Vuoden 2009 Animeconeihin menijöitä?

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

Vuoden 2009 Animeconeihin menijöitä?

ViestiKirjoittaja josie » Ma Tammi 12, 2009 8:45

Pohdin että olisi kiva pitää miitti jossain :3 Itse ainakin olen traconiin ja animeconiin ja desuconiin kaikkiin menossa jos vain rahat piisaa XD (Tracon ja Desucon on molemmat kutakuinkin 100 varmoja menoja koska tracon on ihan pian -> Tiedän että minulla on rahaa ja Desucon on täällä lahdessa joten ei matkakustannuksia meikälle ♥ :lol: ) Mutta mites kaikki muut? Ja ennen kaikkea, olisitteko halukkaita tapaamaan kasvotusten jos järjestäisin tapaamisen? :3
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Tammi 13, 2009 1:39

Hui kamala, coneja! :lol: En ole uskaltautunut yhteenkään, kun tiedän eksyväni sinne ihmispaljouteen, vieraista kaupungeista puhumattakaan. Vahtaan sitten jälkikäteen netissä muiden ottamista valokuvista cosplay-asuja. Jos te con/cosplay-ihmiset saatte kokoon miitingin, niin järkätkää saman tien mukaan jotkut HM-aiheiset cossit ainakin vaihtoehtoisiksi asuiksi ja sitten GROUP PICTURE. :wink:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Avatar
Snowdance
Goddessin lemppari
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 3:46

ViestiKirjoittaja josie » Ti Tammi 13, 2009 4:22

Hehe, harkinnassa oli kyllä cosplay taas sitten kesällä, miksei samantien sitten Harvest Moon aiheinen XD Ja coniin pitää vain muistaa ottaa paljon vettä ja muistaa istua tarpeeksi :D Niillä eväillä olen pärjännyt vuodesta 2006 kun coneissa aloin rampata XD

Viime vuonna muuten haahuilin Animeconissa nukumatin asussa :3
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Tammi 19, 2009 7:28

Äärimmäisen alustavien suunnitelmien mukaan Animeconiin olen pääsemässä, joskin suunnitelmat ovat vielä niin alkuvaiheessa ettei mitään oikein uskalla sanoa. Cosplayta olen miettinyt, tosin siitä tulisi sitten ensimmäinen cosplay joten Harvest Moon-hahmo ei kyllä olisi liian hankala. Postailen tarkemmin kun tiedän enemmän~

Miitti käy vallan mainiosti. Kyseessä olisi ensimmäinen conini joten luultavimmin tulen olemaan hyvin eksyksissä siellä sitten. Ja kärsin myös auttamattomasta ihmisryysiksen pelosta, saa nähdä selviäisinkö hengissä.

EDIT. Tsiisus! Sopiva cossikin löytyi jo! Eli jos me tämä järkätään ja pääsen paikalle, pukeudun ilomielin Maryksi, koska minulla on lasit, pidän aina hameita ja asunkin saa järjestettyä suht helposti. Peruukki pitäisi vaan hankkia, mutta se ei ole ongelma. Popurikin olisi söpö mutta se korsetti minun läskejeni päällä ei näyttäisi kovin kivalta -__-
Avatar
Demmi
Goddessin lemppari
 
Viestit: 560
Liittynyt: La Joulu 27, 2008 12:15
Paikkakunta: Joensuu

ViestiKirjoittaja josie » La Tammi 24, 2009 3:55

Jee eli tällä hetkellä kaksi menijää :D Vai tulijaa? Ihan sama :P Itse kanssa pohdiskelen parhaillaan että miksiköhän pukeutuisin. Kuun lopussa jään näet TAAS KERRAN työttömäksi joten aikaa ompelulle löytyy rrrrreilusti~ Aina siihen saakka että revin jostain uuden työpaikan mikä varmaan näin laman alla ei tule ihan äkkiä onnistumaan :cry: (PS. Vihaan työvoimatoimistoa. Helppoa niitten on siellä työllistettyinä tiskin takana sanoa että työtä saa kunhan vain hakee ahkerasti...)
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Tammi 25, 2009 10:55

^ Liity opiskelijoiden iloiseen joukkoon? Vaikka et edes kovin innolla opiskelisi tai hankkisi niitä opintopisteitä, niin voisit viettää vuoden-puolitoista opintotukien varassa ennen kuin kukaan kiinnittäisi asiaan mitään huomiota (nim. kokemusta on...) No joo, tämä oli taas näitä ehdotuksia sarjassa "kypsät ja aikuismaiset ajatukset". 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Avatar
Snowdance
Goddessin lemppari
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 3:46

ViestiKirjoittaja josie » Ma Tammi 26, 2009 5:13

Nooh, olen pyrkinyt kouluun 2006 syksystä asti joten... ^^' I fail at life. Big time.
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Tammi 27, 2009 2:11

Join the luusericlub? :D Mie pääsin 2005 jotenkin ujuttautumaan yliopiston kirjoille yhen hirven välivuoden jälkeen, jolloin en tehnyt yhtikäs mitään, ja siitä asti olen vain...ollut. Pelannut. Onnistunut katkaisemaan opintotuet liian vähäisten opintopisteiden takia. I fail at life, mutta teen sen sentään itteeni viihdyttävällä tavalla. No, jospa tän kevään aikana saisi niitä kurssisuorituksia sen verran kasaan, että alkais taas rapsahdella opintotukea tilille.

Mihin kouluun oot hakenu? Muualle kuin sinne kauppikseen, jonne on tietääkseni hirmu vaikea päästä? Suosittelen jotain yliopiston luonnontieteellisessä...lennät suunnilleen sisään, jos olet esim. lukenut pitkän matikan lukiossa. 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Avatar
Snowdance
Goddessin lemppari
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 3:46

ViestiKirjoittaja josie » Pe Tammi 30, 2009 9:09

Vältin matikkaa kuin ruttoa, en itse asiassa vieläkään tiedä mitä hittoa derivaatalla lasketaan... (saati sitten miten sillä lasketaan tai miksi sillä pitäisi laskea, tai oikeastaan edes että mikä derivaatta on)

Mutta kuuuun~ En tahdo muuttaa pois lahdesta ja täällä ammattikorkean vaihtoehdot melkein on kaupallinen tai sitten sosiaaliala. Jälkimmäinen ei hirveästi innosta koska en sen kummemmin välitä ihmisten seurasta ^^' Niin ilkeältä kuin se kuulostaakin. Kaupassa voisin edes hakeutua vaikkapa jonnekkin takahuoneeseen murjottamaan XD Toisin sanoen, juoksenteluni työkkärin turhilla kursseilla ja epämääräisissä harjoittelupaikoissa jatkuu vielä pitkään. (Siis oikeasti, miksi hygieniapassia varten pitää järjestää viikon kurssi kun koko materiaalin voi lukea parissa tunnissa ja pitää sitten kokeen siitä. En edes vaivautunut lukemaan koko kokeeseen, paitsi pienen pätkän bakteerien nimiä ja repäisin täydet pisteet loogisella ajattelulla. TÄYSIN turhaan kulutettu viikko siis. Tosin saipa edes siltä ajalta päivärahan...)

edit noh okei on lahes näköjään enemmän aloja;
Kuvataide
Liiketalous
Liikunta ja vapaa-aika
Matkailu
Muotoilu ja viestintä
Musiikki
Sosiaali- ja terveysala
Tekniikka ja ympäristö
sanoo lamk.fi :P Mutta kuvataiteeseen ei pääse kukaan sisään, liikunta ei kiinnosta, matkailukin on vähän niin ja näin ja kaatuisi luultavasti olemattomaan ruotsin kielen taitooni, muotoilu ei kiinnosta eikä viestintä, musiikillista lahjakkuutta meikässä ei ole, ellei lasketa että osaan soittaa nokkahuilua ja laulaa suihkussa ja tekniikka ja ympäristö ei myöskään innosta.
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Helmi 02, 2009 9:21

Derivaatta, hmm... no, sillä oli jotain tekemistä f(x)-yhtälöstä koordinaatistoon piirretyn käppyrän kanssa. JEP! Se osoitti, missä kohti käyrässä oli suunnanmuutoksia. Siis huippukohtia.

...luulisin. O_o; Miulla meni teoriapuoli aina vähän ohi ja olisin laskenut esimerkkien mukaisia tehtäviä onnellisena vaikka maailman tappiin saakka. Hyvin on kyllä unohtunu kaikki sitten lukion. :shock:

Ja mie taas ehdottomasti HALUSIN pois hyperahdistavasta ex-kotikaupungistani. Eipä sillä, siellä olisinkin voinut kouluttautua peräti lähihoitajaks tai opettajaksi. Ei nuo LAMK:kaan vaihtoehdot tosin kuulosta kovin houkuttelevilta. Koita keksiä jokin keino päästä sisälle. Tai hankkiudu sinne sisälle jonkun epäsuositun alan kautta ja ano sitten siirtoa...en kyllä tiedä, toimiiko tuo AMK-puolella. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Avatar
Snowdance
Goddessin lemppari
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 3:46

ViestiKirjoittaja Etsura » To Helmi 12, 2009 8:59

Minä oon tulossa Desuconiin vänkärinä ja Animecon pidetään tuossa naapurikaupungilla joten olen molempiin tulossa ja varmasti olisi kiva tavata Harvest Moon -ihmisiäkin siellä, niin pääsisi tutustumaan paremmin ;)

Mutta mietitään varmaan tarkemmin kun juttu on vähäsen ajankohtaisempi?
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Avatar
Etsura
Goddessin lemppari
 
Viestit: 348
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 4:16
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Touko 27, 2009 6:25

Desucon pidetään ensi viikon viikonloppuna.

Eli keitä on näillä näkymin menossa kyseiseen coniin? Jos porukkaa on tulossa enmmänkin niin voitaisiin miittailla jossain vaiheessa :wink:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Avatar
Etsura
Goddessin lemppari
 
Viestit: 348
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 4:16
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja josie » To Touko 28, 2009 7:24

*huitoo villisti kädellään* MINÄ MINÄ MINÄ! (tulen desuconiin siis!) Pakko tulla kun lahdessa asun ja alkaa näyttää heikolta muuten conien kannalta tämä minun kesäni :cry: (kesätyöt on aika syvältä jos niitä on viikonloppuisinKIN) Tosin pääsen vasta lauantaina kuudelta (illalla) töistä... *purskahtaa katkeraan itkuun* Mitään asuakaan en ole ehtinyt vääntää tai mitään... Tulen siis omana itsenäni tai sitten pukeutuneena Nukkumatti goes young bishounen -versionani jossa hypin viime animeconissa :wink: (ehdin jossain välissä unohtaakkin että olin siinä asussa ja sitten mentiin syömään ja tajusin että puoli kaupunkia tuijottaa oudosti :oops: ) Mutta onko ketään muita tulossa? Vai... pelotinko jo kaikki pois pelkästään sanomalla tulevani? ^^U
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Touko 29, 2009 2:39

Wihiii~~

Sentäs joku on tulossa :D Ja jos näen siellä nukkumattia niin luulen se olevan Josie ja höläytän sille tietenkin jotain tyhmää... eikun siis *krhm* :lol:

Kesätöitä viikonloppunakin? :shock: Eipä kuulosta järin mukavalta, mutta jos homma ei ole ihan kamalaa ja palkka on korkeampaa kun Mallilan Orjatilalla (sisäpiirivitsi eräästä Ollilan Marjatilasta) niin voihan se olla jopa ihan jees :?

Niin ja miun aikataulusta sen verran että vänkärityövuoroni ovat lauantaina 10-12 ja sunnuntaina 10-12 ja 16-18. Jos nyt siis saadaan minkäänlaista miittiä aikaan niin kannatan lauantai-iltaa :)
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Avatar
Etsura
Goddessin lemppari
 
Viestit: 348
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 4:16
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja josie » La Touko 30, 2009 1:10

Kahtoo nyt mitä pistän päälle :P Vaatteet varmaan kumminkin... ;)

Ja mitä töihin tulee, niin tykkään kyllä kaupassa työskennellessä hyllyttämisestä ja asiakkaiden auttamisesta siellä "kentällä" MUTTA ikävä kyllä olen jumitettuna kassalle. Ei sekään nyt sinällään ole kamalaa, paitsi että joku keksi että sirukortinlukijat on makee juttu, no ne ei ole, piste. JOKA toinen ihminen kysyy "miten tätä käytetään- oho painoin väärin, mitä nyt" Ja sitten saan selittää sen kaiken. Ironisinta on etten itse osaa käyttää koko laitetta, toistan vain naapurikassalta kuulemani "laita se kortti sinne, kuvapuoli sua päin, odota hetki paina 1 käyttääksesi luottoa, 2 pankille. Odota hetki, näppäile pin koodi paina ok. Odotetaan lisää..." jne. Siinä menee paljon enemmän aikaa kuin jos vain vetäisin sen kortin kassan kortin lukijasta läpi ja antaisin kuitin allekirjoitettavaksi. SE on turhauttavaa. Siis oikeasti, välillä tekee mieli itkeä siellä ihmisten tyhmyyden vuoksi. Ja sitten on ne asiakkaat joiden jälkeen jonossa on 6 ihmistä, ja jotka ensin antavat kaikkien ostoksiensa valua sinne hinnan päätyyn ja vain toljottavat minua sen aikaa kun pistelen niitä koneen läpi sen sijaan että PAKKAISIVAT niitä tavaroita ja vapauttaisivat nopeasti sen hihnan sitten seuraavalle asiakkaalle, ja sitten kun pyydän maksua, melkein ojentavat sen jonkun 20/50€ setelinsä ja tajuavat että "HEI MINULLAHAN ONKIN se 18€, 5 sentin kolikoina!" ja kippaavat kolikot siihen. Siinä sitten istutaan ja lasketaan niitä helvetin kolikoita seuraavat puoli tuntia ja ihmiset mulkoilevat syyttävästi minua. Onko se todella minun vikani jos ASIAKAS tahtoo maksaa pienimmillä mahdollisilla rahoillaan? Ja sitten saan pohdiskella että mihin sörkkään seuraavan ihmisen tavarat kun se edellinen mäntti pakkaa etana tahdilla omia romujaan. Tänään oikeasti oli asiakas jonka jälkeen käsittelin KUUSI ihmistä ennen kuin tämä yksi sai tavaransa pakattua. Jos aikoo olla hidas voisi edes tehdä KAIKILLE palveluksen ja pakata niitä tavaroita heti eikä vasta sitten kun on maksanut >_<

Joten kyllä, rakastan kesätöitäni. Etenkin niinä välipäivinä kun sinne ei tarvitse mennä. Palkka on jotain tyyliin 7.69€/tunti joten ei nyt surkeinta mitä olen saanut (siivous hommasta yhtenä kesänä sain 5€/h... Epäilen ettei se ollut ihan lainmukainen palkka o_ô)

Ja lauantai ilta sopii meikälle, jahka siis kuuden jälkeen pääsen pois töistä. Sitten varmaan käyn kotona syömässä jotain... ja sunnuntai onkin taas vapaapäivä joten voin olla lauantaina ulkona niin pitkään kuin tahdon \o/
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

Seuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron