Yleinen "esittele itsesi" ketju

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Su Helmi 24, 2008 7:37

Tervetuloa foorumille Lerian~ Miten päädyit tänne? :3
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Heinä 24, 2008 1:18

Kopsin röyhkeästi tämän listan. 8)

Nimi: Satu
Nettinimi: Snowdance
Syntymäpäivä/ikä: LVVK (liian vanha videopeleille kuulema)
Paikkakunta: Keski- tai Itä-Suomessa
Hiusten väri: t.rusk
Silmien väri: rusk/vihr
Luonne: näyttelykelvoton
Kotisivut: on, kirjailen sinne esittelyjä kaiken maailman koiraelokuvista
Harrastukset:: videopelit, netissä luuhaaminen, MP3-soittimen rääkkäys, koirat

LEMPI-
ruoka: Fazerin sininen marjasuklaa
juoma: vihreä minttutee/greippilimppari
herkku: Fazerin sininen marjasuklaa
sivu: omani!
väri: musta, valkea, violetti, vihreä
elokuva: Kotia kohti
TV-sarja: House
näyttelijä(t): ei ole
laulaja/bändi: vaihtuu, tämän kesän ollut taas Machinea Supremacy. Ja 'hienot orkesteroidut gayme soundtrackit kelpaa' miullekin.
CD: ...mikä? ^^;
kirja: Se 1-2 by Stephen King
kaupunki: Rautavaara! (Ei tosin oo ihan kaupunki...)
maa: Suomi
vuodenaika: syksy ja kevät
eläin: koirat, sudet, kissat, minisiilit, sisiliskot
viikonpäivä: keskiviikko

Kymmenes postaus! Katsotaan, sainko jo ylennyksen turnipsin kastelijasta. ed:// Höh. :cry:
Viimeksi muokannut Snowdance päivämäärä Ti Elo 12, 2008 11:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Avatar
Snowdance
Goddessin lemppari
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 3:46

yeah

ViestiKirjoittaja Ookami-Chann » Ke Elo 06, 2008 9:10

Nimi: Jose(fiina mutta keitän siitä ihmisestä ruokaa joka lausuu kokonimen ääneen)
Nettinimi: Ookami, Josebro
Syntymäpäivä/ikä: 4.6 nyt kakstoista ja kuulemma outo kun harrastaa animea
Paikkakunta: Hyvinkääl!
Hiusten väri: jotku ruskeet
Silmien väri: harmaat
Luonne: popurin ystävä
Kotisivut: on, www.freewebs.com/confan - Cossaajille
Harrastukset:: dataus, koirat, tennis, japani

LEMPI-
ruoka: nuudelit
juoma: mountain dew
herkku: Marabon minttukrokanttisuklaa
sivu: elonkorjuukuu :3
väri: musta, oliivinvihreä
elokuva: Million Dollar Baby & Ladykillers
TV-sarja: House, Supernatural, Simpsonit, Frendit, 4D
näyttelijä(t): -
laulaja/bändi: Thousand Foot Krutch, Korn, Linkin Park, Panic At The Disco, Korn, Von Hertzen Brothers jne jne.
CD: joo antaa olla.
kirja: Sateenkaaren tuolla puolen, Cecilia Ahern ja koirahullun päiväkirjat, Meripaasi
kaupunki: Hesa
maa: Jöpöön
vuodenaika: Talvi syksy
eläin: koirat ja sudet
viikonpäivä: perjantai[/url]
Koogaa seuraamassa ~
Avatar
Ookami-Chann
Tavallinen turnipsin kastelija
 
Viestit: 26
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 9:00
Paikkakunta: Forget-Me-Not-Valley

ViestiKirjoittaja Tom » Su Elo 31, 2008 5:32

Sorry oon rekisteröiny aikoja sitte mutta kirjotan tän
vast nyt ku ei oo muutakaa tekemistä :D
ikä: 14
Paikkakunta: Hollola !
Hiusten väri: Ruskeeeet :D
Silmien väri: Uskokaa tai älkää ne on eri väriset,
toinen sininen ja toinen vihertävä :D
Luonne: öö... hauska?
Kotisivut: ei ole
Harrastukset: uinti, joskus lumilautailu, lenkkeily, pelaaminen, lukeminen

LEMPI-
ruoka: ranskalaiset :D
juoma: pepsi!
herkku: mikä tahansa epäterveellinen
sivu: Artemis Fowl Confidental (AFC)
väri: sininen ja vihreä
elokuva: TSH, Potterit, Paahde
TV-sarja: Pako, Heartbeat, House, Lost
näyttelijä(t): Wentworth Miller, Shea LaBeouf, Rupert Grint, Mark Jordon,
Jason Durr, Dominic Purcell ja David Lonsdale
laulaja/bändi: Green Day, Linkin Park, The Rasmus, MCR, Eput
CD: aikash monta
kirja: ARTYYYY<333333 Artemis Fowl love forever :D :D
kaupunki: Barcelona
maa: Espanja
vuodenaika: Kesä!
eläin: koirat ja iguaaniiit
viikonpäivä: perjantai ja lauantai
Avatar
Tom
Kana tarhanpitäjä
 
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Elo 27, 2007 3:32
Paikkakunta: Hollola

ViestiKirjoittaja josie » Ma Syys 01, 2008 10:33

Lol. No mutta Tom, parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;) (määki haluun eriväriset silmät! :O )
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Tom » Ma Syys 01, 2008 4:25

josie kirjoitti:Lol. No mutta Tom, parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;) (määki haluun eriväriset silmät! :O )


No niistä just ja just huomaa et ne on eriväriset, mutta ne on!
Aina saa olla hokemassa "Ne on eriväriset, ne on eriväriset!"
Avatar
Tom
Kana tarhanpitäjä
 
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Elo 27, 2007 3:32
Paikkakunta: Hollola

ViestiKirjoittaja May Max » Ma Syys 01, 2008 4:49

Tiedän Tom:ista paljon.Minä kirjauduin eilen.Joka tapauksessa Olen 11 vuotias. Asun Nastolassa . Hiustenväri:ruskeat . Silmienväri:vihreensiniharmat..kai . Kouluni:Erstan koulu.Olen viidennellä. Lempiruoka:miten vaan tehty kana.esim grillattu ja pitza Lempijuoma:joku mehu. Herkku:kaikki epä terveelliset. Lempieläin:koira! Luonne:hauska ja suuttuu helposti koulussa. Lempipuuha:löhöily(tietysti),piirtäminen,nintendon pelaaminen(ilman muuta) ja sarjakuvien lukeminen. Harrastus:ei ooooooooooo. paitsi ehkä piirtäminen. Väri:punainen,sinisen sävyt ja valkoinen. CD/näyttelijä/elokuva/kirja:ei tiettyä. Kaupunki:Kaikki tropiikin kaupungit ja kaikki suuuret kaupungit esim: New York. Maa:joka ikinen tropiikin maa.Niin pidän tropiikista :lol: :D :lol: Ja ei oikein muuta olekkaan :D
Avatar
May Max
Kana tarhanpitäjä
 
Viestit: 118
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 3:13

ViestiKirjoittaja Tom » Ma Syys 01, 2008 5:00

Joo mutta tiesitkös että mulla on eriväriset silmät? :D :D :D
Avatar
Tom
Kana tarhanpitäjä
 
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Elo 27, 2007 3:32
Paikkakunta: Hollola

ViestiKirjoittaja May Max » Ma Syys 01, 2008 6:16

Joo! kai mä nyt tiedän :D :D :D :D :D
Avatar
May Max
Kana tarhanpitäjä
 
Viestit: 118
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 3:13

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Joulu 28, 2008 12:03

Helei! Täällä riipustaa Demmi, 16-vuotias ökkömönkiäinen, joka on tunnistettavissa naispuoliseksi. Asun Imatralla, joka on Etelä-Karjalassa Kaakkois-Suomessa. Luonteeltani olen pirteä, positiivinen, outo, optimistinen jaa... puhelias sopivassa seurassa. Ulkonäkö: vaaleanruskeat hiukset lähes aina saparoilla, siniset silmät, aina hame päällä, paljon ylimääräisiä kiloja, punaiset silmälasit. Harrastuksiini kuuluvat viulunsoitto, piirtely, lukeminen (kirjoja ja mangaa, viimeiksimainittua paljon enemmän), konsolipelit ja satunnainen kirjoittelu. Käyn Imatran yhteislukiota ja minut voi nimittää hikeksi todenmukaisesti, koska panostan kouluun aikasta paljon. Animesta ja mangasta pidän myös paljon (lempisarjoja mm. Gravitation, Eerie Queerie!, Chobits, Shugo Chara! ja Naruto) ja kotiini onkin kertynyt kunnioitettavat kasat painotuotteita, animea vähemmän koska minulla ei ole oikein aikaa/mielenkiintoa/halua/jaksamista katsoa animea. Nyhjään enimmäkseen kotona, mutta täältä Imatralta lähinnä koulusta minut voi yrittää bongata ja satunnaisesti Lappeenrannasta. Ja netistä, of course, osoite sivuilleni: http://www.freewebs.com/demmi_dtl Päivitys tulee kun jaksan sellaisen saada aikaiseksi, mutta linkittää saa jos huvittaa~
Avatar
Demmi
Goddessin lemppari
 
Viestit: 560
Liittynyt: La Joulu 27, 2008 12:15
Paikkakunta: Joensuu

ViestiKirjoittaja josie » Ma Joulu 29, 2008 10:44

Hei just luin joululomallani (24-28.12) Eerie Queeriet pitkästä aikaa uudestaan! :lol: Muistin taas miksi pidän viattomasta(kin) Shonen-aista! XD Seuraavana hyllyssä nököttävät Gravitationit joten ne olisi tarkoitus lukea sitten. Ja sen jälkeen Fake ja sitten Crescent Moon ja sitten... *jatkaa listaa pari tuntia*
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Demmi » Ti Joulu 30, 2008 3:08

Hee, minultakin löytyy hyllystä Gravitationit! Eerie Queerie kolmosen luin itse asiassa eilen, mutta nelosta olen vasta selaillut koska haluan säästellä sitä ^^ Gravitationit olen ostanut aikapäiviä sitten, mutta vikaa osaa en ole vieläkään saanut luettua ja olen muutenkin lukenut niitä aina kun olen saanut uusia (=erittäin pitkiä aikoja osien välillä), en oikein muista sarjasta mitään... pitäisi varmaan lukea nekin joskus uudestaan >< Osaisitkos muuten suositella jotain lyhyttä, hyvää, söpöä, hauskaa ja viatonta shonen-ai sarjaa minulle? *grin*
Avatar
Demmi
Goddessin lemppari
 
Viestit: 560
Liittynyt: La Joulu 27, 2008 12:15
Paikkakunta: Joensuu

ViestiKirjoittaja josie » Ke Joulu 31, 2008 10:26

Hyvää ja lyhyttä shonen-aita? Öh *miettii oikein kovasti* kauppoihin tuli joku aika sitten Devil's Bride niminen suomennettu Manwha (eli korealainen manga) se on aika viaton ja kai vain kaksi osainen (en tosin vanno sen kaksiosaisuuden puolesta, se saattaa olla pidempi mutta muistelisin että pikkusiskoni höpisi jotain vain kahdesta osasta...) :3 Sitten on Kill Me Kiss Messä yksi poikapari sivuhahmoina :P Hardcorempia lyhyitä kyllä osaisin luetella piiiiitkän litanian :wink:
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Etsura » To Helmi 12, 2009 5:30

Hohoo, löysinpäs täältä sittenkin esittelytopicin, olin jo luopua toivosta...

Niin siis, tässä esittäytyy 15 kesää nähnyt likka tuolta pääkaupunkiseudun suunnalta! Harvest Moonin pelaamisen aloitin tuossa vajaan kymmenen vuoden iässä kun rakkaat isoveljeni räväyttivät silmilleni Harvest Moon: Friends of Mineral Townin, joka on nyttemmin painunut syvälle mieleen ja sydämeen~ <3 Olen myös pelannut HMDS:sää, mutta myin sen kaverilleni kahdesta leffalipusta kun tilasin Play-Asiasta HMDSCuten, joka ei ole vieläkään tullut huonojen kulkuyhteyksien takia... :evil:
Joitain muita Harvest Mooneja olen kyllä kokeillut (HM64, snes), mutta en syventynyt siinä määrin, että sitä voisi pelaamiseksi kutsua.

Mutta muustakin puhuakseni voisin nimetä muiksi keskeisiksi kiinnostukseni kohteiksi mm. tanssipelaamisen, Mana- pelisarjan, muutkin vanhahkot japsiRPG:t, "mangavaikutteisella tyylillä" piirtämisen ja muutenkin japsikulttuurin. Kuulun myös enemmän tai vähemmän kunniakkaaseen matomerkkien ylikäyttäjien kastiin~
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Avatar
Etsura
Goddessin lemppari
 
Viestit: 348
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 4:16
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » To Helmi 12, 2009 5:49

Etsura kirjoitti:Hohoo, löysinpäs täältä sittenkin esittelytopicin, olin jo luopua toivosta...

Niin siis, tässä esittäytyy 15 kesää nähnyt likka tuolta pääkaupunkiseudun suunnalta! Harvest Moonin pelaamisen aloitin tuossa vajaan kymmenen vuoden iässä kun rakkaat isoveljeni räväyttivät silmilleni Harvest Moon: Friends of Mineral Townin, joka on nyttemmin painunut syvälle mieleen ja sydämeen~ <3 Olen myös pelannut HMDS:sää, mutta myin sen kaverilleni kahdesta leffalipusta kun tilasin Play-Asiasta HMDSCuten, joka ei ole vieläkään tullut huonojen kulkuyhteyksien takia... :evil:
Joitain muita Harvest Mooneja olen kyllä kokeillut (HM64, snes), mutta en syventynyt siinä määrin, että sitä voisi pelaamiseksi kutsua.

Mutta muustakin puhuakseni voisin nimetä muiksi keskeisiksi kiinnostukseni kohteiksi mm. tanssipelaamisen, Mana- pelisarjan, muutkin vanhahkot japsiRPG:t, "mangavaikutteisella tyylillä" piirtämisen ja muutenkin japsikulttuurin. Kuulun myös enemmän tai vähemmän kunniakkaaseen matomerkkien ylikäyttäjien kastiin~
Hei jees, tanssipelaaminen on kivaa! : D Ja tervetuloa foorumeille...
Kuva
Avatar
Nuutyasha
Goddessin lemppari
 
Viestit: 495
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2006 10:41

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron