Yleinen "esittele itsesi" ketju

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Helmi 13, 2009 11:00

Teretulemasta! Ensimmäinen kerta, kun kuulen jonkun kutsuvan aaltoviivaa "matomerkiksi". ~~~ :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Avatar
Snowdance
Goddessin lemppari
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 3:46

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Helmi 13, 2009 4:02

Snowdance kirjoitti:Teretulemasta! Ensimmäinen kerta, kun kuulen jonkun kutsuvan aaltoviivaa "matomerkiksi". ~~~ :D


Ai? Minusta ne on aina ollut matomerkkejä~ Harvemmin kuulee mitään aaltoviivasta :P
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Avatar
Etsura
Goddessin lemppari
 
Viestit: 348
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 4:16
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja josie » Pe Helmi 13, 2009 8:07

Hi ya Etsura~ Kiva kun päätit liittyä ja wiii~ japsirope fani ♥ ja mitä nää höpiset liiallisesta matojen käytöstä~? En ymmärrä. Eihän niitä VOI käyttää liikaa~ :lol: Anteeksi. Olen vähän hyber... Se tosin ei ole mitään uutta kellekkään. Kai :P
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

Minä täällä hei

ViestiKirjoittaja Soccan » Ke Helmi 18, 2009 3:51

Olen 14v tyttö Etelä-Suomesta. Asun äitini ja pikkuveljeni (12v) kanssa rivitalossa. Olemme melko koyhiä, joten tietokoneeseen ja nettiyhteyteen ei ole varaa (pääsen koneelle isin luona).
Olen 176cm pitkä ja painan paljon. Tukka on ruskea ja silmät siniset.

Pidän rooli- ja seikkailupeleistä. Lempi peleihini kuuluvat Harvest Moonit, Final Fantasyt ja Tales of Symphonia. Sain ensimmäisen Harvest Moonini 10v:nä, joka oli AWL. Omistan myös HM:FoMTin, HM:DSn, HM:MMn Wii- versiona ja HM:IoHin. Haluaisin myös FoMTin ja DSn tyttöversiot. Odottelen myös innolla HM:ToTia ja Tales of Symphonian jatko-osaa(nyt ei muista nimeä)

Sorii..Pelit on lempi puhenaiheeni.

Harrastan siis pelejä, piirtämistä ja Mangan lukemista
Olen lukenut Mangaa 4.luokalta ja ensimmäinen lukemani oli Ranma ½, joka on myös paras Manga mielestäni

En pidä ötököistä tai hämähäkeistä, hilloista tai oliiveista(näitä tulisi pitkä lista)

Vihaan ulkoilua, ja shoppailua, joka ei ole aivan tavallista ikäiselleni tytölle. Pukeudun lähes aina huppariin ja farkkuihin.

Pelkään pimeää aivan valtavasti, ja jopa omassa huoneessa kävely pimeässä yöllä saa sydämen hakkaamaan

En välitä pojista, he ovat vain riesaa

Olen hieman ujo, ja viihdyn kaiket päivät kotona pelaillen, kavereilla käyn vain harvoin

Olen yrittänyt tehdä omaa sarjakuvaa, mutta sekin jäi laiskuuden takia

Ole huono lukuaineissa ja kielissä, kuten historiassa ja ruotsissa
Lempiaineitani on musiikki, kuvis ja ehkä ATK kin

Kaikkien mielestä olen outo, kun puhun aina peleistä tai piirän kaikki välitunnit(ja tietyt oppitunnit..)
Todistuksen keskiarvo on n. 7,5

PS: voi ola kirjoitusvirheitä, kun näppäimistö ei aina tottele
Avatar
Soccan
Turnipsien kerääjä
 
Viestit: 92
Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 1:01
Paikkakunta: Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja josie » Pe Helmi 20, 2009 10:56

Hei Soccan :3 Se miten toimit koulussa tunneilla kuulostaa varsin tutulta XD Vihkoissani taitaa olla enemmän piirustuksia kuin tehtyjä tehtäviä :P Ei vain jaksanut kiinnostaa.
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Helmi 20, 2009 11:28

josie kirjoitti:Hei Soccan :3 Se miten toimit koulussa tunneilla kuulostaa varsin tutulta XD Vihkoissani taitaa olla enemmän piirustuksia kuin tehtyjä tehtäviä :P Ei vain jaksanut kiinnostaa.


Juuh, sama täällä :D
Etenkin matikanvihko on tuherrusten peitossa. Yli puolet siitä on käytetty ja ehkä siitä on n. 4-5 sivua käytetty tehtävien tekoon x)

Niin ja tervetuloa foorumille Soccan~!

Editus: Nyt on matikanvihko täynnä, enkä ole tuota 4-5 sivua enempää ieläkään tuhlannut laskentaan :D
Viimeksi muokannut Etsura päivämäärä Ma Maalis 16, 2009 7:11, muokattu yhteensä 1 kerran
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Avatar
Etsura
Goddessin lemppari
 
Viestit: 348
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 4:16
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja mike » La Helmi 21, 2009 8:53

hei. Asun etelä-suomessa isosiskon (soccan) ja äitin kanssa. Olen 12v
Pidän peleistä ja lempipelini on kingdom hearts, mutta pidän myös harvest moon peleistä (erityisesti island of happines).

Harrastan:pelaamista
Lempiruoka:äidin perunamössö
Lempiväri:vihreä
Eläimet:1 koira
HM pelit:ds,island of happines,friends of mineral town,magical melody ja wonderful life
Avatar
mike
Tavallinen turnipsin kastelija
 
Viestit: 12
Liittynyt: La Helmi 21, 2009 8:34
Paikkakunta: etelä-suomi

ViestiKirjoittaja Soccan » La Helmi 21, 2009 11:10

Se on kyllä Island of Happiness, mutta ei se niin tarkkaa ole..

mike siis on oma "rakas" pikkuveljeni, joka etsi mielenkiintoista foorumia, joka jollain tavalla liittyisi peleihin. Sain ylipuhuttua miken tänne (hyvä minä )


Hiihtoloma loppuu huomenna, joten meitä ei näy täällä vähään aikaan, kun äiti särki meidän koneen . Pääsen koneelle joskus torstaisin kaverilla
P.S. Meillä on siis koirakin!
Avatar
Soccan
Turnipsien kerääjä
 
Viestit: 92
Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 1:01
Paikkakunta: Etelä-Suomessa

ViestiKirjoittaja josie » Ma Helmi 23, 2009 8:10

Awww, koko perhe kasaan vaan :D itsellä kanssa neljä pienempää sisarusta ja niitten suhtautuminen Harvest Mooniin on vähän asenteella "Siis NiiQ sehä o iha P***a" (Ja lisäävät että siinä ei ole mitään tekemistä ja palaavat pelaamaan animal crossdressingiä... eikun Crossingia.)
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ma Helmi 23, 2009 8:50

Onks niinq vähä tyhmii! Siis oikeesti harvest muunit voittaa animal crossingit mennen tullen. Täst mielipiteest en jyrährä! X3
Kuva
Avatar
Nuutyasha
Goddessin lemppari
 
Viestit: 495
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2006 10:41

ViestiKirjoittaja josie » Ke Helmi 25, 2009 9:56

NiiQ D44 tietty voittaa! Koska muutenhaa tää ois eläin risteily foorumi eikä elonkorjuukuu! XD (josie fails at making sensible translation off animal crossing)



Kirjoitin juuri elonkErjuu *hakkaa päätään hetken seinään* no jo helpottaa.
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Helmi 26, 2009 3:33

^MITEN se muuten oikeasti suomentuisi? Eläinristeys? Eläin...risteytys? X_x; Omistin AC:n joskus Gamecubelle. Kiva peli, jota pelasin loppusalta ehkä viisi minuuttia päivässä, siis sen verran että ehdin tsekata kaupan päivän valikoiman puuttuvien Modern-huonekalujen varalta. Lisäksi piilottelin kellarissani NES-konsoleita ja tyrannosauruksen luurankoa. :twisted:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Avatar
Snowdance
Goddessin lemppari
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 3:46

ViestiKirjoittaja josie » To Helmi 26, 2009 8:33

Eläin risteymä? En minä tiiä :/
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Ookami-Chann » Ma Maalis 16, 2009 6:48

Heii kaikki!

Jose olen. Josefiina. yök. Koulussa kaikki on oppinut käyttämään pelkkää josea, tai muuten mur.

Herkku: Maissi. Sekoitettuna kaikkeen. Tölkkimaissi. Nam.
yök: merenelävät lukuunottamatta kalapuikot

musiikki: kaikkea kornista mokomaan. Fiilispohjalta lähinnä rokkia ja heviä.
yök: hsm, jonas brothers, miley cyrus, vanessa hudgens, zac efron, hannah montana (no oli nyt pakko alkaa taas haukkua ihmisiä)

Puuha: dataaminen, piirtäminen, koiran treenaaminen, syöminen
yök: liikunta homnomnomnom
Koogaa seuraamassa ~
Avatar
Ookami-Chann
Tavallinen turnipsin kastelija
 
Viestit: 26
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 9:00
Paikkakunta: Forget-Me-Not-Valley

ViestiKirjoittaja Ixu » Ti Elo 18, 2009 8:24

Ei oo kukaan kirjottanu tänne pitkään aikaan, mut laitan silti pienen esittelyn! :D Oon 14 v tyttö Uudelt maalta. Mulla on vaalean ruskeat hiukset(jotka vaalenevat joka kesä ihan hirveästi!! kohta olen blondi) Kaikki aina kysyy että oonko värjänny hiukset... Mulla on siniset silmät ja oon noin 165 cm pitkä. Mull on kaks siskoa ja söpö valkonen villakoira, Lola!! Se on viel pentu ja kauheen innokas jahtaa perhosii ja siilejä. Se hyökkää aina niiden kimppuun..hohhoijaa :roll: ja saa kuononsa täyteen reikiä.

Mä soitan viulua jee... :o ja pelaan kaikkii pelejä. Esim. FF, HM, pokemon, SSB ja sims yms. Katon myös animea. Mangaa en jaksa lukea, kun en ymmärrä niiden lootien järjestyksen logiikkaa. Koulussa tykkään kielistä enkku, saksa, ruotsi ja äikkä. Joo ja oon uus täällä!! :)
Viimeksi muokannut Ixu päivämäärä Ma Elo 24, 2009 8:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Ixu
Lehmän lypsäjä
 
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 6:42
Paikkakunta: Uusi-maa

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron