Tänään olen iloinen...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

Tänään olen iloinen...

ViestiKirjoittaja josie » La Syys 15, 2007 1:44

Joo aihe pöllitty nintendon vanhalta foorumilta. Tänne saa kirjoittaa mikä ilahduttaa tällä hetkellä. Itse olen iloinen kun saan kunnella maailman seksikkäintä versiota Pinokkion "When You Wish Upon a Star" kappaleesta (eli siis suomeksi... "Tähti toiveen toteuttaa") Alan pian fanittaa Jesse McCartneyn ääntä ♥_♥ En muuten edes pidä Pinokkiosta...
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Purin » Ma Loka 01, 2007 2:10

Jeeh. Olen toinen kirjoittaja tälle palstalle, mutta minua ilostuttaa Rune Factory DS.

Se on tulossa minulle, sillä tilasin sen. ^o^
Toivottavasti löytää perille. <3
Avatar
Purin
Turnipsien kerääjä
 
Viestit: 97
Liittynyt: Su Heinä 22, 2007 8:10

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ma Loka 01, 2007 4:13

Rawk, Rune Factoryn stoori läpi. (onkohan tuossa mitään iloittavaa?)

Super Paper Mario tuli eilen postiin. Pelaamaan ----->








=D
Kuva
Avatar
Nuutyasha
Goddessin lemppari
 
Viestit: 495
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2006 10:41

ViestiKirjoittaja josie » Ma Loka 01, 2007 5:00

Onnea pelin läpäisystä! Se tarina ei taida olla kovin kummoinen kai sitten? Noh jaa. *kipittää saunaan ja sitten piirtämään uusia avatareja Pilviin Kurkottajiin* Ai joo olen iloinen että saimme kuukausi päivityksen Pilviin Kurkottajissa tehtyä <3 Oli kivaa tehdäkin sitä :lol:
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Andras » Ma Loka 01, 2007 6:01

Tjaah.. Olen iloinen.. (*huokaus* mistäs nyt voisi olla iloinen..? -_-'')

Huomenna ei ole minun tietämykseni mukaan kokeita.. Keskiviikkosta etempäin koerumba taas jatkuu ihan varmasti.. *ei kirjoittanut koepäiviä ylös*

Nyt kun ajattelen niin huomennakin saattaa olla koe. *kadottanut ainokaisen lukujärjestykensä*

Huomenna varmasti myös sataa.. ._.' Kruunaa päivän! *mukamas iloinen*
Avatar
Andras
Farmin pelastaja
 
Viestit: 215
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 10:25

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ma Loka 29, 2007 3:43

JESSS, Metroid putkahti postilootaan! Jau! <333 Tosin hiton ärsyttävää, että koeviikko koulussa niin ei voi pelata hirveästi. :/
Kuva
Avatar
Nuutyasha
Goddessin lemppari
 
Viestit: 495
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2006 10:41

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Elo 03, 2008 4:12

Kävin ostamassa suklaalevyn ja jotain halpis-kahvikaakaota, joita olen hyvin utelias kokeilemaan yhdistelmänä. ~

Aamukin alkoi hyvin, kun löysin työpöydän laatikkoon (???) piilottamani neljä teepussia. Ehdin jo luulla, että joutuisin aloittamaan päiväni ilman, mikä nyt ei vaan ole mahdollista. ;)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Avatar
Snowdance
Goddessin lemppari
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 3:46

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Syys 15, 2008 2:11

VOI EI, edellinen viestini on näköjään ihan samaan aiheeseen liittyvä kuin tämä, jota tulin kirjoittamaan... :lol:

Eli...ostin Fazerin Sinisestä tumma suklaa-version. Yritän lieventää sen avulla suklaariippuvuuttani ja tuo saattaa jopa toimia...! Yksi rivi tummaa suklaata nimittäin vastaa "tuntumaltaan" ainakin puolta levyä tavallista maitosuklaata, eikä tee heti mieli lisää.

Jei. Perustakaa kanssani kerho nimeltä AS, anonyymit suklaaholistit.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Avatar
Snowdance
Goddessin lemppari
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 3:46

ViestiKirjoittaja josie » Ti Syys 16, 2008 10:36

^ Voisin joutua liittymään jos minulla joskus olisi rahaa ostaa suklaata ^_^'

Ontopic: Piirsin eilen kivan kuvan :D Sen nimi ironisesti on "minttusuklaa" ^_^'
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Purin » La Syys 20, 2008 9:44

olen iloinen, ilman syytä. Ei siitä sen enempää 83
Avatar
Purin
Turnipsien kerääjä
 
Viestit: 97
Liittynyt: Su Heinä 22, 2007 8:10

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Syys 23, 2008 1:25

Kävelin vahingossa suoraan alennuksiin! Oikeesti, menen tosissani ostamaan vaatteita ehkä 2x vuodessa ja juuri tänään oli Seppälässä kiva -20% alennuspäivä. Tiimarissa sain sitten ison 4,50 e hintalaputetun tuoksukynttilän piiloalennuksen ansiosta 95 sentillä. Jeeeeei.

Jaaaaaaa huomasin, että Jyväskylän GameStop kauppaa Wiin Okamia uutena 39 eurolla, which made me hopeful ~
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Avatar
Snowdance
Goddessin lemppari
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 3:46

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Marras 16, 2008 11:33

Kuva

Kyllä tuota voi jo lumeksi kutsua. :wink:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Avatar
Snowdance
Goddessin lemppari
 
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 3:46

ViestiKirjoittaja josie » Su Marras 16, 2008 3:44

*gasp* Täällä sataa vaan vettä! Ja aamulla järkytyin kun ne radiossa sanoivat säätiedotuksessa että lapissa tulee olemaan -20C *hytisee ajatukselle* Täällä jatkuu vesikeli =_=
Avatar
josie
[Admin] No-life
 
Viestit: 2010
Liittynyt: Ti Joulu 05, 2006 6:39
Paikkakunta: Finland/Suomi Lahti

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Su Marras 16, 2008 5:43

josie kirjoitti:*gasp* Täällä sataa vaan vettä! Ja aamulla järkytyin kun ne radiossa sanoivat säätiedotuksessa että lapissa tulee olemaan -20C *hytisee ajatukselle* Täällä jatkuu vesikeli =_=
Ja mikäs ketjun nimi taas olikaan..? :D Ei siinä mitään jos sade tekee iloiseksi...

MUTHEIKOHTPÄÄSENUQJEAH! Sitten sain perjantaina postissa Tenacious D:n uuden DVD:n. Mainio keikka :)
Kuva
Avatar
Nuutyasha
Goddessin lemppari
 
Viestit: 495
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2006 10:41

ViestiKirjoittaja Jontzzu » Ma Marras 17, 2008 7:57

Sain LOPULTAKIN ripattua Memories of I-Praseru -sivun koneelle. Pieneksi sivuksi aika paljon työtä >.>
Kuva
Avatar
Jontzzu
Tavallinen turnipsin kastelija
 
Viestit: 18
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 5:49
Paikkakunta: Liminka

Seuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron