Last.fm

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

Last.fm

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » La Marras 01, 2008 2:12

Last.fm on Internet-radio ja World Wide Web-sivusto, joka kerää tilastoja rekisteröityneiden käyttäjiensä musiikin kuuntelusta mediatoisto-ohjelmien lähettämien tietojen pohjalta. Soitetuista kappaleista lähetetään palvelun palvelimelle kappaleen nimi, albumi ja kappaleen esittäjä. Sivusto on hyvä esimerkki Web 2.0 -tyyppisestä sosiaalisen verkoston luovasta ja yhteydenpitoon kannustavasta web-sivustosta.

Täällä voitte keskustella itse sivustosta ja myös laittaa mahdollisen nikkinne. Oma nikinki on luonnollisesti Nuutyasha ja oma profiilini löytyy täältä: http://www.last.fm/user/nuutyasha.
Kuva
Avatar
Nuutyasha
Goddessin lemppari
 
Viestit: 495
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2006 10:41

ViestiKirjoittaja Dee » Ma Marras 03, 2008 11:00

http://www.last.fm/user/Deecha tosson mun ja saa pyytää kaveriksi~

Nuutyasha, lähetin kaveriuspyynnön koska olen ilkee. x'D
Kuva <- Klikkaa sitä :D
Avatar
Dee
Turnipsien kerääjä
 
Viestit: 86
Liittynyt: Pe Joulu 08, 2006 8:19
Paikkakunta: Pudasjärvi

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ti Marras 04, 2008 9:03

"Your musical compatibility with Deecha is Very Low " Haha, Dääm ;0
Kuva
Avatar
Nuutyasha
Goddessin lemppari
 
Viestit: 495
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2006 10:41

ViestiKirjoittaja Dee » La Marras 08, 2008 2:35

Mullapa on niin omituinen musiikkimaku ettei paljon löydy supereita tai mikä se ny olikaa jos täydellisesti samanlainen musamaku ois. xD

Joskus kun rekisteröin Last.fm:ään, se oli jossain välissä ihan sekasin ja näytti esmes mulle ja Teknille välillä very low ja välillä oli jtn super ja sit low ja super ja very low... x'D
Kuva <- Klikkaa sitä :D
Avatar
Dee
Turnipsien kerääjä
 
Viestit: 86
Liittynyt: Pe Joulu 08, 2006 8:19
Paikkakunta: Pudasjärvi

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Helmi 18, 2009 8:19

Joo, toi Last.FM:n "Music Compatibility" on vähän persuuksista. Näyttää Superia heti kun kuuntelee yhtä samaa artistia. x'D
Kuva
Avatar
Nuutyasha
Goddessin lemppari
 
Viestit: 495
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2006 10:41


Paluu Maan ja Taivaan Väliltä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron