Väärät numerot

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

Väärät numerot

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Maalis 16, 2009 4:41

Päätinpä sitten pystyttää tälläisen tämänpäiväisistä kokemuksistani huvittuneena. Kysessä ovat siis ne kaikkien rakastamat väärät numerot, joihin sinä soitat ja sinulle soitellaan. Soittiko sinulle tuntematon, yli 50-vuotias mies? Soititko itse ties mihin yritykseen? Nyt voit siis kertoa ihanat/kamalat/hauskat/pelottavat kokemuksesi väärien numeroiden suhteen.

Minusta alkaa tuntua, että joku on saanut puhelinnumeroni selville ja käy nyt levittämässä sitä kaikkiin Suomen päiväkoteihin. Olen nimittäin kaksi kertaa puolen vuoden sisään saanut puhelun jostain täysin tuntemattomasta päiväkodista toiselta puolen Suomea. Ensimmäisellä kerralla (mikä lie Kotalahden päiväkoti olikaan, en muista nimeä ^^') numeroni oli päiväkodin listoissa jonkun huoltajan numerona ja siellä joku lapsi hätää kärsien odotti äitiään, jolle suunnatut puhelut tulivatkin sitten minulle. Ja toisen kerran eli tänään minulle soitettiin Varkauden päiväkodista. En ollut vastannut puheluun, mutta vastaajaan oli jätetty viesti, jossa joku nainen kertoi, että numeroni oli jollain sijaislistalla ja käski soittamaan, olenko työelämässä vai jotain muuta. En asu lähelläkään Varkautta, joten siinä on oltava joku sekaannus. Mielenkiintoista tosiaan, mikäköhän päiväkoti minulle soittaa seuraavaksi?
Avatar
Demmi
Goddessin lemppari
 
Viestit: 560
Liittynyt: La Joulu 27, 2008 12:15
Paikkakunta: Joensuu

ViestiKirjoittaja Tom » Ma Maalis 16, 2009 5:26

Itselläni ei paljon vastaavia kokemuksia ole, mutta siskoani suorastaan vainotaan näillä puheluilla. Pari kesää sitten hänelle soitteli ja tekstasi joku ihme tyyppi joka koitti tavoittaa jotain Hannaa. Nyt sitten lähiaikoina siskolleni on soitellut muutamakin ihminen, jotka kaikki koittavat tavoittaa "Kalevia". Siskoani alkaa jo todella ärsyttää tämä, vaikka hän sanoo niille tyypeille että se ei ole mikään Kalevin numero, ne vaan jatkavat soittelemista. Itseäni ei ole vaivannut kuin yksi alusvaatemyyjä, joka soitteli aina kun olin koulussa. :D
Avatar
Tom
Kana tarhanpitäjä
 
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Elo 27, 2007 3:32
Paikkakunta: Hollola

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Maalis 17, 2009 2:01

Ei aavistustakaan, en ikinä vastaa puhelimeen, jos siihen soittaa jokin ei-luetteloitu numero. Vastaavasti tarkistan sen kymmenen kertaa soitettavan numeron oikeuden, ennen kuin uskallan luuria painaa. Ai minäkö puhelukammoinen? :D

Äitini uuteen liittymään ja numeroon soitteli aikoinaan jotakuta liikemies-Timoa tavoittelevaa porukkaa. Kyseessä ei siis ollut "väärä numero"-ilmiö vaan se, että sama numero todella oli ollut ennen jonkun liikemies-Timon numerona. Lopulta se liittymä/numero piti vaihtaa tuon takia, mutta sitä ennen tätini mies vastasi läpällä yhden erityisen sinnikkään soittelijan Timo-puheluun ja tekeytyi "Timoksi." Kävi ilmi, että tämän Timon toimialana olivat PERUNAT. Niinpä tätini mies teki hyviä perunakauppoja sen soittajan kanssa. Seurauksista emme valitettavasti koskaan saaneet tietää, mutta itse en välttämättä ostaisi mitään tyypiltä, joka repeilee koko kauppatapahtuman ajan puhelimessa. :lol:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Avatar
Snowdance
Goddessin lemppari
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 3:46

ViestiKirjoittaja Andras » Ti Maalis 17, 2009 4:15

Muutamaan kertaan on joku soittanut minulle väärään numeroon, mutta ei kyllä mitään mainitsemisen arvoisia.. Tekstiviestejä sain joltakulta pari kappaletta. Ensin kertoi että tämä on nyt hänen uusi numeronsa ja halusi tietää mitä minulle kuuluu. Toisella kerralla oli ollut saunassa ja sanoi soittavansa huomenna. Ei sitten kuitenkaan soittanut..
Avatar
Andras
Farmin pelastaja
 
Viestit: 215
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 10:25

ViestiKirjoittaja May Max » Ti Maalis 17, 2009 6:27

Vai on serkulle soitellut joku äijä.mulle soittaa aina välillä
joku iskän työpaikan heppu
Avatar
May Max
Kana tarhanpitäjä
 
Viestit: 118
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 3:13

ViestiKirjoittaja josie » Ti Maalis 17, 2009 8:45

Hmm... Paras väärään numeroon soittoni, tai oikeastaan joku mies se soitti minulle tapahtui vähän sen jälkeen kun olin saanut kännykän ja se puhelu meni kutakuinkin näin (M=Minä S=Soittaja)
S: Terve mitä kuuluu
M: Ihan hyvää.
S: Arvaappa kuka täältä soittaa?
M: No öö, ei mitään hajua
S: No kyllähän sun nyt pitäs äänestä tuntea!
M: Ei nyt kyllä soita mitään kelloja.
*hetken hiljaisuus*
S: Tota, soitinhan mä nyt Jaanalle?
M: Et
*naurua*
S: No ei ihme sitten josset tunne.
M: Niin no olisha se joo.
S: Sori tästä soitosta ja hyvää päivänjatkoa
M: Sitä samaa. Moro.

Ja sitten oli joku pissis joka ei suostunut millään uskomaan etten ole kaverinsa Hanna. Se laittoi viikon tekstareita joihin vastasin aina kiltisti että "Sori en oo Hanna, tarkastappa se kaverisi numero että menee oikeeseen osotteeseen nää viestit" Sitten se soitti ja tivas että "Ootko sä ämmä menettäny muistis ku et tunne mua?" Ja sitten meikältä viimein palo proppu, toistin sille tarkkaan nimeni, osoitteeni ja hyvä etten sosiaaliturvatunnustaniki ja kysyin et vieläkö se luulee että mä oon joku s****nan Hanna. Tyttö löi luurin korvaan ja sen koommin en siitä ole kuullut ja hyvä niin.
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Demmi » To Maalis 19, 2009 8:53

Tulipa tässä mieleen, että pari vuotta sitten, kun taisin olla kasilla ja odottelin koulun edessä kyytiä kotiin, huomasin, että joku tuntematon numero oli soittanut. Päätin soittaa takaisin, ties vaikka se olisi ollut jonkun tutun uusi numero tai jotain eikä ollut parempaakaan tekemistä. Puhelimeen vastasi joku Jorma ja säikähdin ihan älyttömästi. Sain soperrettua ilmoille jonkun päästä vedetyn tarinan, että olin muka soittamassa jollekin Miialle mutta numero oli ilmeisesti väärä. Jorma sanoi, ettei se haittaa mitään ja toivotti vielä hyvät päivänjatkot. Sen jälkeen en kyllä ole tuntemattomiin numeroihin takaisin soitellut...
Avatar
Demmi
Goddessin lemppari
 
Viestit: 560
Liittynyt: La Joulu 27, 2008 12:15
Paikkakunta: Joensuu

ViestiKirjoittaja Dee » Ma Maalis 23, 2009 1:26

Mulle soitteli ylä-asteaikoina eräs "perhetuttu" vanhemmanpuoleinen mies ahkerasti, en kyllä ymmärrä minkä ihmeen takia.. koskaan ei mitään asiaa, jauhoi samaa sontaa joka kerta, loppui kun vaihtu numero.
Epäilen että ukko sai numeron kun siskoni soitti eräälle sukulaiselle jonka miesystävä tämä ukko siis oli, eikä muistanu laittaa puhelimesta numeron lähetystä pois päältä..

Torniossa 2004 mulle soitti joku humalainen mies joka kyseli oonko kotona ja voiko hän tulla käymään.. siis ihan tuhannen kännissä oli ja ei millään voinu uskoa että en ole se sen tavoittelema Terttu vai mikä ny olikaan. Eikä uskonu sitäkään etten ollu kotona, istuin nimittäin just sillon lukemassa ufoista Tornion urheilukentän katsomossa. (jota myös Kuopaksi haukuttiin. ;D) Repesin kun äijä vaan jankkas samaa ja löin lopulta luurin korvaan, soitti uudestaan en vastannu ja se oli siinä.

Tähän väliin mainittakoon että koska puhelinliittymäni oli (ja on muute vieläki, kerpele..) isännän nimissä, monesti tyypit soitti mulle kun oli tarkoitus soittaa siis miun isälle. Melko rasittavaa kyllä, mutta eipähän tapahdu tätä enää, numero vaihtunu ja salainen. <3

Viime kesänä hankin prepaid-liittymän johon soitti aika monikin hyypiö ja kyselivät eri ihmisiä. Kerran joku mies soitti useamman kerran ja kyseli jotain Makea, joka kerta sanoin että tarkista kuule äijä numeros, täällä ei ketään Make-nimistä asu.. (ei edes postilaatikossa majaillut hämähäkki ollu Make.)
Sisko käski kerran sanoa että Make on kuollu, mutta tämä mörri ehti tajuta soitelleensa väärään numeroon enkä ehtiny kokeilla tätä järkytystekniikkaa.. Harmi, vaikka ilkeäähän se olis ollut joo.

Ja tämä viimeisin tapaus ( joulukuu -08 ) on aika.. no säikyttävä kokemus. Ja vielä jouluna! xD
Priipeidinumeroon nimittäin alkoi tulla tekstareita jostain huitsin kuusesta ja näissä viesteissä perittiin kolmen kuukauden maksamattomia vuokria. Noo, en aluksi vastannu mitään kun ajattelin että tyyppi huomaa laittaneensa viestin väärään numeroon tai jtn, mutta sitten tuli lisää ja lisää viestejä joissa jo aika vihasesti tyyppi yrittää periä niitä vuokrarahoja. No enhän minä nyt ikuisesti jaksa tuollasta, joten nakkasinpa viestin takas että sulla on hei väärä numero. En ole se tavoittelemanne henkilö x ja hauskat joulut. Loppui se kivasti puolin ja toisin joulutoivotuksiin. :P
Se alkujärkytys oli tuossa muuten ihan hirveä, luulin ettei oman kämpän vuokrat olleet menneet perille.. no, onneksi siitä ei ollu kyse vaan jostain joka oli antanu vuokraemännälle (joo, se oli nainen kuten myös vuokra-asujakin) joko tahallaan väärän numeron tai vain jättäny ilmottamatta uuden. Jeej.


Ärär. Kerran oli opettaja antanu mulle väärän numeron koulun x toimistoon ja toki kuumehoureissa soitin siihen (varmasti samaan numeroon joka oli opettajan antamassa lapussa!) ja aloin selittää puoli kasilta aamulla että olen kuumeessa ja plaaplaaplaa.. no kun sain sanottua asiani, varovainen miesääni vastaa että sulla taitaa olla väärä numero.. heräsin kummasti siinä ja anteeksi pyydellen löin luurin kiinni ja laitoin tekstarin kaverille että sanois minun olevan sairaana kun ei koulun numero olekkaan oikea.. :'D


Pitkä teksti, älkää vaivautuko lukemaan. Ai luit jo? No voi pasna, meni monta hetkeä elämästäsi hukkaan. xD
Kuva <- Klikkaa sitä :D
Avatar
Dee
Turnipsien kerääjä
 
Viestit: 86
Liittynyt: Pe Joulu 08, 2006 8:19
Paikkakunta: Pudasjärvi

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Maalis 23, 2009 7:53

^ No hui. Hyvä, etten vastaa ikinä puhelimeen. Väärän numeron tekstarit ois kyllä paljon kamalampia kuin puhelut, koska jopa mie lukisin ne. Sitten pitäisi miettiä, että lähetteleekö joku hyypiö niitä tarkotuksella juuri miulle vai ei. :(
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Avatar
Snowdance
Goddessin lemppari
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 3:46

ViestiKirjoittaja josie » Ti Maalis 24, 2009 12:23

No mutta hei meidän iskä sai joskus toisen tismalleen samannimisen lahtelaisen miehen maksamatta jättämiä kirjastolaskuja. Varmaan 4 kertaa se soitti kirjastolle ja selitti ettei ikinä edes käy kirjastossa joten kyseessä ei voi olla hänen laskunsa. En sitten tiedä miten asia saatiin sovittua, olin vasta ala-asteella joten muistikuvani ovat hataria... Ja sitten pari vuotta myöhemmin isukki sitten lääkärin vastaanotolla kohtasi tämän nimikaimansa. Lääkäri kutsui *jätän nimen mainitsematta yksityisyyden takia* ja isukki ja se toinen mies molemmat pomppasivat pystyyn. Piti sitten sosiaalitunnuksista tutkia että kumpi olikaan kyseessä :lol:
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti


Paluu Maan ja Taivaan Väliltä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron