempaa olisi jos tämän neljän tunnin mitä se opetus kestää aikana se opettaja jaksaisi istua luokassa kahta minuuttia pidempään ja jopa ehkäpä NEUVOA meitä. Oli kiva kun naapuri pöydässä pojat viime tunnilla päätti kokeilla oliko se kone oikein kasassa ja iski sen virtajohtoon kiinni ja hirveä kipinöinti ja rätinä vaan kävi D: Mitä jos se ois syttyny palamaan tai jotain? Me oltas oltu jumissa siellä luokassa koska se oli oven viereinen pöytä ja vaan ope pääsee avaimillaan siitä takaovesta D: Jos katoan netistä tiedättepähän että kuolin niillä tunneilla... Hautakiveeni voi sitten kaivertaa "opiskelun halu tappoi hänet"

edit lisäksi ärsyttää avatarini... Jostain syystä sen alapuoli bugittaa ainakin omassa ruudussani ;__; MUTKU MIE RAKASTAN SITÄ ENKÄ HALUU VAIHTAA *itkua* Ehkäpä se korjautuu ajallaan.. *toiveikas*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Syys 13, 2009 8:07

^ Wut? Miulle Banhammer näkyy ihan normaalisti. Ellei siinä ole tarkoituksena olla jotain ekstramuikeita tehosteita. ^^;

Kuva

Mielenkiintoisia oppitunteja teillä btw. :shock:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Su Syys 13, 2009 8:23

Kiltti Snowi, olisit niin kiva ja keroisit mitä tuo saksankielinen teksti tarkoitti. Olen koko päivän etsinyt saksan kielen kääntäjää, joka kääntää lauseita.
Ei löydy ja se ärsyttää :evil: Öö ja kuten huomaa olen käynyt saksan tunneilla huimat 5 kertaa... Mites se ny meni, Gute nacht! :P

He Josie, olet laittannut hirmusesti teh dataa :D
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Syys 13, 2009 8:37

^ENKÄ KERRO! Mietit sitä vielä neljältä aamuyöstä.

No okei.

Kann etwas auf Deutch sprechen, nicht wahr? = Osaa jotain saksaksi puhua, eikö niin?

Huom. saksan "taitoni" ovat peräisin kymmenen vuoden takaa, joten ei kannata opetella muistamaan tuota lausetta liian hyvin. :P
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä