Tänään kiukuttaa...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ti Huhti 27, 2010 5:26

Kauhea vaiva lukea näitä teidän kuukauden aikana kirjoittamia viestejä. :I
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Erkki » Ke Huhti 28, 2010 4:30

Nyt vituttaa.. Tarkoitus oli saada liput Lady Gagan Helsingin konserttiin mutta kenttäliput myytiin jo loppuun ja haluan kentälle!!! MRRR

Sen lisäksi stressiä kuvaamataidon päättötyöstä. Päätin sitten tehdä 6-sivuisen massiivisen ja erittäin kunnianhimoisen sarjakuvan, tussata yms ja sen lisäksi piirrostyylini todella tarkkaa pientä piperrystä... Tällä hetkellä 2 päivää myöhässä palautuspäivästä mutta vielä pari päivää aikaa jolloin on lopullinen deadline...
Siis D44
Erkki
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Demmi » To Huhti 29, 2010 5:27

Olen hieman nuhainen ja tänä aamuna uskoin kärsineeni jopa kuumeesta, sillä välillä oli kylmä ja välillä kuuma ja koulussa ei ajatus juuri pysynyt kasassa. Kuumetta ei kuitenkaan ollut kun viimein pääsin yhden kieppeillä terkkarille mittauttamaan. Rukoilen nyt hartaasti etten sairastuisi juuri vapuksi, sillä olen menossa heti huomenna koulun jälkeen mummon kanssa mökille, mutta heikolta näyttää. Täällä nimittäin alkoi sataa iltapäivällä ja pääsin soittotunnilta vasta vähän vaille neljä, joten kastuin melko mukavasti n. 6 km kotimatkallani ja hytisin kylmästä. Toistaiseksi näyttää kuitenkin vielä ihan hyvältä. Lisäksi kurkkuni on kipeä ja sitä kutittaa ja suussani on karmiva punainen jälki, mikä ilmeisesti aiheuttaa edellämainittua. Ei kivaa. Olen lähes varma, että saksanopettajani tartutti sillä hän on ollut kuumeessa koulussa. En sitten tiedä, voihan tämä jotain kevätflunssaakin olla tai johtua siitepölystä. Tosin lepälle en ole allerginen, koivulle kylläkin ja se ei ole alkanut vielä kukkimaan. Mutta kohta se kyllä alkaa...
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Huhti 30, 2010 11:57

Snowdance kirjoitti:Niille voi myös järkätä oman uima-altaan laittamalla vaikka hunajapurkkiin vettä, omenaviinietikkaa ja astianpesuainetta. Astianpesuaine heikentää veden pintajännitystä, joten omenaviinietikan houkuttelema ötökkä vajoaa purkin pohjalle.

o_ô Täytynee kokeilla tuota... eipä ole hävittävääkään. Viikon saldo on nyt sitten n. 60 liiskattua banaani kärpästä. Parasta oli yhtenä päivänä kun ne oli kaikki ikkunassa lämmittelemässä kun aurinko paistoi ja vain litistin niitä yksi kerrallaan *pahis naurua* Sääli että ikkuna pitää kyllä pestä sen takia. Noh teen sen sitten kun pahin siitepöly kausi on ohi.

Demmi, jos se yhtään lohduttaa niin miulla kanssa jotain nuhan tapaista, aamulla ei meinaa ääntä lähteä, kurkku kipeä, ja sitten se sellainen pökerrys tunne päässä. (tämä siis miten itse koen kuumeen) kuumetta ei ole, mutta tosin lyön vetoa että ainoa asia joka pitää "hengissä" on se että koulussa on vielä pari koetta ensi viikolla ja jättimäisen esitelmän pito joten en VOI tulla kipeäksi vielä. odottakaas kun kaikki tuo on ohi niin varmaan suunnilleen pyörryn sänkyyn kuumeessa. :lol: Ehkä ihan kätevääkin olla stressin-laukeamis-sairastelija, enpähän missaa koulussa mitään.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Tom » La Touko 01, 2010 1:07

Juu täälläkin ärsyttää siitepöly kausi.. Olen allerginen sekä lepälle että koivulle, eli minun oireet on jo alkaneet ja kestää ainakin pari kuukautta vielä että ne loppuu.. Kaiken lisäksi luin lehdestä että tästä keväästä on tulossa yksi pahimmista siitepölykausista >_< Blaaah kaikki keväät on muutenkin ihan kauheita kun aina on nuha päällä.. Olen käynyt jo neljä vuotta siedätyshoidossa koivua vastaan mutta se ei oikein edisty, olen vaan liian allerginen koivulle :D

Ja Sunshinea ei vieläkään ole lähetetty!! Rawwr :?
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Touko 01, 2010 1:30

Tom kirjoitti:Ja Sunshinea ei vieläkään ole lähetetty!! Rawwr :?

Minä alan uskoa, ettei niitä Play-Asiasta lähetetäkään, joten laitoin uuden tilauksen cduniverseen. http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?PID=7986207&style=GAMES Olen ostanut tuolta ennenkin DVD:itä, joten paikka on luotettava ja Visa Electron käy maksuksi. Tulee vähän kalliimmaksi kuin Play-Asiasta, mutta HALUAN UUDEN HARVEST MOONIN! :twisted:

Ainakin nyt näyttää siltä, että sitä olisi tuolla varastossa.*kopkopkop puuta ja sormet ristiin*
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Touko 02, 2010 3:26

^ Ja kuinka ollakaan, NYT huomaan, että joku kauppaa Sunshine Islandia ihan Suomen huuto.netissä. >:(

http://www.huuto.net/kohteet/ds-harvest-moon-sunshine-islands/136440255

(Huutakaa pois ja sori tuplaus.)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ke Touko 05, 2010 12:44

Ärsyttää, kun kaverini suuttuu minulle kokoajan, kun en viitsi nauraa hänen ihan idiooteille vitseille... Ymmärrän, että haluaa kertoa, kuinka veljeltä putosi vähän salaattia leivästä lattialle aamiaisen aikana, mutta en vain jaksa kuvitella, että pitäisi nauraa ihan idiootisti. En jaksa tyhjännaurajia. Kaikesta muka pitäisi tehdä vitsi ja sitten nauraa sille. Tämä asia häiritsee joissain ihmisissä. :x Ja sitten vielä hän kertoo kaikille miten angsti ja epäsosiaalinen olen + käyttäydyn törkeästi muita kohtaan, vaikka joka päivä en vaan jaksa vääntää sitä tekonaurua. :? Piäisi kait yrittää edes hymyillä :lol:

Edit: ^Hei, minun on pakko huutaa toi!!! Voiku iskä suostuis...
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Touko 10, 2010 3:21

AAARGH!! LUKIO!!
Okei, omaa syytänihän se tietysti on kun en älyä käydä Wilmassa ja sitä rataa mutta ihan kiva kun tänään sain tietää, että kurssivalintoja ensivuodelle voi alkaa tekemään. Ja lopputulos: mihinkään kurssille ei mahdu enää! Okei, mahtuuhan sitä tietty aina johonkin, mutta ehdin tänään vähän koulussa etukäteen kaavailla ja kun tulin nyt kotiin tekemään valintoja niin tsädäm - kursseja täynnä. Viime vuonna mahtui aina 33 ilmoittautumaan kurssille mutta tänä vuonna tiputettu 28:aan - tosi kiva! Kiitoksia kun informoitte että valintoja sai alkaa jo tekemään! Sain kyllä kaiken muun ihan hyvin järjestettyä paitsi yhteiskuntaopin lakitiedon kurssin mihin en tietenkään mahtunut. Pitää kysyä opelta huomenna, saanko silti ensi syksynä tulla siihen. Eipä silti että toinen opettaja olisi jotenkin huono, mutta haluaisin käydä kaikki kurssit samalla opettajalla.
Lisäksi tänään satoi kaatamalla kun tulin kotiin, olin pyörällä ja matkaa 5 km. Kyllähän siinä ihan mukavasti kastuu. Ja nyt pitäisi mennä sitten ruotsin luettua tekemään... onneksi torstaina on vapaapäivä!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Touko 11, 2010 5:25

*otsa kohtaa pöydän reunan* En sitten saanut kesätöitä... hahahahahaa... (tuo oli sitten sellaista puoli mielipuolista naurua jota nauretaan kun kaikki menee päin persettä) "Saimme 7000 nettihakemusta ja jos sinuun ei olla oltu yhteydessä et valitettavasti tullut valituksi" Juuri näin tätähän toivoinkin. 10 viikkoa, ei MITÄÄN. Ja kyllä tuo tekemisen puute kiukuttaa enemmän kuin se että en sitten koko kesänä saa mistään rahaa :cry: Taidan alkaa kyselemään sossusta josko sieltä saisi joitain tukia... *syvääkin syvempi huokaus* Kaveri sanoi että kesän koulukurssitkin oli jo aika hyvin täynnä kun se ei itse meinannut mahtua minnekkään ettei voi edes sinne hakeutua... Olisikohan työkkärillä joitain kursseja, voisin vaikka öööö... yrittäjyyskurssin tai jotain käydä. :roll: Hygienia passi kun löytyy jo :\ Noh... kyllä tämä tästä... ehkä. Toivottavasti ainakin.... *mutinaa*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Ixu » Ti Touko 11, 2010 6:01

^Josie, miksi et luovuta niinkuin minäkin, eli mene jakamaan omaan lähipiirisi ilmaismainoksia. Siitä saa ihan ookota palkkaa. Ja joustavat työajat, no okei. Töitä on vaan kahesti viikossaxD
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja josie » To Touko 13, 2010 2:31

^ Oikeastaan ihan hyvä ajatus, saisinpahan tekosyyn liikkuakin välillä. *lähtee selaamaan paikallislehdet ja katsoo onko niissä lehden jakajalle paikkaa*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Pe Touko 14, 2010 8:45

Miksi minä.... Säähän on mitä parhain, tiirailin kaupungillakin että lämpöä +30 ℃ - mittari varmaan heitti, mutta oli silti vaikuttava näky. Ja kuuma oli.

Siinä puolenpäivän aikoihin alkoi ääni mennä ja nokka vuotaa, nyt köhin ja pärskin täällä. Onnistuin taas kerran saamaan jonkin hemmetin flunssan. Huomenna olisi pitänyt tehdä vaikka mitä (esim. shoppailla vaatteita joissa ei läkähtyisi), mutta jollei tästä kaakaosta ole ihmelääkkeeksi niin sänkyyn jään.

Eikä tosiaan ole ensimmäinen kerta kun helteet alkavat ja saan flunssan. Joku päinvastaisvilustuminen. :roll:
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Touko 16, 2010 1:00

Pyöräni hajosi instituutin pihalle keskiviikkona ja nyt iskä yrittää siitä renkaita vaihdella jotta pääsen huomenna kouluun :D Olin lähdössä soittotunnilta kotiin ja ehdin ajaa ehkä noin metrin instituutin pihassa kun tajusin että nyt ei kyllä kaikki ole kohdallaan. Eikä ollutkaan: takarenkaassa ei ollut yhtään ilmaa. Luojan kiitos iskä oli kotona ja soitin sille, että tulee katsomaan mikä vialla. Isäni tuli pyöränpumpun kanssa, mutta takarenkaan venttiili oli hajonnut eikä ilma pysynyt renkaassa. Saimme tungettua pyörän auton takakonttiin ja siitä sitten kotiin. Torstainahan ei ollut koulua mutta perjantaina minulla oli ja siskolla ei, joten pystyin menemään kouluun siskoni pyörällä, ikivanhalla matkattarella, jonka satula oli niin korkealla, että minun piti äheltää minuuttikaupalla ennen kuin onnistuin kampeamaan itseni sen kyytiin. Ajoin muutenkin koko matkan kauhun vallassa, sillä pyörä oli kiikkerä ja koliseva ja jarrut eivät toimineet kunnolla. Jouduin aina liikennevaloihin ajamaan sellaista megahidasta vauhtia, jotta minun ei tarvitsisi nousta pyörän päältä - ties vaikka en olisi päässyt enää kyytiin! Vaihteettomalla pyörällä oli kyllä mukava muuten ajaa, omassani on 3 vaihdetta. Siskon vanhalla 7-vaihteisella, jolla äitimme ajaa nykyään, olisin voinut myös mennä mutten osaa ajaa 7-vaihteisellä pyörällä. Hyvä että hengissä ollaan ja maanantaina sitten omalla Nopsalla kouluun.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Touko 24, 2010 12:49

Haa.... Ja elämä jatkaa "mahtavuuttaan" =w=

1. Emme saaneet yritysportfoliota valmiiksi koska yritys oli liian kiireinen vastaamaan meidän kysymyksiin (kannatti valita yritys joka on kutakuinkin menossa konkurssiin >_> )
2. Opettajan mielestä se on meidän syy ja se rähisi meille siitä että ei oltu käyty yrityksessä paikan päällä vaan lähetelty sähköpostia niille mitä olisi pitänyt käyttää vain tarkennuksiin.
3. Valitsemamme yritys, tai lähinnä sen toimipiste Lahdessa itse opasti meidät ottamaan yhteyttä sähköpostilla Helsingin toimipisteeseen, koska siellä on "pääkonttori" eli paremmin asiat selvillä.
4. -> opettajan mielestä meidän siis olisi pitänyt ravata Helsingissä kyselemässä tietoja Yritysportfolioon (jaa niin millä rahalla? Koulu ei suostunut maksamaan matkoja kun kysyimme avustusta asiaan.)
5. koska emme voi tehdä Yritysportfoliota, KOLME kurssia joihin se liittyy jäävät saamatta suoritus merkintää. KOLME KURSSIA on HELVETIN MONTA OPINTOPISTETTÄ jotka nyt jäävät saamatta + olen istunut kolmella kurssilla käytännössä TURHAAN.
6. -> Ensi vuonna joudun ainakin tekemään nuo yritysportfolio hommat uudestaan. VIHASIN KOKO HELVETIN PORTFOLIOTA ENKÄ VIELÄKÄÄN TIEDÄ MIKÄ SEN POINTTI OLI. (paitsi jos sen tarkoitus oli vain saada ihmiset vihaamaan ryhmätöitä entistä enemmän, sitten se onnistui täysin.)
7. Lisäksi huomenna pitäisi palauttaa Java ohjelma joka kykenee varasto kirjanpitoon. Oma ohjelmani kykenee tällä hetkellä listaamaan tuotteet ja sitten tilttaa. = Feilaan javankin. -> joudun käymään java kurssin uudestaan myös ensi vuonna T_T VIHAAN JAVAA.
8. Keskiviikkona on matikan koe. Tai no toka koe. Eka koe meni niin "hyvin" että sain *köh* 4 pistettä. 4 pistettä 44stä(?) ja vähintään 16 muistaakseni olisi tarvinnut läpi pääsyyn. Opettaja armollisesti lupasi että me joilla meni ihan penkin alle (=lähes koko luokka) voivat suorittaa tokan kokeen niin että siinä on myös sisällytettynä tuo aiempi osa. Se taitaa olla ainoa mahikseni edes yrittää räpistellä kurssista läpi. MUTTA ne asiat joita en osannut ekaan kokeeseen, en osaa niitä nyt yhtään sen paremmin... ja pitäisi vielä osata ne kurssin toisen puoliskonkin asiat... = feilaan noitten kolmen Yritysportfolioon liittyvän JA Java kurssin lisäksi melko varmasti matikankin! -> feilaan kutakuinkin KAIKKI kurssit joita olen tammikuusta lähtien käynyt >_< Onneksi sentään Logistiikka ja WWW menivät läpi. (WWW vieläpä kauniisti, sain nelosen (asteikko siis 1-5))

*syvääkin syvempi huokaus*

Ehkäpä nyt olisi ollut tarpeeksi vastoinkäymisiä jotta edes kesä voi jotenkin sujua... Tai vaihtoehtoisesti jään huomenna kouluun mennessä rekan alle ja halvaannun kaulasta alaspäin. Sehän tästä enää puuttuu! :roll: *tuijottaa kalenteria ja rukoilee että viikko menisi nopeasti ja pääsisi kesälomalle*

miniversio feilaan koulussa lähes kaikki kurssit joita kevään aikana olen opiskellut ja koska elämä on nyt kussut näin rankasti kintuille arvelen että huomenna kun kävelen kouluun jään rekan alle ja halvaannun kaulasta alaspäin. :P Tai sitten voi olla että kaikki vastoinkäymiset on nyt koettu ja seuraavaksi suuntaan ylöspäin.
josie
[Admin] No-life

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä