Lempivuodenaikasi?

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

Lempivuodenaikasi?

Kevät
4
36%
Kesä
5
45%
Syksy
2
18%
Talvi
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä : 11

Lempivuodenaikasi?

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Elo 30, 2008 5:40

Mikä on lempivuodenaikasi ja miksi?

Minä olen syksyihmisiä. Tykkään siitä, kun liian lämpimän ja liian valoisan kesän jälkeen alkaa illat pimetä ja kun ulos lähtiessä pitää jo laittaa takki ja lapaset päälle. Sitten on kiva tulla takasin sisälle lämpimään, pelata vaikka Phoenix Wright kolmosta ja juoda sen inspiroimana kahvikaakaota. :lol:

Talvestakin pidän samoista syistä (that is, KUNNON kylmästä ja lumisesta talvesta, parina viime vuonna "talven" olemassaolo on ollu vähän niin ja näin) mutttta toisaalta kevättä (=toinen lempivuodenaikani) alan odottaa aina siinä helmikuun lopulla viimeistään.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Avatar
Snowdance
Goddessin lemppari
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 3:46

ViestiKirjoittaja josie » Ma Syys 01, 2008 10:31

Olen jokseenkin samoilla linjoilla, kesästä en välitä- liian kuuma, ja talvikin (normaalisti <_< Ei puhuta viime vuosista) liian kylmä. Kevät ja syksy ovat omia lemppareitani kanssa :3


Tosin syksyllä ja talvella kun on pimeää tykkään lähteä keskellä yötä kävelemään ja ihailemaan kirkasta tähtitaivasta *_*
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Andras » Ma Syys 01, 2008 8:18

Minäkin olen samoilla linjoilla, kevät ja syksy ovat parhaat. Kevät kuitenkin on hieman piristävämpää aikaa, valo lisääntyy ja niin päin pois. Keväällä ötököiltäkin saa olla jotenkuten rauhassa.. (toisin kuin nyt, ampiaisia tuntuu olevan ihan kaikkialla..) Kesässä ärsyttää kuumuus, talvessa kylmyys - ja loskakelit. Ikinä en löydä lämpimiä vaatteita, joissa kehtaisi mennä ihmisten ilmoille.. Viime talvi oli minun makuuni, ei liiemmälti lunta eikä ollut kovin kylmäkään.
Avatar
Andras
Farmin pelastaja
 
Viestit: 215
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 10:25

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Syys 05, 2008 12:42

Andras kirjoitti:Viime talvi oli minun makuuni, ei liiemmälti lunta eikä ollut kovin kylmäkään.


Mie taas haluaisin, että talvella olisi kylmää, lumista ja (näiden ansiosta) kirkasta. :wink: Viime talvena olin ihan epätoivoinen, kun välillä meni viikkoja ettei ollenkaan näkynyt taivasta pilvikerrosten takaa. Päivät oli harmaita ja yöt oransseja, kun ne pilvet heijasti katuvaloja. Luonnotonta. :roll:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Avatar
Snowdance
Goddessin lemppari
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 3:46

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Su Syys 14, 2008 10:06

Höhö, en ole vielä tänne postannut? No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan ; )

Eli siis minun lempivuodenaikani on varmaankin kesä. Syiksi voisin laskea mukaan esimerkiksi sen, että siihen aikaan on yleensä lomaa, lämmintä ja kiva olla muutenkin ulkona. Talvellakin on ihan kivaa, kiitos Hiihtämisen ja kaiken muun lumeen liittyvän. : D
Kuva
Avatar
Nuutyasha
Goddessin lemppari
 
Viestit: 495
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2006 10:41

ViestiKirjoittaja mike » La Helmi 21, 2009 9:53

Tykkään keväästä, koska on mukavaa kylmän talven jälkeen ryhtyä taas tekemään hommia :mrgreen:
Avatar
mike
Tavallinen turnipsin kastelija
 
Viestit: 12
Liittynyt: La Helmi 21, 2009 8:34
Paikkakunta: etelä-suomi

ViestiKirjoittaja Soccan » La Helmi 21, 2009 11:16

Kesä on paras! Ei ole koulua, ja saa olla ihan rahassa. On lämmin.. :)
Avatar
Soccan
Turnipsien kerääjä
 
Viestit: 92
Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 1:01
Paikkakunta: Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja Etsura » Su Helmi 22, 2009 5:37

Kevään ja kesän välinen aika on kaikkein parasta. Ei liian kuumaa, mutta mukavan lämmintä ja valoisaa. Saa mielen vireäksi ja tekee mieli tehdä kaikenlaista~~ <3

On syksy ja talvikin mukavia, kaikessa puolensa :wink:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Avatar
Etsura
Goddessin lemppari
 
Viestit: 348
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 4:16
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Wee » Ke Syys 16, 2009 9:07

Mä rakastan kevättä ja kesää!! <3
Nekomimi~ <3
Avatar
Wee
Tavallinen turnipsin kastelija
 
Viestit: 36
Liittynyt: Ke Elo 26, 2009 3:34
Paikkakunta: Hyvinkää

ViestiKirjoittaja Etsura » To Syys 17, 2009 10:59

Möö oon ihan talvessa x)

Ei jaksa millään odottaa sitä kun lumihiutaleet taas leijuu taivaalta ja kaikki peittyy valkoiseen... :roll:

Ehkäpä pidän sittenkin eniten talvesta. Mukavan viileää ja ihanan puhdasta ja pimeää~ <3
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Avatar
Etsura
Goddessin lemppari
 
Viestit: 348
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 4:16
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Ixu » To Syys 17, 2009 11:41

Mi vastasin joskus kuukausi ssitten, että syksy on paras. Varsinkin lapissa on tosi kaunista...(:
Mrs Squall;P
Avatar
Ixu
Lehmän lypsäjä
 
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 6:42
Paikkakunta: Uusi-maa


Paluu Maan ja Taivaan Väliltä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron