Tänään olen iloinen...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Loka 14, 2009 9:15

Ahahaha~ LOMA! Yleensä en kamalasti intoile lomista, mutta nyt opiskelumotivaatio on ollut niin alhaalla, että tälläinen kolmen päivän + viikonlopun breikki on erittäin tervetullut. Lomasuunnitelmiini kuuluu laiskottelua ja suuntaaminen perjantaina kahdeksi yöksi Helsinkiin. Lauantaina olisi tarkoitus Tsukiconissa pyörähtää, kun eräs kaverini onnistui minut sinne ylipuhumaan. Mitäköhän siitä oikein mahtaa tulla... Tuohon kaveriin tutustuin muuten viime viikolla Anikin foorumien kautta ja tyyppi on osoittautunut erittäin mukavaksi tuttavuudeksi.

Minulla on kamalan luova olo, tahdon piirtää ja kirjoittaa ja tehdä videota jajaja... Kirjustelin eilen yhden Hetalia-ficin, josta tuli jopa varsin hyvä ja sitten sain tehtyä ygden videon ja piirrettyäkin vähän. Viikon parhaat naurut tarjosi vanhempien kirjahyllystä löytynyt Jääkiekon värityskirja, jossa on suomalaisten kiekkoilijoiden kertomia legendaarisia tarinoita ja kömmähdyksiä uran varrelta. Huippuhauskaa luettavaa, vaikkei jääkiekosta paljoa ymmärtäisikään.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Wee » Ke Loka 14, 2009 9:27

Jipii! Mä pääsen lomalla Dubaihin! Dubai on siis Arabiemiraateissa
tai jossain eli siis tulee kuuma!! Täst viestist tuli ny lyhyt koska
oon hissantunnilla ja meiän "pelottava" :roll: hissanope voi saada selville
et en kirjotakkaan politiikasta, demokratiasta, diktatuurista,
pörssistä... jne. Yäh... En oo ikinä innostunu hissasta... :?
Nekomimi~ <3
Wee
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Ixu » Ke Loka 14, 2009 3:23

^^ Meill onki viikon syysloma!! En malta odottaa, että se alkaa. Ei tartte soittaa viulua, kuin kotona :D ja saa olla koneella enemmän. Meidän piti mennä mökille, mutta siellä on syksylä niin tylsää. Ei oo lunta, et vois ajaa moottorikelkalla, mut on niin kylmä, ettei voi uida uima-altaassa. Tai järvessä. Ku kummassakaan ei oo lämmitystä :?

Wee!!!??? Missä vaiheessa hissan tuntia sä oikein kirjotit jotain? Eiks me kokoajan vaan kateltu simslatinkeja? Ne politiikka, pörssi, osake, konkurssi, demokratia, diktatuuri ja new deal oli varmaan sitä varten, että osattais ne valmiiks, jos niitä tulee siinä kirjassa puhutaan niistä. Hissanope ei varmaan haluu kokoajan vastailla tyhmiin kysymyksiin "Mikä on osake?"

Mi meen huomenna kattoo kaverille pokemon 2 elokuvan. Sen missä on Lugia Tykkän Lugiasta, se on niin ihana, mut se on tyhmää, ku se puhuu siinä leffassa..
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Wee » Ke Loka 14, 2009 7:13

Mäki meen!!! Rakastan legendaarisia pokemoneja!!! Zapdos,
Moltres, Articuno, Lugia, Mew, Mewtwo, Palkia, Dialga, Mesprit,
Azelf, Uxie... jne. :D :D
Nekomimi~ <3
Wee
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Loka 14, 2009 8:00

Mmm tänään alkoi kahden päivän pituinen syysloma, joka kattaa sopivasti viikon tyhmimmät päivät, torstain ja perjantain. Fak yeas, says I.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Tom » Pe Loka 16, 2009 1:19

Ha haa koko ens viikko syyslomaa! Me mennään varmaan testaamaan Tree of tranquilityä serkuille, jee :)

Senkin takia olen iloinen että liput U2:n keikalle tuli tänään <3
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » La Loka 24, 2009 8:26

Tänään olen vihdoinkin pääsemässä kaverilleni, missä on SKANNERI! Jee! Minulla on tuolla iso pino piirustuksia, jotka pitäisi päästä skannaamaan, mutta meidän skannerin ohjelma on jotenkin hajalla eikä se suostu käynnistymään. Itse laite toimii moitteettomasti, mutta onneksi toinen kaverini suostui tulemaan joskus meille katsomaan, osaisiko hän korjata asian. Kunhan saan nuo kuvat skannattua, pistän vihdoin pystyyn oman galleriani tuonne ja sitten saatte ihastella/kauhistella töitäni sieltä~

Mitäs muuta kivaa... ai niin, saan historian kutoskurssilla (kulttuurihistorian kurssi) tehdä esitelmän Axis Powers Hetaliasta. Kivaa ja olen asiasta innoissani, mutta esitelmän tekeminen on aika hidasta, koska kuvia pitää lähteä metsästämään screenshotteina ja kaikki löytämäni tieto on englanniksi eli se pitää ensin kääntää ja sitten vasta miettiä, mitä kaikkea käyttää esitelmässä. Mutta ei auta valittaa - hyvällä esityksellä loppukokeen numero voi nousta. Englanniksi pitäisi käännellä myös pari kirjoittamaani fanficciä, joskin puuhaan ryhdyn vasta, kun on enemmän aikaa. Esitelmän lisäksi aikaani tällä viikolla syö 5.11. oleva soittoesitys 60-vuotiaiden kulttuurikahvilassa. Ihan kiva päästä esiintymään, mutta koska olen mokannut melkeinpä kaikissa sooloesityksissäni, hiukkasen hirvittää. No, eläkeläiset kyllä tykkäävät soitosta vaikka se ei ihan täysin oikein menisikään.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Loka 28, 2009 12:19

Sain vihdoinkin ihan oman tietokoneen~~ :mrgreen: *homehtuu onnesta* (?Älä kysy)

Nyt olen iloisena säätämässä kaikkia kamalia oletusasetuksia parempaan suuntaan :) Heti kun nettiyhteyden sai toimimaan niin kävin hakemassa Firefoxin. Möö en jaksa mitään #&¤§%n Internet Explodereita ;P
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » To Marras 05, 2009 3:35

Tuplapostauuus~~~ :D (ja mikähän ilon aihe sekin oli?)

Tänään olen todellakin ILOINEN! ^____________^

1. Lunta! LUNTA! Sataa lunta! Maa on lumen peitossa! Vihdooooin~~~~ :) Ostin valkoista suklaata sen kunniaksi~
2. Adobe Illustrator on mahti ohjelma :3 Jäin luokkaan viimeisenä kun en malttanut lopettaa sen tehtävän tekemistä... <3
3. Me saatiin todistukset! ;D Viidestä numerosta kolme oli kolmosia ja loput kaksi kakkosia. Luulin että saan kaikista kakkosen, joten olen enemmänkin kuin tyytyväinen x3

4. Plus, olen syvästi liikuttunut, tämän johdosta. Kun luin mitä sen sanat tarkottaa... Yyh, alko melkeen itkettää... :cry: Etenkin se kohta jossa lauletaan Utsumukanaide habatakou. Siinä on jotain niin hyvin dramaattista :wink:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » To Marras 05, 2009 4:37

MEILLÄKIN SATAA LUNTA!!!!
Tekis mieli mennä ulos leikkii... (eheh), mut meillä on maanantaina bilsan kokeet ja pitää päntätä ja viedä hurtta agilityyn. Ainoa mikä lumessa harmittaa minua on se, että joudun pyöräilee kouluun ja on tosi luikasta. Tänään tosin selvisin vahingoittaa (ihme kyllä) ja harmikseni saan bussikortin vasta joulun jälkeen eli pitää kituuttaa kävellä tai pelätä ja pyöräillä. Olen silti tosi onnellinen lumesta. Voiku se jäis maahan...
En jaksa kirjottaa siihen valitusketjuun nyt ku on pikkasen kiire, kun noiden yllämainittujen lisäksi pitäis soittaa viulua ja pianoa...
Eli siis: Olen suuttunut, koska meidän kaupoissa ei ole Tree of Tranquilityä.Olen kyllä suunnileen joka päivä käynyt molemmat isot kaupat läpi ja katsonut
(samalla aina katson onko uusi (y)aoi house tullut koska se on niin hyvä... :D )onko se tullut. Kaipa se peli meidänkin pikkutoownin joskus yhyttää :D :D
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Marras 06, 2009 9:15

LUNTA OLI SATANUT iltapäivällä kun nukuin! Ja aamulla kävin tentissä, mikä ehkä menee läpi. Toivonani on se, että tähän mennessä kaikki ne tentit, joissa olen vastannut kaikkiin kysymyksiin, ovat menneet läpi. Sitten olisi enää yksi vaivainen opistopiste revittävä jostain, niin alan saada taas opintotukea! JEAAAH.

Ai, päiviäiltoja. Olen ihan oikeasti opiskellut ja kirjoitellut vähemmän foorumeillekin. Varmaan ensimmäistä kertaa koko yliopistourani aikana estin itseäni aloittamasta mitään peliä, vaikka olisin halunnut. Sen sijaan luin. Molekyyleistä. Nih.

Voi että haluaisin jonkun käsikonsolin uuden Harvest Moonin. Tai Runen. Montakohan vuotta aion valittaa samaa tekemättä asialle mitään? Ehkä sitten, kun saan ne opintotuet!

(Tuolla olis kyllä viime keväänä ostettu Valkyrie Profile PSP:lle odottamassa korkkausta...)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » Ke Marras 11, 2009 4:56

Jee! Tänään oli taas matikankoe! Aiheena oli tällä kertaa lieriöt, kartiot ja pallot jne. ja vastasin kaikkiin kysymyksiin. Huomenna ei ole matikkaa (paitsi matikan lisäkurssi valinnaisessa) mutta tein opelle pienen toivomuksen että saisin sen jo huomenna koska haluan näyttää sen mahdollisimman pian äitille. Jos saan kympin niin äiti on ylpeä!!
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Marras 11, 2009 7:58

Hih~ :D Kokeet on kivoja kun ne ei oo liian vaikeita. Itse olen suorastaan nauttinut lähes kaikista kokeista mitä on ollu nyt tänä vuonna koulussa~~

Itse asiassa pidän siitä koulusta muutenkin :3 Viime lauantaina totesin olevani vakavasti sairas - Tuli nääs ikävä koulua x) Aah~ rakastan Adobe Illustratoria :)
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Marras 12, 2009 9:37

Siis kokeethan on peruskoulussa ja lukiossa parasta kouluaikaa. Kukaan ei mölise, ei tarvii kuunnella open puhetta, ei tarvii vastata tai miettiä puhuttuja sanoja, saa lähteä sit pois, kun on kokeen valmiiksi saanut. :D

Yliopiston kokeet taas (lol, niitä kutsutaan hienosti tenteiksi vaikka oon nähnyt myös yläastemaisia biologiankokeita, joissa on kymmeniä pikkukysymyksiä ja vielä hulvattomampia monivalintakokeita, joissa suurin haaste on osata värittää oikea pampula viivojen sisältä vastauspaperista) - ovat aina suuri helpotus. Niistä näkee nimittäin heti kysymyksistä, onko lukenu oikeat jutut ja voiko sen päästä läpi vai ei. Kummassakin tapauksessa voi lopettaa stressaamisen siihen. Ainakin vähäksi aikaa. :wink:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Marras 14, 2009 10:46

^ Kuulostaa... pelottavalta. Saa nähdä, miten meikätyttö sitten aikanaan yliopistossa selviytyy, jos sinne asti ikuna pääsee. Tällä hetkellä yrityksissä punkkailla lukio loppuun kiitettävästi ja pohtia, mihin sitä jatkaisi sen jälkeen. Kielet voisi kiinnostaa, mutta en tiedä, riittävätkö kykyni moisten opiskeluun.

Iloitsenpa... 200. postauksestani Elokorjuukuuhun! Jee! Saavutankohan nyt sen Ultima Farmarin statuksen?

Lisäksi mukavaa on, että täällä on vihdoinkin lunta, joskin se ilmeisesti ensi viikolla tulee sulamaan ja en voi polkea kouluun kun tiet on ihan jäässä. Kivalta tuo lumi tuolla maassa silti näyttää. Ja ihanaa kun on viikonloppu... saa nukkua pitkään, olkoonkin että herään aina kahdeksalta koska menen aika aikaisin nukkumaan. Luovuus on myöskin taas huipussaan, olen piirrellyt ison tukun kaikenlaista kiwaa ja kirjoitellutkin jopa. Nyt täytyy moisia harrastella, sillä ensi viikon jälkeen alkaa koeviikko ja silloin aika ei riitä mihinkään T_T
Demmi
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä